Ogłoszenie z dnia 2021-05-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00088339/01 - Wynik z dnia 2021-06-21
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00058573 z dnia 2021-05-19 |
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup wraz z dostawą materiałów do sterylizacji dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Puławach.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Puławach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431205731
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bema 1
1.5.2.) Miejscowość: Puławy
1.5.3.) Kod pocztowy: 24-100
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@szpitalpulawy.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.szpitalpulawy.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Puławach.
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup wraz z dostawą materiałów do sterylizacji dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Puławach.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-03e66152-b87b-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00058573
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00009701/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.35 Materiały do sterylizacji
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://miniportal.uzp.gov.pl/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu mini Portalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://login.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej zp@szpitalpulawy.pl. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji. 2. Wymagania techniczne i organizacyjne wysłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz Regulaminie ePUAP.3. Maksymalny rozmiar plików przesłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany , wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150MB.4. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.5. Zamawiający dopuszcza w szczególności następujący format przesyłanych danych: pdf, doc, docx, rtf, xps, odt.6. Każdy Wykonawca ma prawo zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wniosek Wykonawcy o wyjaśnienie treści SWZ powinien być skierowany przy użyciu, mini Portalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/portal za pośrednictwem „Formularza do komunikacji” lub poczty email zp@szpitalpulawy.pl. Pytania należy przesyłać w wersji edytowalnej.7. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U.2020 poz. 2452). 8. Zamawiający wyznacza następujące osoby do kontaktu z wykonawcami: Justyna Gawęda e-mail: zp@szpitalpulawy.pl, tel. 81 450 23 89. 9. Nie udziela się żadnych ustnych i telefonicznych informacji, wyjaśnień czy odpowiedzi na kierowane do Zamawiającego pytania w sprawach wymagających zachowania pisemności postępowania lub jednej ze wskazanych wyżej form porozumiewanie się pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą.10. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP i znak sprawy albo TED i znak sprawy lub ID postępowania i znak sprawy).11. Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną, każda ze Stron na żądanie drugiej Strony niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: http://www.szpitalpulawy.pl
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Załącznik nr 5 do SWZ.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Załącznik nr 5 do SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZM 10/230/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Rękawy, torebki, włóknina do sterylizacji
4.2.6.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Oferta będzie oceniana w oparciu o poniższe kryteria.a - najniższa cena brutto – 90%- za najniższą cenę brutto – 90 pktCena oferowana minimalna bruttoCena = ----------------------------------------------- x 90 pkt Cena brutto badanej ofertyb - realizacja dostawy licząc od dnia otrzymania zlecenia – 10%Zamawiający wymaga aby termin realizacji dostawy był nie dłuższy niż 5 dni licząc od dnia otrzymania zlecenia (wymagania wzoru umowy). Punkty w tym kryterium oceny zostaną przyznane wykonawcy jeżeli zaoferuje on termin realizacji dostawy krótszy niż 6 dni licząc od dnia otrzymania zlecenia. W przypadku gdy wykonawca nie uzupełni pkt 2 formularza ofertowego lub też zaoferuje termin realizacji dostawy wynoszący powyżej 5 dni zamawiający przyzna mu 0 pkt.Zasada przyznania punktów wstępnych- termin realizacji zamówienia wynoszący 5 dni licząc od dnia otrzymania zlecenia – 1 pkt- termin realizacji zamówienia wynoszący 4 dni licząc od dnia otrzymania zlecenia – 2 pkt- termin realizacji zamówienia wynoszący 3 dni licząc od dnia otrzymania zlecenia – 3 pkt- termin realizacji zamówienia wynoszący 2 dni licząc od dnia otrzymania zlecenia – 4 pkt- termin realizacji zamówienia wynoszący 1 dzień licząc od dnia otrzymania zlecenia – 5 pkt Termin realizacji oferty badanejTermin realizacji dostawy = ----------------------------------------------------------------- x 10 pkt Termin realizacji oferty najwyżej ocenionej wstępnieZa ofertę najkorzystniejszą złożoną w ramach tego przetargu zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów za wszystkie kryteria oceny łącznie.2. