Ogłoszenie z dnia 2022-02-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00304066/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja infrastruktury turystycznej Gminy Biała poprzez remont i udostępnienie miejskich obiektów zabytkowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Biała
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531413343
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 10
1.5.2.) Miejscowość: Biała
1.5.3.) Kod pocztowy: 48-210
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski
1.5.7.) Numer telefonu: 77 438 85 31
1.5.8.) Numer faksu: 77 438 76 79
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@biala.gmina.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.biala.gmina.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja infrastruktury turystycznej Gminy Biała poprzez remont i udostępnienie miejskich obiektów zabytkowych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1765d0b1-567a-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00058931
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000401/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.13 Modernizacja infrastruktury turystycznej Gminy Biała poprzez remont i udostępnienie miejskich obiektów zabytkowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00304066/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GKZP.271.25.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Remont i odtworzenie istniejących murów obronnych wzdłuż ul. Wałowej i Kościuszki w Białej wraz z zagospodarowaniem terenu- w szczególności:- ustabilizowanie konstrukcyjne spękań murów (przemurowania, zszycia konstrukcyjne prętami spiralnymi, odciążenie murów nasypami przylegającymi, wzmocnienie skarp),
− wzmocnienie pękających fundamentów,
− wykonanie niezbędnych zabiegów konserwatorskich przy wątkach ceglanych oraz kamiennych zgodnych z załączonym programem prac konserwatorskich,
− oczyszczenie oraz odsolenie murów,
− uzupełnienie korony murów wraz z wykonaniem zwieńczenia (poszuru) z cegły układanej płasko przy użyciu materiałów analogicznie jak istniejące,
− wykonanie opaski z kamienia polnego oraz przyłącza odwodnienia liniowego wraz z wpustami deszczowymi wzdłuż części murów, remont istniejącej studzienki tzn. wykonanie systemu odprowadzania wody opadowej,
− wykonanie skarpy odciążającej istniejące mury wraz z jej zagospodarowaniem w postaci nasadzeń,
− usunięcie samosiejek krzewów i drzew, które porastają mury jak również oczyszczenie terenu przy murach z samosiejek i krzaków,
− ukształtowanie terenu.
Cześć 1 zamówienia obejmuje obiekt i teren znajdujący się na działkach oznaczonych w rejestrze gruntów numerami 1310; 1297/13; 1297/3; 1297/2; 1295; 1294/5; 1294/8; 1293; 1292; 1291; 1290; 1289; 1296, obręb 0103 Biała, jednostka ewidencyjna 161001_4 Biała -miasto.
Wykonanie Części 1 zamówienia powinno być zgodne z następującymi decyzjami administracyjnymi:
a) pozwoleniem na budowę Starosty Prudnickiego nr 107 z dnia 26.03.2020r. (sygn. akt.: AB-IV.6740.1.14.2020)
b) pozwoleniem Opolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków nr 34/A/2020 z dnia 11.03.2020r. (sygn. akt: ZA.5161.36.2020.GM) na prowadzenie badań archeologicznych
c) pozwoleniem Opolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków nr 217/N/2020 z dnia 17.03.2020r. (sygn. akt: ZN.5172.4.2020.JH) na prowadzenie prac konserwatorskich, prac restauratorskich oraz robót budowlanych
Ponadto, Wykonawca powinien pokryć koszty usług architektoniczno-badawczych, jeżeli w trakcie realizacji Części 1 Zamówienia takie usługi będą konieczne.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453100-8 - Roboty renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45212350-4 - Budynki o szczególnej wartości historycznej lub architektonicznej
45454100-5 - Odnawianie
4.5.5.) Wartość części: 2985690,98 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Remont i zmiana sposobu użytkowania wieży ciśnień przy ul. Wodociągowej w Białej wraz z zagospodarowaniem terenu na działce nr 1584/3, w szczególności:- wymiana konstrukcji i pokrycia dachu, wzmocnienie więźby dachowej,
- wykonanie obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych (instalacja deszczowa),
- remont elewacji wieży,
- wymiana stolarki okiennej i stolarki drzwiowej w ramach istniejących otworów,
- wzmocnienie stropów i podciągów wieży,
- wymiana tynków zewnętrznych i wewnętrznych,
- wykonanie robót ziemnych i izolacji fundamentów,
- wykonanie nowej wewnętrznej instalacji elektrycznej,
- wykonanie niezbędnej instalacji przeciwpożarowej w budynku wieży w tym m.in. wykonanie instalacji do transportu pionowego z wykorzystaniem noszy transportowych wraz z niezbędnymi uchwytami zewnętrznymi i liniami,
- wykonanie instalacji odgromowej budynku wieży,
- wykonanie wykończenia budynku wieży,
- wykonanie remontu i nadbudowy istniejących schodów stalowych wewnętrznych,
- dostosowanie istniejącego zbiornika wieży na cele edukacyjno-kulturalne poprzez wykonanie platformy o konstrukcji stalowej,
- odtworzenie i konserwacja zegarów wskazujących poziom wody w wieży wraz z naprawą ich mechanizmów/automatyki.
