eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BanieSukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola w Baniach w okresie styczeń - lipiec 2023 roku



Ogłoszenie z dnia 2023-01-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola w Baniach w okresie styczeń - lipiec 2023 roku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedszkole w Baniach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 00100317600000

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pocztowa 3

1.5.2.) Miejscowość: Banie

1.5.3.) Kod pocztowy: 74-110

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@przedszkole.banie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://przedszkolebanie.edupage.org/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-cf75dd07-7f81-11ed-b4ea-f64d350121d2

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola w Baniach w okresie styczeń - lipiec 2023 roku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cf75dd07-7f81-11ed-b4ea-f64d350121d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00058578

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00503679

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PB.271.1.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 124617 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola w Baniach w okresie styczeń - lipiec 2023 roku, dostarczone do siedziby zamawiającego i wniesione do magazynów kuchennych:
Nabiał
Lp. Nazwa artykułu Jednostka miary Ilość
1. Masło zawartość tłuszczu mleka min. 82%, bez dodatków i konserwantów aʼ 200g szt.
683
2. Mleko krowie UHT 3,2%, możliwość ponownego zamknięcia, aʼ 1l szt.
2427
3. Śmietana 18% homogenizowana, gęsta aʼ 0,40 l szt.
152
4. Śmietana 36% (kartonik) świeża bez dodatków i konserwantów. Bez dodatku karagenu, aʼ 0,5 l szt.
31
5. Śmietana UHT 18% aʼ 0,5 l szt.
152

4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15500000-3 - Produkty mleczarskie

4.5.5.) Wartość części: 22594,33 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola w Baniach w okresie styczeń - lipiec 2023 roku, dostarczone do siedziby zamawiającego i wniesione do magazynów kuchennych:
przetwory nabiałowe
Lp. Nazwa artykułu Jednostka miary Ilość
1. Jogurt naturalny bez mleka w proszku, bez substancji słodzących, skład: mleko pasteryzowane, kultury bakterii jogurtowych. a’ 350 ml szt. 439
2. Ser żółty dojrzewający, min 25% tłuszczu zwierzęcego typu Gouda, plastry kg 35
3. Twaróg biały, półtłusty, świeży bez konserwantów kg 83
4. Ser Mozarella wiórki kg 4,5

4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15500000-3 - Produkty mleczarskie

4.5.5.) Wartość części: 3919,61 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola w Baniach w okresie styczeń - lipiec 2023 roku, dostarczone do siedziby zamawiającego i wniesione do magazynów kuchennych:
pieczywo
1. Bułka pszenna aʼ 50 g. Bez dodatku chemicznych substancji dodatkowych do żywności (głównie substancji spulchniających, polepszaczy- środków do przetwarzania mąki, substancji utrzymujących wilgoć) szt. 1.122
2. Bułka maślana a’ 70g. Bez dodatku chemicznych substancji dodatkowych do żywności (głównie substancji spulchniających, polepszaczy- środków do przetwarzania mąki, substancji utrzymujących wilgoć) szt. 502
3. Chleb pszenny zwykły aʼ 600 g. Bez dodatku chemicznych substancji dodatkowych do żywności (głównie substancji spulchniających, polepszaczy- środków do przetwarzania mąki, substancji utrzymujących wilgoć) szt. 296
4. Chleb wieloziarnisty a’700 g. Bez dodatku chemicznych substancji dodatkowych do żywności (głównie substancji spulchniających, polepszaczy- środków do przetwarzania mąki, substancji utrzymujących wilgoć) szt. 131
5. Chleb staropolski a’700g. Bez dodatku chemicznych substancji dodatkowych do żywności (głównie substancji spulchniających, polepszaczy- środków do przetwarzania mąki, substancji utrzymujących wilgoć) szt. 30
6. Chleb graham a’ 500g. Bez dodatku chemicznych substancji dodatkowych do żywności (głównie substancji spulchniających, polepszaczy- środków do przetwarzania mąki, substancji utrzymujących wilgoć) szt. 28
7. Rogal maślany aʼ 70 g. Bez dodatku chemicznych substancji dodatkowych do żywności (głównie substancji spulchniających, polepszaczy- środków do przetwarzania mąki, substancji utrzymujących wilgoć) szt. 417
8. Rogal wyborowy a’ 80 g. Bez dodatku chemicznych substancji dodatkowych do żywności (głównie substancji spulchniających, polepszaczy- środków do przetwarzania mąki, substancji utrzymujących wilgoć) szt. 296
9. Bułka drożdżówka z owocami aʼ 100g, bez dodatku sztucznych aromatów szt. 197
10. Kawiorka a’ 300g. Bez dodatku chemicznych substancji dodatkowych do żywności (głównie substancji spulchniających, polepszaczy- środków do przetwarzania mąki, substancji utrzymujących wilgoć) szt. 167
11. Chałka a’ 350g. Bez dodatku chemicznych substancji dodatkowych do żywności (głównie substancji spulchniających, polepszaczy- środków do przetwarzania mąki, substancji utrzymujących wilgoć) szt. 96
12. Bułka sojowa a’ 80g. Bez dodatku chemicznych substancji dodatkowych do żywności (głównie substancji spulchniających, polepszaczy- środków do przetwarzania mąki, substancji utrzymujących wilgoć) szt. 54
13. Pączek z dżemem a’ 70 g. Bez dodatku sztucznych aromatów. szt. 125

