Ogłoszenie z dnia 2022-02-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00083923/01 - Wynik z dnia 2022-03-11
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługi hotelarskie dla Teatru Łaźnia Nowa w Krakowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Teatr Łaźnia Nowa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 356900883
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: os. Szkolne 25
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-977
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@laznianowa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.laznianowa.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi hotelarskie dla Teatru Łaźnia Nowa w Krakowie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4fc90538-8f12-11ec-9bc1-c2db95d08897
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00058951
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019845/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Świadczenie usług hotelarskich na terenie miasta Krakowa dla Teatru Łaźnia Nowa
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/laznianowa3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/laznianowa
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1) Dopuszczalne formaty przesyłanych danych, tj. plików o wielkości do 20 MB każdy w formatach: pdf, doc, docx, xls, xlsx, xades, xml, zip, 7z. Za pośrednictwem Platformy EPZ można przesłać wiele pojedynczych plików we wskazanym formacie lub plik archiwum (ZIP) zawierający wiele pojedynczych plików, w tym wypadku w dowolnym akceptowalnym przez Zamawiającego formacie.
2) Ofertę z załącznikami sporządza się, pod rygorem nieważności, w postaci elektronicznej, podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: KPA-271.1.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie świadczenia usług hotelarskich na terenie Miasta Krakowa dla Teatru Łaźnia Nowa w pokojach jedno lub dwuosobowych
w hotelu o standardzie minimum 3-gwiazdkowym w Krakowie, spełniającym poniższe wymagania:
a. Położenie Hotelu od siedziby Zamawiającego – nie więcej niż 4,0 km (na podstawie mapy internetowej: https://www.google.pl/maps/ - najkrótsza droga, pieszo)
b. W przypadku położenia Hotelu do 1,0 km od siedziby Zamawiającego Wykonawca nie ma obowiązku zapewnienia transportu gościom hotelowym do siedziby Zamawiającego.
c. W przypadku położenia Hotelu o więcej niż 1,0 km od siedziby Zamawiającego Wykonawca obowiązany jest zapewnić bezkosztowy dojazd gościom hotelowym transportem samochodowym do siedziby zamawiającego w czasie do 20 minut od zgłoszenia
d. Hotel oferuje minimum 20 pokojów w jednej lokalizacji
e. rozpoczęcie doby hotelowej o godzinie 14:00 i zakończenie doby hotelowej o godzinie 12:00
f. minimalne wyposażenie pokoju w Hotelu: łóżko (pokój jednoosobowy)/ osobne łóżka (pokój dwuosobowy), stolik, krzesło/ krzesła, szafka/szafki nocne, szafa, TV, bezpłatny dostęp do Internetu, łazienka z umywalką, prysznicem, toaletą, suszarką
g. pościel oraz ręczniki w standardzie
h. śniadanie w cenie pokoju
i. pokoje klimatyzowane
2. Oznaczenie przedmiotu zamówienia według kodu Wspólnego Słownika Zamówień CPV 55100000-1 Usługi hotelarskie.
3. Zamawiający wymaga, aby obiekty hotelowe, w których ma nastąpić kwaterunek były wpisane do ewidencji obiektów hotelarskich, prowadzonej przez Marszałka Województwa zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o usługach hotelarskich oraz usługach pilotów wycieczek i przewodników turystycznych (tekst jedn. Dziennik Ustaw z 2020 poz. 2211).
4. Usługi będą świadczone w okresie 9 miesięcy tj. do 30.11.2022. Przewidywany termin rozpoczęcia świadczenia usług to 01.03.2022. Termin rozpoczęcia świadczenia usług będzie zależny od zakończenia procedury przetargowej.
5. Realizacja usług odbywać się będzie sukcesywnie, stosownie do bieżącego zapotrzebowania Zamawiającego, na podstawie każdorazowych zamówień (rezerwacji).
6. Rezerwacje, o których mowa w ust. 5 powyżej dokonywane będą, zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego (ilość zamawianych pokoi oraz termin ich udostępniania i zwolnienia), telefonicznie, lub pocztą elektroniczną z 14 dniowym wyprzedzeniem.
7. Szacunkowe ilości zamawianych pokoi, doby hotelowe, zawiera Załącznik nr 1 do SWZ - Formularz Ofertowy.
8. Wskazane w formularzu ofertowym ilości są ilościami szacunkowymi, służącymi do skalkulowania ceny oferty. Ilości te mogą ulec zmianie w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego.
