Og³oszenie z dnia 2022-02-16
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00077164/01 - Wynik z dnia 2022-03-07
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa soczewek wewn±trzga³kowych dla SP ZOZ Szpitala nr 2 w Mys³owicach
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: SP ZOZ Szpital nr 2 im. T. Boczonia w Mys³owicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000308258
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Bytomska 41
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Mys³owice
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-400
1.5.4.) Województwo: ¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia_publiczne@szpital2myslowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.szpital2myslowice.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa soczewek wewn±trzga³kowych dla SP ZOZ Szpitala nr 2 w Mys³owicach
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-1b68fdf5-8e31-11ec-9bc1-c2db95d08897
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00058874
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-02-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00026954/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.5 Dostawa soczewek wewn±trzga³kowychdla SP ZOZ Szpitala nr 2 w Mys³owicach
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
www.portal.smartpzp.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: www.portal.smartpzp.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Postêpowanie jest prowadzone w jêzyku polskim.
2. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w szczególno¶ci sk³adanie ofert oraz o¶wiadczeñ, w tym o¶wiadczenia sk³adanego na formularzu jednolitego europejskiego dokumentu zamówienia, sporz±dzonego zgodnie z wzorem standardowego formularza okre¶lonego w rozporz±dzeniu wykonawczym Komisji Europejskiej wydanym na podstawie art. 59 ust. 2 dyrektywy 2014/24/UE odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej zapewnionych przez system zapewniaj±cy obs³ugê procesu udzielania zamówieñ publicznych za po¶rednictwem ¶rodków komunikacji elektronicznej, zwany dalej Systemem.
3. System jest dostêpny pod adresem: https://portal.smartpzp.pl/szpital2myslowice.pl
4. Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta w Systemie, ani logowania do Systemu.
5. Za po¶rednictwem posiadanego w Systemie konta U¿ytkownika Zewnêtrznego odbywa siê komunikacja Wykonawcy z Zamawiaj±cym w postêpowaniu, w szczególno¶ci: przekazywanie dokumentów, o¶wiadczeñ, informacji, pytañ, wniosków w ramach postêpowania.
6. Za po¶rednictwem posiadanego w Systemie konta Jednostki Zamawiaj±cej oraz kont jej U¿ytkowników Wewnêtrznych odbywa siê komunikacja Zamawiaj±cego z Wykonawc± w postêpowaniu, w szczególno¶ci: przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, informacji, odpowiedzi na pytania.
7. Zadawanie pytañ przez Wykonawców odbywa siê w zak³adce „Pytania do postêpowania”. Po otwarciu ofert, komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w tym wszelkie o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane s± w formie elektronicznej za po¶rednictwem Platformy, w zak³adce „Korespondencja”, która dla Wykonawcy jest widoczna w Zak³adce „Oferty”, po zaznaczeniu numeru z³o¿onej oferty. Za datê wp³ywu o¶wiadczeñ, wniosków, za¶wiadczeñ oraz informacji przyjmuje siê datê zapisania plików na serwerze. Aktualna data i godzina, zsynchronizowane z G³ównym Urzêdem Miar, wy¶wietlane s± w prawym górnym rogu Platformy.
8. Do pe³nego i prawid³owego korzystania z Systemu przez U¿ytkowników Zewnêtrznych konieczne jest posiadanie przez co najmniej jednego uprawnionego U¿ytkownika Zewnêtrznego Wykonawcy elektronicznego podpisu kwalifikowanego s³u¿±cego do autentykacji i podpisu.
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym s± dostêpne narzêdzia, urz±dzenia lub formaty plików, które nie s± ogólnie dostêpne: www.portal.smartpzp.pl
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) informujemy, ¿e:
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Samodzielny Publiczny Zak³ad Opieki Zdrowotnej Szpital nr 2 im. dr. T. Boczonia w Mys³owicach ul. Bytomska 41, zwany dalej: "Administratorem".
W sprawach zwi±zanych z Pani/ Pana danymi osobowymi istnieje mo¿liwo¶æ kontaktu z wyznaczonym przez nas Inspektorem Ochrony Danych na adres szpitala, telefonicznie pod nr 723182011 albo drog± mailow±: d.matwijczyk@szpital2myslowice.pl
Podstaw± prawn± przetwarzania Pani/ Pana danych osobowych jest art. 6 ust.1 lit b i c rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane osobowe przetwarzane bêd± wy³±cznie w celu zwi±zanym z niniejszym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129), dalej „ustawa Pzp”.
Zgodnie z obowi±zuj±c± w zak³adzie instrukcj± kancelaryjn± Pani/Pana dane osobowe przechowywane bêd± przez okres 5 lat od dnia zakoñczenia postêpowania. Dane zawarte w rejestrze zawartych umów przechowywane bêd± przez okres 10 lat.
Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienie publicznego. Konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp.