4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie

4.5.5.) Wartość części: 7884,22 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola w Baniach w okresie styczeń - lipiec 2023 roku, dostarczone do siedziby zamawiającego i wniesione do magazynów kuchennych:
przetwory sypkie
Lp. Nazwa artykułu Jednostka miary Ilość
1. Kasza burgul a’ 1kg kg 38
2. Kasza gryczana a’ 1kg kg 38
3. Kasza jęczmienna a’ 1kg kg 38
4. Kasza kuskus a’ 1kg kg 12
5. Kasza manna a’ 1kg kg 38
6. Kasza pęczak a’ 1 kg kg 38
7. Kasza jaglana a’ 1kg kg 6
8. Makaron kokardki – mąka pszenna, a’ 5kg kg 35
9. Makaron łazanki - mąka pszenna, a’ 5kg kg 30
10. Makaron nitka - mąka pszenna, a’ 5 kg kg 30
11. Makaron świderki - mąka pszenna a’ 5kg kg 60
12. Mąka pszenna typ 500 a’ 1kg kg 190
13. Mąka ziemniaczana a’ 1kg kg 8
14. Płatki kukurydziane, bez dodatku cukru, bez glutenu, a’ 1kg
kg 30
15. Płatki owsiane a’ 1kg kg 23
16. Płatki pszenne ekstrudowane a’ 1kg kg 23
17. Płatki ryżowe a ‘ 1kg kg 15
18. Ryż a’ 5kg kg 45
19. Cukier biały kryształ a’ 1kg kg 228
20. Cukier puder kg 4
21. Sól drobna 1kg kg 30
22. Mąka kukurydziana a’ 1kg kg 8
23. Bułka tarta kg 13

4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15800000-6 - Różne produkty spożywcze

4.5.5.) Wartość części: 6368,32 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola w Baniach w okresie styczeń - lipiec 2023 roku, dostarczone do siedziby zamawiającego i wniesione do magazynów kuchennych:
przyprawy, przetwory, produkty strączkowe
Lp. Nazwa artykułu Jednostka miary Ilość szacunkowa
1. Budyń czekoladowy, z naturalnych składników, bez dodatków sztucznych aromatów i barwników kg 15
2. Budyń waniliowy, z naturalnych składników, bez dodatków sztucznych aromatów i barwników kg 15
3. Cukier waniliowy kg 4
4. Dżem wiśniowy. Bez dodatku cukru i substancji słodzących, syropu glukozowego lub syropu glukozowo- fruktozowego, Zawartość owoców min. 40%, a’3,5 kg szt. 8

5. Dżem brzoskwiniowy. Bez dodatku cukru i substancji słodzących, syropu glukozowego lub syropu glukozowo-fruktozowego, Zawartość owoców min. 40%, a’3,5 kg szt. 15

