Ogłoszenie z dnia 2023-01-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00038982/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-01-17
- 2023/BZP 00125859/01 - Wynik z dnia 2023-03-08
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawa paliw, akcesoriów samochodowych i usług mycia samochodów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: PAŃSTWOWY FUNDUSZ REHABILITACJI OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH
1.2.) Oddział zamawiającego: PFRON
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 012059538
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Aleja Jana Pawła II 13
1.4.2.) Miejscowość: Warszawa
1.4.3.) Kod pocztowy: 00-828
1.4.4.) Województwo: mazowieckie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia_publiczne@pfron.org.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.pfron.org.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowy fundusz celowy
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00058558
2.2.) Data ogłoszenia: 2023-01-25
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00038982
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
1. Przedmiotem zamówienia są bezgotówkowe, sukcesywne zakupy paliw - oleju napędowego (ON), benzyny bezołowiowej (Pb95) oraz płynów eksploatacyjnych (np. płyn do spryskiwaczy, płyn do chłodnic, płyn hamulcowy), akcesoriów samochodowych i mycia pojazdów będących w dyspozycji Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych. Parametry paliwa muszą spełniać wymagania zawarte w: Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 23 października 2015 roku w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. 2015 r. poz. 1680 ze zm.),
Polskich Normach tj. PN-EN ISO 4259-1:2018-01, PN-EN 590+A1:2017-06,
PN-EN 228+A1:2017-06. Przedmiot zamówienia musi być zgodny ze świadectwem jakości wystawionym przez producenta paliw.
2. Szacowane zużycie paliwa w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia wynosi: 81 000 litrów paliwa w tym: 35 000 litrów oleju napędowego (ON) i 46 000 litrów benzyny bezołowiowej (Pb95). Szacunkowa liczba litrów paliwa oznacza ilość, jaką Zamawiający spodziewa się zakupić w trakcie realizacji umowy. Rzeczywista ilość pobranego paliwa uzależniona będzie od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego.
3. Określona przez Zamawiającego ilość paliwa obejmuje tankowanie do pojazdów.
Oszacowana przez Zamawiającego ilość paliwa nie może stanowić podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń wobec Zamawiającego z tytułu niezrealizowania maksymalnej wartości umowy lub zakupu mniejszej ilości paliwa w okresie obowiązywania umowy.
4. Paliwo będzie tankowane na stacjach paliw Wykonawcy w ilościach detalicznych i rozliczane bezgotówkowo na podstawie kart paliwowych przypisanych do konkretnych pojazdów lub kart paliwowych na okaziciela. Wykonawca zapewni przez cały okres realizacji umowy, możliwość całodobowego (24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, 365 dni w roku) bezgotówkowego dokonywania zakupów paliwa tj. oleju napędowego (ON), benzyny bezołowiowej (Pb 95) oraz zakupów doraźnych na wszystkich stacjach paliw Wykonawcy znajdujących się na terytorium Polski, w tym:
4.1. co najmniej 4 stacji na terenie każdego województwa,
4.2. co najmniej 20 stacji z automatyczną myjnią samochodową na terytorium Polski.
5. Karty paliwowe muszą umożliwiać zakup paliw, w tym oleju napędowego (ON) i benzyny bezołowiowej (Pb), płynów eksploatacyjnych (np. płyn do spryskiwaczy, płyn do chłodnic, płyn hamulcowy), akcesoriów samochodowych oraz mycia pojazdów (bez art. spożywczych itp.) w stacjach paliw Wykonawcy. Ww. zakupy będą rozliczane bezgotówkowo na podstawie karty paliwowej przypisanej do konkretnego pojazdu (po wcześniejszej weryfikacji numeru rejestracyjnego zatankowanego pojazdu z kartą paliwową) lub kart na okaziciela.
6. Karty paliwowe muszą posiadać możliwość rejestrowania daty i godziny przeprowadzenia transakcji, nazwy oraz adresu stacji paliw, na której dokonano transakcji, ilości i wartości zakupionego paliwa oraz numeru rejestracyjnego zatankowanego pojazdu.
7. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia (w ramach maksymalnego wynagrodzenia Wykonawcy określonego w Paragrafie 3 ust 1 Załącznika nr 5 do SWZ Projektowane postanowienia Umowy, dalej PPU) Zamawiający wymaga od Wykonawcy:
7.1. dostarczenia do Biura PFRON w ciągu 15 dni roboczych od dnia zawarcia umowy 49 szt. kart paliwowych zabezpieczonych kodem dostępu (np. PIN) zawierających dane pojazdów Zamawiającego oraz 18 kart na okaziciela. Ponadto Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamówienia dodatkowych kart paliwowych w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia (dostawa na adres wskazany przez Zamawiającego w terminie 20 dni od dnia zgłoszenia zapotrzebowania). Koszty dodatkowych kart paliwowych, zgodnie z obowiązującym taryfikatorem Wykonawcy pokryje Zamawiający;
7.2. dostarczania do Biura PFRON wraz z fakturą VAT, wystawioną na koniec każdego okresu rozliczeniowego rozliczenia każdorazowego pobrania przez Zamawiającego ilości litrów paliwa, mycia pojazdów oraz zakupów doraźnych z rozbiciem na pojazdy użytkowane w PFRON lub na karty paliwowe dla tych pojazdów, według wykazu pojazdów- załącznik nr 1 do Umowy;
7.3. obciążania fakturami wystawionymi na koniec każdego okresu rozliczeniowego - Biuro PFRON za paliwo, które zatankują pojazdy wskazane w załączniku nr 1 do Umowy;
7.4. dostarczać faktury na adres Biura PFRON. Faktury muszą zawierać: ilość i rodzaj zakupionego paliwa, mycie pojazdów oraz zakupy doraźne, cenę zakupu uwzględniającą rabat, miejsce transakcji i numeru rejestracyjny zatankowanego pojazdu;
7.5. posiadania infolinii działającej całodobowo przez 7 dni w tygodniu umożliwiającej
m.in. zgłoszenie zaginięcia karty paliwowej;
7.6. przekazywać w formie elektronicznej (wzór pliku w formacie Excel (np. csv, xls, xlsx) przekazany zostanie Wykonawcy przez Zamawiającego przed podpisaniem umowy) do Biura PFRON rozliczenie każdorazowego pobrania przez Zamawiającego ilości i rodzaju zakupionego paliwa, mycia pojazdów oraz zakupów doraźnych wraz z datą, godziną i miejscem przeprowadzenia transakcji z rozbiciem na pojazdy użytkowane w PFRON lub na karty paliwowe dla tych pojazdów, według wykazu pojazdów - załącznik nr 1 do Umowy.
8. Dane niezbędne do wystawienia kart paliwowych – wykaz samochodów służbowych jednostek organizacyjnych uprawnionych do tankowania wraz z numerami rejestracyjnymi samochodów, zostaną przekazane Wykonawcy bezpośrednio przed zawarciem umowy.
9. Zamówienie realizowane będzie przez okres 24 miesięcy z zastrzeżeniem paragrafu 11 ust. 3 pkt 3.4 PPU od rozpoczęcia realizacji zamówienia lub do wykorzystania kwoty jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia tj. do wysokości 657075,50 zł. brutto.
Po zmianie:
1. Przedmiotem zamówienia są bezgotówkowe, sukcesywne zakupy paliw - oleju napędowego (ON), benzyny bezołowiowej (Pb95) oraz płynów eksploatacyjnych (np. płyn do spryskiwaczy, płyn do chłodnic, płyn hamulcowy), akcesoriów samochodowych i mycia pojazdów będących w dyspozycji Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych. Parametry paliwa muszą spełniać wymagania zawarte w: Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 23 października 2015 roku w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. 2015 r. poz. 1680 ze zm.),
Polskich Normach tj. PN-EN ISO 4259-1:2018-01, PN-EN 590+A1:2017-06,
PN-EN 228+A1:2017-06. Przedmiot zamówienia musi być zgodny ze świadectwem jakości wystawionym przez producenta paliw.