W odniesieniu o Pani/Pana dane osobowe Administrator nie bêdzie podejmowa³ zautomatyzowanych decyzji, w tym decyzji bêd±cych wynikiem profilowania.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Posiada Pani/Pan:
na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;*
na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO
nie przys³uguje Pani/Panu:
w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: Szp.2/NZ-271-6/21
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak
4.1.5.) £±czna warto¶æ poszczególnych czê¶ci zamówienia: 586950,00 PLN
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 6
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
pakiet 1 soczewki bezaberracyjne, preloadowane. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Asortymentowo-Cenowa stanowi±ca za³±cznik nr 2.1 do SWZ. Ilo¶æ pozycji asortymentowych-2
4.2.5.) Warto¶æ czê¶ci: 73250,00 PLN
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33731110-7 - Soczewki ¶ródoczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:
W stosunku do ka¿dej czê¶ci zamówienia Zamawiaj±cy jest uprawniony zleciæ Wykonawcy dodatkowy zakres rzeczowy obejmuj±cy asortyment analogiczny, jak opisany w opisie przedmiotu zamówienia (dalej: „Opcja”). Zamawiaj±cy nie jest zobowi±zany do zlecenia dostaw objêtych przedmiotem Opcji, a Wykonawcy nie s³u¿y roszczenie o ich zlecenie. Dostawy bêd±ce przedmiotem Opcji mog± zostaæ zlecone na warto¶æ do 40% warto¶ci przedmiotu zamówienia.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin uzupe³nienia depozytu
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
pakiet 2 soczewki wewn±trzga³kowe, zwijalne jednoczê¶ciowe tylnokomorowe. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Asortymentowo-Cenowa stanowi±ca za³±cznik nr 2.2 do SWZ. Ilo¶æ pozycji asortymentowych-2
4.2.5.) Warto¶æ czê¶ci: 219600,00 PLN
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33731110-7 - Soczewki ¶ródoczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:
W stosunku do ka¿dej czê¶ci zamówienia Zamawiaj±cy jest uprawniony zleciæ Wykonawcy dodatkowy zakres rzeczowy obejmuj±cy asortyment analogiczny, jak opisany w opisie przedmiotu zamówienia (dalej: „Opcja”). Zamawiaj±cy nie jest zobowi±zany do zlecenia dostaw objêtych przedmiotem Opcji, a Wykonawcy nie s³u¿y roszczenie o ich zlecenie. Dostawy bêd±ce przedmiotem Opcji mog± zostaæ zlecone na warto¶æ do 40% warto¶ci przedmiotu zamówienia.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin uzupe³nienia depozytu
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
pakiet 3 soczewki wewn±trzga³kowe asferyczne. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Asortymentowo-Cenowa stanowi±ca za³±cznik nr 2.3 do SWZ. Ilo¶æ pozycji asortymentowych-2
4.2.5.) Warto¶æ czê¶ci: 75500,00 PLN
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33731110-7 - Soczewki ¶ródoczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:
W stosunku do ka¿dej czê¶ci zamówienia Zamawiaj±cy jest uprawniony zleciæ Wykonawcy dodatkowy zakres rzeczowy obejmuj±cy asortyment analogiczny, jak opisany w opisie przedmiotu zamówienia (dalej: „Opcja”). Zamawiaj±cy nie jest zobowi±zany do zlecenia dostaw objêtych przedmiotem Opcji, a Wykonawcy nie s³u¿y roszczenie o ich zlecenie. Dostawy bêd±ce przedmiotem Opcji mog± zostaæ zlecone na warto¶æ do 40% warto¶ci przedmiotu zamówienia.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin uzupe³nienia depozytu
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
pakiet 4 soczewki wewn±trzga³kowe przedniokomorowe afakijne. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Asortymentowo-Cenowa stanowi±ca za³±cznik nr 2.4 do SWZ. Ilo¶æ pozycji asortymentowych-2
4.2.5.) Warto¶æ czê¶ci: 13000,00 PLN
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33731110-7 - Soczewki ¶ródoczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:
W stosunku do ka¿dej czê¶ci zamówienia Zamawiaj±cy jest uprawniony zleciæ Wykonawcy dodatkowy zakres rzeczowy obejmuj±cy asortyment analogiczny, jak opisany w opisie przedmiotu zamówienia (dalej: „Opcja”). Zamawiaj±cy nie jest zobowi±zany do zlecenia dostaw objêtych przedmiotem Opcji, a Wykonawcy nie s³u¿y roszczenie o ich zlecenie. Dostawy bêd±ce przedmiotem Opcji mog± zostaæ zlecone na warto¶æ do 40% warto¶ci przedmiotu zamówienia.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin uzupe³nienia depozytu
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
