Og³oszenie z dnia 2021-05-19
Powi±zane og³oszenia:
- 2021/BZP 00106842/01 - Wynik z dnia 2021-07-07
Og³oszenie nr 2021/BZP 00058895 z dnia 2021-05-19 |
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja ul. Ja³owcowej w Olszynie
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Herby
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398439
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Lubliniecka 33
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Herby
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-284
1.5.4.) Województwo: ¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski
1.5.7.) Numer telefonu: 3435741100
1.5.8.) Numer faksu: 3435741101
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@herby.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.herby.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja ul. Ja³owcowej w Olszynie
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-6ba783b5-b88a-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00058895
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2021-05-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00003665/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.3 Modernizacja ul. Ja³owcowej w Olszynie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://portal.smartpzp.pl/gminaherby3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://portal.smartpzp.pl/gminaherby
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Korzystanie z Platformy jest bezp³atne. Podgl±d i pobieranie dokumentacji postêpowania nie wymaga logowania. Wykonawca celem z³o¿enia oferty bezp³atnie rejestruje siê na Platformie pod wy¿ej wymienionym adresem klikaj±c przycisk „Za³ó¿ konto”. Wykonawca rejestruj±c siê zapoznaje siê i akceptuje warunki korzystania z Platformy, okre¶lone w regulaminie podczas rejestracji oraz uznaje go za wi±¿±cy. Do rejestracji niezbêdne jest zainstalowanie programu Java w ver.1.8. Szczegó³owe informacje dotycz±ce sposobu wykonania tych czynno¶ci znajduj± siê w „Instrukcja obs³ugi Portalu e-Us³ug SmartPZP”, dostêpnej na stronie Platformy. Wykonawca posiadaj±cy konto ma dostêp do nastêpuj±cych formularzy: z³o¿enia, zmiany i wycofania oferty lub wniosku oraz formularza „Pytania i odpowiedzi”. Szczegó³owa instrukcja u¿ytkownika Wykonawcy portalu SmartPzp dostêpna jest na stronie portalu SmartPzp w zak³adce e-learning. Niezbêdne wymagania sprzêtowo-aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na Platformie:a) Sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 1 Mb/s; b) Komputer klasy PC lub MAC, o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 3 GB RAM, procesor 1500 MHz lub lepszy, jeden z systemów operacyjnych Linux Kernel 4.0 , Windows 7 i Mac OS 10.12 - lub ich nowsze wersje; c) Zainstalowana przegl±darka internetowa: Internet Explorer 11, Mozilla Firefox ver. 46 i pó¼niejsze, Google Chrome ver. 45 i pó¼niejsze lub Opera ver. 37 i pó¼niejsze; Przegl±darki zalecane: Mozilla Firefox, Google Chrome lub Opera. d) W³±czona obs³uga JavaScript; e) Oprogramowanie Java ver. 1.8 lub wy¿sze; f) Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny umo¿liwiaj±cy obs³ugê formatów .pdf.
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym s± dostêpne narzêdzia, urz±dzenia lub formaty plików, które nie s± ogólnie dostêpne: nie dotyczy
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): W przedmiotowym postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego s± przetwarzane dane osobowe podlegaj±ce ochronie zgodnie z przepisami RODO. Dane te dotycz± Wykonawcy bêd±cego osob± fizyczn± prowadz±c± jednoosobow± dzia³alno¶æ gospodarcz±, pe³nomocnika (osoby fizycznej, której dane osobowe zamieszczone s± w pe³nomocnictwie) Wykonawcy, cz³onka organu zarz±dzaj±cego Wykonawcy (osoby fizycznej, której dane osobowe zamieszczone s± w informacji z KRK), podwykonawcy bêd±cego osob± fizyczn± prowadz±c± dzia³alno¶æ gospodarcz±, jego pe³nomocnika (osoby fizycznej), informacji o osobach, które Wykonawca przed³o¿y³ w ww. przetargu celem wykazania spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, braku podstaw wykluczenia z postêpowania, jak i potwierdzenia wymogów Zamawiaj±cego dotycz±cych wykonania przedmiotu zamówienia (np. osób, których dane s³u¿± do wykazania spe³niania przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu, osób kierowanych do realizacji zamówienia, osób fizycznych prowadz±cych dzia³alno¶æ gospodarcz±, które zostan± wskazane jako podwykonawca). Regulacje RODO zwi±zane z ochron± danych osobowych maj± te¿ zastosowanie do umowy zawartej w wyniku niniejszego postêpowania oraz do dokumentacji zgromadzonej w zwi±zku z przeprowadzeniem przedmiotowego postêpowania. Obowi±zek informacyjny, jak w przypadku pozyskiwania danych osobowych bezpo¶rednio od Wykonawcy powstanie, gdy Zamawiaj±cy uzyska od Wykonawcy dane osobowe dotycz±ce innych osób (np. osób, których dane s³u¿± do wykazania spe³niania przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu, osób kierowanych do realizacji zamówienia, osób fizycznych prowadz±cych dzia³alno¶æ gospodarcz±, które zostan± wskazane jako podwykonawca). Obowi±zek ten jest uregulowany w art. 14 RODO. Zamawiaj±cy mo¿e odst±piæ od obowi±zku indywidualnego informowania ka¿dej z takich osób, w przypadkach, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO, np. w sytuacji, gdy osoba ta dysponuje ju¿ tymi informacjami albo gdy wymaga³oby to ze strony Zamawiaj±cego niewspó³miernie du¿ego wysi³ku. Obowi±zek informacyjny okre¶lony przepisami RODO spoczywa tak¿e na Wykonawcach, którzy pozyskuj± dane osobowe osób trzecich w celu przekazania ich Zamawiaj±cym w ofertach. Dla uzyskania przez Zamawiaj±cego potwierdzenia, ¿e osoby, których dane osobowe s± przekazywane Zamawiaj±cemu, dysponuj± ju¿ wskazanymi informacjami, jak równie¿ w celu w³a¶ciwego zabezpieczenia i ochrony danych tych osób, z których Wykonawca bêdzie korzysta³, przekazanych przez Wykonawcê w ofercie celem uzyskania przedmiotowego zamówienia publicznego wymagane jest o¶wiadczenie Wykonawcy dotycz±ce pozyskania przez Wykonawcê danych osobowych od osób trzecich, które zawarte jest w Formularzu oferty (za³±cznik nr 7 do SWZ).