2. Szacowane zużycie paliwa w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia wynosi: 81 000 litrów paliwa w tym: 35 000 litrów oleju napędowego (ON) i 46 000 litrów benzyny bezołowiowej (Pb95). Szacunkowa liczba litrów paliwa oznacza ilość, jaką Zamawiający spodziewa się zakupić w trakcie realizacji umowy. Rzeczywista ilość pobranego paliwa uzależniona będzie od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego.
3. Określona przez Zamawiającego ilość paliwa obejmuje tankowanie do pojazdów.
Oszacowana przez Zamawiającego ilość paliwa nie może stanowić podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń wobec Zamawiającego z tytułu niezrealizowania maksymalnej wartości umowy lub zakupu mniejszej ilości paliwa w okresie obowiązywania umowy.
4. Paliwo będzie tankowane na stacjach paliw Wykonawcy w ilościach detalicznych i rozliczane bezgotówkowo na podstawie kart paliwowych przypisanych do konkretnych pojazdów lub kart paliwowych na okaziciela. Wykonawca zapewni przez cały okres realizacji umowy, możliwość całodobowego (24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, 365 dni w roku) bezgotówkowego dokonywania zakupów paliwa tj. oleju napędowego (ON), benzyny bezołowiowej (Pb 95) oraz zakupów doraźnych na wszystkich stacjach paliw Wykonawcy znajdujących się na terytorium Polski, w tym:
4.1. co najmniej 4 stacji na terenie każdego województwa,
4.2. co najmniej 20 stacji z automatyczną myjnią samochodową na terytorium Polski.
5. Karty paliwowe muszą umożliwiać zakup paliw, w tym oleju napędowego (ON) i benzyny bezołowiowej (Pb), płynów eksploatacyjnych (np. płyn do spryskiwaczy, płyn do chłodnic, płyn hamulcowy), akcesoriów samochodowych oraz mycia pojazdów (bez art. spożywczych itp.) w stacjach paliw Wykonawcy. Ww. zakupy będą rozliczane bezgotówkowo na podstawie karty paliwowej przypisanej do konkretnego pojazdu (po wcześniejszej weryfikacji numeru rejestracyjnego zatankowanego pojazdu z kartą paliwową) lub kart na okaziciela.
6. Karty paliwowe muszą posiadać możliwość rejestrowania daty i godziny przeprowadzenia transakcji, nazwy oraz adresu stacji paliw, na której dokonano transakcji, ilości i wartości zakupionego paliwa oraz numeru rejestracyjnego zatankowanego pojazdu.
7. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia (w ramach maksymalnego wynagrodzenia Wykonawcy określonego w Paragrafie 3 ust 1 Załącznika nr 5 do SWZ Projektowane postanowienia Umowy, dalej PPU) Zamawiający wymaga od Wykonawcy:
7.1. dostarczenia do Biura PFRON w ciągu 15 dni roboczych od dnia zawarcia umowy 49 szt. kart paliwowych zabezpieczonych kodem dostępu (np. PIN) zawierających dane pojazdów Zamawiającego oraz 18 kart na okaziciela. Ponadto Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamówienia dodatkowych kart paliwowych w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia (dostawa na adres wskazany przez Zamawiającego lub adres siedziby głównej Zamawiającego w terminie 20 dni od dnia zgłoszenia zapotrzebowania). Koszty dodatkowych kart paliwowych, zgodnie z obowiązującym taryfikatorem Wykonawcy pokryje Zamawiający;
7.2. dostarczania do Biura PFRON wraz z fakturą VAT, wystawioną na koniec każdego okresu rozliczeniowego rozliczenia każdorazowego pobrania przez Zamawiającego ilości litrów paliwa, mycia pojazdów oraz zakupów doraźnych z rozbiciem na pojazdy użytkowane w PFRON lub na karty paliwowe dla tych pojazdów, według wykazu pojazdów- załącznik nr 1 do Umowy;
