Ogłoszenie z dnia 2024-01-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00557361/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-12-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zimowe utrzymanie dróg będących w zarządzie Prezydenta Miasta Radomska i dróg powiatowych w granicach administracyjnych miasta Radomska w 2024r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Radomsko
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648238
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Tysiąclecia 5
1.5.2.) Miejscowość: Radomsko
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-500
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.7.) Numer telefonu: 44 685 45 71
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@radomsko.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.radomsko.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8325dcf9-9989-11ee-ba3b-4e891c3846851.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zimowe utrzymanie dróg będących w zarządzie Prezydenta Miasta Radomska i dróg powiatowych w granicach administracyjnych miasta Radomska w 2024r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8325dcf9-9989-11ee-ba3b-4e891c384685
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00059305
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00039224/15/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.6 Zimowe utrzymanie dróg będących w zarządzie Prezydenta Miasta Radomska i dróg powiatowych w granicach administracyjnych miasta Radomska w roku 2024 CPV: 90620000-9, 90630000-2, 90610000-6
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00557361
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PZP.271.1.30.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 694065,30 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług zimowego utrzymania dróg będących w zarządzie Prezydenta Miasta Radomska i dróg powiatowych w granicach administracyjnych miasta Radomska w 2024r. polegających na:
1) mechanicznym odśnieżaniu dróg w kolejności określonej przez Zamawiającego w oparciu o załącznik nr 2 do umowy, w tym zatok przystankowych;
2) usuwaniu śliskości zimowej dróg w kolejności określonej przez Zamawiającego w oparciu o załącznik nr 2 do umowy, poprzez posypywanie solą lub materiałem uszorstniającym, w tym zatok przystankowych;
3) mechanicznym odśnieżaniu i usuwaniu śliskości zimowej parkingów, których właścicielem jest Zamawiający, zlokalizowanych poza pasami drogowymi;
4) usuwaniu (wywozie) śniegu z pasów drogowych.
5) posprzątaniu zamiatarką mechaniczną jezdni z piasku i zanieczyszczeń drogowych po zakończeniu sezonu zimowego określonych przez Zamawiającego, tj. załadunek, wywóz własnym transportem i przyjęcie na wysypisko. Wywóz nieczystości i ich przyjęcie na legalne wysypisko śmieci.
2. Opis przedmiotu zamówienia określają :
1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - stanowiący dodatek nr 8 do SWZ,
2) projekt/wzór umowy - stanowiący dodatek nr 7 do SWZ wraz z załącznikami nr 1, nr 2.
3. Określenie wymagań dotyczących zatrudniania przez wykonawcę lub podwykonawcę osób na podstawie stosunku pracy: szczegółowe informacje w treści Specyfikacji Warunków Zamówienia.
4. Wymagania jakościowe w związku z zastosowaniem kryterium ceny jako jedynego kryterium oceny ofert odnoszące się do elementów składających się na przedmiot zamówienia
tj. realizacji zamówienia zostały określone we wzorze/projekcie umowy wraz z załącznikami oraz szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z w/w dokumentami.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 680130,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 705240,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 680130,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Arkadiusz Mika Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe "DOMAX"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: Regon 150320725
7.3.3) Ulica: ul. Grabińska 8
7.3.4) Miejscowość: Boronów
7.3.5) Kod pocztowy: 42-283
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Arkadiusz Mika Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe "DOMAX"
jakie przetargi wygrała firma
Arkadiusz Mika Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe "DOMAX"
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 680130,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-05-158.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z RADOMSKA
- Remont lokali mieszkalnych położonych w Radomsku przy ul. Warszyca 4/16 i 6, ul. Wyszyńskiego 24/7, ul. Narutowicza 31/3 i 42/2, ul. Młodzowskiej 1/6 oraz ul. Plac 3 Maja 12/4
- Cyberbezpieczny Samorząd w Mieście Radomsku - Etap I - Część I
więcej: przetargi w Radomsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie czystości, pielęgnacja terenów zieleni miejskiej oraz odśnieżanie i zwalczanie skutków gołoledzi na terenie miasta Dobre Miasto w roku 2025
- Utrzymanie terenów zieleni osiedlowej
- "Świadczenie usług kompleksowego sprzątania i utrzymania czystości oddziału Muzeum Narodowego we Wrocławiu: obiekt Muzeum Sztuki Współczesnej wraz z terenami przyległymi" (13 m-cy)
- Utrzymanie czystości na terenach zielonych przylegających bezpośrednio do wielorodzinnych budynków mieszkalnych wraz z pielęgnacją zieleni niskiej i wysokiej
- Usługa sprzątania budynków oraz terenu zewnętrznego przy al. Kasztanowej 3a-5 oraz ul. Januszowickiej 5 we Wrocławiu
- Całoroczne utrzymanie w czystości ulic, dróg, chodników, schodów, alejek, innych ciągów komunikacyjnych znajdujących się na terenie miasta Międzylesie oraz opróżnianie koszów ulicznych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.