- wykonanie ogrodzenia części działki nr 1584/3,
- wykonanie iluminacji zewnętrznej wieży,
- montaż lamp solarnych z oprawami LED,
- wykonanie utwardzenia terenu - ścieżka z kostki wokół wieży;
- budowa obiektów małej architektury - ławki, stoliki, kosze na śmieci, tablice informacyjne,
- wykonanie zewnętrznej instalacji elektroenergetycznej (wyłącznie w granicach działki objętej wnioskiem).
Część 2 zamówienia obejmuje obiekt i teren położony na działce nr 1584/3, obręb 0103 Biała, jednostka ewidencyjna 161001_4 Biała miasto.
Wykonanie części 2 zamówienia powinno być zgodne z następującymi decyzjami administracyjnymi:
a) pozwoleniem na budowę Starosty Prudnickiego nr 99 z dnia 18.03.2020r. (sygn. akt.: AB-IV.6740.1.13.2020)
b) pozwoleniem Opolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków nr 211/N/2020 z dnia 13.03.2020r. (sygn. akt: ZN.5142.89.2020.JH) na prowadzenie robót budowlanych, prac konserwatorskich oraz prac restauratorskich
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45212350-4 - Budynki o szczególnej wartości historycznej lub architektonicznej
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien
45422000-1 - Roboty ciesielskie
45443000-4 - Roboty elewacyjne
4.5.5.) Wartość części: 2289804,13 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3: Remont i zmiana sposobu użytkowania wieży wodnej przy ul. Wodnej w Białej, w szczególności:- częściowa wymiana i wzmocnienie konstrukcji więźby dachowej oraz pokrycia dachu, bez zmiany wymiarów i kształtu dachu,
− wykonanie obróbek blacharskich dachowych, wieńca i rzygaczy dachowych (instalacja deszczowa),
− wymiana stolarki okiennej i stolarki drzwiowej w ramach istniejących otworów, z zachowaniem dotychczasowych parametrów, bez zmiany wymiarów,
− odeskowanie istniejących stropów wieży,
− renowacja i rekonstrukcja powierzchni ściennych ceglanych i kamiennych,
− wykonanie nowej wewnętrznej instalacji elektrycznej
− wykonanie niezbędnej instalacji przeciwpożarowej w budynku wieży,
− remont instalacji odgromowej budynku wieży,
− bieżące naprawy przy elewacji budynku wieży (malowanie, tynkowanie),
− remont istniejących schodów i balustrad drewnianych oraz wykonanie schodów i balustrad drewnianych prowadzących na platformę,
− dostosowanie dachu wieży na platformę edukacyjno – kulturalną i widokową (montaż barierek, oświetlenia w technologii LED),
− wykonanie w dachu wieży klapy oddymiającej,
− wykonanie na parterze wieży pochylni umożliwiającej wejście do obiektu osobom niepełnosprawnym ruchowo.
Część 3 obejmuje obiekt położony na działce nr 922, obręb 0103 Biała, jednostka ewidencyjna 161001_4 Biała miasto.
