Ogłoszenie z dnia 2022-02-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00089920/01 - Wynik z dnia 2022-03-17
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa części zamiennych typu Cessna 152, 172S, AT3 R100 oraz Tecnam P2006T wykorzystywanych w procesie kształcenia lotniczego studentów PWSZ w Chełmie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Chełmie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 110607010
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pocztowa 54
1.5.2.) Miejscowość: Chełm
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-100
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@pwszchelm.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pwszchelm.edu.pl/index.php/pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa części zamiennych typu Cessna 152, 172S, AT3 R100 oraz Tecnam P2006T wykorzystywanych w procesie kształcenia lotniczego studentów PWSZ w Chełmie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8d3634bd-8efe-11ec-94c8-de8df8ed9da1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00059289
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Program Rozwojowy PWSZ w Chełmie – na rzecz Rozwoju Regionalnego
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/pwszchelm/proceedings3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/pwszchelm/proceedings
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami w zakresie przesyłania pytań do treści SWZ;
przesyłania odpowiedzi na wezwanie do złożenia podmiotowych środków dowodowych; przesyłania
odpowiedzi na wezwanie do złożenia/poprawienia/uzupełnienia oświadczenia, o którym mowa w art.
125 ust. 1, podmiotowych środków dowodowych, innych dokumentów lub oświadczeń składanych w
postępowaniu; przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia wyjaśnień
dotyczących treści oświadczenia, o którym mowa w art.125ust.1 lub złożonych podmiotowych środków
dowodowych lub innych dokumentów lub oświadczeń składanych w postępowaniu; przesyłania
odpowiedzi na wezwanie do złożenia wyjaśnień dot. treści przedmiotowych środków dowodowych;
przesłania odpowiedzi na inne wezwania wynikające z ustawy Pzp; przesyłania wniosków, informacji,
oświadczeń Wykonawcy; przesyłania odwołania/inne odbywa się za pośrednictwem
platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”. Za datę przekazania
(wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za
pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do
zamawiającego” po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego.
Zamaw. będzie przekazywał wykonawcom informacje za pośrednictwem platformazakupowa.pl.
Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany SWZ, zmiany terminu składania i otwarcia ofert.
Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, będzie
przekazywana za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma
obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na platformazakupowa.pl
przesłanych przez zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie
może trafić do folderu SPAM. Zamawiający, określa niezbędne wymagania sprzętowo – aplikacyjne
umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.: stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej
przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s, komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji:
pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów
operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje, zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0, włączon
obsługaJavaScript, zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików
.pdf, Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3. Oznaczenie
czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss)
generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:
akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na
