eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WodyniePOPRAWA DOSTĘPNOŚCI INFRASTRUKTURY SPORTOWEJ DLA MIESZKAŃCÓW GMINY WODYNIE Zadanie od I do Zadanie VI



Ogłoszenie z dnia 2022-02-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
POPRAWA DOSTĘPNOŚCI INFRASTRUKTURY SPORTOWEJ DLA MIESZKAŃCÓW GMINY WODYNIE
Zadanie od I do Zadanie VI

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wodynie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582664

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Siedlecka 43

1.5.2.) Miejscowość: Wodynie

1.5.3.) Kod pocztowy: 08-117

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki

1.5.7.) Numer telefonu: 25 631 26 58

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@wodynie.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: nowa.wodynie.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gmina_wodynie.ezamawiajacy.pl; www.wodynie.bipgmina.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

POPRAWA DOSTĘPNOŚCI INFRASTRUKTURY SPORTOWEJ DLA MIESZKAŃCÓW GMINY WODYNIE
Zadanie od I do Zadanie VI

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9500eb77-5d8d-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00058886

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004180/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Poprawa dostępności infrastruktury sportowej dla mieszkańcow Gminy Wodynie. Części I i Cześć II- Zadania 1-6

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00317491/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IGR.271.12.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 7059318,68 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie I: Budowa boiska sportowego typu „orlik” w m. Ruda Wolińska

Przedmiotem opracowania jest budowa na działce:

1. boiska do gry w piłkę nożną, boiska wielofunkcyjnego z polami do gry w koszykówkę i siatkówkę, montażu piłkochwytów zabramkowych, montaż ogrodzenia boisk oraz wykonanie utwardzeń na działce /opasek przy boiskach.

W zakres całego przedsięwzięcia wchodzić będą następujące elementy:
W zakres przedsięwzięcia wchodzi min.:
• roboty rozbiórkowe istniejących budynków o następujących parametrach:
-budynek mieszkalny: powierzchnia zabudowy: 88,39 m2, ściany z cegły, pokrycie: eternit
-budynek gospodarczy: powierzchnia zabudowy: 78,72 m2 , ściany: cegła, pokrycie: blacha
trapezowa
- budynek gospodarczy: powierzchnia zabudowy: 31,32 m2 , ściany: cegła, pokrycie papa
asfaltowa.
• roboty rozbiórkowe istniejącego budynku mieszkalnego oraz dwóch budynków gospodarczych
• budowa boiska piłkarskiego o nawierzchni syntetycznej ze sztucznej trawy o wymiarach pola gry 27x50m a z wybiegami 54x31m wraz z montażem dwóch bramek
• budowa boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni poliuretanowej o wymiarach pola gry 28,1m x 15,1m - boisko do koszykówki oraz o wymiarach pola gry do siatkówki 9,0 x 18,0m wraz z montażem dwóch koszy oraz słupków do siatkówki
• dwa zabramkowe piłkochwyty o wysokości 6,0m,
• ogrodzenie obu boisk ogrodzeniem o wysokości 4,0m wraz z wykonaniem w ogrodzeniach jednej furtki i 1 bramy dwuskrzydłowej rozwiernej.
• wykonanie utwardzonych opasek z kostki betonowej przy boiskach
• wymiana siatki ogrodzeniowej na istniejących słupkach długości 237m z montażem 1 furtki zamykanej ze słupkami o szerokości ok 1,5 m,

2. budynku zaplecza sanitarno-szatniowego boiska sportowego.
Budynek będący przedmiotem projektu budowlanego zlokalizowano na działce inwestora o numerze ewidencyjnym 271 położonej w miejscowości Ruda Wolińska, gmina Wodynie. Bryła budynku zwarta i wykonana na planie prostokąta. Dach budynku dwuspadowy o symetrycznym rozkładzie połaci dachowych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych

45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45261100-5 - Wykonywanie konstrukcji dachowych

45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45410000-4 - Tynkowanie

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45431000-7 - Kładzenie płytek

45443000-4 - Roboty elewacyjne

4.5.5.) Wartość części: 1636514,62 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie II: Przebudowa i rozbudowa drogi gminnej nr 361214W w m. Szostek

