Ogłoszenie z dnia 2025-01-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00674498/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-12-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWA TABLIC REJESTRACYJNYCH DLA STAROSTWA POWIATOWEGO W ŁAŃCUCIE
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT ŁAŃCUCKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581376
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Adama Mickiewicza 2
1.5.2.) Miejscowość: Łańcut
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-100
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.7.) Numer telefonu: 172256971
1.5.8.) Numer faksu: 172256970
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@powiatlancut.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatlancut.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-090418a6-d124-4475-bd4d-1617586b992b1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOSTAWA TABLIC REJESTRACYJNYCH DLA STAROSTWA POWIATOWEGO W ŁAŃCUCIE2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-090418a6-d124-4475-bd4d-1617586b992b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00059063
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00067060/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Łańcucie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00674498
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OR.272.1.21.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Łańcucie w okresie od 01.02.2025 r. do 31.01.2026 r. Zamówienie obejmuje następujące prognozowane ilości poszczególnych rodzajów tablic rejestracyjnych:
1. Samochodowe zwyczajne jednorzędowe 5000 kpl.
2. Samochodowe zwyczajne dwurzędowe 100 kpl.
3. Motocyklowe zwyczajne 800 szt.
4. Motorowerowe zwyczajne 300 szt.
5. Samochodowe zwyczajne zmniejszone 150 kpl.
6. Przyczepy zwyczajne jednorzędowe 600 szt.
7. Przyczepy zwyczajne dwurzędowe 30 szt.
8. Samochodowe indywidualne 30 kpl.
9. Motocyklowe indywidualne 20 szt.
10. Samochodowe zabytkowe 40 kpl.
11. Motocyklowe zabytkowe 30 szt.
12. Motorowerowe zabytkowe 10 szt.
13. Samochodowe zabytkowe zmniejszone 20 kpl.
14. Samochodowe tymczasowe 100 kpl.
15. Motocyklowe tymczasowe 10 szt.
16. Motorowerowe tymczasowe 10 szt.
17. Przyczepy tymczasowe 10 szt.
18. Wtórnik samochodowe zwyczajne 200 szt.
19. Wtórnik przyczep 10 szt.
20. Wtórnik motocyklowe 50 szt.
21. Wtórnik motorowerowe 10 szt.
22. Samochodowe dodatkowe (bagażnik) 300 szt.
23. Samochodowe profesjonalne 5 kpl.
24. Przyczepy profesjonalne 5 szt.
25. Samochodowe zwyczajne zielone 10 kpl.
26. Motocyklowe zwyczajne zielone 5 szt.
27. Motorowerowe zwyczajne zielone 20 szt.
28. Samochodowe zwyczajne zmniejszone zielone 5 kpl.
29. Samochodowe indywidualne zielone 5 kpl.
30. Motocyklowe indywidualne zielone 5 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44423400-5 - Znaki i podobne elementy
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 336134,25 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 349102,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 336134,25 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPUH TABLITEK Bogumił Sobota
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 813 100 33 51
7.3.3) Ulica: ul. Żółkiewskiego 7a/3
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-203
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowo-Handlowe TABLITEK Bogumił Sobota
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 336134,25 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-02-01 do 2026-01-31INNE PRZETARGI Z ŁAŃCUTA
- "DOSTAWA ARTYKUŁÓW HIGIENICZNYCH ORAZ WSADU DO POSIADANYCH DOZOWNIKÓW DLA "CENTRUM MEDYCZNEGO W ŁAŃCUCIE" SP. Z O. O."
- Wykonanie dokumentacji projektowo - budowlanej dla zadania pn. Zabezpieczenie osuwiska nr ewid. 18-10-042-152847 w celu zabezpieczenia drogi powiatowej nr 1 547R Albigowa - Handzlówka w m. Handzlówka.
- "Rozbudowa drogi powiatowej nr 1547R Albigowa - Handzlówka od km 3+199 do km 3+222 w związku z rozbiórką istniejącego mostu i budową nowego obiektu inżynierskiego w miejscowości Handzlówka".
- POPRAWA EFEKTYWNOŚCI ENERGETYCZNEJ OŚRODKÓW KULTURY W GMINIE ŁAŃCUT - MODERNIZACJA OŚRODKA KULTURY W WYSOKIEJ ORAZ CIERPISZU
więcej: przetargi w Łańcucie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa tablic rejestracyjnych dla pojazdów na lata 2025-2026 na potrzeby Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Miliczu
- Wykonanie i dostawa wszystkich rodzajów tablic rejestracyjnych na potrzeby wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Kłobucku.
więcej: Znaki i podobne elementy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.