Ogłoszenie z dnia 2023-01-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00513405/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-23
- 2022/BZP 00520966/01 - Modyfikacja z dnia 2022-12-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
RIR.271.64.2022.CC Dostawa opału stałego dla Gminy Gruta i jej jednostek organizacyjnych w terminie do 31.03.2023 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GRUTA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118632
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Gruta 244
1.5.2.) Miejscowość: Gruta
1.5.3.) Kod pocztowy: 86-330
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gruta@gruta.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gruta.akcessnet.net
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.bip.gruta.akcessnet.net/index.php?job=wiad&idg=5&id=920&x=8&y=22&n_id=49411.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
RIR.271.64.2022.CC Dostawa opału stałego dla Gminy Gruta i jej jednostek organizacyjnych w terminie do 31.03.2023 r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-338518a9-8292-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00058728
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00027278/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa opału dla Jednostek Gminy: – w II półroczu 2022 r. – w 2023 r.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00513405
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RIR.271.64.2022.CC
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 327723,57 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Ogólny opis zadań.
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa opału stałego dla Gminy Gruta i jej jednostek organizacyjnych w terminie od dnia podpisania umowy do 31.05.2023 r. – w ilości zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia.
2. Opis przedmiotu zamówienia Zamawiający zawarł w załączniku nr 2 do SWZ.
Ekomiał
Dostawa ekomiału w ilości 83 ton do niżej wymienionych budynków administrowanych przez Urząd Gminy w Grucie:
Szkoła Podstawowa w Grucie,
Przedszkole Samorządowe w Mełnie
Gminne Centrum Kultury w Grucie
budynek komunalny w Mełnie /Świetlica w Mełnie/
Uwaga: jednorazowy transport ekomiału to: max 5 ton.
Ekogroszek
Dostawa ekogroszku w ilości 102 ton do niżej wymienionych budynków administrowanych przez Urząd Gminy w Grucie:
Żłobek w Nicwałdzie
Szkoła Podstawowa w Plemiętach
Środowiskowy Dom Samopomocy w Dąbrówce Królewskiej
Szkoła Podstawowa w Boguszewie
Szkoła Podstawowa w Słupie
Świetlica w Salnie – do tego obiektu opał Wykonawca będzie dostarczał w workach lub innych opakowaniach jednostkowych
Świetlica / Remiza w Boguszewie – do tego obiektu opał Wykonawca będzie dostarczał w workach lub innych opakowaniach jednostkowych
Uwaga: jednorazowy transport ekogroszku to: max 5 ton.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09111000-0 - Węgiel i paliwa na bazie węgla
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 370599,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 400090 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 370599,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Węglopasz sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7811898441
7.3.3) Ulica: Piątkowskiej 149/6
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 60-648
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 370599 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-03-31Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.