9. Zamawiający zastrzega, że ilość i wartość rzeczywistych potrzeb może ulec zmianie w zależności od aktualnego zapotrzebowania Zamawiającego i w takim przypadku Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia. Niewyczerpanie zakładanej ilości noclegów nie daje Wykonawcy podstaw do zgłaszania jakichkolwiek roszczeń z tego tytułu, jeżeli rezerwacja zostanie odwołana co najmniej na 120 godzini przed planowanym terminem danego noclegu.
10. Wykonawca zobowiązuje się udostępnić pokoje hotelowe osobom wskazanym przez Zamawiającego,
w cenie wskazanej w ofercie, w obiekcie wskazanym w formularzu oferty. W przypadku braku pokoi jednoosobowych, wykonawca może zaproponować Zamawiającemu pokój dwuosobowy do pojedynczego wykorzystania.
11. Hotel nie może odmówić przyjęcia rezerwacji w przypadku braku wolnych miejsc. W takim przypadku zobowiązany będzie zapewnić pokoje w tym samym standardzie w innym obiekcie.
12. Wykonawca będzie zobowiązany wykonywać zamówienie zgodnie z SWZ, zawartą umową oraz złożoną ofertą.
13. Wykonawca dołoży szczególnej staranności i poufności przy wykonywaniu wszystkich czynności związanych z realizacją zamówienia.
14. Wykonawca, bez ponoszenia dodatkowych kosztów przez Zamawiającego, zapewni możliwość anulowania rezerwacji (za pośrednictwem poczty e-mail), najpóźniej do 120 godzin przed planowanym terminem noclegu. Zmian w zakresie terminu rezerwacji można dokonywać bezkosztowo, jeżeli zostanie to zgłoszone przed wykupieniem noclegu. Imiona i nazwiska osób korzystających z usługi hotelowej mogą zostać zmienione przez Zamawiającego do jednego dnia przed planowanym noclegiem.
15. Wykonawca zapewni sprawny kontakt drogą telefoniczną i elektroniczną (e-mail) z wyznaczonymi osobami oraz serwis reklamacyjny 24 godziny na dobę w celu m.in. realizacji reklamacji.
16. Wykonawca przejmuje obowiązki składania ewentualnych odwołań i reklamacji dotyczących realizowanych usług hotelowych.
17. W przypadku zarezerwowania przez Wykonawcę miejsca noclegowego niezgodnego ze standardami określonymi w SWZ Wykonawca zapewni, po zgłoszeniu telefonicznym lub w formie elektronicznej, w ciągu 4 godzin od zgłoszenia, nocleg w standardzie wymaganym lub wyższym wraz z transportem do tego miejsca. Zamawiający w tym wypadku poniesie koszty jedynie do wysokości określonej na zgłoszeniu rezerwacyjnym. Powyższe nie zwalnia Wykonawcy od odpowiedzialności z tytułu kar umownych określonych w projektowanych postanowieniach umownych, stanowiących integralną część SWZ.
18. Wykonawca zobowiązuje się informować Zamawiającego o każdej możliwej do uzyskania promocji, upuście etc. niezwłocznie o podjęciu wiadomości o takiej ofercie.
19. Zamawiający zastrzega, że nie będzie ponosił odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez osoby korzystające z usługi w obiektach, w których zarezerwowane będą miejsca noclegowe.
20. Wykonawca musi wyliczyć i przedstawić cenę oferty za przedmiot umowy wyliczoną w oparciu o własną kalkulację przy uwzględnieniu wymagań i zapisów niniejszej SWZ i doświadczenia zawodowego, a przedstawić wypełniając stosownie Załączniki do niniejszej SWZ.
21. Zgodnie z art. 310 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
22. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymaganiami Zamawiającego określonymi
w SWZ.
23. Warunki realizacji zamówienia zawarte zostały również w projektowanych postanowieniach umownych stanowiących integralną część SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 55100000-1 - Usługi hotelarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-11-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamówienia podobne mogą dotyczyć wykonania usług w zakresie powtórzenia realizacji świadczenia usług hotelarskich na terenie miasta Krakowa dla Teatru Łaźnia Nowa.
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 50
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Odległość od siedziby Zamawiającego
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin bezkosztowego anulowania rezerwacji noclegu
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu, na zasadach określonych w rozdziale VI SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziałuw postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
a. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym,
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
b. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to
z odrębnych przepisów, pozwalających na realizację zamówienia, dlatego musi wykazać, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności tzn. Został wpisany do ewidencji obiektów hotelarskich, prowadzonej przez Marszałka Województwa zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku – o usługach hotelarskich oraz usługach pilotów wycieczek i przewodników turystycznych (t.j. Dz. U. z 2019 poz. 238 z późn. zm.);
Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0 – 1, tj. nie spełnia/spełnia, w oparciu
o oświadczenie Wykonawcy zawarte w Załączniku 2 do formularza ofertowego oraz przedłożoną na wezwanie Zamawiającego kserokopię aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji obiektów hotelarskich, prowadzonej przez Marszałka Województwa zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku – o usługach hotelarskich oraz usługach pilotów wycieczek i przewodników turystycznych (t.j. Dz. U. z 2019 poz. 238 z późn. zm.);.
c. sytuacji ekonomicznej lub finansowej pozwalającej, na realizację zamówienia.