6. Dżem truskawkowy. Bez dodatku cukru i substancji słodzących, syropu glukozowego lub syropu glukozowo-fruktozowego, Zawartość owoców min. 40%, a’3,5 kg szt. 1

7. Wafle ryżowe aʼ 110 g szt. 68
8. Fasola Jaś kg 30
9. Groch łuskany kg 23
10. Ananas w plastrach w syropie a’ 565 g. szt. 30
11. Herbata mięta 100% liści mięty (saszetka) szt. 152
12. Herbata rumianek (saszetka) szt. 152
13. Herbata czarna (saszetka) szt. 228
14. Herbata malinowa susz malinowy min 40% (saszetka) szt. 152
15. Kakao gorzkie extra ciemne, zawartość tłuszczu kakaowego 10- 12%, a’ 150 g szt. 46
16. Rozpuszczalna kawa zbożowa min. 70% zbóż a’ 150 g szt. 114
17. Kisiel truskawkowy kg 15
18. Kisiel cytrynowy kg 8
19. Kisiel żurawinowy kg 8
20. Galaretka truskawkowa kg 4
21. Galaretka pomarańczowa
kg 4
22. Galaretka wiśniowa kg 4
23. Migdały kg 1
24. Orzech włoski kg 1,5
25. Orzech nerkowca kg 17
26. Morela suszona kg 6
27. Jabłka suszone aʼ 18 g. szt. 300
28. Rodzynki kg 1,5
29. Pestki dyni kg 2,5
30. Koncentrat pomidorowy 30% pasteryzowany, Bez sztucznych barwników i konserwantów, a’800g szt. 38
31. Ketchup łagodny, bez konserwantów, zagęstników, polepszaczy, zawartość pomidorów 185g na 100g produktu gotowego. Bez dodatku chemicznych substancji dodatkowych do żywności (głównie substancji konserwujących, regulatorów kwasowości),Bez dodatku skrobi modyfikowanej, octu spirytusowego, sztucznych. Aromatów i barwników, a’ 1l szt. 7
32. Musztarda stołowa, a’ 1l szt. 2
33. Konfitura jagodowa kg 8
34. Powidła śliwkowe min. 150 g owoców na 100g gotowego produktu. Bez dodatku substancji słodzących, syropu glukozowego lub syropu glukozowo-fruktozowego, bez dodatku chemicznych substancji . kg 8
35. Kwasek cytrynowy a’1 kg kg 3
36. Liść Laurowy – zioła wysokiej jakości, a’ 100 g g 607
37. Lubczyk suszony– zioła wysokiej jakości, a’ 100 g g 3222
38. Majeranek suszony- zioła wysokiej jakości, a’ 100g g 758
39. Miód pszczeli wielokwiatowy a’ 1 l sz. 38
40. Olej rzepakowy z pierwszego tłoczenia, 100 % rafinowany, filtrowany na zimno a’ 5l szt. 38
41. Papryka mielona słodka a’ 1 kg szt. 4
42. Pieprz mielony czarny a’ 1 kg szt. 2
43. Czosnek granulowany a’ 1kg szt. 2
44. Pieprz cytrynowy g 164
45. Chrupki kukurydziane a’50g szt. 152
46. Fasola czerwona puszka, a’400g szt. 30
47. Kukurydza puszka, a’400 szt. 76
48. Mus owocowy 100 % owoców, tubka, bez cukru, a’100 g. szt. 455
49. Chrzan tarty kg 4
50. Żur - w składzie tylko: zakwas żytni, mąka razowa, czosnek, a’300 ml szt. 27
51. Sałatka Szwedzka słodka, a’ 2500g szt. 32
52. Sos sojowy ciemny l 1,5
53. Szczaw konserwowy pasteryzowany, w składzie tylko szczaw, sól, a’ 2500 g szt. 18
54. Orzech laskowy kg 1
55. Konserwa rybna ( filet z makreli min. 60%), a’ 310g szt. 60

4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15800000-6 - Różne produkty spożywcze