stronie internetowej pod linkiem w zakładce „Regulamin" oraz uznaje go za wiążący, zapoznał i stosuje
się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod linkiem. Zamaw. nie ponosi odpowiedzialności
za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją korzystania z platformazakupowa.pl, w
szczególności za sytuację, gdy zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu
składania ofert (np. złożenie oferty w zakładce „Wyślij wiadomość do zamawiającego”). Taka oferta
zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę handlową i nie będzie brana pod uwagę w
przedmiotowym postępowaniu ponieważ nie został spełniony obowiązek narzucony w art. 221 Ustawy
Pzp. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w
szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych
czynności podejmowanych w postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce
„Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
• administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w
Chełmie, ul. Pocztowa 54, 22-100 Chełm;
• w sprawach związanych z Pani/Pana danymi proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony
Danych, kontakt pisemny za pomocą poczty tradycyjnej na adres Państwowa Wyższa Szkoła
Zawodowa w Chełmie, ul. Pocztowa 54, 22-100 Chełm, pocztą elektroniczną na adres e-mail:
iod@pwszchelm.edu.pl, tel. 665 170 003 lub pod adresem Inspektor Ochrony Danych ul. Pocztowa 54, 22-100 Chełm;
• Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu
prowadzenia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia
umowy, a podstawą prawną ich przetwarzania jest obowiązek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówień publicznych spoczywający na Zamawiającym;
• odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp;
• Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4
lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy
przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
• obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
• w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
• Posiada Pan/Pani:
na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych
osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu
zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, a także nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): • nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż
podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
2. Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym
wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną
Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska
od wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z
włączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: K-ZP.251.33.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 8
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa części do samolotów AT-3
Lp. Typ statku powietrznego Nazwa części P/N Ilość Uwagi
1 AT3 R100 Podkładka miedziana 12x18x2 35 szt. PŁATOWIEC
2 AT3 R100 Tuleja wahacza AT3 IPC nowy typ 5 szt. PŁATOWIEC
3 AT3 R100 Sworzeń wahacza AT3 IPC nowy typ 5 szt. PŁATOWIEC
4 AT3 R100 Linka przepustnicy AT3.09.570.5 10 szt. PŁATOWIEC
5 AT3 R100 Krążki gumowe AT3.42.040.0 24 szt. PŁATOWIEC
6 AT3 R100 Cięgno ssania AT3.42.041.0 5 szt. PŁATOWIEC
7 AT3 R100 Podkładka filtra paliwa AT3.53.316.5 100 szt. PŁATOWIEC
8 AT3 R100 SPRĘRZYNY WYDECHU AT3.56.359.5 80 szt. PŁATOWIEC
9 AT3 R100 Wkręt MS 35206-245 100 szt. PŁATOWIEC
10 AT3 R100 OAT/Carb Temp. Probe P-128 16 szt. PŁATOWIEC
11 AT3 R100 Klocki hamulcowe PQT-009(A) 30 szt. PŁATOWIEC
12 AT3 R100 SCAT - 6 SCAT - 6 2,5 m PŁATOWIEC
13 AT3 R100 FILTR POWIETRZA K&N SP-2704 2 szt. PŁATOWIEC
4.2.6.) Główny kod CPV: 34731000-0 - Części statków powietrznych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów
w kryteriach:
1) „Łączna cena ofertowa brutto” – C;
2) „Okres gwarancji” – G;
