Ogłoszenie z dnia 2022-02-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00025078/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-01-19
- 2022/BZP 00097853/01 - Modyfikacja z dnia 2022-03-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Starostwa Powiatowego w Jeleniej Górze
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Karkonoski - Starostwo Powiatowe w Jeleniej Górze
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821492
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kochanowskiego 10
1.5.2.) Miejscowość: Jelenia Góra
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-500
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 756473103/119
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@powiatkarkonoski.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.powiatkarkonoski.eu/5918
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://bip.powiatkarkonoski.eu/7721/dokument/152181.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Starostwa Powiatowego w Jeleniej Górze2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a888f9f2-7901-11ec-beb3-a2bfa38226ab
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00059159
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00025078/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP.272.1.2.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 705905,03 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 581333,55 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Starostwa Powiatowego w Jeleniej Górze usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym, polegających na przyjmowaniu, przemieszczaniu i doręczaniu przesyłek pocztowych (listowych i paczek) rejestrowanych
i nierejestrowanych, zwykłych i priorytetowych (ekspresowych), a także przekazywaniu
do siedziby Zamawiającego - dwa obiekty: 1)przy ul. Kochanowskiego 10, 58-500 Jelenia Góra; 2)przy ul. Podchorążych 15, 58-506 Jelenia Góra,
zwrotów potwierdzeń odbioru przesyłek, a także ewentualnych zwrotów przesyłek
po wyczerpaniu możliwości ich doręczenia adresatowi lub wydania odbiorcy. 2.Usługi będące przedmiotem zamówienia będą świadczone zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym w szczególności z przepisami ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (Dz. U. z 2020 r. poz. 1041), zwanej dalej Prawem pocztowym, oraz aktów wykonawczych do tej ustawy.3.Wykonawca realizujący przedmiot zamówienia musi posiadać wpis do rejestru operatorów pocztowych, prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej - zgodnie z art. 13 ust 1 ustawy Prawo pocztowe. 4.Przesyłki pocztowe - co do rodzaju i ilości - zostały szczegółowo określone w Formularzu cenowym (Załącznik Nr 2 do SWZ). Zamawiający w w/w Formularzu cenowym określił przewidywaną ilość przesyłek pocztowych podlegających nadaniu w okresie realizacji zamówienia (przyjęto okres 36 miesięcy), a także szacunkową ilość ewentualnych zwrotów tych przesyłek - po wyczerpaniu możliwości ich doręczenia adresatowi lub wydania odbiorcy. Podane ilości przesyłek mają wyłącznie charakter szacunkowy i mogą ulec zmianie (zmniejszeniu lub zwiększeniu). Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości i rodzajów przesyłek w zależności od bieżących potrzeb. 5.W ramach świadczenia usług, stanowiących przedmiot zamówienia, Wykonawca zobowiązany będzie do odbierania co najmniej raz dziennie (w dni robocze od poniedziałku
do piątku) nadawanych przez Zamawiającego przesyłek (listowych i paczek) z siedziby Starostwa Powiatowego w Jeleniej Górze przy ul. Kochanowskiego 10, 58-500 Jelenia Góra (Punkt kancelaryjny, parter, pokój nr 6). Odbioru przesyłek dokonywać będzie uprawniony przedstawiciel Wykonawcy na podstawie stosownego upoważnienia. Odbiór przesyłek będzie każdorazowo potwierdzany podpisem odbierającego wraz z podaniem daty i (ewentualnie) godziny odbioru na zbiorczym zestawieniu przesyłek nadawanych w danym dniu. Zamawiający będzie sporządzać dodatkowo: 1)zestawienie przesyłek rejestrowanych i paczek (zestawienie będzie zawierać dane adresata przesyłki oraz ilości i rodzaje przesyłek); 2)zestawienie przesyłek nierejestrowanych (zestawienie ilościowe i rodzajowe przesyłek).6.Ustala się następujące godziny odbierania przesyłek z siedziby Zamawiającego:1)od poniedziałku do czwartku - między 14:30 a 15:30;2)w piątki - między 13:30 a 14:30.7.Terminy określone w ust. 6 mogą zostać zmienione - według bieżących potrzeb Zamawiającego. Zmiany każdorazowo wprowadzane będą po wcześniejszych ustaleniach między Zamawiającym a Wykonawcą - z wyprzedzeniem co najmniej 7-dniowym.8.Pozostałe warunki realizacji zamówienia zostały ujęte w Projektowanych postanowieniach umowy (PPU) w Dziale XVII SWZ. 9.Informacja dotycząca wymagań, o których mowa w art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, dotyczących zatrudniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, została ujęta w Dziale XXVII Specyfikacji Warunków Zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 64110000-0 - Usługi pocztowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
64112000-4 - Usługi pocztowe dotyczące listów
64113000-1 - Usługi pocztowe dotyczące paczek
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 554399,34 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 554399,34 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 554399,34 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Poczta Polska Spółka Akcyjna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5250007313
7.3.3) Ulica: Rodziny Hiszpańskich 8
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-940
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 635189,84 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
INNE PRZETARGI Z JELENIEJ GÓRY
- Obsługa Infrastruktury Technicznej Farm Fotowoltaicznych - FPV Mysłowice i FPV Jaworzno
- Dostawa fabrycznie nowego ciągnika wraz z osprzętem
- Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. "Budowa dwóch wielorodzinnych budynków mieszkalnych przy ul. Junaków w Jeleniej Górze"
- Postępowanie powtórzone: Świadczenie usług transportowych samochodami osobowymi i busami na rzecz WCSKJ
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu terenowego o napędzie 4x4 typu pick up dla Powiatowego Centrum Zarządzania Kryzysowego w Jeleniej Górze
- Usługi w zakresie ochrony osób i mienia na potrzeby Term Cieplickich Sp. z o.o.
więcej: przetargi w Jeleniej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług pocztowych dla Związku Międzygminnego "Centrum Zagospodarowania Odpadów - SELEKT" z siedzibą w Czempiniu.
- ŚWIADCZENIE USŁUG POCZTOWYCH W OBROCIE KRAJOWYM I ZAGRANICZNYM
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Urzędu Gminy Krasne w 2025 roku.
- ŚWIADCZENIE USŁUG POCZTOWYCH W OBROCIE KRAJOWYM I ZAGRANICZNYM NA POTRZEBY URZĘDU MIASTA I GMINY KÓRNIK W 2025 ROKU
- Świadczenie usług pocztowych dla Gminy Susz
- Świadczenie powszechnych usług pocztowych dla Zabrzańskiego Centrum Świadczeń Rodzinnych
więcej: Usługi pocztowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.