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: IZ.271.6.2021. P
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 570556,35 PLN
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest inwestycja pn.: „Modernizacja ulicy Ja³owcowej w Olszynie”.1. Zakres realizacji przedmiotu zamówienia obejmuje modernizacjê drogi gminnej polegaj±c± na budowie kanalizacji deszczowej i przebudowie konstrukcji drogi.Budowa kanalizacji deszczowej.1). Zakresem wykonania objêty jest odcinek ulicy Ja³owcowej w miejscowo¶ci Olszyna nawysoko¶ci dzia³ki nr 1183/426 w odleg³o¶ci oko³o 40m od skrzy¿owania z ulic± Wiejsk± prowadz±c± do DW 905 (koniec istniej±cej drogi o nawierzchni z betonu asfaltowego), do dzia³ki 924/425 w ulicy Ja³owcowej i dalej poprzez dzia³kê nr 925/425 do rowu melioracyjnego. D³ugo¶æ oko³o 364,8 m. W zakres opracowania wchodzi budowa kanalizacji deszczowej z rur PP SDR 34 SN 8 o ¶rednicach od 315 do 400 oraz przykanalików z PVC fi 160.2). Rozmiar inwestycji: - przykanaliki-rury PVC SDR 34 SN8 fi=160 mm - 58,80 m - wpusty betonowe fi=500 mm - 10 szt. - kraty uliczne 3/4 ko³nierza D400 - 10 szt.- przy³±cza do posesji - rury PVC SDR 34 SN8 fi=160 mm - 43,10 m- kana³ deszczowy z rur PP SDR 34 SN 8 fi 315 - 233,20 m- kana³ deszczowy z rur PP SDR 34 SN 8 fi 400 - 131,60 m- studnie betonowe fi 1000, zwieñczone w³azami D 400 - 12 szt.- separator - 1 szt.Przebudowa konstrukcji drogi.1). Zakresem wykonania objêta jest ulica Ja³owcowa w miejscowo¶ci Olszyna od dzia³ki nr1183/426 w odleg³o¶ci oko³o 40m od skrzy¿owania z ulic± Wiejsk± prowadz±c± do DW 905 (koniec istniej±cej drogi o nawierzchni z betonu asfaltowego), do dzia³ki 924/425. D³ugo¶æ oko³o 270,09 m. W zakres opracowania wchodzi przebudowa konstrukcji drogi jej nawierzchni oraz przebudowa zjazdów do posesji. Przebudowa obejmuje równie¿ poprawê geometrii skrzy¿owañ w granicach pasa drogowego jak równie¿ wykonanie konstrukcji i nawierzchni poboczy.2). Rozmiar inwestycji:- nawierzchnia z betonu asfaltowego – 1216,0 m2- konstrukcja drogi – 1216,0 m2- zjazdy prywatne do posesji – 48,40 m2- krawê¿niki betonowe 15x22x100 – 540,50 m2- rury ochronne – 223,0 m
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowê
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich czê¶ci oraz roboty w zakresie in¿ynierii l±dowej i wodnej
45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie ruroci±gów do odprowadzania wody burzowej
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45233161-5 - Roboty budowlane w zakresie ¶cie¿ek pieszych
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie uk³adania chodników i asfaltowania
45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych
45450000-6 - Roboty budowlane wykoñczeniowe, pozosta³e
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie zamówieñ dotychczasowemu Wykonawcy, stanowi±cych nie wiêcej ni¿ 30% warto¶ci zamówienia podstawowego polegaj±cego miêdzy innymi na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, wyszczególnionych w kosztorysie ofertowym zamówienia podstawowego w zakresie zwi±zanym z tym zamówieniem. Warunki na jakich zostan± one udzielone zosta³y odpowiednio okre¶lone we wzorze umowy, wykonanie tych robót mo¿e nast±piæ w trakcie trwania umowy dla zamówienia podstawowego, a tak¿e w ci±gu 3 lat po jej zakoñczeniu Wykonawcy, który wykonywa³ zamówienie podstawowe na podstawie osobnej umowy po dokonaniu negocjacji.