7.3. obciążania fakturami wystawionymi na koniec każdego okresu rozliczeniowego - Biuro PFRON za paliwo, które zatankują pojazdy wskazane w załączniku nr 1 do Umowy;
7.4. dostarczać faktury na adres Biura PFRON. Faktury muszą zawierać: ilość i rodzaj zakupionego paliwa, mycie pojazdów oraz zakupy doraźne, cenę zakupu uwzględniającą rabat, miejsce transakcji i numeru rejestracyjny zatankowanego pojazdu;
7.5. posiadania infolinii działającej całodobowo przez 7 dni w tygodniu umożliwiającej
m.in. zgłoszenie zaginięcia karty paliwowej;
7.6. przekazywać w formie elektronicznej (wzór pliku w formacie Excel (np. csv, xls, xlsx) przekazany zostanie Wykonawcy przez Zamawiającego przed podpisaniem umowy) do Biura PFRON rozliczenie każdorazowego pobrania przez Zamawiającego ilości i rodzaju zakupionego paliwa, mycia pojazdów oraz zakupów doraźnych wraz z datą, godziną i miejscem przeprowadzenia transakcji z rozbiciem na pojazdy użytkowane w PFRON lub na karty paliwowe dla tych pojazdów, według wykazu pojazdów - załącznik nr 1 do Umowy.
8. Dane niezbędne do wystawienia kart paliwowych – wykaz samochodów służbowych jednostek organizacyjnych uprawnionych do tankowania wraz z numerami rejestracyjnymi samochodów, zostaną przekazane Wykonawcy bezpośrednio przed zawarciem umowy.
9. Zamówienie realizowane będzie przez okres 24 miesięcy z zastrzeżeniem paragrafu 11 ust. 3 pkt 3.4 PPU od rozpoczęcia realizacji zamówienia lub do wykorzystania kwoty jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia tj. do wysokości 657075,50 zł. brutto.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2023-01-26 12:00
Po zmianie:
2023-01-30 12:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2023-01-26 13:00
Po zmianie:
2023-01-30 13:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2023-02-24
Po zmianie:
2023-02-28
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- "Remont mostu nad rzeką Okrzejką w km 74+422 drogi wojewódzkiej nr 801 w miejscowości Maciejowice wraz z dojazdami w niezbędnym zakresie" - nr postępowania 031/25
- Wykonanie materiałów promocyjnych opatrzonych logo lub znakiem graficznym : Część 1, Część 2, Część 3.
- Wykonanie robót budowlanych związanych z: 1) przebudową ul. Środkowej na odcinku ul. Kowieńska - ul. Stalowa (budowa SZRM), 2) przebudową sieci gazowych (budowa PSG).
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej do nieruchomości przy al. Prymasa Tysiąclecia 58 w Warszawie
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Krucza 19 m. 68 część nr 2: Górnośląska 7 m. 21 (w podziale na 2 części)
- Zakup i dostawa papieru kserograficznego dla szkół i placówek oświatowych w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy oraz dla Dzielnicowego Biura Finansów Oświaty-Wola m.st. Warszawy
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- " Zakup i sukcesywna dostawa oleju opałowego oraz paliw płynnych w postaci oleju napędowego do zbiorników zlokalizowanych na terenie bazy transportowej Eco Pułtusk Sp. z o.o."
- "Dostawa oleju napędowego do zbiornika naziemnego umiejscowionego na terenie Zakładu Usług Komunalnych w Lipsku sp. z o.o. przeznaczonego dla pojazdów i urządzeń Zakładu ."
- DOSTAWA PALIWA - TANKOWANIE POJAZDÓW I SPRZĘTU PUK sp. z o. o w Ełku
- Sukcesywne dostawy oleju napędowego i opałowego dla RZD w Żelisławkach w podziale na dwie części zamówienia
- Sukcesywne dostawy oleju napędowego dla RZD Wierzbno
- Hurtowe dostawy oleju napędowego dla MPGK sp. z o.o. w Mogilnie - 2025
więcej: Benzyna bezołowiowa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.