eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TrzebiniaPrzebudowa ul. ¦w. Floriana w Dulowej - etap II



Og³oszenie z dnia 2022-02-16


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa ul. ¦w. Floriana w Dulowej – etap II

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Trzebinia

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258032

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Marsza³ka Pi³sudskiego 14

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Trzebinia

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-540

1.5.4.) Województwo: ma³opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - O¶wiêcimski

1.5.7.) Numer telefonu: 327111045,327111046

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@um.trzebinia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.trzebinia.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa ul. ¦w. Floriana w Dulowej – etap II

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-56c12196-8f17-11ec-94c8-de8df8ed9da1

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00059185

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-02-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00337444/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.2 Przebudowa ul. ¦w. Floriana w Dulowej - etap II.

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://bip.malopolska.pl/umtrzebinia,a,2062522,ogloszenie-o-zamowieniu-pn-przebudowa-ul-sw-floriana-w-dulowej-etap-ii-brrdt27172022.html

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu miniPortalu, który dostêpny jest pod adresem (https://miniportal.uzp.gov.pl), ePUAPu dostêpnego pod adresem (https://epuap.gov.pl/wps/portal) lub poczty elektronicznej e-mail: przetargi@um.trzebinia.pl.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzaj±c wzi±æ udzia³ w postepowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do formularzy: Formularz do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty oraz Formularz do komunikacji (do sk³adania dokumentów elektronicznych jako za³±czniki).
Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu zosta³y opisane w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy us³ug administracji publicznej (ePUAP).
Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do:
z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB. Zamawiaj±-cy dopuszcza w szczególno¶ci nastêpuj±cy format przesy³anych danych: .pdf, .doc., .docx, .rtf,.xps, .odt. Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf, .doc, .docx, .xls, ze szczególnym wskazaniem na .pdf. W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiaj±cy reko-menduje
wykorzystanie jednego z formatów: .zip, .7Z.
We wszelkiej korespondencji zwi±zanej z postêpowaniem Zamawiaj±cy i Wykonawcy pos³uguj± siê numerem og³oszenia (BZP lub ID postêpowania).
Za datê przekazania oferty, wniosków, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ oraz innych informacji przyjmuje siê datê ich przekazania na ePUAP.
8.1.Podmiotowe ¶rodki dowodowe oraz inne dokumenty lub o¶wiadczenia, o których mowa w
rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie
podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e
¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy (Dz.U. z 2020 r., poz. 2415), sk³ada siê w formie elektronicznej, w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, lub w formie dokumentowej, w zakresie i w sposób okre¶lony w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w
postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020 r., poz. 2452).
8.2.Zamawiaj±cy nie zamierza komunikowaæ siê z Wykonawcami w inny sposób ni¿ przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej.
8.3. Wykonawca mo¿e zwróciæ siê do zmawiaj±cego z wnioskiem o wyja¶nienie tre¶ci swz.
Zamawiaj±cy jest zobowi±zany udzieliæ wyja¶nieñ niezw³ocznie jednak nie pó¼niej ni¿ na 2 dni przed up³ywem terminu sk³adania ofert, pod warunkiem, ¿e wniosek o wyja¶nienie tre¶ci swz wp³yn±³ do zamawiaj±cego nie pó¼niej ni¿ na 4 dni przed up³ywem terminu sk³adania ofert.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Uprzejmie informujemy, ¿e:
• administratorem danych osobowych jest Burmistrz Miasta Trzebini, ul. Marsza³ka Pi³sudskiego 14, 32 - 540 Trzebinia,
• dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych: iod@um.trzebinia.pl,
• Pani/ Pana dane osobowe bêd± przetwarzane w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, Ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych;
• dane osobowe s± udostêpniane nastêpuj±cym kategoriom odbiorców:
 podmiotom upowa¿nionym do ich otrzymania na mocy przepisów prawa,
 podmiotom serwisuj±cym nasze systemy informatyczne,
 podmiotom ¶wiadcz±cym nam us³ugi prawne, audytowe, doradcze,
• dane osobowe bêd± przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy,
• osobie, której dane dotycz± przys³uguje prawo do ¿±dania od administratora dostêpu do danych osobowych, ich sprostowania ograniczenia przetwarzania, a tak¿e prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych,
• obowi±zek podania danych wynika z Ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych,
• administrator nie przetwarza danych osobowych w sposób zautomatyzowany, w tym dane osobowe nie podlegaj± profilowaniu.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, przez okres niezbêdny do realizacji wy¿ej wymienionego zadania oraz w okresie pó¼niejszym je¶li wymagaj± tego odrêbne przepisy prawa. Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym i warunkiem zawarcia umowy okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp; W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany. Pañstwa dane mo¿emy przekazywaæ innym organom publicznym i podmiotom, przy czym dokonujemy tego wy³±cznie w sytuacji, gdy istnieje podstawa prawna do tego typu dzia³añ lub umowa. Maj± Pañstwo prawo dostêpu do tre¶ci swoich danych i ich sprostowania, przenoszenia danych, usuniêcia lub ograniczenia przetwarzania. Je¿eli przetwarzanie danych odbywa siê na podstawie zgody na przetwarzanie, maj± Pañstwo prawo do jej cofniêcia. Maj± Pañstwo ponadto prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, je¿eli uwa¿aj± Pañstwo, ¿e przetwarzanie Pañstwa danych narusza przepisy Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (4.5.2016 L 119/38 Dziennik Urzêdowy Unii Europejskiej PL) – RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: BR.RDT.271.7.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie stanowi kontynuacjê rozpoczêtej w 2021 roku przebudowy drogi wewnêtrznej – ul. ¦w. Floriana w Dulowej. Zakres przebudowy, bêd±cy przedmiotem zamówienia i przewidziany do realizacji w 2022 roku, obejmuje nastêpuj±ce odcinki drogi, wed³ug przyjêtego w dokumentacji projektowej etapowania:
czê¶æ ETAPU I – odcinek d³ugo¶ci ok. 53 m (km 0+595,56 – km 0+648,56)
czê¶æ ETAPU II – odcinek d³ugo¶ci ok. 190 m (km 0+000,00 – km 0+190,28)
£±czna d³ugo¶æ odcinka objêtego przebudow± wynosi ok. 0,243 km.
W zakresie przebudowy drogi na ca³ym wy¿ej okre¶lonym odcinku, przewidziano frezowanie istniej±cej bitumicznej nawierzchni jezdni (z czê¶ciowym wykorzystaniem pozyskanego destruktu do umocnienia poboczy), rozebranie istniej±cej podbudowy t³uczniowej, wykonanie robót ziemnych w zakresie korytowania oraz wykonanie nowych warstw konstrukcyjnych nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego (warstwa ¶cieralna AC11S gr. 4 cm i warstwa wi±¿±ca AC16W gr. 8 cm) na podbudowie z kruszywa ³amanego gr. 25 cm i warstwie ulepszonego pod³o¿a z mieszanki zwi±zanej cementem gr. 20 cm. £±czna powierzchnia jezdni (warstwy ¶cieralnej) wynosi ok. 1100 m2. Zakres zadania obejmuje równie¿ zabudowanie krawê¿ników betonowych na ³awie betonowej z oporem (³±cznie ok. 132 m), przebudowê istniej±cych zjazdów do posesji, zabezpieczenie dwudzielnymi rurami os³onowymi istniej±cego kabla energetycznego (d³. ok. 6,5 m). W ramach robót uzupe³niaj±cych przewidziano wykonanie regulacji urz±dzeñ uzbrojenia podziemnego (³±cznie 14 urz±dzeñ), umocnienie powierzchni skarp p³ytami betonowymi typu a¿ur (ok. 73 m2), humusowanie skarp z obsianiem traw± (ok. 220 m2), a tak¿e sporz±dzenie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej dla zrealizowanego zakresu przebudowy.