4.5.5.) Wartość części: 13255,50 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola w Baniach w okresie styczeń - lipiec 2023 roku, dostarczone do siedziby zamawiającego i wniesione do magazynów kuchennych:
warzywa i owoce
Lp. Nazwa artykułu Jednostka
miary Ilość
1. Arbuz czerwony, gat. I, bez przebarwień, świeży i dojrzały kg 250
2. Banan żółty, gat. I, twarde, kolor żółty, bez przebarwień kg 169
3. Borówka amerykańska świeża kg 19
4. Brokuł świeży, gat. I, bez wykwitów kg 38
5. Brzoskwinia gat. I, bez przebarwień i odgnieceń, świeże i dojrzałe kg 15
6. Buraki czerwone gat. I, bez zanieczyszczeń kg 152
7. Botwina gat. I, świeża szt. 34
8. Batat, gat. I, bez zanieczyszczeń kg 9
9. Cebula gat. I kg 114
10. Cebula czerwona gat. I kg 4
11. Cukinia kg 19
12. Cytryna gat. I kg 23
13. Papryka czerwona świeża, gat. I, bez przebarwień i odgnieceń kg 49
14. Czosnek główka kg 5
15. Gruszka, gat. I, jednakowej wielkości, waga ok. 150 g, dojrzała, bez przebarwień kg 228
16. Dynia piżmowa kg 3
17. Jabłko "Lobo" lub "Cortland", gat. I, jednakowej wielkości, waga ok.. 150g, dojrzałe, bez przebarwień i odgnieceń kg 182
18. Kalafior świeży, gat. I, bez wykwitów szt. 46
19. Kalarepa, gat. I waga ok. 250 g kg 17
20. Kapusta biała główka gat. I, duże główki, bez uszkodzeń biologicznych i fizycznych szt. 40
21. Kapusta biała młoda główka gat. I, duże główki, bez uszkodzeń biologicznych i fizycznych szt. 30
22. Kapusta czerwona gat. I, duże główki, bez uszkodzeń biologicznych i fizycznych szt. 23
23. Kapusta biała kiszona, niezakwaszona chemicznie, bez dodatku octu w zamykanym wiaderku kg 114
24. Kapusta pekińska główka gat. I, duże główki, bez uszkodzeń biologicznych i fizycznych szt. 46
25. Kiełki słonecznika lub lukrecji, lub rzodkiewki, gat. I, a ʼ50 g szt. 19
26. Kiwi, gat. I, dojrzałe, bez odgnieceń szt. 542
27. Koper zielony, świeży, pęczek waga ok.. 70-100g szt. 220
28. Malina, gat. I, świeża, bez przebarwień i odgnieceń kg 1,5
29. Mandarynka gat. I, bez pestek, słodka, cienka skórka, waga ok.. 100-120g kg 83
30. Marchew korzeń, gat. I, bez przebarwień, średniej wielkości kg 280
31. Melon żółty, gat. I, bez przebarwień i zagnieceń szt. 129
32. Natka pietruszki, świeża, pęczek min. 10 sztuk,70-100 g szt. 197
33. Nektarynka, gat. I, bez przebarwień i odgnieceń kg 38
34. Ogórek zielony świeży, gat. I, prosty, bez odgnieceń kg 106
35. Ogórek kwaszony, średniej wielkości, nie zakwaszany chemicznie bez dodatku octu w zamykanym wiaderku
kg 42
36. Fasola szparagowa zielona świeża, gat. I kg 23
37. Kaki świeże, gat. I, bez przebarwień i odgnieceń szt. 46
38. Pieczarka białe świeże, młode, średniej wielkości gat. I, bez przebarwień i odgnieceń kg 68
39. Pietruszka korzeń gat. I, bez przebarwień i odgnieceń kg 152
40. Pomarańcza gat. I, słodka, cienka skórka, waga ok.150g 1 szt. kg 30
41. Pomidor malinowy, gat. I, świeży, twardy, średniej wielkości, bez przebarwień i odgnieceń kg 46
42. Pomidor koktajlowy typu cherry aʼ 250 op. 65
43. Por świeży, gat. I szt. 281
44. Rzodkiewka gat. I kg 27
45. Sałata zielona, gat. I, duże główki szt. 129
46. Seler korzeń świeży, gat. I, bez przebarwień kg 129
47. Szczypior świeży, gat. I, pęczek min 10 sztuk szt. 174
48. Śliwka świeża gat. I kg 30
49. Truskawka świeża gat. I kg 42
50. Winogrono jasne i ciemne, dojrzałe, bez przebarwień i odgnieceń kg 91
51. Ziemniak kg 3030
52. Figa gat. I szt. 70
53. Rukola myta, aʼ 100g op. 8
54. Awokado gat. I, bez przebarwień, świeże i dojrzałe szt. 60
55. Chrzan kg 1
56. Limonka kg 8
57. Pomelo, gat. I, świeży, dojrzały szt. 25

