Ogłoszenie z dnia 2022-02-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00306263/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zaprojektowanie oraz rozbudowa z przebudową oczyszczalni ścieków w Lututowie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Lututów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934683
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Klonowska 8
1.5.2.) Miejscowość: Lututów
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-360
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.7.) Numer telefonu: 438714052
1.5.8.) Numer faksu: 436767026
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina.lututow@gmail.com
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lututowgmina.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/ , http://bip.lututowgmina.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zaprojektowanie oraz rozbudowa z przebudową oczyszczalni ścieków w Lututowie.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-eefeb0c9-581c-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00058543
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004480/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.8 Zaprojektowanie oraz rozbudowa z przebudową oczyszczalni ścieków w Lututowie.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00306263/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IPB.7013.5.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie oraz wykonanie robót budowlanych w systemie „zaprojektuj i wybuduj” w zakresie rozbudowy z przebudową oczyszczalni ścieków.
2. Przedmiot umowy podzielono na dwa etapy:
1) etap I - wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej, uzyskanie wszelkich uzgodnień, opinii oraz decyzji niezbędnych do budowy infrastruktury o której mowa w PFU,
2) etap II – roboty budowlane polegające na rozbudowie z przebudową oczyszczalni ścieków wraz z nadzorem autorskim projektanta i uzyskaniem decyzji o zezwoleniu na użytkowanie. Etap I
3. W zakresie dokumentacji projektowej Wykonawca opracuje:
1) Projekt budowlany – 4 egzemplarze.
2) Projekt wykonawczy – 4 egzemplarze.
3) Kosztorys inwestorski - 3 egzemplarze.
4) Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych - 2 egzemplarze.
5) Kompletny spis opracowań z oświadczeniem, że dokumentacja wykonana jest zgodnie z obowiązującymi przepisami techniczno-budowlanymi, normami i wytycznymi oraz że została wykonana w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć – 2 egzemplarze.
6) Całość opracowanej dokumentacji powinna być wykonana w wersji papierowej oraz w wersji elektronicznej, na dysku CD lub DVD (2 egzemplarze).
4. Dokumentację projektową dla zadania, należy sporządzić w zakresie zgodnym z:
1) Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. 2020, poz. 1609),
2) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzenia kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. 2004, nr 130, poz.1389) 3) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (t.j. Dz. U. 2013, poz. 1129),
4) Ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (t.j. Dz. U. z 2020, poz. 1333),
5) Obowiązującymi przepisami, zasadami wiedzy technicznej i normami.
5. Prawa autorskie – w ramach wynagrodzenia Wykonawca przeniesie na Zamawiającego autorskie prawa majątkowe do całej dokumentacji.
6. W zakresie uzgodnień, opinii oraz decyzji Wykonawca zobowiązany będzie do realizacji następujących działań:
1) uzyskanie wszelkich wymaganych uzgodnień, opinii oraz decyzji niezbędnych do uzyskania prawomocnego pozwolenia na budowę
2) uzgodnienie projektu budowlanego z Zamawiającym przed wystąpieniem o wydanie pozwolenia na budowę,
3) uzyskanie prawomocnej decyzji o pozwoleniu na budowę oraz nieoprotestowanych zgłoszeń robót budowlanych.
4) Opracowania operatu wodnoprawnego zastępczego na czas trwania prac dotyczących rozbudowy i przebudowy oczyszczalni ścieków.
Etap II
7. Roboty budowlane obejmują rozbudowę z przebudową oczyszczalni ścieków w Lututowie, dz. nr 656, 38/10 obręb nr 0020 Lututów, Gmina Lututów, powiat wieruszowski, województwo łódzkie.
8. Po zakończeniu robót budowlanych, Wykonawca wystąpi w imieniu Zamawiającego z wnioskiem o wydanie decyzji o pozwoleniu na użytkowanie.
9. Wykonawca jest zobowiązany przeszkolić pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi oczyszczalni.
10. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Programie Funkcjonalno - Użytkowym (PFU), stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ.
11. Zamawiający wprowadza do PFU następującą zmianę w zakresie wymagań ogólnych opisanych na str. 16 – 17:
- zapis: „zamawiający wymaga załączenia przez producenta do oferty posiadanych przez siebie następujących deklaracji zgodności i certyfikatów (…)”
zostaje zamieniony na: „zamawiający będzie wymagał przedstawienia wraz z wnioskami materiałowymi następujących deklaracji zgodności i certyfikatów (…).
12. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w terenie, gdzie mają być prowadzone roboty objęte przedmiotem zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli
45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych
45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej
45232420-2 - Roboty w zakresie ścieków
45232460-4 - Roboty sanitarne
45252127-4 - Roboty budowlane w zakresie oczyszczalni ścieków
45252200-0 - Wyposażenie oczyszczalni ścieków
71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów
71245000-7 - Plany zatwierdzające, rysunki robocze i specyfikacje
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
71322200-3 - Usługi projektowania rurociągów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3647311,62 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3647311,62 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3647311,62 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ecol-Unicon Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 191129286
7.3.3) Ulica: Równa 2
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-067
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Wykonawca powierzy podwykonawcom wykonanie dokumentacji projektowej oraz części robót budowlanych .
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3647311,62 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-02-288.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont dachu, kominów oraz termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Trzebiatowie przy ul. Kilińskiego 90, wraz z robotami towarzyszącymi.
- Budowa drogi nr L 3P w Leśnictwie Warblewo - Nadleśnictwo Polanów_etap II
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla inwestycji pn.: "Budowa Filii GCKSiR w Rudnej Wielkiej wraz z przyłączami i wewnętrznymi instalacjami oraz zagospodarowaniem terenu"
- REMONT ŁAZIENEK W INTERNACIE ZSOiT W LIPSKU
- Remont stolarki w trzech Urzędach Skarbowych podległych Izbie Administracji Skarbowej w Warszawie
- "Ścieżki rowerowe w Gorzowie Wielkopolskim - etap IV".
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.