3) „Termin realizacji zamówienia” – T.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa części do samolotu Cessna 152
Lp. Typ statku powietrznego Nazwa części P/N Ilość Uwagi
1 Cessna 152 ELT Battery 4526499 1 szt. PŁATOWIEC
2 Cessna 152 Zawias lotki MC0523816-1 6 szt. PŁATOWIEC
3 Cessna 152 Szyna fotela LH 0410235-1 3 szt. PŁATOWIEC
4 Cessna 152 Szyna fotela RH 0410235-2 3 szt. PŁATOWIEC
5 Cessna 152 Szyna fotela centralna 0410235-6 6 szt. PŁATOWIEC
6 Cessna 152 Tuleja podwozia 0441224-1 6 szt. PŁATOWIEC
7 Cessna 152 Deflektor 0455015-1 6 szt. PŁATOWIEC
8 Cessna 152 Deflektor 0455015-2 6 szt. PŁATOWIEC
9 Cessna 152 pompa Vacuum 215CC 1 szt. Wymagane okienko rewizyjne
10 Cessna 152 Panel sterujący ARTEX 345-6196-04 1 szt. PŁATOWIEC
11 Cessna 152 Żarówka A-7512-24 30 szt. PŁATOWIEC
12 Cessna 152 Filtr B3-5-1 12 szt. PŁATOWIEC
13 Cessna 152 Filtr BA-4108 6 szt. PŁATOWIEC
14 Cessna 152 Filtr D9-18-1 6 szt. PŁATOWIEC
15 Cessna 152 Zestaw uszczelek korka paliwa FC-KT-1 6 szt. PŁATOWIEC
16 Cessna 152 Wkręty MS27039-806 30 szt. PŁATOWIEC
17 Cessna 152 O-ring MS28775-110 4 szt. PŁATOWIEC
18 Cessna 152 O-ring MS28775-224 4 szt. PŁATOWIEC
4.2.6.) Główny kod CPV: 34731000-0 - Części statków powietrznych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów
w kryteriach:
1) „Łączna cena ofertowa brutto” – C;
2) „Okres gwarancji” – G;
3) „Termin realizacji zamówienia” – T.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa części do samolotu Cessna 172S
Lp. Typ statku powietrznego Nazwa części P/N Ilość Uwagi
1 Cessna 172S O-ring MS28775-110 4 szt. PŁATOWIEC
2 Cessna 172S O-ring MS28775-224 4 szt. PŁATOWIEC
3 Cessna 172S Filtr B3-5-1 10 szt. PŁATOWIEC
4 Cessna 172S Wkręty MS27039-806 10 szt. PŁATOWIEC
5 Cessna 172S Zestaw naprawczy amortyzatora goleni przedniej MCSK172-1F 1 KPL PŁATOWIEC
6 Cessna 172S Filtr D9-18-1 2 szt. PŁATOWIEC
7 Cessna 172S Zestaw uszczelek korka paliwa FC-KT-1 2 szt. PŁATOWIEC
8 Cessna 172S Zawias lotki MC0523816-1 2 szt. PŁATOWIEC
9 Cessna 172S Bateria ELT ARTEX 1 szt. PŁATOWIEC
4.2.6.) Główny kod CPV: 34731000-0 - Części statków powietrznych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów
w kryteriach:
1) „Łączna cena ofertowa brutto” – C;
2) „Okres gwarancji” – G;
3) „Termin realizacji zamówienia” – T.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa części do samolotu Tecnam P2006T
Lp. Typ statku powietrznego Nazwa części P/N Ilość Uwagi
1 Tecnam P2006T Paliwomierz CC284022 1304-101 2 szt. PŁATOWIEC
2 Tecnam P2006T Odgromnik 16165 2 szt. PŁATOWIEC
3 Tecnam P2006T Czujnik pożarowy 26-9-1030-30 1 szt. PŁATOWIEC
4 Tecnam P2006T Przełącznik 26-9-5800-000 1 kpl PŁATOWIEC
5 Tecnam P2006T Amortyzator 26-8-1110-000 2 szt. PŁATOWIEC
6 Tecnam P2006T Sworzeń AN6-14A 10 szt. PŁATOWIEC
7 Tecnam P2006T Nakrętka MS21042-6 24 szt. PŁATOWIEC
8 Tecnam P2006T Sworzeń AN6-25A 10 szt. PŁATOWIEC
9 Tecnam P2006T Zderzak 26-8-15-58-000 4 szt. PŁATOWIEC
10 Tecnam P2006T sworzeń AN4-13A 8 szt. PŁATOWIEC
11 Tecnam P2006T Ramie Nożyc 26-8-16-60-000 1 szt. PŁATOWIEC
12 Tecnam P2006T Klocki hamulcowe --- 2 kpl (8 sztuk) PŁATOWIEC
13 Tecnam P2006T Amortyzator goleni przedniej 26-8-1400-000 1 szt. PŁATOWIEC
14 Tecnam P2006T Sworzeń AN8-37 4 szt. PŁATOWIEC
15 Tecnam P2006T Nakrętka MS21042-8 4 szt. PŁATOWIEC
16 Tecnam P2006T Sworzeń AN6-21 4 szt. PŁATOWIEC
17 Tecnam P2006T Nakrętka NAS 1291-7 24 szt. PŁATOWIEC
18 Tecnam P2006T Sprężyny ULM73505 32 szt. PŁATOWIEC
4.2.6.) Główny kod CPV: 34731000-0 - Części statków powietrznych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów
w kryteriach:
1) „Łączna cena ofertowa brutto” – C;
2) „Okres gwarancji” – G;
3) „Termin realizacji zamówienia” – T.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa materiałów dla silników Rotax 912S i 912iS
Lp. Nazwa P/N Ilość Uwagi
1 WSUWKA ELEKTR. 6,3x0,8 alternator - 912/914, 20
912i/915i/864011 864011 20 szt. SILNIK