4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

03200000-3 - Zboża, ziemniaki, warzywa, owoce i orzechy

15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty

4.5.5.) Wartość części: 28408,95 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola w Baniach w okresie styczeń - lipiec 2023 roku, dostarczone do siedziby zamawiającego i wniesione do magazynów kuchennych:
mięso i wędliny
Lp. Nazwa artykułu Jednostka miary Ilość
1. Filet z piersi kurczaka mięso świeże nie mrożone, bez skóry, połówki bez ścięgien, kości i chrząstek kg 258
2. Filet z indyka świeży, nie mrożony, bez skóry, bez kości kg 63
3. Kiełbasa krakowska sucha min 130 g mięsa wieprzowego w 100g, aʼ 120g szt. 53
4. Kiełbasa śląska min. 70% mięsa wieprzowego, średnio rozdrobniona, peklowana wędzona, parzona kg 80
5. Korpus drobiowy, świeży -nie mrożone kg 240
6. Kości wieprzowe wędzone kg 23
7. Kura rosołowa kg 22
8. Łopatka wieprzowa bez kości /mięso świeże – nie mrożone, bez ścięgien i tkanki tłuszczowej kg 89
9. Kiełbasa biała surowa skład: mięso wieprzowe 100%, czosnek, przyprawy naturalne kg 18
10. Parówki drobiowe ( min 90 % mięsa) kg 35
11. Schab bez kości schab bez kości, mięso świeże – nie mrożone kg 95
12. Skrzydło z indyka, mięso świeże- nie mrożone kg 55
13. Szponder, mięso wołowe, świeże- nie mrożone kg 9
14. Szynka gotowana, plastry, mięso wieprzowe min 75%, aʼ 100g szt.
53
15. Szynka wieprzowa surowa bez kości "kulka", mięso świeże - nie mrożone, element pozbawiony kości i tkanki tłuszczowej, bez ścięgien kg 228
16. Wątróbka drobiowa kg 28
17. Ćwiartka z kurczaka wędzonego (udziec + pałka) kg 20
18. Pałka z kurczaka mięso świeże -nie mrożone kg 121
19. Boczek wędzony /parzony, bez dodatków białkowych, utleniaczy, chemicznych, konserwujących, przeciwutleniaczy, wzmacniaczy smaku, stabilizatorów, regulatorów kwasowości, emulgatorów), sztucznych aromatów kg 17
20. Karkówka mięso świeże, nie mrożone kg 7
21. Pasztet z indyka (min. 55% mięsa z indyka) kg 8
22. Pasztet z fileta drobiowy, zapiekany (surowce drobiowe min. 55 %) kg 12
23. Polędwica Sopocka , plastry, min. 75% mięsa, zawartość tłuszczu nie więcej niż 10 g na 100 g, aʼ 100g szt. 76
24. Polędwica z kurczaka, plastry (97% mięsa ), aʼ100g szt. 228

4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne

15112000-6 - Drób

15131135-0 - Wędliny drobiowe

4.5.5.) Wartość części: 31812,53 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola w Baniach w okresie styczeń - lipiec 2023 roku, dostarczone do siedziby zamawiającego i wniesione do magazynów kuchennych:
jaja kurze
Lp. Nazwa artykułu Jednostka miary Ilość
1. Jaja kurze rozmiar L szt. 2125