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta uzyska największą liczbę punktów.3. W sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, wezwie on Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. Wykonawcy są zobowiązani do przedstawienia wyjaśnień w terminie wskazanym przez Zamawiającego.5. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę w terminie związania ofertą określonym w SWZ.6. Jeżeli termin związania ofertą upłynie przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta otrzymała najwyższą ocenę, do wyrażenia, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty. 7. W przypadku braku zgody, o której mowa w ust. 6, oferta podlega odrzuceniu, a Zamawiający zwraca się o wyrażenie takiej zgody do kolejnego Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, chyba że zachodzą przesłanki do unieważnienia postępowania.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Realizacja dstawy
4.3.6.) Waga: 10,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
1. Oferta będzie oceniana w oparciu o poniższe kryteria.a - najniższa cena brutto – 90%- za najniższą cenę brutto – 90 pktCena oferowana minimalna bruttoCena = ----------------------------------------------- x 90 pkt Cena brutto badanej ofertyb - realizacja dostawy licząc od dnia otrzymania zlecenia – 10%Zamawiający wymaga aby termin realizacji dostawy był nie dłuższy niż 5 dni licząc od dnia otrzymania zlecenia (wymagania wzoru umowy). Punkty w tym kryterium oceny zostaną przyznane wykonawcy jeżeli zaoferuje on termin realizacji dostawy krótszy niż 6 dni licząc od dnia otrzymania zlecenia. W przypadku gdy wykonawca nie uzupełni pkt 2 formularza ofertowego lub też zaoferuje termin realizacji dostawy wynoszący powyżej 5 dni zamawiający przyzna mu 0 pkt.Zasada przyznania punktów wstępnych- termin realizacji zamówienia wynoszący 5 dni licząc od dnia otrzymania zlecenia – 1 pkt- termin realizacji zamówienia wynoszący 4 dni licząc od dnia otrzymania zlecenia – 2 pkt- termin realizacji zamówienia wynoszący 3 dni licząc od dnia otrzymania zlecenia – 3 pkt- termin realizacji zamówienia wynoszący 2 dni licząc od dnia otrzymania zlecenia – 4 pkt- termin realizacji zamówienia wynoszący 1 dzień licząc od dnia otrzymania zlecenia – 5 pkt Termin realizacji oferty badanejTermin realizacji dostawy = ----------------------------------------------------------------- x 10 pkt Termin realizacji oferty najwyżej ocenionej wstępnieZa ofertę najkorzystniejszą złożoną w ramach tego przetargu zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów za wszystkie kryteria oceny łącznie.2. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta uzyska największą liczbę punktów.3. W sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, wezwie on Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. Wykonawcy są zobowiązani do przedstawienia wyjaśnień w terminie wskazanym przez Zamawiającego.5. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę w terminie związania ofertą określonym w SWZ.6. Jeżeli termin związania ofertą upłynie przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta otrzymała najwyższą ocenę, do wyrażenia, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty. 7. W przypadku braku zgody, o której mowa w ust. 6, oferta podlega odrzuceniu, a Zamawiający zwraca się o wyrażenie takiej zgody do kolejnego Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, chyba że zachodzą przesłanki do unieważnienia postępowania.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Testy, wskaźniki do sterylizacji.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Oferta będzie oceniana w oparciu o poniższe kryteria.a - najniższa cena brutto – 90%- za najniższą cenę brutto – 90 pktCena oferowana minimalna bruttoCena = ----------------------------------------------- x 90 pkt Cena brutto badanej ofertyb - realizacja dostawy licząc od dnia otrzymania zlecenia – 10%Zamawiający wymaga aby termin realizacji dostawy był nie dłuższy niż 5 dni licząc od dnia otrzymania zlecenia (wymagania wzoru umowy). Punkty w tym kryterium oceny zostaną przyznane wykonawcy jeżeli zaoferuje on termin realizacji dostawy krótszy niż 6 dni licząc od dnia otrzymania zlecenia. W przypadku gdy wykonawca nie uzupełni pkt 2 formularza ofertowego lub też zaoferuje termin realizacji dostawy wynoszący powyżej 5 dni zamawiający przyzna mu 0 pkt.Zasada przyznania punktów wstępnych- termin realizacji zamówienia wynoszący 5 dni licząc od dnia otrzymania zlecenia – 1 pkt- termin realizacji zamówienia wynoszący 4 dni licząc od dnia otrzymania zlecenia – 2 pkt- termin realizacji zamówienia wynoszący 3 dni licząc od dnia otrzymania zlecenia – 3 pkt- termin realizacji zamówienia wynoszący 2 dni licząc od dnia otrzymania zlecenia – 4 pkt- termin realizacji zamówienia wynoszący 1 dzień licząc od dnia otrzymania zlecenia – 5 pkt Termin realizacji oferty badanejTermin realizacji dostawy = ----------------------------------------------------------------- x 10 pkt Termin realizacji oferty najwyżej ocenionej wstępnieZa ofertę najkorzystniejszą złożoną w ramach tego przetargu zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów za wszystkie kryteria oceny łącznie.2. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta uzyska największą liczbę punktów.3. W sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, wezwie on Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. Wykonawcy są zobowiązani do przedstawienia wyjaśnień w terminie wskazanym przez Zamawiającego.5. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę w terminie związania ofertą określonym w SWZ.6. Jeżeli termin związania ofertą upłynie przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta otrzymała najwyższą ocenę, do wyrażenia, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty. 7. W przypadku braku zgody, o której mowa w ust. 6, oferta podlega odrzuceniu, a Zamawiający zwraca się o wyrażenie takiej zgody do kolejnego Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, chyba że zachodzą przesłanki do unieważnienia postępowania.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Realizacja dostawy
4.3.6.) Waga: 10,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
1. Oferta będzie oceniana w oparciu o poniższe kryteria.a - najniższa cena brutto – 90%- za najniższą cenę brutto – 90 pktCena oferowana minimalna bruttoCena = ----------------------------------------------- x 90 pkt Cena brutto badanej ofertyb - realizacja dostawy licząc od dnia otrzymania zlecenia – 10%Zamawiający wymaga aby termin realizacji dostawy był nie dłuższy niż 5 dni licząc od dnia otrzymania zlecenia (wymagania wzoru umowy). Punkty w tym kryterium oceny zostaną przyznane wykonawcy jeżeli zaoferuje on termin realizacji dostawy krótszy niż 6 dni licząc od dnia otrzymania zlecenia. W przypadku gdy wykonawca nie uzupełni pkt 2 formularza ofertowego lub też zaoferuje termin realizacji dostawy wynoszący powyżej 5 dni zamawiający przyzna mu 0 pkt.Zasada przyznania punktów wstępnych- termin realizacji zamówienia wynoszący 5 dni licząc od dnia otrzymania zlecenia – 1 pkt- termin realizacji zamówienia wynoszący 4 dni licząc od dnia otrzymania zlecenia – 2 pkt- termin realizacji zamówienia wynoszący 3 dni licząc od dnia otrzymania zlecenia – 3 pkt- termin realizacji zamówienia wynoszący 2 dni licząc od dnia otrzymania zlecenia – 4 pkt- termin realizacji zamówienia wynoszący 1 dzień licząc od dnia otrzymania zlecenia – 5 pkt Termin realizacji oferty badanejTermin realizacji dostawy = ----------------------------------------------------------------- x 10 pkt Termin realizacji oferty najwyżej ocenionej wstępnieZa ofertę najkorzystniejszą złożoną w ramach tego przetargu zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów za wszystkie kryteria oceny łącznie.2. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta uzyska największą liczbę punktów.3. W sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, wezwie on Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. Wykonawcy są zobowiązani do przedstawienia wyjaśnień w terminie wskazanym przez Zamawiającego.5. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę w terminie związania ofertą określonym w SWZ.6. Jeżeli termin związania ofertą upłynie przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta otrzymała najwyższą ocenę, do wyrażenia, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty. 7. W przypadku braku zgody, o której mowa w ust. 6, oferta podlega odrzuceniu, a Zamawiający zwraca się o wyrażenie takiej zgody do kolejnego Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, chyba że zachodzą przesłanki do unieważnienia postępowania.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Naboje gazowe do sterylizacji.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Oferta będzie oceniana w oparciu o poniższe kryteria.a - najniższa cena brutto – 90%- za najniższą cenę brutto – 90 pktCena oferowana minimalna bruttoCena = ----------------------------------------------- x 90 pkt Cena brutto badanej ofertyb - realizacja dostawy licząc od dnia otrzymania zlecenia – 10%Zamawiający wymaga aby termin realizacji dostawy był nie dłuższy niż 5 dni licząc od dnia otrzymania zlecenia (wymagania wzoru umowy). Punkty w tym kryterium oceny zostaną przyznane wykonawcy jeżeli zaoferuje on termin realizacji dostawy krótszy niż 6 dni licząc od dnia otrzymania zlecenia. W przypadku gdy wykonawca nie uzupełni pkt 2 formularza ofertowego lub też zaoferuje termin realizacji dostawy wynoszący powyżej 5 dni zamawiający przyzna mu 0 pkt.Zasada przyznania punktów wstępnych- termin realizacji zamówienia wynoszący 5 dni licząc od dnia otrzymania zlecenia – 1 pkt- termin realizacji zamówienia wynoszący 4 dni licząc od dnia otrzymania zlecenia – 2 pkt- termin realizacji zamówienia wynoszący 3 dni licząc od dnia otrzymania zlecenia – 3 pkt- termin realizacji zamówienia wynoszący 2 dni licząc od dnia otrzymania zlecenia – 4 pkt- termin realizacji zamówienia wynoszący 1 dzień licząc od dnia otrzymania zlecenia – 5 pkt Termin realizacji oferty badanejTermin realizacji dostawy = ----------------------------------------------------------------- x 10 pkt Termin realizacji oferty najwyżej ocenionej wstępnieZa ofertę najkorzystniejszą złożoną w ramach tego przetargu zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów za wszystkie kryteria oceny łącznie.2. