Ogłoszenie z dnia 2022-02-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00125868/01 - Wynik z dnia 2022-04-19
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Utrzymanie w sprawności urządzeń klimatyzacyjnych w Rządowej Agencji Rezerw Strategicznych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Rządowa Agencja Rezerw Strategicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 012199305
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Grzybowska 45
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-844
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@rars.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rars.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - agencja wykonawcza
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Rezerwy strategiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Utrzymanie w sprawności urządzeń klimatyzacyjnych w Rządowej Agencji Rezerw Strategicznych
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d78ce6eb-8e31-11ec-9bc1-c2db95d08897
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00059319
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/rars3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/rars
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji (innych niż oferta Wykonawcy), odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej,
tj. za pośrednictwem Platformy zakupowej zwanej dalej „Platformą” pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/rars
Wykonawca zamierzający wziąć udział w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, nie musi posiadać konta na Platformie. Korzystanie z Platformy przez Wykonawcę jest bezpłatne.
Wymagania techniczne i organizacyjne sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej, zostały opisane w Regulaminie Internetowej Platformy zakupowej platformazakupowa.pl Open Nexus Sp. z o.o., zwany dalej Regulaminem na Platformie. Sposób sporządzenia, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu wydanym na podstawie art. 70 Ustawy.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: BZzp.261.8.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 4
4.1.10.) Ofertę można składać na kilka części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 1 – Utrzymanie w stałej sprawności technicznej urządzeń klimatyzacyjnych w Rządowej Agencji Rezerw Strategicznych - Składnica w Resku - zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia Załącznik nr 1 do SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 50730000-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji układów chłodzących
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
W okresie realizacji zamówienia Zamawiający zastrzega sobie prawo do zlecania usługi wykonania naprawy - roboczogodzina usług opcjonalnych. Maksymalna cena jednostkowa za 1 roboczogodzinę nie może przekroczyć 200,00 zł netto. Zaoferowanie wyższej kwoty za 1 roboczogodzinę skutkować będzie odrzuceniem oferty. W cenie 1 roboczogodziny usług opcjonalnych należy uwzględnić koszty dojazdu.Maksymalne kwoty usług opcjonalnych wynoszą:
Dla zadania nr 1 – 7 520,00 zł brutto
Zaistnienie okoliczności, o której mowa powyżej, spowoduje zwiększenie wynagrodzenia należnego Wykonawcy z tytułu umowy. Zlecanie usług roboczogodzin w zakresie utrzymania w stałej sprawności urządzeń klimatyzacyjnych wiąże się ze zwiększeniem wynagrodzenia Wykonawcy i może nastąpić wyłącznie z zastosowaniem prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ustawy Pzp.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-06-01 do 2024-09-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na wykonane prace oraz dostarczone części zamienne i materiały eksploatacyjne
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena za 1 roboczogodzinę usług opcjonalnych
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 2 – Utrzymanie w stałej sprawności technicznej urządzeń klimatyzacyjnych w Rządowej Agencji Rezerw Strategicznych - Składnica w Starym Sączu, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia Załącznik nr 1 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 50730000-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji układów chłodzących
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
W okresie realizacji zamówienia Zamawiający zastrzega sobie prawo do zlecania usługi wykonania naprawy - roboczogodzina usług opcjonalnych. Maksymalna cena jednostkowa za 1 roboczogodzinę nie może przekroczyć 200,00 zł netto. Zaoferowanie wyższej kwoty za 1 roboczogodzinę skutkować będzie odrzuceniem oferty. W cenie 1 roboczogodziny usług opcjonalnych należy uwzględnić koszty dojazdu.Maksymalne kwoty usług opcjonalnych wynoszą:
Dla zadania nr 2 – 8 290,00 zł brutto
Zaistnienie okoliczności, o której mowa powyżej, spowoduje zwiększenie wynagrodzenia należnego Wykonawcy z tytułu umowy. Zlecanie usług roboczogodzin w zakresie utrzymania w stałej sprawności urządzeń klimatyzacyjnych wiąże się ze zwiększeniem wynagrodzenia Wykonawcy i może nastąpić wyłącznie z zastosowaniem prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ustawy Pzp.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-06-09 do 2024-09-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na wykonane prace oraz dostarczone części zamienne i materiały eksploatacyjne
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena za 1 roboczogodzinę usług opcjonalnych
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 3 – Utrzymanie w stałej sprawności technicznej urządzeń klimatyzacyjnych w Rządowej Agencji Rezerw Strategicznych - Składnica w Strzałkowie, opis przedmiotu zamówienia zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 50730000-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji układów chłodzących
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1. W okresie realizacji zamówienia Zamawiający zastrzega sobie prawo do zlecania usługi wykonania naprawy - roboczogodzina usług opcjonalnych. Maksymalna cena jednostkowa za 1 roboczogodzinę nie może przekroczyć 200,00 zł netto. Zaoferowanie wyższej kwoty za 1 roboczogodzinę skutkować będzie odrzuceniem oferty. W cenie 1 roboczogodziny usług opcjonalnych należy uwzględnić koszty dojazdu.Maksymalne kwoty usług opcjonalnych wynoszą:
Dla zadania nr 3 – 7 520,00 zł brutto
Zaistnienie okoliczności, o której mowa powyżej, spowoduje zwiększenie wynagrodzenia należnego Wykonawcy z tytułu umowy. Zlecanie usług roboczogodzin w zakresie utrzymania w stałej sprawności urządzeń klimatyzacyjnych wiąże się ze zwiększeniem wynagrodzenia Wykonawcy i może nastąpić wyłącznie z zastosowaniem prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ustawy Pzp.
2. Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może ale nie musi skorzystać w ramach realizacji Umowy. W przypadku nieskorzystania przez danego Zamawiającego z prawa opcji, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-04-01 do 2024-09-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na wykonane prace oraz dostarczone części zamienne i materiały eksploatacyjne
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena za 1 roboczogodzinę usług opcjonalnych
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 4 – Utrzymanie w stałej sprawności technicznej urządzeń klimatyzacyjnych w Rządowej Agencji Rezerw Strategicznych - Składnica w Zalesiu, opis przedmiotu zamówienia zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 50730000-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji układów chłodzących
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1. W okresie realizacji zamówienia Zamawiający zastrzega sobie prawo do zlecania usługi wykonania naprawy - roboczogodzina usług opcjonalnych. Maksymalna cena jednostkowa za 1 roboczogodzinę nie może przekroczyć 200,00 zł netto. Zaoferowanie wyższej kwoty za 1 roboczogodzinę skutkować będzie odrzuceniem oferty. W cenie 1 roboczogodziny usług opcjonalnych należy uwzględnić koszty dojazdu.Maksymalne kwoty usług opcjonalnych wynoszą:
Dla zadania nr 4 – 6 600,00 zł brutto
Zaistnienie okoliczności, o której mowa powyżej, spowoduje zwiększenie wynagrodzenia należnego Wykonawcy z tytułu umowy. Zlecanie usług roboczogodzin w zakresie utrzymania w stałej sprawności urządzeń klimatyzacyjnych wiąże się ze zwiększeniem wynagrodzenia Wykonawcy i może nastąpić wyłącznie z zastosowaniem prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ustawy Pzp.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-04-01 do 2024-09-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na wykonane prace oraz dostarczone części zamienne i materiały eksploatacyjne
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena za 1 roboczogodzinę usług opcjonalnych
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. Zamawiający wymaga wykazania przez Wykonawcę spełnienia warunków określonych w art. 112 ust. 2 pkt. 2 i 4) Ustawy dotyczących uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zdolności technicznej lub zawodowej.2. Wykonawca spełni warunek, o którym mowa w pkt 1, jeżeli:
1) posiada Certyfikat przedsiębiorcy wydany dla podmiotu prowadzącego działalność i wykonującego czynności dla osób trzecich, polegające na instalowaniu, konserwacji lub serwisowaniu, naprawie lub likwidacji stacjonarnych urządzeń chłodniczych, klimatyzacyjnych, wydany zgodnie z wymaganiami ustawy z dnia 15 maja 2015 r. o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych ( Dz.U. z 2017 r. poz. 1951) oraz Rozporządzeniem Komisji (WE) nr 304/2008 z dn. 02.04.2008 r.
2) W zakresie zadania nr 1 - 4 wykaże, że nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej 1 usługę trwającą nieprzerwanie przez okres min. 12 miesięcy polegającą na wykonaniu przeglądu/serwisu konserwacyjnego urządzeń klimatyzacyjnych o wartości nie mniejszej niż 15 000,00 zł brutto.
W przypadku złożenia przez Wykonawcę oferty na więcej niż jedno zadanie Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykaże on wykonanie 1 usługi w powyżej wskazanym zakresie.
3) W zakresie zadania nr 1 - 4 dysponuje co najmniej 1 osobą posiadającą certyfikat dla personelu wydany zgodnie z wymaganiami ustawy z dnia 15 maja 2015 r. o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych ( Dz.U. z 2017 r. poz. 1951) oraz Rozporządzeniem Komisji (WE) nr 304/2008 z dn. 02.04.2008 r.
W przypadku złożenia przez Wykonawcę oferty na więcej niż jedno zadanie Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykaże on wykonanie 1 usługi w powyżej wskazanym zakresie.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych potwierdzających, brak podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu:
1) Certyfikat przedsiębiorcy wydany dla podmiotu prowadzącego działalność i wykonującego czynności dla osób trzecich, polegające na instalowaniu, konserwacji lub serwisowaniu, naprawie lub likwidacji stacjonarnych urządzeń chłodniczych, klimatyzacyjnych, wydany zgodnie z wymaganiami ustawy z dnia 15 maja 2015 r. o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych ( Dz.U. z 2017 r. poz. 1951) oraz Rozporządzeniem Komisji (WE) nr 304/2008 z dn. 02.04.2008 r.
2) wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest wstanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy – załącznik nr 6 do SWZ.
W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
3) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego,
wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – załącznik nr 7 do SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie żąda złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych.5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień umowy w zakresie wynagrodzenia w przypadku zmiany:1) stawki podatku VAT od towarów i usług;
2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. z 2018 r. poz.2177);
3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne;
4) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych,
o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych (Dz. U. z 2020 r. poz. 1342 z późn. zm.)
- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania umowy przez Wykonawcę.
2. W przypadku wejścia w życie przepisów prawa, skutkujących zmianami, o których mowa w ust. 1, każda ze Stron, w terminie 30 dni od dnia wejścia w życie przepisów wprowadzających te zmiany, może wystąpić do drugiej Strony o wprowadzenie odpowiednich zmian w zakresie wysokości wynagrodzenia Wykonawcy:
a) Zmiana wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku zaistnienia przesłanki, o której mowa w ust. 1 pkt 2, może odnosić się wyłącznie do tych Zamówień do których zgodnie z przepisami prawa zastosowanie znajdzie zmiana stawki podatku od towarów i usług. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 1 pkt 3, wartość wynagrodzenia brutto zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów. Zmiana wysokości wynagrodzenia będzie obejmować wyłącznie część wynagrodzenia należnego Wykonawcy w odniesieniu do którego nastąpiła zmiana wysokości kosztów wykonania przedmiotu umowy przez Wykonawcę w związku z wejściem w życie przepisów odpowiednio zmieniających wysokość minimalnego wynagrodzenia, przy czym zwiększenie wynagrodzenia nastąpi o kwotę odpowiadającą wzrostowi kosztu Wykonawcy w związku ze zwiększeniem minimalnego wynagrodzenia za pracę osób, w zakresie w jakim osoby te świadczą ją bezpośrednio w związku z wykonywaniem przedmiotu umowy.
b) Zmiana wysokości wynagrodzenia uzasadniona zaistnieniem przesłanek o których mowa w ust. 1 pkt 3, 4 i 5 będzie obejmować wyłącznie część wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w odniesieniu do której nastąpiła zmiana wysokości kosztów wykonania umowy przez Wykonawcę z powodu tych przesłanek.
3. Podstawą do wprowadzenia zmian, o których mowa w ust. 2 będzie, przedstawiana każdorazowo Zamawiającemu wyczerpująca kalkulacja kosztów Wykonawcy uwzględniająca wpływ wejścia w życie przepisów skutkujących tymi zmianami na koszty wykonania umowy przez Wykonawcę. Wykonawca będzie zobowiązany do przedstawienia stosownej kalkulacji oraz jej rzetelnego udokumentowania na pisemne żądanie Zamawiającego w terminie 7 dni roboczych od otrzymania żądania.
Pozostałe zapisy zgodne z par 10 Projektu umowy
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-02-25 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/rars
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-02-25 09:05
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-03-26
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Sukcesywne dostawy paliw w systemie bezgotówkowym - karta flotowa
- Usługa odbioru, wywozu i zagospodarowania odpadów komunalnych stałych z obiektów KPRP położonych w Warszawie.
- Świadczenie usługi wsparcia technicznego dla dwóch urządzeń FortiGate 800D przez 24 miesiące
- Ochrona fizyczna pięciu obiektów Ośrodka Sportu i Rekreacji Dzielnicy Praga - Południe. m.st. Warszawy od 01.2025 r. do 02.2026 r.
- Zakup i dostawa środków do utrzymania czystości
- Zakup 150 szt. bronchoskopów jednopacjentowych wraz z 2 szt. kompatybilnych monitorów
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie bieżących napraw oraz przeglądów agregatów chłodniczych, klimatyzatorów i pomp ciepła oraz napraw oraz przeglądów, czyszczenia, odgrzybiania i dezynfekcji urządzeń klimatyzacyjnych.
- Serwis eksploatacyjny klimatyzacji przemysłowej, biurowej i wentylacji mechanicznej w ICM UW - ul. Kupiecka 32 i Pawińskiego 5A
- Kompleksowa obsługa serwisowa systemów wentylacji będących na wyposażeniu Specjalistycznej Przychodni lekarskiej dla Pracowników Wojska SPZOZ w Warszawie
- Przegląd i konserwacja urządzeń wentylacji mechanicznej, klimatyzacji oraz urządzeń chłodniczych w 2025 r. w kompleksach wojskowych administrowanych przez 4 WOG w Gliwicach w podziale na 8 części
- Wykonanie czyszczenia i dezynfekcji instalacji wentylacyjnych i klimatyzacyjnych w obiektach SZOZnMiD w Poznaniu.
- Przegląd wentylacji i klimatyzacji na Stadionie Miejskim im. Floriana Krygiera, w Szczecińskim Domu Sportu i Obiekcie Sportowym przy ul. Kresowej w 2025 roku
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji układów chłodzących »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.