Wykonanie części 3 zamówienia powinno być zgodne z następującymi decyzjami administracyjnymi:
a) pozwoleniem na budowę Starosty Prudnickiego nr 118 z dnia 02.04.2020r. (sygn. akt.: AB-IV.6740.1.15.2020)
b) pozwoleniem Opolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków nr 218/N/2020 z dnia 23.03.2020r. (sygn. akt: ZN.5142.93.2020.JH) na prowadzenie robót budowlanych, prac konserwatorskich oraz prac restauratorskich
c) pozwoleniem Opolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków nr 256/N/2020 z dnia 23.03.2020r. (sygn. akt: ZN.5172.4.2020.JH) na zmianę przeznaczenia oraz zmianę sposobu korzystania z zabytku
4.5.3.) Główny kod CPV: 45212350-4 - Budynki o szczególnej wartości historycznej lub architektonicznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45453100-8 - Roboty renowacyjne
4.5.5.) Wartość części: 1589635,44 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Ścieżka dla pieszych do wieży ciśnień wraz z wykonaniem niezbędnych prac zabezpieczających, w szczególności:- wykonanie ścieżki pieszej od łącznej długości 350m prowadzącej do wieży ciśnień od Gminnego Centrum Kultury oraz od strony ul. Wodociągowej;
- wymiana bram;
- wykonanie ogrodzenia wzdłuż ścieżki
- wykonanie nawierzchni z kostki brukowej z podkładem i krawężnikami;
- wykonanie oświetlenia ścieżki,
- roboty ziemne;
- roboty rozbiórkowe.
Zamówienie nie obejmuje wykonania stacji ładowania rowerów elektrycznych ani wiaty, pod którą projektowano stację. Ponadto, zamówienie obejmuje zmiany nieistotne do projektu – wskazane na rysunku zamiennym do PZT i przedmiarze robót (m.in. wykonanie ogrodzenia wzdłuż ścieżki).
Część 4 obejmuje teren położony na działkach nr 1581, 1578, 1556, 1584/1, 1584/2 1584/3 obręb 0103 Biała, jednostka ewidencyjna 161001_4 Biała miasto.
Wykonanie części 4 zamówienia powinno być zgodne z pozwoleniem na budowę Starosty Prudnickiego nr 63 z dnia 07.03.2019r. (sygn. akt.: AB-IV.6740.1.7.2018), przy czym zamówienie nie obejmuje stanowiska ładowania rowerów elektrycznych przy budynku Gminnego Centrum Kultury w Białej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233161-5 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń
4.5.5.) Wartość części: 610000,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Budowa ścieżki pieszej przy wschodnim odcinku murów obronnych w Białej wraz z utworzeniem i zagospodarowaniem obszarów zieleni miejskiej, w szczególności:A. utworzenie parku kieszonkowego przy ul. Wałowej 3-8 w Białej:
- wykonanie ścieżki pieszej o nawierzchni hanse grand;
- wykonanie pergoli drewnianej;
- wykonanie parku kieszonkowego;
- montaż elementów małej architektury w miejscu publicznym: ławki, kosze na śmieci, drewniane donice będące ogrodami deszczowymi, montaż tablicy informacyjnej;
- wykonanie schodów terenowych oraz pochylni wraz z balustradą;
- montaż lamp zasilanych z odnawialnych źródeł energii;
- wykonanie nawierzchni z geokraty;
- nasadzenia;
B. utworzenie zielonego podwórka na skrzyżowaniu ul. Wałowej i ul. Piotra Skargi:
- wykonanie ścieżki pieszej wokół projektowanej szczelnej niecki filtracyjnej;
- nasadzenia;
- montażu elementów małej architektury: ławki, kosze na śmieci, donice betonowe
- montażu lamp zasilanych z odnawialnych źródeł energii.
C. budowa chodnika na odcinku 39,60m;
D. przebudowa istniejącego chodnika przy ul. Wałowej 1-3 (obustronnie) o łącznej długości 81m.
Część 5 zamówienia obejmuje teren położony na działkach nr 1297/13, 1298, 1303, obręb 0103 Biała, jednostka ewidencyjna 161001_4 Biała miasto.
