eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MirskCyberbezpieczna Gmina Mirsk - Zadanie 3 Obszar techniczny



Ogłoszenie z dnia 2025-01-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Cyberbezpieczna Gmina Mirsk - Zadanie 3 Obszar techniczny

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Mirsk

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821693

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Wolności 39

1.5.2.) Miejscowość: Mirsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-630

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@mirsk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mirsk.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-05a7f814-a5fa-416f-aef6-efb2c7c003f8

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Cyberbezpieczna Gmina Mirsk - Zadanie 3 Obszar techniczny

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-05a7f814-a5fa-416f-aef6-efb2c7c003f8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00058823

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00043222/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Cyberbezpieczny samorząd

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC), Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe, Działanie 2.2. – Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa, konkurs grantowy w ramach projektu grantowego „Cyberbezpieczny Samorząd” o numerze: FERC.02.02-CS.01-001/23

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00655785

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.28.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 671028,00 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 365063,41 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa fabrycznie nowych, nienoszących śladów uprzedniego używania wyposażenia sprzętu informatycznego i urządzeń bezpieczeństwa wraz z oprogramowaniem w ramach projektu pn. „Cyberbezpieczna Gmina Mirsk” o minimalnych parametrach określonych w formularzu stanowiącym załącznik do wniosku.
Przedmiot zamówienia należy dostarczyć bezpośrednio do budynków:
1) Urzędu Miasta i Gminy Mirsk przy ul. Pl. Wolności 39, 59-630 Mirsk,
2) Miejsko Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Mirsku przy ul. Pl. Wolności 40, 59-630 Mirsk,
3) Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Mirsku przy ul. Mickiewicza 38, 59-630 Mirsk
w ilości i asortymencie zgodnym z załącznikiem do wniosku.
Przedmiot zamówienia został podzielony na 9 zadań:
1) Zakup serwerów do serwerowni wraz z konfiguracją i wdrożeniem
2) Zakup switchy zarządzalnych 48 portowych
3) Zakup i konfiguracja serwerów do wykonywania kopii zapasowych
4) Zakup i konfiguracja macierzy dyskowej
5) Zakup i konfiguracja dysków twardych do macierzy dyskowej
6) Zakup oraz instalacja systemu operacyjnego Microsoft Windows Server 2022 Standard 64bit 24 Core PL
7) Zakup wraz z konfiguracją zasilaczy awaryjnych UPS do serwerowni
8) Zakup wraz z konfiguracją zasilaczy awaryjnych UPS do switchy zarządzalnych
9) Zakup i instalację bazy SQL Server 2022 Standard 2

4.5.3.) Główny kod CPV: 48800000-6 - Systemy i serwery informacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

72710000-0 - Usługi w zakresie lokalnej sieci komputerowej

48710000-8 - Pakiety oprogramowania do kopii zapasowych i odzyskiwania

48771000-3 - Pakiety oprogramowania użytkowego ogólnego

72315000-6 - Usługi zarządzania siecią danych oraz usługi wspierające

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie ze względu na niemożliwą do usunięcia wadę uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Zamawiający w postępowaniu określił zakup licencji CAL w ilości 5 szt. co jest licencją dotyczącą oprogramowania SQL Server 2022 Standard Edition a nie SQL Server 2022 Standard Core - 2 Core License Pack. Problem powstał w wyniku błędu, który został przeoczony. W postępowaniu Zamawiający podał nazwę SQL Server 2022 Standard Edition "2" + 5 szt. CAL, cyfra "2" jest myląca i nie tyczy się licencji "2 core" czy też zakupu 2 szt. licencji standard. Zamawiający w postępowaniu w zamyśle określił zakup licencji SQL Server 2022 Standard Edition + 5 szt. CAL która automatycznie wyklucza zakup wersji 2 CORE.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 325507,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 448917,03 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.