Szczegó³owy zakres robót objêtych zadaniem okre¶la za³±czona dokumentacja projektowa, Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót oraz przedmiar robót.

Wykonawca bêdzie zobowi±zany do odwozu niewykorzystanej czê¶ci destruktu asfaltowego pozyskanego z frezowania nawierzchni bitumicznej na odleg³o¶æ do 2 km – w miejsce wskazane przez Zamawiaj±cego. Natomiast wyznaczenie miejsca odwozu i sk³adowania nadmiaru gruntu z korytowania i wykopów oraz gruzu z prac rozbiórkowych – bêdzie obowi±zkiem Wykonawcy. Koszty z tym zwi±zane, ³±cznie z ewentualnymi kosztami utylizacji gruzu – nale¿y uwzglêdniæ w oferowanej cenie.

Obowi±zkiem wykonawcy bêdzie zorganizowanie dla swoich potrzeb zaplecza budowy oraz oznakowanie i zabezpieczenie terenu robót zgodnie z obowi±zuj±cymi w tym zakresie przepisami a tak¿e sporz±dzenie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej zrealizowanego zakresu robót z wprowadzeniem zmian do zasobów Powiatowego O¶rodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Chrzanowie. Potwierdzeniem wykonanych czynno¶ci geodezyjnych bêdzie przekazana Zamawiaj±cemu kopia aktualnej mapy zasadniczej wydanej przez PODGiK, uwzglêdniaj±ca naniesione zmiany. Koszty z tym zwi±zane oraz koszty nadzorów w³a¶cicieli sieci uzbrojenia podziemnego, wynikaj±ce z tre¶ci uzgodnieñ bran¿owych – nale¿y uwzglêdniæ w oferowanej cenie.

UWAGA: za³±czona dokumentacja projektowa obejmuje przebudowê ca³ego odcinka ul. ¦w. Floriana ³±cznie z pocz±tkowymi fragmentami ul. Brata Alberta i ul. Parku Jurajskiego, natomiast przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy w zakresie opisanym powy¿ej, co zosta³o uwzglêdnione w za³±czonym przedmiarze robót.

KOD CPV: 45233140-2

Zamawiaj±cy wymaga minimum 36 miesiêcznej gwarancji na zrealizowany przedmiot zamówienia.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy wybiera ofertê najkorzystniejsz± na podstawie kryteriów oceny ofert okre¶lonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wykonawca , którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona zostanie zbadany pod k±tem niepodlegania wykluczeniu i spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu ( je¿eli dotyczy)

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

Zamawiaj±cy wymaga, aby Wykonawca posiada³ niezbêdn± wiedzê i do¶wiadczenie tzn. w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem sk³adania ofert o udzielenie zamówienia, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie wykona³:
min. dwa zamówienia o powierzchni nie mniejszej ni¿ 1000 m2 (ka¿de zadanie),
w zakresie wykonania nawierzchni z betonu asfaltowego
ponadto wykonawca musi wykazaæ, ¿e dysponuje osob±, która zgodnie z przepisami prawa bêdzie mog³a w sposób prawid³owy wykonaæ przedmiot zamówienia to jest kierownikiem budowy, który posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci drogowej.
Odno¶nie uprawnieñ zamawiaj±cy dopuszcza wa¿ne uprawnienia wydane na podstawie uprzednio obowi±zuj±cych przepisów, odpowiednio w zakresie niezbêdnym do wykonania przedmiotu niniejszego zamówienia.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê, którego oferta zostanie najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie nie krótszym ni¿ 5 dni, nastêpuj±cych aktualnych na dzieñ z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych tj.:
1)wykazu robót budowlanych (wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 5 do SWZ) wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty,
2)wykazu osób (wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 6 do SWZ) skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, a w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Wraz z ofert± nale¿y z³o¿yæ:
1) O¶wiadczenie wykonawcy, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp tj.
o niepodleganiu wykluczeniu i spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu, o tre¶ci zgodnej z za³±cznikiem nr 2 do SWZ w postaci elektronicznej opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

¯aden z Wykonawców wspólnie sk³adaj±cych ofertê nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu
z postêpowania, co oznacza, i¿ o¶wiadczenie w tym zakresie musi z³o¿yæ ka¿dy
z Wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln±.