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta uzyska największą liczbę punktów.3. W sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, wezwie on Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. Wykonawcy są zobowiązani do przedstawienia wyjaśnień w terminie wskazanym przez Zamawiającego.5. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę w terminie związania ofertą określonym w SWZ.6. Jeżeli termin związania ofertą upłynie przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta otrzymała najwyższą ocenę, do wyrażenia, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty. 7. W przypadku braku zgody, o której mowa w ust. 6, oferta podlega odrzuceniu, a Zamawiający zwraca się o wyrażenie takiej zgody do kolejnego Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, chyba że zachodzą przesłanki do unieważnienia postępowania.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Realizacja dostawy
4.3.6.) Waga: 10,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
1. Oferta będzie oceniana w oparciu o poniższe kryteria.a - najniższa cena brutto – 90%- za najniższą cenę brutto – 90 pktCena oferowana minimalna bruttoCena = ----------------------------------------------- x 90 pkt Cena brutto badanej ofertyb - realizacja dostawy licząc od dnia otrzymania zlecenia – 10%Zamawiający wymaga aby termin realizacji dostawy był nie dłuższy niż 5 dni licząc od dnia otrzymania zlecenia (wymagania wzoru umowy). Punkty w tym kryterium oceny zostaną przyznane wykonawcy jeżeli zaoferuje on termin realizacji dostawy krótszy niż 6 dni licząc od dnia otrzymania zlecenia. W przypadku gdy wykonawca nie uzupełni pkt 2 formularza ofertowego lub też zaoferuje termin realizacji dostawy wynoszący powyżej 5 dni zamawiający przyzna mu 0 pkt.Zasada przyznania punktów wstępnych- termin realizacji zamówienia wynoszący 5 dni licząc od dnia otrzymania zlecenia – 1 pkt- termin realizacji zamówienia wynoszący 4 dni licząc od dnia otrzymania zlecenia – 2 pkt- termin realizacji zamówienia wynoszący 3 dni licząc od dnia otrzymania zlecenia – 3 pkt- termin realizacji zamówienia wynoszący 2 dni licząc od dnia otrzymania zlecenia – 4 pkt- termin realizacji zamówienia wynoszący 1 dzień licząc od dnia otrzymania zlecenia – 5 pkt Termin realizacji oferty badanejTermin realizacji dostawy = ----------------------------------------------------------------- x 10 pkt Termin realizacji oferty najwyżej ocenionej wstępnieZa ofertę najkorzystniejszą złożoną w ramach tego przetargu zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów za wszystkie kryteria oceny łącznie.2. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta uzyska największą liczbę punktów.3. W sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, wezwie on Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. Wykonawcy są zobowiązani do przedstawienia wyjaśnień w terminie wskazanym przez Zamawiającego.5. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę w terminie związania ofertą określonym w SWZ.6. Jeżeli termin związania ofertą upłynie przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta otrzymała najwyższą ocenę, do wyrażenia, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty. 7. W przypadku braku zgody, o której mowa w ust. 6, oferta podlega odrzuceniu, a Zamawiający zwraca się o wyrażenie takiej zgody do kolejnego Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, chyba że zachodzą przesłanki do unieważnienia postępowania.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki dotyczące:a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie.b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresiec) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie.d) zdolności technicznej lub zawodowej:Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie.5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania. Wzór oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu stanowi Załącznik nr 2 do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu składa każdy z Wykonawców;
