Ogłoszenie z dnia 2024-01-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00479539/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-07
- 2023/BZP 00501803/01 - Modyfikacja z dnia 2023-11-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja boiska treningowego na Obiekcie Sportowym przy ul. Małachowskiego 5 w Łodzi-Przebudowa boiska naturalnego na sztuczne
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI OŚRODEK SPORTU I REKREACJI W ŁODZI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 100855997
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Ks. Harcmistrza Ignacego Skorupki 21
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 90-532
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.7.) Numer telefonu: 42272-14-17
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetragi@mosir.lodz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mosir.lodz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/uml1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja boiska treningowego na Obiekcie Sportowym przy ul. Małachowskiego 5 w Łodzi-Przebudowa boiska naturalnego na sztuczne2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c4074c14-7ca3-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00059351
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00138464/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Modernizacja boiska treningowego na Obiekcie Sportowym przy ul. Małachowskiego- Przebudowa boiska naturalnego na sztuczne
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00479539
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 3/2023/TP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 2755500 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
5.1 Przedmiotem zamówienia obejmuje zaprojektowanie i wykonanie wymiany nawierzchni na boisku nr 2 z nawierzchnią naturalną na nawierzchnię ze sztuczną trawą na terenie obiektu sportowego przy ul. Małachowskiego 5 w Łodzi zgodnie z Programem Funkcyjno-Użytkowym.
5.2 Zakres zamówienia obejmuje:
5.2.1 Prace projektowe:
- wykonanie dokumentacji projektowej, która powinna zawierać szczegółowe rysunki techniczne z wymiarami boiska, liniami i strefami, oraz opisem robót – zgodnie z obowiązującymi normami, przepisami prawa, w tym zapisami podręcznika licencyjnego Polskiego Związku Piłki Nożnej (PZPN) dla klubów IV ligi (z zachowaniem obecnych wymiaru i kształtu boiska).
5.2.2 Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe, w tym m.in.:
1) opracowanie planu prowadzenia prac (harmonogramu) na czynnym obiekcie (roboty będą prowadzone w przerwie rozgrywek i treningów),
2) usunięcie istniejącej murawy oraz jej wywiezienie z terenu robót wraz z przekazaniem Zamawiającemu informacji na piśmie o sposobie zagospodarowania odpadu,
3) usunięcie warstwy wegetacyjnej oraz jej wywiezienie z terenu robót wraz z przekazaniem Zamawiającemu informacji na piśmie o sposobie zagospodarowania odpadu,
4) usunięcie warstwy piaskowej i warstwy pospółki oraz jej wywiezienie z terenu robót wraz z przekazaniem Zamawiającemu informacji na piśmie o sposobie zagospodarowania odpadu,
5) demontaż zraszaczy istniejącej instalacji zraszania boiska, zdemontowane zraszacze pozostają do dyspozycji Zamawiającego.
5.2.3 Roboty budowlane, w tym m.in.:
1) wykonanie nowej podbudowy pod nową sztuczną nawierzchnię,
2) wymiana zraszaczy wynurzalnych zgodnie z systemem nawodnienia istniejącym na obiekcie. W przypadku konieczności demontażu instalacji nawodnienia w celu usunięcia warstw konstrukcyjnych podbudowy boiska Wykonawca zobowiązany jest do demontażu instalacji i ponownego jej ułożenia w odpowiedniej warstwie podbudowy,
3) dostawa i montaż wraz z zasypem systemu sztucznej nawierzchni o powierzchni 7260 m2 z wklejonymi liniami zgodnie z przepisami PZPN dla klubów IV ligi,
4) umocnienie istniejących piłkochwytów od strony południowej,
5) wykonanie operatu geodezyjnego potwierdzającego zgodność geometrii boiska z projektem murawy,
6) uzyskanie Certyfikatu FIFA Quality Pro dla boiska piłkarskiego ze sztucznej nawierzchnią,
7) tablica informacyjna do wykonania i zamontowania zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 1 do SWZ.
5.3 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 1 do SWZ oraz w programie funkcyjno-użytkowym.
5.4 Realizacja zadania inwestycyjnego pod nazwą „Modernizacja boiska treningowego na Obiekcie Sportowym przy ul. Małachowskiego 5 w Łodzi – Przebudowa boiska naturalnego na sztuczne” w ramach programu Modernizacja infrastruktury piłkarskiej – EDYCJA 2022 r. współfinansowanego ze środków Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej, których dysponentem jest Minister Sportu i Turystyki.
[numeracja zgodna z SWZ]
4.5.3.) Główny kod CPV: 45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
45212221-1 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45236119-7 - Naprawa boisk sportowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3886199,32 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4137052,11 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3886199,32 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INTERHALL SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9542517721
7.3.3) Ulica: MILOWICKA 1F
7.3.4) Miejscowość: KATOWICE
7.3.5) Kod pocztowy: 40-312
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3886199,32 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-08-20INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i innych urządzeń biurowych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego
- Świadczenie usług terapii traumy w projekcie "#Rodzina"
- Dostosowanie wybranych obiektów bazy GESUT do obowiązujących przepisów
- Dostosowanie wybranych obiektów bazy GESUT do obowiązujących przepisów
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadań inwestycyjnych polegających na budowie Psich Parków
- Wykonywanie przeglądów, konserwacji i napraw instalacji systemów sygnalizacji w budynkach I Oddziału ZUS w Łodzi (postępowanie prowadzone z dopuszczeniem składania ofert częściowych - trzy części).
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy i rozbudowy budynku Tarnowskie Termy o basen pływacki, wodny plac zabaw, szatnie, zjeżdżalnię, saunę parową, parkingi oraz rozbudowę strefy saun w T.Pod
- Ocena stanu technicznego wraz z projektem niezbędnych prac naprawczych i zabezpieczających zewnętrznych murów kamiennych w kompleksie Zamku Książ w Wałbrzychu
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadań inwestycyjnych polegających na budowie Psich Parków
- "Opracowanie dokumentacji na przebudowę dróg gminnych"
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Pałecznica gm. Niedźwiada - ETAP 4
- Budowa kolektora deszczowego w ul. Wypusty i na działce o nr ewid. 4081/2
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.