Przedmiotem niniejszego opracowania jest przebudowa drogi dojazdowej położonej w miejscowości Szostek zlokalizowanej w Gminie Wodynie, powiat siedlecki, województwo mazowieckie.
Opracowanie swym zakresem obejmuje:
• wycinkę drzew ujętych w odrębnym zestawieniu oraz ok. 10m2zakrzaczeń.
• wykonanie wzmocnienia nawierzchni,
• odtworzenie rowów drogowych,
• wykonanie poboczy kruszywowych,
• wykonanie zjazdów do posesji,
• wykonanie oznakowania pionowego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg

45233150-5 - Roboty w zakresie regulacji ruchu

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

4.5.5.) Wartość części: 1721585,73 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie III: Przebudowa drogi gminnej dz. nr ew. 57, 58 w m. Ruda Szostkowska i dz. Nr ew. 199 w m. Szostek
Przedmiotem niniejszego opracowania jest przebudowa drogi wewnętrznej położonej w miejscowości Ruda Szostkowska zlokalizowanej w Gminie Wodynie, powiat siedlecki województwo mazowieckie.
Opracowanie swym zakresem obejmuje:
• wykonanie przebudowy nawierzchni,
• wykonanie poboczy gruntowych ulepszonych,
• wykonanie przebudowy zjazdów indywidualnych

Inwestycja ma na celu poprawę bezpieczeństwa ruchu drogowego, zapewnia spójność sieci dróg publicznych i poprzez podniesienie standardu technicznego wpływa na zachowanie spójności dróg gminnych.
Istniejący stan zagospodarowania terenu.
W stanie istniejącym teren objęty inwestycją stanowi droga utwardzona mieszanką kruszywową o szerokości 2,50 do 45,0 m biegnąca przez tereny wsi Ruda Szostkowska. Obszar objęty inwestycją położony jest w terenie równinnym o naturalnych spadkach wynoszących średnia 3,0%.

Projektowane zagospodarowanie terenu.
Parametry techniczne drogi wewnętrznej:
• klasa techniczna wewnętrzna
• kategoria ruchu – KR1
• grupa nośności podłoża – G3
• prędkość projektowa –30 km/h
• przekrój szlakowy 1x1

Parametry geometryczne drogi wewnętrznej:

• szerokość jezdni – 4,00 – 5,00m
• przekrój daszkowy o pochyleniu 2%,
• szerokość poboczy 2x0,50m.

Zestawienie powierzchni:
powierzchnia nawierzchni drogi: 2 480,00m2, powierzchni poboczy gruntowych ulepszonych: 472,50m2

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg

45233150-5 - Roboty w zakresie regulacji ruchu

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

4.5.5.) Wartość części: 98916,45 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie IV: Przebudowa drogi gminnej dz. Nr ew. 326 w m. Ruda Wolińska wraz z budową oświetlenia ulicznego

Przedmiotem niniejszego opracowania jest przebudowa drogi wewnętrznej położonej w miejscowości Ruda Wolińska zlokalizowana w Gminie Wodynie, powiat siedlecki województwo mazowieckie.
Opracowanie swym zakresem obejmuje:
• wycinkę drzew ujętych w odrębnym zestawieniu oraz ok 5m2zakrzaczeń.
• wykonanie przebudowy nawierzchni,.
• wykonanie zatoki postojowej,
• wykonanie oświetlenia ulicznego,
• wykonanie poboczy gruntowych ulepszonych,
• wykonanie oznakowania pionowego i poziomego
Inwestycja ma na celu poprawę bezpieczeństwa ruchu drogowego, zapewnia spójność sieci dróg publicznych i poprzez podniesienie standardu technicznego wpływa na zachowanie spójności dróg gminnych.

Projektowane zagospodarowanie terenu.
Parametry techniczne drogi wewnętrznej:
• klasa techniczna wewnętrzna
• kategoria ruchu – KR1
• grupa nośności podłoża – G3
• prędkość projektowa –30 km/h
• przekrój szlakowy 1x1
Parametry geometryczne drogi wewnętrznej:
• szerokość jezdni – 5,00m
• wymiary miejsc postojowych: 2,5x5,0m oraz 3,0x6,0m
• wymiary miejsc postojowych dla niepełnosprawnych: 3,6x5,0m
• przekrój daszkowy o pochyleniu 2%,
• szerokość poboczy: zmienna.

