Ogłoszenie z dnia 2022-02-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00341492/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi gminnej Nr 101884B – ul. Rospuda w miejscowości Filipów.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Filipów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790670875
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Garbaska 2
1.5.2.) Miejscowość: Filipów
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-424
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski
1.5.7.) Numer telefonu: 87 569 60 81
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@filipow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: filipow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://filipow.bip.gov.pl/zamowienia-publiczne/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa drogi gminnej Nr 101884B – ul. Rospuda w miejscowości Filipów.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6348d6d0-6a18-11ec-ae77-fe331fedffdc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00059017
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000936/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Przebudowa drogi gminnej Nr 101884B – ul. Rospuda w miejscowości Filipów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
7. Zamówienie realizowane w ramach projektu nr PR/1/115/2018 pn. „Poprawa infrastruktury drogowej samorządów Puńsk-Bakałarzewo-Filipów-Svetlogorsk” dofinansowanego z Programu Współpracy Transgranicznej Polska-Rosja 2014-2020 w ramach umowy nr PLRU.03.01.00-20-0115/18-00 z dnia 08.06.2020 r.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00341492/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DR.7225.82.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 528088,98 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej nr 101884B – ul. Rospuda w miejscowości Filipów.
1) Długość odcinków drogi objętej przebudową na nawierzchnię:
- z betonu asfaltowego od km 0+000 do km 0+051 wynosi 51 m (od skrzyżowania na ul. Rospuda do skrzyżowania z ul. Polna);
- z kostki betonowej od km 0+000 do km 0+ 167 wynosi 167 m (od skrzyżowania z ul. Wólczańska do pierwszego skrzyżowania na ul. Rospuda).
2) Zakres prac obejmuje miedzy innymi wykonanie:
- roboty przygotowawcze w tym rozbiórkowe nawierzchni jezdni i elementów ulicy, w tym roboty geodezyjne, oczyszczenie terenu budowy z krzaków i drzew itp.,
- roboty ziemne związane z wykonaniem wykopów i nasypów, wymianą gruntu i korytowaniem pod konstrukcję nawierzchni jezdni i jej elementów, usunięcie humusu z odwozem ziemi,
- korekta łuków pionowych i poziomych,
- wykonanie warstw konstrukcyjnych nawierzchni,
- wykonanie warstwy wiążącej i ścieralnej z mieszanek mineralno-bitumicznych,
- wykonanie warstwy z kostki betonowej,
- przebudowę zjazdów indywidualnych,
- przebudowę skrzyżowań dróg gminnych i powiatowej,
- wykonanie poboczy,
- roboty porządkowe,
- oznakowanie pionowe,
- przebudowa sieci teletechnicznej,
- budowa sieci kanalizacji deszczowej,
- wykonanie i montaż tablic pamiątkowych szt. 2 wg wytycznych Zamawiającego.
3) Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia i warunki realizacji określa załącznik nr 5 do SWZ – projekt umowy, pozwolenia na budowę i zgłoszenia i przedmiary robót będący elementem załącznika nr 1 do SWZ, przy czym przedmiar robót stanowi dokument pomocniczy do wyceny oferty.
4) Przedmiot zamówienia opisany został za pomocą dokumentacji technicznej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, przedmiaru robót (jeżeli został dołączony do SWZ) zwanych dalej „dokumentacją projektową” stanowiącą załącznik nr 1 do SWZ.
5) Wykonawca jest zobowiązany wykonać pełny zakres robót, który jest konieczny z punktu widzenia dokumentacji projektowej, przepisów prawa, wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, dla uzyskania finalnego efektu określonego przedmiotem zamówienia, a więc wykonać zadanie bez względu na ewentualnie występujące trudności, jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji.
6) Załączony przedmiar robót stanowiący załącznik do SWZ Zamawiający udostępnia jako materiał informacyjny (pomocniczy). Korzystanie z przedmiaru robót przygotowanego przez Zamawiającego odbywa się na wyłączne ryzyko Wykonawcy. Załączony do SWZ przedmiar robót, stanowi jedynie przykładowe wyliczenie zakresu i nie może być jedyną podstawą wyliczenia ceny wykonania całego przedmiotu zamówienia. Wykonawca powinien pamiętać, bez względu na jakiekolwiek ograniczenia zasugerowane przez opis każdej pozycji i/lub wyjaśnienie, że cena przedstawiona w ofercie stanowi zapłatę za prace wykonane i zakończone pod każdym względem. Uważa się, że Wykonawca wziął pod uwagę wszystkie wymagania i zobowiązania bez względu na to czy zostały określone czy zasugerowane w przedmiarze robót.