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: okres udzielonej gwarancji jako¶ci
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
O udzielenie Zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu oraz spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu i wymagania okre¶lone w niniejszej SWZ.O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± nastêpuj±ce warunki:a) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce zdolno¶ci technicznej lub zawodowej i w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, zrealizowali (zakoñczyli) przynajmniej jedno (1) zamówienie odpowiadaj±ce robotom budowlanym stanowi±cym przedmiot zamówienia tj.: zamówienie polegaj±ce na wykonaniu budowy/przebudowy drogi obejmuj±cej wykonanie podbudowy i nawierzchni bitumicznej wraz z budow±/przebudow± kanalizacji zewnêtrznej o warto¶ci ca³kowitej nie mniejszej ni¿ 300 000,00 z³ brutto.b) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy skieruj± do realizacji zamówienia publicznego osoby odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi, pe³ni±ce funkcjê kierownika budowy i kierownika robót posiadaj±ce uprawnienia do pe³nienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie.1. Zamawiaj±cy wymaga aby Wykonawca wykaza³ dysponowanie co najmniej (jedn±) 1 osob± posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych bez ograniczeñ. Osoba pe³ni±ca funkcjê Kierownika robót instalacyjnych.2. Zamawiaj±cy wymaga aby Wykonawca wykaza³ dysponowanie co najmniej (jedn±) 1 osob± posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalno¶ci in¿ynieryjnej drogowej bez ograniczeñ. Osoba pe³ni±ca funkcjê Kierownika budowy i Kierownika robót bran¿y drogowej.Zamawiaj±cy dopuszcza ³±czenie ww. funkcji.5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: O¶wiadczenie dotycz±ce spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu – Za³±cznik nr 2. O¶wiadczenie nale¿y wype³niæ i podpisaæ przez osobê/osoby uprawnione. Wykaz robót budowlanychWarunek zostanie uznany za spe³niony, je¿eli Wykonawca przedstawi podpisany przez osobê/y uprawnion± wykaz robót budowlanych, wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów na rzecz których roboty te zosta³y wykonane z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne dokumenty. Za³±cznik nr 5 do SWZ.Wykaz osób. Na potwierdzenie spe³nienia warunku nale¿y przedstawiæ wykaz osób skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci, oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami podpisany przez osobê/y uprawnion±/e sporz±dzony na podstawie za³±cznika nr 4 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: O¶wiadczenie dotycz±ce przes³anek wykluczenia z postêpowania - Za³±cznik nr 1. O¶wiadczenie nale¿y wype³niæ i podpisaæ przez osobê/osoby uprawnione. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postêpowania o udzielenie zamówienia nale¿y przed³o¿yæ: O¶wiadczenie Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, w którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy-Pzp. Z wyj±tkiem wykluczenia z art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy-Pzp, na potwierdzenie którego Zamawiaj±cy wymaga przed³o¿enia odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, sporz±dzonej nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed z³o¿eniem.
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Zgodnie z zapisami SWZ6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmian umowy w zakresie i na okre¶lonych warunkach wskazanych w za³±czniku nr 9 - wzór umowy7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-06-07 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://portal.smartpzp.pl/gminaherby
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-06-07 10:15
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-07-06
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Pozosta³e informacje Zamawiaj±cy zawar³ w SWZ2021-05-19 Biuletyn Zamówieñ Publicznych | Og³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane |
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja i wyposa¿enie Oddzia³u Chirurgii Dzieciêcej Szpitala Wojewódzkiego im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwa³kach - I czê¶æ w systemie zaprojektuj i wykonaj
- Remont sali gimnastycznej z pomieszczeniem do przechowywania sprzêtu sportowego oraz sali do tenisa sto³owego w Zespole Szkó³ Ogólnokszta³c±cych nr 18 w Krakowie przy ul. Senatorskiej 35
- Przebudowa drogi gminnej w m. Stanis³awowo
- Budowa drogi dojazdowej do terenów inwestycyjnych przy Wê¼le Jarocin
- Modernizacja budynku stacji kolejki w±skotorowej w Rawie Mazowieckiej oraz wymiana uszkodzonych torów w ci±gu zabytkowej linii kolejki w±skotorowej Rogów - Rawa Mazowiecka - Bia³a Rawska.
- Dostosowanie budynku Szko³y Policealnej - Medycznego Studium Zawodowego im. Stanis³awa Liebharta w Lublinie do wymagañ ochrony przeciwpo¿arowej - Etap 2.
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.