2) Pe³nomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postêpowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego o ile ofertê sk³ada pe³nomocnik.
3) Pe³nomocnictwo do reprezentowania w postêpowaniu wykonawców wspólnie
ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia oraz osoby dzia³aj±cej w imieniu podmiotu
udostêpniaj±cego zasoby na zasadach okre¶lonych w art. 118 ustawy Pzp (je¿eli dotyczy).
4) O¶wiadczenie (przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie
zamówienia), z którego wynika, które roboty budowlane, wykonaj± poszczególni
Wykonawcy, poniewa¿ w odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia,
kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê
o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy
wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
5) Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby w przedmiocie oddania Wykonaw-cy do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny doku-ment
potwierdzaj±cy t± okoliczno¶æ, o ile Wykonawca korzysta ze zdolno¶ci lub sytuacji innych podmiotów na zasadach okre¶lonych w art. 118 ustawy Pzp.
6) O¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw
wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spe³nianie warunków udzia³u
w postêpowaniu w zakresie, w jakim Wykonawca powo³uje siê na jego zasoby wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 3 do SWZ (art. 125 ust. 5).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, ¿aden z nich nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp. W odniesieniu do warunków dot. wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane. W przypadkach, o których mowa w niniejszym punkcie nale¿y za³±czyæ do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, dokumenty potwierdzaj±ce spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia, sk³ada ka¿dy z Wykonawców. Wszelka korespondencja bêdzie prowadzona przez Zamawiaj±cego wy³±cznie z Pe³nomocnikiem.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, bêdzie zobowi±zany do zawarcia umowy z zamawiaj±cym wg projektu umowy, stanowi±cego za³±cznik nr 4 do specyfikacji warunków zamówienia w terminie okre¶lonym przez zamawiaj±cego.
Dopuszczalna jest zmiana umowy bez przeprowadzenia nowego postêpowania o udzielenie zamówienia zgodnie z zapisami art. 455 ustawy Pzp.
Zmiany w umowie dotyczyæ mog± równie¿:
1) Zmiany kluczowego personelu wykonawcy lub zamawiaj±cego oraz podwykonawców w przypadku zaistnienia okoliczno¶ci uzasadniaj±cych zmianê (np. stan zdrowia, rezygnacja z pracy, likwidacja firmy podwykonawcy).
2) Je¿eli zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powo³ywa³ siê, na zasadach okre¶lonych w art. 118 ust. 1 Pzp, w celu wykazania spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu, wykonawca jest obowi±zany wykazaæ zamawiaj±cemu, ¿e proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spe³nia je w stopniu nie mniejszym ni¿ podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powo³ywa³ siê w trakcie postêpowania o udzielenie zamówienia.
3) Dopuszczalna jest zmiana przedmiotu zamówienia poprzez zmianê zakresu robót budowlanych przewidzianych w dokumentacji projektowej w przypadku:
a) konieczno¶ci wykonania robót zamiennych, których wykonanie ma na celu prawid³owe zrealizowanie przedmiotu zamówienia, a konieczno¶æ ich wykonania wynika z wad dokumentacji projektowej,
b) konieczno¶ci wykonania robót zamiennych niezbêdnych do prawid³owego wykonania przedmiotu umowy, które nie zosta³y przewidziane w dokumentacji projektowej przekazanej przez Zamawiaj±cego,
c) zmiany dokumentacji projektowej wykonane z inicjatywy Zamawiaj±cego ze wzglêdu na stwierdzone wady, co spowoduje konieczno¶æ wykonania robót zamiennych ,
d) zmiany decyzji administracyjnych, na podstawie których prowadzone s± roboty budowlane objête umow±, powoduj±ce zmianê dotychczasowego zakresu robót przewidzianego w dokumentacji projektowej.
Strony maj± prawo do przed³u¿enia terminu zakoñczenia robót o okres trwania przyczyn, z powodu których bêdzie zagro¿one dotrzymanie terminu zakoñczenia robót w nastêpuj±cych sytuacjach:
a) je¿eli przyczyny, z powodu których bêdzie zagro¿one dotrzymanie terminu zakoñczenia robót bêd± nastêpstwem okoliczno¶ci, za które odpowiedzialno¶æ ponosi Zamawiaj±cy, w szczególno¶ci bêd± nastêpstwem nieterminowego przekazania terenu budowy,
b) gdy wyst±pi± niekorzystne warunki atmosferyczne uniemo¿liwiaj±ce prawid³owe wykonanie robót, w szczególno¶ci z powodu technologii realizacji prac okre¶lonej: umow±, normami lub innymi przepisami, wymagaj±cej konkretnych warunków atmosferycznych, je¿eli konieczno¶æ wykonania prac w tym okresie nie jest nastêpstwem okoliczno¶ci, za które wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ,
c) gdy wyst±pi konieczno¶æ wykonania robót zamiennych lub innych robót niezbêdnych do wykonania przedmiotu umowy ze wzglêdu na zasady wiedzy technicznej oraz udzielenia zamówieñ dodatkowych, które wstrzymuj± lub opó¼niaj± realizacjê przedmiotu umowy,
d) w przypadku wyst±pienia kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami w zakresie niezbêdnym do unikniêcia lub usuniêcia tych kolizji,
e) w przypadku wyst±pienia nieprzewidzianych kolizji z urz±dzeniami uzbrojenia wystêpuj±cego w pasie drogowym realizowanego zadania w zakresie niezbêdnym do usuniêcia tych kolizji,
f) w przypadku wyst±pienia warunków geologicznych, geotechnicznych lub hydrologicznych odbiegaj±cych w sposób istotny od przyjêtych w dokumentacji projektowej lub wyst±pienia znalezisk archeologicznych, niewybuchów lub niewypa³ów,
g) w przypadku wyst±pienia si³y wy¿szej lub nieprzewidzianych zdarzeñ losowych uniemo¿liwiaj±cych wykonywanie przedmiotu umowy.
cd w informacjach dodatkowych