Zamówienie nie obejmuje instalacji paneli fotowoltaicznych na dachu drewnianej pergoli – zmiany wg rysunków zamiennych do projektu.
Wykonanie części 5 zamówienia powinno być zgodne z następującymi decyzjami administracyjnymi:
a) pozwoleniem na budowę Starosty Prudnickiego nr 350 z dnia 17.09.2020r. (sygn.. akt.: AB-IV.6740.1.54.2020)
b) pozwoleniem Opolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków nr 122/A/2020 z dnia 03.08.2020 (sygn. akt: ZN.5161.126.2020.MT) na prowadzenie badań archeologicznych w związku z robotami ziemnymi
c) pozwoleniem Opolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków nr 710/N/2020 z dnia 12.08.2020r. (sygn. akt: ZN.5146.48.2020.MP) na prowadzenie prac związanych z zagospodarowaniem terenu
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233161-5 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
4.5.5.) Wartość części: 638403,53 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2751519,04 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3884200,63 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2751519,04 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Spółka Budowlana Jan Serafin, Marek Janik s.c.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: ZAKŁAD REMONTOWO-BUDOWLANY MAREK JANIK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7551891228
7.3.3) Ulica: ul. Unii Lubelskiej 1/1u
7.3.4) Miejscowość: Nysa
7.3.5) Kod pocztowy: 48-303
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2751519,04 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-10-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2209003,48 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2590000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2209003,48 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Spółka Budowlana Jan Serafin, Marek Janik s.c.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: ZAKŁAD REMONTOWO-BUDOWLANY MAREK JANIK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7551891228
7.3.3) Ulica: ul. Unii Lubelskiej 1/1
7.3.4) Miejscowość: Nysa
7.3.5) Kod pocztowy: 48-303
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2209003,48 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-10-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1475022,61 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1945972,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1475022,61 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Spółka Budowlana Jan Serafin, Marek Janik s.c.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: ZAKŁAD REMONTOWO-BUDOWLANY MAREK JANIK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7551891228
7.3.3) Ulica: ul. Unii Lubelskiej 1/1u
7.3.4) Miejscowość: Nysa
7.3.5) Kod pocztowy: 48-303
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1475022,61 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-10-31Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 570000,01 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 717983,48 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 570000,01 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zbigniew Dwornicki Usługi Budowlane
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7551809646
7.3.4) Miejscowość: Radostynia
7.3.5) Kod pocztowy: 48-210
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Zbigniew Dwornicki Usługi Budowlane
jakie przetargi wygrała firma
Zbigniew Dwornicki Usługi Budowlane
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 570000,01 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-10-31Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 667397,08 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 884986,54 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 667397,08 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Spółka Budowlana Jan Serafin, Marek Janik s.c.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: ZAKŁAD REMONTOWO-BUDOWLANY MAREK JANIK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7551891228
7.3.3) Ulica: ul. Unii Lubelskiej 1/1u
7.3.4) Miejscowość: Nysa
7.3.5) Kod pocztowy: 48-303
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 667397,08 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-01-21INNE PRZETARGI BIAŁA
- Dostawa artykułów spożywczych dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Białej
- "Świadczenie usług asystenta osobistego osoby z niepełnosprawnością, będącej mieszkańcem Gminy Stara Biała, w ramach programu "Asystent osobisty osoby z niepełnosprawnością" dla JST- edycja 2025.
- Świadczenie usług opiekuńczych na terenie Gminy Stara Biała
więcej: przetargi BIAŁA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sieci wodociągowo-kanalizacyjnej w Boszkowie, Boszkowie Letnisku, Dominicach i Ujazdowie - etap II
- Modernizacja tarasu SP ZOZ w Nałęczowie
- Budowa sali gimnastycznej przy Publicznej Szkole Podstawowej w Szerzawach oraz budowa boisk sportowych przy PSP w Pawłowie
- "Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznych dla budynków OSW Porażyn i kancelarii leśnictw wraz z infrastrukturą towarzyszącą".
- Remont i renowacja zabytkowego obiektu Dworku pełniącego funkcję Domu Kultury w Gminie żabia Wola
- "Utworzenie żłobka w miejscowości Gnojno"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.