pakiet 5 soczewki zwijalne, wewn±trzga³kowe, tylnokomorowe, jednoczê¶ciowe, sferyczne, akrylowe. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Asortymentowo-Cenowa stanowi±ca za³±cznik nr 2.5 do SWZ. Ilo¶æ pozycji asortymentowych-1
4.2.5.) Warto¶æ czê¶ci: 126000,00 PLN
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33731110-7 - Soczewki ¶ródoczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:
W stosunku do ka¿dej czê¶ci zamówienia Zamawiaj±cy jest uprawniony zleciæ Wykonawcy dodatkowy zakres rzeczowy obejmuj±cy asortyment analogiczny, jak opisany w opisie przedmiotu zamówienia (dalej: „Opcja”). Zamawiaj±cy nie jest zobowi±zany do zlecenia dostaw objêtych przedmiotem Opcji, a Wykonawcy nie s³u¿y roszczenie o ich zlecenie. Dostawy bêd±ce przedmiotem Opcji mog± zostaæ zlecone na warto¶æ do 40% warto¶ci przedmiotu zamówienia.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin uzupe³nienia depozytu
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
pakiet 6 soczewka sferyczna, bia³a z injectorem jednorazowym. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Asortymentowo-Cenowa stanowi±ca za³±cznik nr 2.6 do SWZ. Ilo¶æ pozycji asortymentowych-1
4.2.5.) Warto¶æ czê¶ci: 79600,00 PLN
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33731110-7 - Soczewki ¶ródoczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:
W stosunku do ka¿dej czê¶ci zamówienia Zamawiaj±cy jest uprawniony zleciæ Wykonawcy dodatkowy zakres rzeczowy obejmuj±cy asortyment analogiczny, jak opisany w opisie przedmiotu zamówienia (dalej: „Opcja”). Zamawiaj±cy nie jest zobowi±zany do zlecenia dostaw objêtych przedmiotem Opcji, a Wykonawcy nie s³u¿y roszczenie o ich zlecenie. Dostawy bêd±ce przedmiotem Opcji mog± zostaæ zlecone na warto¶æ do 40% warto¶ci przedmiotu zamówienia.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin uzupe³nienia depozytu
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. ZAMAWIAJ¡CY przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmiany umowy w nastêpuj±cych sytuacjach:a. zmiana danych podmiotów zawieraj±cych umowê;
b. zmiana nazwy handlowej towaru stanowi±cego przedmiot umowy;
c. obni¿enie ceny przedmiotu umowy przez WYKONAWCÊ (mo¿e nast±piæ w ka¿dym czasie i nie wymaga zgody ZAMAWIAJ¡CEGO ani sporz±dzenia aneksu do Umowy);
d. zmiany stawki podatku VAT w przypadku urzêdowej zmiany. W takim przypadku zmianie ulegnie cena brutto; cena netto pozostanie niezmieniona;
e. zmiana nazwy towaru, numeru katalogowego, sposobu konfekcjonowania, przy niezmienionym towarze;
f. WYKONAWCA wstrzyma wprowadzanie przedmiotu umowy do obrotu handlowego i zaproponuje produkt równowa¿ny, spe³niaj±cy parametry okre¶lone w opisie przedmiotu zamówienia;
g. Wytwórca towaru, bêd±cego przedmiotem umowy wstrzyma produkcjê i WYKONAWCA zaproponuje produkt równowa¿ny, spe³niaj±cy parametry okre¶lone w opisie przedmiotu zamówienia;
h. ZAMAWIAJ¡CY przewiduje mo¿liwo¶æ przed³u¿enia terminu obowi±zywania umowy w przypadku zmiany terminu obowi±zywania umowy z NFZ dot. niniejszego programu lekowego, je¶li ilo¶ci wynikaj±ce z niniejszej umowy nie zostan± wykorzystane.
2. W przypadku zaistnienia którejkolwiek z okoliczno¶ci okre¶lonych w ust. 1 WYKONAWCA zobowi±zany bêdzie przed³o¿yæ ZAMAWIAJ¡CEMU pisemny wniosek o zmianê Umowy z uzasadnieniem proponowanej zmiany. W przypadku nie wyra¿enia zgody przez ZAMAWIAJ¡CEGO na proponowan± zmianê, ZAMAWIAJ¡CY ma prawo rozwi±zaæ umowê za jednomiesiêcznym wypowiedzeniem.
3. Wszelkie zmiany niniejszej Umowy wymagaj± formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-02-28 08:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: www.portal.smartpzp.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-02-28 08:10
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
INNE PRZETARGI Z MYS£OWIC
- Dostawa produktów leczniczych dla SP ZOZ Szpitala nr 2 w Mys³owicach
- Dostawa ró¿nych wyrobów medycznych stosowanych w okulistyce dla SP ZOZ Szpitala nr 2 w Mys³owicach
- Edukacja dla wszystkich - wysoka jako¶æ kszta³cenia (z podzia³em na 10 czê¶ci)
- Dostawa sprzêtu komputerowego, sieciowego, oprogramowania oraz akcesoriów wi±zanych z komputerami (z podzia³em na 9 czê¶ci)
- Serwis systemu dyspozytorskiego sterowania, wizualizacji oraz uk³adu rozg³oszeniowego dyspozytorni w ZPMW KWK Mys³owice-Weso³a w oparciu o system SCADA.
- "Kompleksowe ubezpieczenie SP ZOZ Szpitala nr 2 w Mys³owicach"
wiêcej: przetargi w Mys³owicach »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.