2 WSUWKA ELEKTR. magneto gen. - 912, 914 265272 20 szt. SILNIK
3 WSUWKA ELEKTR. magneto gen. - 912, 914 265270 20 szt. SILNIK
4 O-RING 26,7-1,8 reduktor - 912/914, 12
912i/915i 430061 20 szt. SILNIK
5 PIERŚCIEŃ ZABEZPIECZ. 20 tłoki - 912, 914 845106 20 szt. SILNIK
6 O-RING 87-2 cylinder 250510 20 szt. SILNIK
7 O-RING 16-5 rurka popychacza - 912/914 850930 20 szt. SILNIK
8 O-RING 6,4-1,8 pokrywa zaworów - 912/914 430205 20 szt. SILNIK
9 O-RING 105-2,5 pokrywa zaworów - 912/914 250285 20 szt. SILNIK
10 PODKŁADKA SPRĘŻYSTA 8,3/13,6/0,4 gaźnik - 912 845035 20 szt. SILNIK
11 SPRĘŻYNA DŹWIGNI SSANIA gaźnik - 912 938286 20 szt. SILNIK
12 SPRĘŻYNA DŹWIGNI PRZEPUSTNICY gaźnik - 912 938288 20 szt. SILNIK
13 O-RING 34-2 kolektor ssący - 912, 914 230910 20 szt. SILNIK
14 O-RING 19-2 głowica - 912/914, 912i/915i 950180 20 szt. SILNIK
15 ŚRUBA "BANJO" M16x1,5x28 p. oleju - 912/914 940879 20 szt. SILNIK
16 PODKŁADKA USZCZELN. A16/22 912/914 430622 20 szt. SILNIK
17 USZCZELKA governor - 912/914, 912i/915i 931372 4 szt. SILNIK (SP-CLE)
18 O-RING 10,82-1,78 karter - 912/914 431570 20 szt. SILNIK
19 O-RING 5-2 karter - 912/914, 912i/915i 831929 20 szt. SILNIK
20 PRZEWÓD WODNY 17/25 z metra 922250 10 m SILNIK
21 KRÓCIEC "BANJO" POJEDYŃCZY 3/4 przew. paliwowe 956312 4 szt. SILNIK
22 CHT PROBE P-100 14 szt. SILNIK
23 EGT PROBE P-110F 14 szt. SILNIK
24 Pływaki gaźnika 861189 30 kpl SILNIK
4.2.6.) Główny kod CPV: 34731000-0 - Części statków powietrznych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów
w kryteriach:
1) „Łączna cena ofertowa brutto” – C;
2) „Okres gwarancji” – G;
3) „Termin realizacji zamówienia” – T.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa materiałów dla silników LYCOMING
Lp. Nazwa P/N Ilość Uwagi
1 Podkładka miedziana O6E19769-1.25 60 szt. SILNIK
2 Uszczelka pokrywy zaworowej SL75906 30 szt. SILNIK
3 Uszczelka SL12681 10 szt. SILNIK
4 Uszczelka LW-12681 20 szt. SILNIK
4.2.6.) Główny kod CPV: 34731000-0 - Części statków powietrznych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów
w kryteriach:
1) „Łączna cena ofertowa brutto” – C;
2) „Okres gwarancji” – G;
3) „Termin realizacji zamówienia” – T.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa części do samolotów AT-3 - projekt
Lp. Typ statku powietrznego Nazwa części P/N Ilość Uwagi
1 AT3 R100 Filtr oleju ROTAX 825012/825016 9 szt. SILNIK
2 AT3 R100 Podkładka miedziana 12x18x2 9 szt. PŁATOWIEC
3 AT3 R100 FILTR POWIETRZA K&N SP-2704 2 szt. PŁATOWIEC
4 AT3 R100 Linka przepustnicy AT3.09.570.5 2 szt. PŁATOWIEC
5 AT3 R100 Cięgno ssania AT3.42.041.0 1 szt. PŁATOWIEC
6 AT3 R100 SPRĘRZYNY WYDECHU AT3.56.359.5 16 szt. PŁATOWIEC
7 AT3 R100 CHT PROBE P-100 4 szt. SILNIK
8 AT3 R100 EGT PROBE P110F 4 szt. SILNIK
9 AT3 R100 Podkładka filtra paliwa AT3.53.316.5 20 szt. SILNIK
10 AT3 R100 Żarówka beacon AT3 1 szt. PŁATOWIEC
11 AT3 R100 Klocki hamulcowe PQT-009(A) 6 szt. PŁATOWIEC
12 AT3 R100 SCAT10 SCAT-10 5 m PŁATOWIEC
13 AT3 R100 Pływaki gaźnika 861189 4 KPL SILNIK
14 AT3 R100 Pasek alternatora Rotax 2 szt. SILNIK
15 AT3 R100 Tuleja wahacza AT3 IPC nowy typ 1 szt. PŁATOWIEC
16 AT3 R100 Sworzeń wahacza AT3 IPC nowy typ 1 szt. PŁATOWIEC
17 AT3 R100 Wkręt MS 35206-245 20 szt. PŁATOWIEC
18 AT3 R100 Krążki gumowe AT3.42.040.0 12 szt. PŁATOWIEC
19 AT3 R100 OAT/Carb Temp. Probe P-128 6 szt. PŁATOWIEC
20 AT3 R100 LORDY SILIKA J-3608-1 8 szt. PŁATOWIEC
21 AT3 R100 WKŁADKA GUMOWA AT3.52.348.0 4 szt. PŁATOWIEC
22 AT3 R100 ŚRUBA AT3.52.302.0 4 szt. PŁATOWIEC
4.2.6.) Główny kod CPV: 34731000-0 - Części statków powietrznych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów
w kryteriach:
1) „Łączna cena ofertowa brutto” – C;
2) „Okres gwarancji” – G;
3) „Termin realizacji zamówienia” – T.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 8
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa części do samolotu Cessna 152 - projekt
