Ogłoszenie z dnia 2021-05-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00017629/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-15
- 2021/BZP 00017629/02 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-15 (po zmianach)
- 2021/BZP 00017629/03 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-15 (po zmianach)
- 2021/BZP 00020023/01 - Modyfikacja z dnia 2021-03-19
- 2021/BZP 00021228/01 - Modyfikacja z dnia 2021-03-23
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00059064 z dnia 2021-05-19 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i montaż wyposażenia meblowego dla przedszkola w kompleksie oświatowym przy ul. Zaruby w Warszawie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa - Dzielnica Ursynów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01525964000138
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Komisji Edukacji Narodowej 61
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-777
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 224437147
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ursynow.wzp@um.warszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ursynow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia.um.warszawa.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa i montaż wyposażenia meblowego dla przedszkola w kompleksie oświatowym przy ul. Zaruby w Warszawie.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-04578058-8314-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00059064
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000102/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.7 Dostawa wraz z montażem wyposażenia meblowego dla przedszkola przy ul. Zaruby w Warszawie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00017629/03
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: KZP-XII-WZP.271.3.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 197877,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia meblowego dla przedszkola zlokalizowanego w kompleksie oświatowym przy ul. Zaruby w Warszawie. Bezpośredni dojazd i dostęp do placówki możliwy jest od strony zawrotki przy ul. Iwanowa-Szajnowicza. Celem przedmiotu zamówienia jest wyposażenie placówki w niezbędne meble do funkcjonowania placówki oświatowej zgodnie z Projektem i potrzebami przyszłego Użytkownika. Obiekt budowlany został oddany do użytkowania i na terenie szkoły podstawowej odbywają się zajęcia dydaktyczne. Na części przedszkolnej mogą odbywać się równolegle prace związane z innymi zamówieniami na dostawy i montaż pierwszego wyposażenia obiektu, a podczas realizacji zamówienia nie są przewidziane żadne roboty budowlane.Zamawiający dopuszcza złożenie elementów zamówienia w miejscu dostarczenia. Zamawiający informuje, że nie ma możliwości wykorzystywania wind do transportu mebli wewnątrz obiektu. Realizacja zamówienia może odbywać się w dni powszednie, od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00-17:00 jedynie na terenie przedszkola.Wyposażenie i meble muszą posiadać odpowiednie dokumenty higieniczno-sanitarne (zwłaszcza produkty przeznaczone na wyposażenie sal dydaktycznych) i w szczególnych przypadkach pożarowe do stosowania w pomieszczeniach placówek oświatowych. Dostarczone wyposażenie i meble będą wykonane zgodnie z niniejszym Opisem przedmiotu zamówienia i Projektem, a ponadto będą nowe, nieużywane, zmontowane, ustawione lub powieszone w miejscach wskazanych przez Zamawiającego i gotowe do użytku. Wymiary wskazane w OPZ są zgodne z Projektem, jednak Zamawiający wymaga, że po zawarciu umowy Wykonawca zweryfikuje wymiary pomieszczeń celem właściwego wykonania przedmiotu zamówienia. Wymiary dostarczonych mebli mogą odbiegać o +/- 5% od wskazanych w OPZ, chyba, że pomiar z natury wskaże inny wymiar.Zamawiający informuje, że przykładowe wizualizacje odpowiadają oczekiwaniom wizualnym i funkcjonalnym Zamawiającego i nie mają na celu wskazanie konkretnego produktu.2) Wymagania związane z realizacją zamówienia w zakresie zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia (klauzule społeczne):W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie stosuje klauzul społecznych.3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają:- Opis przedmiotu zamówienia wraz z Projektem stanowiącym jego integralną część - załącznik nr 6 do SWZ;- projektowane postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 4 do SWZ;- Formularz cenowy stanowiący załącznik nr 1 do SWZ;
4.5.3.) Główny kod CPV: 39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39290000-1 - Wyposażenie różne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 15
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 14
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 10
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 259152,63
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 453477,63
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 259152,63
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Moje Bambino Sp. z o.o. Sp.k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7251933448
7.3.3) Ulica: ul. Graniczna 46
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 93-428
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 259152,63
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
2021-05-19 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa instrumentów muzycznych dla Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia nr 4 im. Karola Kurpińskiego w Warszawie
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki Szkoły Podstawowej nr 312 im. Ewy Szelburg - Zarembiny.
- Dostawa i montaż rolet do kwater internatowych w budynku przy ulicy Bohaterów Września 83 w Sieradzu
- Dostawa opału (koksu, węgla i drewna opałowego) do Międzynarodowego Centrum Rehabilitacji Instytutu Fizjologii i Patologii Słuchu w Łebie.
- Zakup wsparcia technicznego do serwerów i macierzy Fujitsu, stanowiących kluczową infrastrukturę serwerową IFPS, na której oparte są m.in. serwery domenowe, serwery pocztowe, system medyczny (....)
- Sprzątanie terenu zewnętrznego oraz stała pielęgnacja obszarów zielonych w parku przy Centrum Sztuki Współczesnej - Zamek Ujazdowski w okresie 12 miesięcy.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych oraz wyposażenia do placówek przedszkolnych na terenie Gminy Linia
- Dostawę mebli dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu w Siedlcach II 2 postępowanie.
- Dostawa wyposażenia pracowni weterynaryjnej Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Nowym Targu
- Zakup i dostawa mebli do pracowni chemicznej na potrzeby projektu "Kariera Inżyniera"
- Dostawa mebli
- Dostawa i montaż wyposażenia szatni i hali sportowej budynku Szkoły Podstawowej nr 5 w Łomży
więcej: Różne meble i wyposażenie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.