Zamawiający nie precyzuje opisu warunku w tym zakresie.
d. zdolności technicznej lub zawodowej, tj. Wykonawca musi wykazać iż:
Zamawiający nie precyzuje opisu warunku w tym zakresie.
Ocena spełnienia warunków określonych w ust. 2 lit. a, c, d powyżej będzie dokonywana metodą 0-1, tj. nie spełnia/spełnia, w oparciu o oświadczenie Wykonawcy złożone wraz z ofertą odpowiednio do treści wzoru stanowiącego Załączniki do SWZ oraz dokumenty i oświadczenia złożone przez Wykonawcę
w odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego odpowiednio do treści wzorów stanowiących Załącznik 3 do SWZ.
3. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.
4. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
5. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo odpowiednio wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
6. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w pkt 5 powyżej, potwierdza, że stosunek łączący Wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:
a. zakres dostępnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby,
b. sposób i okres udostępnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia,
c. czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego Wykonawca polega
w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
7. Zamawiający ocenia, czy udostępniane Wykonawcy przez podmioty udostępniające zasoby zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 112 ust. 2 pkt 3) i 4) ustawy Pzp, oraz, jeżeli to dotyczy, kryteriów selekcji, a także bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zostały przewidziane względem Wykonawcy.
8. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, odpowiada solidarnie z Wykonawcą, który polega na jego sytuacji finansowej lub ekonomicznej, za szkodę poniesioną przez Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów podmiot ten nie ponosi winy.
9. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe, sytuacja ekonomiczna lub finansowa podmiotu udostępniającego zasoby nie potwierdzają spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami albo wykazał, że samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu.
10. W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych powyżej, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, a także w celu wykazania braku wobec tych podmiotów podstaw do wykluczenia oraz spełniania, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału
w postępowaniu, Wykonawca:
10.1 składa wraz z ofertą zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia niezbędnych zasobów Wykonawcy – zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SWZ.
11. Wykonawca nie może, po upływie terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu albo ofert, powoływać się na zdolności lub sytuację podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo ofert nie polegał on w danym zakresie na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby.
12. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców.
13. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-02-25 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/laznianowa
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-02-25 10:01
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Udzielanie świadczeń zdrowotnych osobom doprowadzanym do wytrzeźwienia w Miejskim Centrum Profilaktyki Uzależnień w Krakowie
- Żyw.26.2.2024 Dostawy art. żywnościowych w I połowie 2025
- Dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Krakowskiego Centrum Seniora - dostawa pieczywa i artykułów ciastkarskich
- Dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Krakowskiego Centrum Seniora - dostawa art. zbożowych, przetworów, przypraw i słodyczy oraz mrożonek
- DOSTARCZANIE JEDNORAZOWYCH MATERIAŁÓW NIESTERYLNYCH WG 2 PAKIETÓW
- Remont 4 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 4 części.
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług rezerwacji, zakupu i dostawy biletów lotniczych, kolejowych na zagraniczne i krajowe przewozy pasażerskie dla delegatów Głównego Inspektoratu Ochrony Roślin i Nasiennictwa
- Usługi rezerwacji miejsc noclegowych w hotelach w kraju i za granicą .
- DZP.261.58.2024 Organizacja wydarzeń realizowanych przez Centrum Współpracy SALTO w krajach Europy Wschodniej i Kaukazu, w podziale na części.
- FERIE 2025 - warsztaty wyjazdowe dla młodzieży - uczestników projektu pn. "Gotowi na przyszłość"
- Kompleksowe zorganizowanie i przeprowadzenie dwóch kursów pn. "Mentoring jako metoda wsparcia wychowanków pieczy zastępczej" w ramach projektu partnerskiego, pn. "Rodzina w centrum Etap I
- Usługi hotelarskie obejmujące usługi hotelarskie noclegowe, restauracyjne i dotyczące podawania posiłków oraz zapewnienie sal konferencyjnych na potrzeby organizacji szkoleń i seminariów przez KCER
więcej: Usługi hotelarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.