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-03-04 10:30

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu (na stronie: miniPortal.uzp.gov.pl).

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-03-04 11:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-04-02

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

ci±g dalszy z mo¿liwo¶ci zmiany do umowy:
h) wyst±pienia awarii na terenie budowy, za któr± odpowiedzialno¶ci nie ponosi Wykonawca,
i) w przypadku przed³u¿enia przez w³adze pañstwowe stanu epidemii lub dokonania zmiany tego stanu na inny stan wyj±tkowy, ograniczaj±cy normalny sposób funkcjonowania pañstwa,
j) w przypadku opó¼nienia organów administracji publicznej w wydaniu decyzji
administracyjnych, uzgodnieñ lub innych aktów administracyjnych, których wydanie jest niezbêdne dla dalszego wykonywania robót przez Wykonawcê, a opó¼nienie organów nie wynika z przyczyn le¿±cych po stronie Wykonawcy.
Zmiany w tre¶ci umowy o których mowa w pkt. od 7.1. do 7.2. powy¿ej wymagaj± aneksu sporz±dzonego z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci i mog± zostaæ wprowadzone w przypadku, gdy strony zgodnie uznaj±, ¿e zasz³y wskazane powy¿ej okoliczno¶ci oraz wprowadzenie zmian jest niezbêdne dla prawid³owej realizacji zamówienia.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.