Parametry oświetlenia drogi wewnętrznej:
• oprawa: OS-1 LED LITE 32W, 3500k, IP54,
• słup: stylowy o h=4m, typ. "S", rura stalowa typu S-40 Rosa w zewnętrznej warstwie z tworzywa sztucznego
• kabel zasilający: YAKXS 4x25 mm2 ,
Zestawienie powierzchni:
• powierzchnia nawierzchni drogi: 760,00m2 ,
• powierzchnia miejsc postojowych: 850,00m2
• powierzchnia dojścia do furtki cmentarza: 30,00m2
• powierzchni poboczy utwardzonych: 690,00 m2 .

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg

45233150-5 - Roboty w zakresie regulacji ruchu

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

4.5.5.) Wartość części: 462369,64 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie V Modernizacja drogi gminnej nr 361212W Ruda Wolińska – Wola Wodyńska oraz Przebudowa drogi gminnej nr ew. dz. 335 w m. Ruda Wolińska

Celem jest poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego poprzez wykonanie nowej nawierzchni z mieszanki mineralno – asfaltowej.

Dane projektowe:
• kategoria drogi – D,
• szerokość jezdni 5,0 m,
• pobocza z kamienia łamanego o szerokości 0,75 m,
• wykonanie przepustów rurowych fi60 i fi 100
• wykonanie stałej organizacji ruch zgodnie projektem
Konstrukcja jezdni: zgodnie z załączonym przedmiarem

Przebudowa drogi gminnej nr ew. dz. 335 w m. Ruda Wolińska
Parametry techniczne drogi wewnętrznej
• klasa techniczna wewnętrzna
• kategoria ruchu – KR1
• grupa nośności podłoża – G3
• prędkość projektowa –30 km/h
• przekrój szlakowy 1x1

Parametry geometryczne drogi wewnętrznej:
• szerokość jezdni – 4,50m
• przekrój daszkowy o pochyleniu 2%,
• szerokość poboczy 2x0,50m.

Zestawienie powierzchni:
• powierzchnia nawierzchni drogi: 275,00m2
• powierzchni poboczy gruntowych ulepszonych: 79,00m 2

Projektowana konstrukcja drogi wewnętrznej:
• 4cm – warstwa ścieralna AC11S 50/70 wg.
• Wymagań Technicznych WT-2
• Nawierzchnie asfaltowe na drogach publicznych 6cm – warstwa wiążąca AC16W 50/70 wg.
• Wymagań Technicznych WT-2 – Nawierzchnie asfaltowe na drogach publicznych 20 cm
• podbudowa zasadnicza z kruszywa 0/31,5 mm niezwiązanego, stabilizowanego mechanicznie 20 cm
• podbudowa pomocnicza z kruszywa stabilizowanego cementem o C 5/6, 10 cm
• warstwa odcinająca z piasku,

Projektowana konstrukcja zjazdów:
• 20 cm – nawierzchnia z kruszywa 0/31,5 mm niezwiązanego, stabilizowanego mechanicznie
Projektowana konstrukcja pobocza:
• 15 cm – warstwa z kruszywa 0/31,5 mm niezwiązanego, stabilizowanego mechanicznie

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg

45233150-5 - Roboty w zakresie regulacji ruchu

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

4.5.5.) Wartość części: 2594547,28 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie VI Przebudowa części drogi gminnej nr 361210W w m. Wola Wodyńska

Celem jest poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego poprzez wykonanie nowej nawierzchni z mieszanki mineralno – asfaltowej na podbudowie z kruszywa łamanego, poszerzeniu jezdni do 5,5m, wykonanie chodnika o szerokości 2,0 m oraz poboczy z kruszywa o szerokości 0,75 m. Przeprowadzenie robót nie wymaga wycinki drzew.
Dane projektowe:
• kategoria drogi – L,
• prędkość projektowa 40 km/h,
• szerokość jezdni 5,5 m,
• pobocza z kruszywa o szerokości 0,75 m,
• chodnik z kostki betonowej o szerokości 2,0 m.