7) Przedmiot zamówienia należy wykonać z zastosowaniem materiałów i urządzeń określonych w dokumentacji projektowej.
8) Wszystkie nazwy urządzeń i materiałów, jeżeli zostały użyte w SWZ i jej załącznikach są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Mogą być zastąpione przez inne równoważne pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od określonych w dokumentacji.
9) Wymagany przez Zamawiającego minimalny okres gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane wynosi 48 miesięcy.
10) Stosownie do treści art. 100 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga dostosowania projektu do potrzeb wszystkich użytkowników, w tym zapewnienia dostępności dla osób niepełnosprawnych.
11) Wszystkie roboty należy prowadzić w sposób umożliwiający funkcjonowanie obiektu.
12) Na postawie art. 310 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania
w przypadku nie przyznania środków na dofinansowanie zamówienia.
UWAGA!!!
1. Przedmiot zamówienia obejmuje dodatkowo:
- dostawę i montaż barier energochłonnych w ilości 67 mb wraz z połączeniem do istniejących zapór w dwóch lokalizacjach wzdłuż nawierzchni asfaltowej od strony skarpy;
- wymianę 10 szt. opraw oświetlenia ulicznego na oprawy za źródłem światła ledowym (szczegółowy opis opraw znajduje się w dokumentacji projektowej), wymianę 4 wysięgników wraz z okablowaniem oraz wymianę linki oświetleniowej na odcinku 150 m. Oświetlenie do demontażu i montażu na słupach PGE;
- istniejący hydrant kolidujący z planowaną inwestycją należy wymienić na nowy wraz z zasuwami i przestawić w miejsce bezkolizyjne uzgodnione z Zamawiającym na odległość do 10m. Należy wykonać badanie wydajności. (dokumentacja projektowa zawiera informacje tylko dotyczące przestawienia hydrantu);
- wycinkę drzew i karczy kolidujących z inwestycją: brzoza szt. 4 – obwód pnia: 50cm, 54 cm, 64 cm, 74 cm; jesion szt. 1 – obwód pnia: 60 cm. (dokumentacja projektowa zawiera informacje dotyczące tylko wycinki 1 drzewa);
- po wykonanych robotach należy dokonać czyszczenia kanalizacji sanitarnej przez WUKO odcinka sieci objętego inwestycją z zanieczyszczeń po budowie;
- pobocza o szerokości od 0,5m do 0,75m należy wykonać utwardzone z kostki betonowej o gr. 8 cm zamknięte obrzeżem o gr. 8 cm. Podbudowę wykonać w technologii jak pod jezdnią. Dotyczy poboczy na odcinku drogi o nawierzchni z kostki betonowej jak i asfaltowej (dokumentacja projektowa przewidywała wykonanie poboczy z kruszywa łamanego).
- wykonanie zjazdu na działkę o nr geod. 1926/6 oraz dodatkowego zjazdu na działkę 1926/8;
- w miejscu uszkodzeń skarpy spowodowanych przez wody opadowe i roztopowe należy uzupełnić grunt kruszywem, zagęścić i zastosować płyty korytkowe na podbudowie cementowo piaskowej na długości 10 m w celu swobodnego odpływu wód;
- wymianę włazów studni kanalizacji sanitarnej na odcinkach przebudowywanej drogi z nawierzchni żwirowej na utwardzoną.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45112730-1 - Roboty w zakresie kształtowania dróg i autostrad
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45232300-5 - Roboty budowlane i pomocnicze w zakresie linii telefonicznych i ciągów komunikacyjnych
45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
71300000-1 - Usługi inżynieryjne
77211400-6 - Usługi wycinania drzew
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 854299,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 941112,30 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 854299,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TOP KOP KRZYSZTOF ŚWITAJ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 280418082
7.3.3) Ulica: UL. GRANICZNA 3
7.3.4) Miejscowość: NIEDRZWICA
7.3.5) Kod pocztowy: 19-500
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 854299,70 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- Rozbudowa drogi gminnej Nr 108182B tj. ul. Witosa w Brańsku
- Rozbudowa drogi gminnej Nr 250328W Grodzisk Duży - Borek od km 0+000,00 do km 1+446,14
- Utrzymanie i konserwacja nawierzchni drogi leśnej w leśnictwach: Podlesie nr 1001 i 1002, Panewnik nr 1130, Ochojec nr 601, 0621, 0638/2,0638/3, 0154 Giszowiec nr 0201/2
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ciągiem pieszo - jezdnym, oświetleniem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwałki
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.