Ogłoszenie z dnia 2022-02-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00325701/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-21
- 2022/BZP 00111248/01 - Modyfikacja z dnia 2022-04-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa kompleksowej obsługi gospodarczej na potrzeby Leśnego Ośrodka Edukacyjnego w Jedlni Letnisko w roku 2022.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Radom
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670080744
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Janiszewska
1.5.2.) Miejscowość: Radom
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-600
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.7.) Numer telefonu: 48 3451905
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: radom@radom.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.radom.radom.lasy.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.platformazakupowa.pl/pn/lasy_radom1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
leśnictwo
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa kompleksowej obsługi gospodarczej na potrzeby Leśnego Ośrodka Edukacyjnego w Jedlni Letnisko w roku 2022.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2643db29-6236-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00058614
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00066198/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Usługa kompelsowej obsługi gospodarczej na potrzeby LOE w Jedlni Letnisko w roku 2022
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00325701/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SA.270.1.4.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 230000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: „Usługa kompleksowej obsługi gospodarczej na potrzeby Leśnego Ośrodka Edukacyjnego w Jedlni Letnisko w roku 2022”. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług sprzątania miejsc noclegowych, usług porządkowych wewnątrz budynków LOE, utrzymanie terenów zewnętrznych, prace gospodarcze w budynkach i na terenie LOE w Jedlni Letnisko oraz obsługa recepcji. Usługi sprzątania będą realizowane przy użyciu środków czyszczących i higienicznych dostarczanych przez Wykonawcą w ilościach niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest: „Usługa kompleksowej obsługi gospodarczej na potrzeby Leśnego Ośrodka Edukacyjnego w Jedlni Letnisko w roku 2022”. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług sprzątania miejsc noclegowych, usług porządkowych wewnątrz budynków LOE, utrzymanie terenów zewnętrznych, prace gospodarcze w budynkach i na terenie LOE w Jedlni Letnisko oraz obsługa recepcji. Usługi sprzątania będą realizowane przy użyciu środków czyszczących i higienicznych dostarczanych przez Wykonawcą w ilościach niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wchodzące w skład przedmiotu zamówienia polegające na:
min. 1 pracownika wykonującego bezpośrednie czynności związane z realizacją zamówienia w zakresie usługi sprzątania
min. 1 pracownika wykonującego bezpośrednie czynności związane z realizacją zamówienia w zakresie obsługi recepcji.
jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (tekst jedn.: Dz. U. z 2020 r. poz. 1320 z późn. zm.).3.3 Wskazany w Opisie Przedmiotu Zamówienia (OPZ) rozmiar zamówienia ma charakter szacunkowy. Zamawiający może zrealizować przedmiot zamówienia, w zakresie mniejszym niż wskazany w OPZ w zależności od faktycznych potrzeb Zamawiającego. W przypadku zmniejszenia zakresu przedmiotu zamówienia w stosunku do złożonej oferty i zawartej umowy, Wykonawca nie wnosi do tego zastrzeżeń i nie będzie wysuwał w tego tytułu żadnych roszczeń w stosunku do Zamawiającego.
Tam, gdzie w opisie przedmiotu zamówienia, zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że są one zgodne z obowiązującymi przepisami prawa, oraz posiadają paramenty techniczne i użytkowe nie gorsze od założonych w ww. dokumentach. Podane w opisach nazwy własne nie mają na celu naruszenie art. 99 i 16 ustawy Pzp a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych Zamawiającego.
Uwaga! Ciężar udowodnienia równoważności zaoferowanych materiałów spoczywa na Wykonawcy. W związku z tym Wykonawca jest zobowiązany do wykazania, że oferowane przez niego dostawy, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, w tym do wykazania równoważności materiałów w stosunku do materiałów przewidzianych w opisie przedmiotu zamówienia.
Zamawiający nie przewiduje podziału zamówienia na części. Przedmiotowe zamówienie jest niepodzielne z powodów organizacyjnych oraz ekonomicznych. Ewentualny podział na części generowałby nadmierne koszty, trudności logistyczne oraz brak koordynacji, skutkujący poważną groźbą nieprawidłowej realizacji zamówienia. Zamawiający podejmując decyzję o niedokonaniu podziału zamówienia na części kierował się specyfiką przedmiotu zamówienia jaką jest świadczenie usługi kompleksowej. Jednolitość przedmiotu zamówienia stanowi podstawowe, a zarazem najważniejsze kryterium udzielenia zamówienia, zwłaszcza biorąc pod uwagę zasadę efektywnego i oszczędnego wydatkowania środków publicznych. Brak podziału w żaden sposób nie naruszy zasady zachowania uczciwej konkurencji oraz możliwości ubiegania się o zamówienie małym i średnim przedsiębiorcom.
Zamawiający nie wskazuje kluczowych elementów zamówienia oraz nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań.
Zamawiający nie wskazuje obowiązku przeprowadzenia wizji lokalnej .
4.5.3.) Główny kod CPV: 90911200-8 - Usługi sprzątania budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych
50880000-7 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji wyposażenia hotelowego i restauracyjnego
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
79992000-4 - Usługi recepcyjne
90620000-9 - Usługi odśnieżania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 214600 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 217220 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 214600 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZAKŁAD USŁUG LEŚNYCH WIKTORIA RAJCHEL
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7962994527
7.3.3) Ulica: KOLONKA 1 C
7.3.4) Miejscowość: Jedlnia Letnisko
7.3.5) Kod pocztowy: 26-630
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Zakład Usług Leśnych Wiktoria Rajchel
jakie przetargi wygrała firma
Zakład Usług Leśnych Wiktoria Rajchel
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 214600 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Wygrodzenie sektora gości na terenie istniejącego stadionu piłkarskiego przy ul. Struga w Radomiu
- Aranżacja wnętrz w budynku ZSCKR w Radomiu przy ul. Uniwersyteckiej 6 - remont korytarzy
- P.30.2025 - Dzierżawa glukometrów wraz z zakupem pasków testowych, nakłuwaczy i materiałów kontrolnych dla Radomskiego Szpitala Specjalistycznego
- Mechaniczne koszenie traw i chwastów w pasie drogowym dróg powiatowych na terenie powiatu radomskiego w 2025 roku
- Wykonanie usługi polegającej na przeprowadzeniu procesu wznowienia certyfikatu gospodarki leśnej dla Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Radomiu według standardów PEFC oraz 3letni nadzór
- Przebudowa drogi powiatowej nr 3524W Jedlnia Letnisko - Czarna (IV etap)
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług w zakresie pielęgnacji i utrzymania terenów zielonych, prac porządkowych oraz utrzymania zimowego ciągów komunikacyjnych.
- "Zielona przestrzeń w Pilicy."
- Zagospodarowanie części terenu wnętrza podwórzowego we Wrocławiu, w kwartale ulic Wapienna, Gajowa, Kamienna, Przestrzenna.
- Rozbudowa budynku przedszkola samorządowego wraz ze zmianą sposobu użytkowania w części na żłobek przy ul. Bukowskiej w Skawinie
- Usługi sprzątania pomieszczeń i posesji
- Usługa polegająca na utrzymaniu czystości w budynku (wraz z terenem przyległym) zlokalizowanym przy ul. Nowy Zjazd 1 w Warszawie.
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.