Ogłoszenie z dnia 2025-01-23
Ogłoszenie nr 2025/BZP 00059044 z dnia 2025-01-23 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi związane z realizacją zadań własnych Gminy Lubin.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA LUBIN
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647541
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Księcia Ludwika I 3
1.5.2.) Miejscowość: Lubin
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-300
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski
1.5.7.) Numer telefonu: 768403100
1.5.8.) Numer faksu: 768403140
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ug.lubin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.ug.lubin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/ug_lubin1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi związane z realizacją zadań własnych Gminy Lubin.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-37e91749-0572-4797-af51-c55baba20b1b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00059044
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00010213/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
2.3.4 Usługi związane z realizacją zadań własnych Gminy Lubin
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00630659
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Przedmiotowe postępowanie dotyczy realizacji zadań własnych Gminy o charakterze ciągłym, które wynikają z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym . Zamawiający zamierza udzielić zamówienia Przedsiębiorstwu Gospodarki Komunalnej Gminy Lubin spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, Księginice 14, 59-300 Księginice, utworzonemu na podstawie Uchwały Nr XLII/267/2016 Rady Gminy Lubin z dnia 29.11.2016 r. zmienionej Uchwałą NR XLV/289/2017 Rady Gminy Lubin z dnia 18.01.2017 r. Celem spółki, zgodnie z uchwałą, jest realizacja zadań własnych gminy m. in. w zakresie:
… gminnych dróg, ulic, mostów, placów oraz organizacji ruchu drogowego, … utrzymania czystości i porządku…, Zieleni gminnej i zadrzewień, cmentarzy komunalnych, utrzymania gminnych obiektów i urządzeń użyteczności publicznej oraz obiektów administracyjnych (c.d. uzasadnienia znajduje się w informacjach dodatkowych).
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OR.271.50.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 4442132,19 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje realizację w 2025 r. następujących zadań:
1. Zarządzanie zasobem nieruchomości gminy Lubin.
2. Zarządzanie cmentarzami komunalnymi gminy Lubin.
3. Utrzymanie terenów rekreacyjnych na terenie gminy Lubin.
4. Utrzymanie istniejącego oznakowania - tablic informacyjnych z nazwami ulic oraz numerami porządkowymi na terenie gminy Lubin.
5. Utrzymanie i pielęgnacja parków oraz terenów zielonych gminy Lubin.
6. Likwidacja dzikich wysypisk powstających na terenach stanowiących własność gminy Lubin.
7. Odbiór i przekazanie do zagospodarowania odpadów komunalnych powstających na nieruchomościach niezamieszkałych na terenie gminy Lubin (stanowiących własność gminy Lubin).
8. Obsługa gminnych Punktów Selektywnego Zbierania Odpadów (PSZOK).
9. Zimowe utrzymanie dróg publicznych gminnych oraz dróg wewnętrznych.
10. Utrzymanie elementów wyposażenia pasów drogowych dróg publicznych gminnych oraz dróg wewnętrznych, tj. elementy bezpieczeństwa ruchu drogowego, wiaty przystankowe, elementy odwodnienia dróg.
11. Bieżące utrzymanie dróg publicznych gminnych oraz dróg wewnętrznych polegające na sprzątaniu terenów pasów drogowych, koszeniu pasów drogowych, wycince zakrzewień z pasów drogowych.
12. Bieżące oraz cząstkowe naprawy dróg publicznych gminnych i dróg wewnętrznych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 70332000-7 - Usługi w zakresie nieruchomości innych niż mieszkalne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4727356,76 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4727356,76 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4727356,76 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Gminy Lubin spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6922513030
7.3.3) Ulica: Księginice 14
7.3.4) Miejscowość: Księginice
7.3.5) Kod pocztowy: 59-300
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ GMINY LUBIN SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ GMINY LUBIN SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4727356,76 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z LUBINA
- Naprawa układu podczyszczania kanalizacji deszczowej od strony ul. Legnickiej - wylot W2 do Potoku Baczyna.
- Odnowienie oznakowania poziomego jezdni.
- "Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - ORLIK 2012" przy Zespole Szkół nr 2 w Lubinie ul. Szpakowa 1"
- Rozbudowa oświetlenia ulicznego w m. Zimna Woda - dz. 53; 40; 28/2 gm. Lubin - etap 1.
- "Pielęgnacja drzew, usunięcie wiatrołomów, wycinka drzew wraz z frezowaniem pni i korzeni, rosnących w pasach dróg powiatowych na terenie Powiatu Lubińskiego".
- Dostawa fabrycznie nowych części zamiennych do pojazdów Miejskiego Przedsiębiorstwa Oczyszczania Spółka z o. o. w Lubinie.
więcej: przetargi w Lubinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie operatów szacunkowych, inwentaryzacji oraz świadectw charakterystyki energetycznej nieruchomości położonych na terenie miasta Bydgoszczy
- Wykonanie czynności związanych z zarządzaniem nieruchomościami oraz pełnienie roli wynajmującego w stosunku do lokali.Całkowita pow. użytkowa budynków - max. 190.497,88 m2. Całkowita pow. terenów - max. 592.706.53 m2.
więcej: Usługi w zakresie nieruchomości innych niż mieszkalne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.