4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

03142500-3 - Jaja

4.5.5.) Wartość części: 1153,43 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola w Baniach w okresie styczeń - lipiec 2023 roku, dostarczone do siedziby zamawiającego i wniesione do magazynów kuchennych:
mrożonki
Lp. Nazwa artykułu Jednostka miary Ilość szacunkowa
1. Truskawka bez szypułek kg 30
2. Malina cała kg 30
3. Śliwka kg 15
4. Fasola szparagowa zielona, cięta, mrożona, kg 40
5. Porzeczka czarna kg 15
6. Brokuły mrożone różyczki, klasa I kg 30
7. Kalafior mrożone różyczki kg 22
8. Kluski śląski kg 38
9. Mieszanka owocowa (100%) kg 100
10. Marchew mini kg 22
11. Marchew z groszkiem kg 30
12. Szpinak rozdrobniony kg 22
13. Szpinak liście kg 22

4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15330000-0 - Przetworzone owoce i warzywa

4.5.5.) Wartość części: 4291,42 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola w Baniach w okresie styczeń - lipiec 2023 roku, dostarczone do siedziby zamawiającego i wniesione do magazynów kuchennych:
ryby
Lp. Nazwa artykułu Jednostka miary Ilość
1. Tilapia filet mrożony, bez skóry, 0% glazury kg 114
2. Makrela wędzona kg 30
3. Paluszki panierowane rybne z fileta z dorsza kg 38
4. Paprykarz (mięso rybie min. 25%) aʼ 130g szt. 100
5. Tuńczyk w sosie własnym w kawałkach, puszka. Składniki: ryba - tuńczyk, woda, sól, aʼ 170 g szt. 46

4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15220000-6 - Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb

4.5.5.) Wartość części: 4928,69 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17093,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17093,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17093,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spółdzielnia Mleczarska Mlekovita

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7220002329

7.3.3) Ulica: Ludowa 122

7.3.4) Miejscowość: Wysokie Mazowieckie

7.3.5) Kod pocztowy: 18-200

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17093,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-07-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3557,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3557,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3557,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spółdzielnia Mleczarska Mlekovita

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7220002329

7.3.3) Ulica: Ludowa 122

7.3.4) Miejscowość: Wysokie Mazowieckie

7.3.5) Kod pocztowy: 18-200

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3557,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-07-31

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postepowaniu na część 3 nie złożono żadnej oferty

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6991,22 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6991,22 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6991,22 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Iglotex Dystrybucja Polska Sp. z o. o

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6790175807

7.3.3) Ulica: Polska 20

7.3.4) Miejscowość: Gdynia

7.3.5) Kod pocztowy: 81-339

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6991,22 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-07-31

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18363,31 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18363,31 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18363,31 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Iglotex Dystrybucja Polska Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6790175807

7.3.3) Ulica: ul. Polska 20

7.3.4) Miejscowość: Gdynia

7.3.5) Kod pocztowy: 81-339

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18363,31 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-07-31

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30123,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 30123,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 30123,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Handel Hurtowy Dariusz Łukasiewicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5991983235

7.3.3) Ulica: Myśliborska 1a

7.3.4) Miejscowość: Baczyna

7.3.5) Kod pocztowy: 66-432

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30123,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-07-31

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27238,70 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 31586,62 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 31586,62 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Przetwórstwa Mięsnego „Ozimek” K. Ozimek, R. Ozimek, M. Ozimek Spółka Jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8541898583

7.3.3) Ulica: Usługowa 1a

7.3.4) Miejscowość: Stargard

7.3.5) Kod pocztowy: 73-110

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 31586,62 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-07-31

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2337,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2550,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2550,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Handel Hurtowy Dariusz Łukasiewicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5991983235

7.3.3) Ulica: Myśliborska 1a

7.3.4) Miejscowość: Baczyna

7.3.5) Kod pocztowy: 66-432

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2550 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-07-31

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5674,78 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5674,78 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5674,78 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Iglotex Dystrybucja Polska Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6790175807

7.3.3) Ulica: Polska 20

7.3.4) Miejscowość: Gdynia

7.3.5) Kod pocztowy: 81-339

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5674,78 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-07-31

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5128,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5128,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5128,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Iglotex Dystrybucja Polska Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6790175807

7.3.3) Ulica: Polska 20

7.3.4) Miejscowość: Gdynia

7.3.5) Kod pocztowy: 81-339

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5128,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-07-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.