Lp. Typ statku powietrznego Nazwa części P/N Ilość Uwagi
1 Cessna 152 O-ring MS28775-110 4 szt. PŁATOWIEC
2 Cessna 152 O-ring MS28775-224 4 szt. PŁATOWIEC
3 Cessna 152 Filtr B3-5-1 20 szt. PŁATOWIEC
4 Cessna 152 Wkręty MS27039-806 10 szt. PŁATOWIEC
5 Cessna 152 Zestaw naprawczy amortyzatora goleni przedniej MCSK172-1F 2 szt. PŁATOWIEC
6 Cessna 152 Filtr BA-4108 3 szt. PŁATOWIEC
7 Cessna 152 Filtr D9-18-1 3 szt. PŁATOWIEC
8 Cessna 152 ELT Battery 4526499 1 szt. Dostawa LUTY 2022 !!!!!
9 Cessna 152 Żarówka A-7512-24 10 szt. PŁATOWIEC
10 Cessna 152 Zestaw uszczelek korka paliwa FC-KT-1 2 szt. PŁATOWIEC
11 Cessna 152 Zawias lotki MC0523816-1 2 szt. PŁATOWIEC
12 Cessna 152 Tuleja podwozia 0441224-1 2 szt. PŁATOWIEC
13 Cessna 152 Deflektor 0455015-1 2 szt. PŁATOWIEC
14 Cessna 152 Deflektor 0455015-2 2 szt. PŁATOWIEC
15 Cessna 152 Szyna fotela centralna 0410235-6 2 szt. PŁATOWIEC
16 Cessna 152 Szyna fotela RH 0410235-2 1 szt. PŁATOWIEC
17 Cessna 152 Szyna fotela LH 0410235-1 1 szt. PŁATOWIEC
18 Cessna 152 Sztuczny Horyzont 23-501-06-16 (5000B-36) 1 szt. PŁATOWIEC
4.2.6.) Główny kod CPV: 34731000-0 - Części statków powietrznych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów
w kryteriach:
1) „Łączna cena ofertowa brutto” – C;
2) „Okres gwarancji” – G;
3) „Termin realizacji zamówienia” – T.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający nie będzie żądał podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający nie będzie żądał podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie braku podstaw
wykluczenia.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zmiana postanowień niniejszej Umowy może nastąpić w przypadkach, o których mowaw art. 455 Ustawy Prawo zamówień publicznych.
2. Na podstawie art. 455 ust. 1 pkt. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień Umowy:
1) w zakresie terminu lub przedmiotu umowy
– w przypadku konieczności dostarczenia innych części niż dostępne w momencie składania przez Wykonawcę oferty, spowodowanej zakończeniem produkcji części lub wycofaniem ich z produkcji lub obrotu, posiadających parametry nie gorsze od zaproponowanych przez Wykonawcę
w ofercie;
- w przypadku wystąpienia okoliczności, których Strony Umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności, w szczególności na podstawie ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem
i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (t.j. Dz. U z 2020 r. , poz. 1842 z p. zm.)
2) w zakresie wysokości wynagrodzenia
- w przypadku zmiany stawki podatku VAT, w odniesieniu do tej części wynagrodzenia, której zmiana dotyczy, w wysokości wynikającej ze zmienionej stawki podatku;
- jeżeli łączna wartość jest mniejsza niż progi unijne oraz jest niższa niż 10% wartości pierwotnej umowy, a zmiany te nie powodują zmiany ogólnego charakteru umowy.
3. Zmiany umowy mogą nastąpić wyłącznie w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności za zgodą obu stron. Strona występująca o zmianę postanowień umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczności, o których mowa w ust. 1 i 2.
4. Wniosek o zmianę postanowień umowy musi być wyrażony na piśmie.
5. Zmiany nazwy, adresu, statusu firmy, zmiany osób odpowiedzialnych za realizację umowy nie stanowią zmiany umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-02-24 12:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/pwszchelm
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-02-24 12:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-03-25
INNE PRZETARGI Z CHEŁMA
- "Konserwacja urządzeń oświetlenia ulic, placów, dróg i innych miejsc publicznych usytuowanych na terenie miasta Chełm" w ramach zadania Konserwacja oświetlenia ulicznego na terenie Miasta Chełm
- Sukcesywne dostawy warzyw, ziemniaków i owoców do Zakładu Karnego w Chełmie.
- Zagospodarowanie w procesie odzysku odpadu o kodzie 19 12 10
- usługa szkolenia: "Kurs komputerowy z certyfikatem ECDL (BASE)"
- "Operator wózków jezdniowych specjalizowanych"
- Świadczenie usługi polegającej na przygotowywaniu, dostarczaniu i wydawaniu obiadów dla Szkoły Podstawowej nr 8 im. Bolesława Zygmunta Wirskiego w Chełmie w 2025 roku
więcej: przetargi w Chełmie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.