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania – odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru;b) Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik; c) Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;d) Formularz ofertowy, którego wzór stanowi Załącznik nr 1 do SWZ;e) Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania. Wzór oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu stanowi Załącznik nr 2 do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu składa każdy z Wykonawców;f) Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych stanowi Załącznik nr 5 do SWZ;
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
a) materiały informacyjne dotyczące przedmiotu zamówienia zgodne z opisem przedmiotu zamówienia, z których ma wynikać potwierdzenie wszystkich parametrów wyspecyfikowanych przez Zamawiającego. Uwaga! Jako materiał informacyjny nie może zostać złożony opis przedmiotu zamówienia Zamawiającego podpisany przez Wykonawcę, dokument złożony na potwierdzenie parametrów ma za zadanie potwierdzać wszelkie właściwości określone w opisie.5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Jeżeli Wykonawca nie złożył przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie zgodnie z art. 107 ustawy Pzp.Postanowień ust. 10 nie stosuje się, jeżeli przedmiotowy środek dowodowy służy potwierdzeniu zgodności z cechami lub kryteriami oceny ofert lub, pomimo złożenia przedmiotowego środka dowodowego , oferta podlega odrzuceniu albo zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Załącznik nr 1 – Oferta wykonawcyZałącznik nr 2 – Wzór oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu Załącznik nr 3 – Projektowane postanowienia umowyZałącznik nr 4 – Szczegółowy opis przedmiotu zamówieniaZałącznik nr 5 – Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych.SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający informuje, że przewiduje możliwości zmiany umowy. Zmiany zawartej umowy mogą nastąpić w następujących przypadkach, gdy:a) ulegnie zmianie stan prawny w zakresie dotyczącym realizowanej umowy, który spowoduje konieczność zmiany sposobu wykonania zamówienia przez Wykonawcę;b) wystąpią przeszkody o obiektywnym charakterze (zdarzenia nadzwyczajne, zewnętrzne i niemożliwe do zapobieżenia, a więc mieszczące się w zakresie pojęciowym tzw. siły wyższej), np. pogoda uniemożliwiająca wykonywanie umowy, zdarzenia nieleżące po żadnej ze stron umowy. Strony mają prawo do skorygowania uzgodnionych zobowiązań i przesunięcia terminu realizacji maksymalnie o czas trwania siły wyższej. Strony zobowiązują się do natychmiastowego poinformowania się nawzajem o wystąpieniu ww. przeszkód;c) nastąpi konieczność wykonania innych, nieprzewidzianych prac, nieuwzględnionych w opisie przedmiotu zamówienia, a niezbędnych do zrealizowania przedmiotu zamówienia skutkujących przesunięciem terminu realizacji zamówienia o czas niezbędny do ich wykonania.2. Wzór umowy stanowi załącznik nr 3 do niniejszej swz.3. Strony dopuszczają możliwość zmian redakcyjnych, korekty omyłek pisarskich oraz zmian będących następstwem zmian danych ujawnionych w rejestrach publicznych bez konieczności sporządzania aneksu.4. Gdyby nastąpiła zmiana stawki podatku od towarów i usług, umowa nie ulegnie zmianie w zakresie wysokości ceny netto.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-06-01 08:00
8.2.) Miejsce składania ofert: . Ofertę wraz ze wszystkimi wymaganymi załącznikami należy wczytać na miniPortalu na stronie https://miniportal.uzp.gov.pl/, w terminie do dnia 01.06.2021 r. do godziny 8:00.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-06-01 08:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-08-31
2021-05-19 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z PUŁAW
- usługa odbiór, transport i przetwarzanie odpadów o kodach 18 02 02 w okresie 24 m-cy, znak sprawy DZ-23/329/24
- Opracowanie dokumentacji projektowej pn: "Przebudowa drogi powiatowej nr 2519L na odc. od drogi powiatowej nr 2522L do drogi wojewódzkiej nr 743"
- Wykonanie badań QAL3 przez okres 12 miesięcy"
- Dostawa nawozów mineralnych dla IUNG - PIB w Puławach, RZD w Żelisławkach, w podziale na 4 części zamówienia
- "Sprzątanie pomieszczeń biurowych w budynkach Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Puławach w okresie styczeń - grudzień 2025 r."
- PRENUMRATA CZASOPISM ZAGRANICZNYCH NA ROK 2025
więcej: przetargi w Puławach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy sprzętu jednorazowego do wykonywania zabiegów termolezji stawów międzykręgowych wraz z dzierżawą aparatu.
- Leki ogólne, środki spożywcze specjalnego przeznaczenia, suplementy diety, wyroby medyczne (II)
- Dostawa różnych artykułów medycznych dla potrzeb Nowodworskiego Centrum Medycznego w Nowym Dworze Mazowieckim - uzupełnienie
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku
- Dostawa obłożeń i bielizny jednorazowego użytku dla SP ZZOZ w Kozienicach
- 21/TP/I/24 DOSTAWY OBŁOŻEŃ CHIRURGICZNYCH, ŚRODKÓW OCHRONY OSOBISTEJ, WYROBÓW JEDNORAZOWEGO UŻYTKU DO HIGIENY I OPIEKI NAD PACJENTEM
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.