Realizacja przedsięwzięcia pozwoli na podniesienie poziomu bezpieczeństwa ruchu drogowego. Droga zostanie włączona do istniejącego skrzyżowania z drogą powiatową poprzez dołączenie projektowanych elementów: jezdnia, chodnik.
Odwodnienie drogi.
Odprowadzenie wód opadowych z drogi gminnej będzie odbywało się do ścieków przykrawężnikowych,
z których spadkiem podłużnym zostaną odprowadzone do wpustów deszczowych. Wpusty deszczowe zlokalizowane są w zakresie odrębnego opracowania.
Konstrukcja jezdni:
• warstwa ścieralna z mieszanki AC8S D50/70, gr. 4 cm,
• geokompozyt do nawierzchni o wytrzymałości 50 kN,
• warstwa wiążąca (wyrównawcza) z mieszanki AC11W D50/70, minimalna gr. 4 cm,
• podbudowa z betonu C8/10, gr. 25 cm.
• Obramowanie stanowi krawężnik betonowy 15x30 po stronie lewej lub opornik betonowy 12x25 po stronie prawej.

Obszar oddziaływania obiektu.
Obszar oddziaływania drogi gminnej zamyka się w granicach jej pasa drogowego, ponieważ zamierzone przedsięwzięcie:
• nie narusza istniejących stosunków własnościowych,
• nie powoduje zmian w istniejącym zagospodarowaniu terenów przyległych,
• w żaden sposób nie ogranicza możliwości zmian w zagospodarowaniu sąsiednich nieruchomości,
• nie powoduje zwiększenia emisji szkodliwych czynników (hałas, wibracje, pył), a wręcz zmniejsza ich natężenie,
• nie narusza istniejących stosunków wodnych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg

45233150-5 - Roboty w zakresie regulacji ruchu

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

4.5.5.) Wartość części: 145384,96 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1906500,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4147697,48 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1906500,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MARTINEX Firma Ogólno-Budowlana Marcin Soczewka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8251948108

7.3.4) Miejscowość: Zabiele 42

7.3.5) Kod pocztowy: 21-450

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Wykonanie części dot.budynku użyteczności publicznej oraz wykonanie nawierzchni na boiskach


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1906500,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1339612,74 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1687269,29 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1339612,74 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowo - Mostowych “MIKST” Sp. z o.o

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8240002592

7.3.3) Ulica: Gdańska 69A

7.3.4) Miejscowość: Węgrów

7.3.5) Kod pocztowy: 07-100

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Oczyszczanie rowów i przepustów z namułu, ścinka drzew z karczowaniem pni, roboty ziemne, warstwę odcinającą,podbudowę z kruszywa stabilizowaną cementem C5/6, podbudowę z kruszyw łamanych, zjazdy z nawierzchni z kamienia tłuczonego, roboty wykończeniowe.


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1339612,74 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 437004,55 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 627937,14 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 437004,55 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowo - Mostowych “MIKST” Sp. z o.o

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8240002592

7.3.3) Ulica: Gdańska 69a

7.3.4) Miejscowość: Węgrów

7.3.5) Kod pocztowy: 07-100

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Roboty ziemne, ścinka drzew z karczowaniem pni , warstwę odcinającą,podbudowe z kruszywa stabilizowaną cementem C5/6, podbudowę z kruszyw łamanych, przepusty drogowe, zjazdy z nawierzchni z kamienia tłuczonego, roboty wykończeniowe.


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 437004,55 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 439477,16 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 554437,26 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 439477,16 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KORUND Maciej Maliszewski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8212640576

7.3.3) Ulica: Spokojna 16

7.3.4) Miejscowość: Podnieśno

7.3.5) Kod pocztowy: 08-125

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 439477,16 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2533786,36 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3279567,45 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2533786,36 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowo - Mostowych “MIKST” Sp. z o.o

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8240002592

7.3.3) Ulica: Gdańska 69A

7.3.4) Miejscowość: Wegrów

7.3.5) Kod pocztowy: 07-100

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Rozebranie przepustów rurowych, roboty ziemne, warstwę odcinającą, podbudowę z kruszywa stabilizowaną cementem C5/6, podbudowę z kruszyw łamanych, przepusty drogowe, zjazdy z nawierzchni z kamienia tłuczonego, studnie rewizyjne,, studzienki ściekowe, roboty wykończeniowe; oznakowanie pionowe i poziome,ustawienie barier oraz wykonanie i montaż znaków aktywnych.


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2533786,36 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 189255,61 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 307404,06 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 189255,61 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT INŻYNIERYJNYCH I DROGOWYCH DROGBUD Sp. z o.o

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8252171857

7.3.3) Ulica: Kleeberga 63

7.3.4) Miejscowość: Łuków

7.3.5) Kod pocztowy: 21-400

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 189255,61 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.