Ogłoszenie z dnia 2023-01-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00456581/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi kompleksowego utrzymania czystości w obiektach administrowanych przez Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Częstochowie w 2023 roku - 2 części.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Częstochowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000825522
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Dekabrystów 43
1.5.2.) Miejscowość: Częstochowa
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-215
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski
1.5.7.) Numer telefonu: 34 372 07 83
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mosir@mosir.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mosir.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4784b270-640b-11ed-abdb-a69c1593877c1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
sport i rekreacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi kompleksowego utrzymania czystości w obiektach administrowanych przez Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Częstochowie w 2023 roku - 2 części.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4784b270-640b-11ed-abdb-a69c1593877c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00058824
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00005856/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Usługi kompleksowego utrzymania czystości w obiektach administrowanych przez Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Częstochowie w 2023 roku - 2 części.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00456581/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DT.171.13.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kompleksowe utrzymanie czystości w Parku Wodnym Częstochowa, ul. Dekabrystów 47,- okres i godziny funkcjonowania: obiekt czynny codziennie w godz. 10.00 – 22.00; dni wolne od pracy: 8-9.04, 01.11, 24-25.12; obiekt czynny do godz. 15.00: 31.12.
- pomieszczenia: administracyjno-biurowe, socjalne, stanowiska kasowe, szatnie, sanitariaty, ratowników, pierwszej pomocy, hole, klatki schodowe, ciągi komunikacyjne, hala basenowa, saunarium, oraz pozostałe elementy określone w szczegółowym opisie zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90911200-8 - Usługi sprzątania budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90911200-8 - Usługi sprzątania budynków
90919200-4 - Usługi sprzątania biur
4.5.5.) Wartość części: 691056 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kompleksowe utrzymanie czystości:1. Pływalnia Kryta „Sienkiewicz Częstochowa”, Al. NMP 56, okres i godziny funkcjonowania:
- od poniedziałku do piątku w godz. 6.00 – 22.00;
- w soboty, niedziele i święta w godz. 8.00 – 20.00.
Dni wolne od pracy: 01.01, 9-10.04, 01.11, 25-26.12; obiekt czynny do godz. 12.00, tj.: 8.04, 24.12, 31.12.
2. Pływalnia Kryta, Al. Niepodległości 20/22, okres i godziny funkcjonowania:
- od poniedziałku do piątku w godz. 6.00 – 22.00;
- w soboty, niedziele i święta w godz. 8.00 – 20.00.
Dni wolne od pracy: 01.01, 9-10.04, 01.11, 25-26.12; obiekt czynny do godz. 12.00, tj.: 8.04, 24.12, 31.12.
pomieszczenia: administracyjno-biurowe, socjalne, stanowiska kasowe, szatnie, sanitariaty, ratowników, pierwszej pomocy, hole, klatki schodowe, ciągi komunikacyjne, hala basenowa, oraz pozostałe elementy określone w szczegółowym opisie zamówienia.
Zamawiający informuje, że objęcie obsługą obiektu nie wymienionego powyżej w trakcie obowiązywania umowy będzie dokonywane na podstawie pisemnego zgłoszenia oraz dostarczenia harmonogramu określającego zakres obsługi, na wskazany przez Wykonawcę adres e-mail, bez konieczności renegocjowania warunków umowy.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmian ilości osób świadczących usługi, ilości dni oraz godzin świadczenia usługi na poszczególnych obiektach, w zależności od zaistniałych potrzeb, bez konieczności renegocjowania warunków umowy. O powyższych zmianach Zamawiający powiadomi Wykonawcę pisemnie z wyprzedzeniem. Wynagrodzenie należne Wykonawcy obliczane będzie proporcjonalnie według stawki godzinowej określonej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90911200-8 - Usługi sprzątania budynków
90919200-4 - Usługi sprzątania biur
4.5.5.) Wartość części: 178861 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 723240 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 907400,52 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 723240 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P&T GROUP Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5732861307
7.3.4) Miejscowość: Częstochowa
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 539000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-02-01 do 2023-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 215865 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 215865 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 215865 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P&T GROUP Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5732861307
7.3.4) Miejscowość: Częstochowa
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 160875 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-02-01 do 2023-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z CZĘSTOCHOWY
- dostawa zestawów komputerowych dla Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie
- dostawa foteli biurowych dla Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie.
- Dostawa sprzętu komputerowego do siedzib jednostek Powiatu Częstochowskiego oraz Starostwa Powiatowego w Częstochowie - 2 części
- Dostawa pieczywa, świeżych wyrobów piekarniczych i ciastkarskich na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Częstochowie ul. Kontkiewicza 2 na rok 2025
- Dostawa jaj kurzych świeżych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Częstochowie ul. Kontkiewicza 2 na rok 2025
- Dostawa drobiu na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Częstochowie ul. Kontkiewicza 2 na rok 2025
więcej: przetargi w Częstochowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Sprzątanie i utrzymanie terenów zewnętrznych oraz wewnętrznych wraz z pielęgnacją terenów zielonych przy obiektach będących w administracji "Aleksandrowski Program Mieszkaniowy" Sp. z o.o."
- usługi utrzymania czystości, wykonywanie prac pomocniczych przy pacjencie i prac porządkowych
- Kompleksowa usługa sprzątania
- Utrzymanie czystości w obiekcie Krytej pływalni w Oświęcimiu przy ul. Chemików
- Usługa sprzątania wewnętrznego - utrzymanie czystości w obiektach przy ul. Mińskiej 65 i ul. Chodakowskiej 26/32 w Warszawie oraz opcjonalne sprzątanie hal wykorzystywanych na cele eventowe
- Świadczenie kompleksowej usługi sprzątania i utrzymania czystości w budynkach stanowiących siedziby Zarządu Lokali Miejskich w Łodzi w 2025 r., w podziale na 2 części.
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.