Ogłoszenie z dnia 2025-01-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00599182/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-18
- 2024/BZP 00611451/01 - Modyfikacja z dnia 2024-11-22
- 2024/BZP 00614683/01 - Modyfikacja z dnia 2024-11-25
- 2024/BZP 00617295/01 - Modyfikacja z dnia 2024-11-26
- 2024/BZP 00620194/01 - Modyfikacja z dnia 2024-11-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup mebli i wyposażenia, w tym laboratorium magazynowego w ramach przedsięwzięcia pn. „Branżowe Centrum Umiejętności w dziedzinie logistyki z siedzibą w Grodzisku Mazowieckim”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT GRODZISKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269108
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Daleka 11a
1.5.2.) Miejscowość: Grodzisk Mazowiecki
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-825
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@powiat-grodziski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.powiat-grodziski.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://powiat-grodziski.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup mebli i wyposażenia, w tym laboratorium magazynowego w ramach przedsięwzięcia pn. „Branżowe Centrum Umiejętności w dziedzinie logistyki z siedzibą w Grodzisku Mazowieckim”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4392be60-ed99-4e9f-bd6c-e1eb75c5b3a4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00059431
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00026283/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.8 Zakup wyposażenia meblowego dla potrzeb Branżowego Centrum Usługowego.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zadanie, jest realizowane w ramach dofinansowania ze środków Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności (KPO) ramach konkursu pt. Utworzenie i wsparcie funkcjonowania 120 branżowych centrów umiejętności (BCU) realizujących koncepcję centrów doskonałości zawodowej (CoVEs), tytuł przedsięwzięcia „Branżowe Centrum Umiejętności w dziedzinie logistyki z siedzibą w Grodzisku Mazowieckim”.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00599182
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.1.26.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 365213,15 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pierwsza część postępowania to: „Dostawa mebli i wyposażenia BCU w ramach przedsięwzięcia pn. „Branżowe Centrum Umiejętności w dziedzinie logistyki z siedzibą w Grodzisku Mazowieckim”.4.5.3.) Główny kod CPV: 39160000-1 - Meble szkolne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39130000-2 - Meble biurowe
39141000-2 - Meble i wyposażenie kuchni
39121100-7 - Biurka
39121200-8 - Stoły
39100000-3 - Meble
39110000-6 - Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części
39153000-9 - Meble konferencyjne
39132100-7 - Szafy na akta
39136000-4 - Wieszaki na odzież
4.5.5.) Wartość części: 109760,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Druga część zamówienia to: „Dostawa wyposażenia laboratorium magazynowego w ramach przedsięwzięcia pn. „Branżowe Centrum Umiejętności w dziedzinie logistyki z siedzibą w Grodzisku Mazowieckim”Szczegółowy wykaz zamawianych pozycji wraz z opisem do obydwu części znajduje się w Załączniku nr 7A i 7B.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
48219700-3 - Pakiety oprogramowania do serwera komunikacyjnego
31213300-5 - Szafy kablowe
39141100-3 - Regały
39151200-7 - Stoły robocze
39131000-9 - Regały biurowe
43800000-1 - Urządzenia warsztatowe
44512930-0 - Skrzynki narzędziowe
42921300-1 - Maszyny do pakowania zbiorczego lub jednostkowego
34953000-2 - Rampy wejściowe
42921310-4 - Maszyny do taśmowania
42652000-1 - Ręczne narzędzia elektromechaniczne
34911100-7 - Wózki
33141620-2 - Zestawy medyczne
42410000-3 - Urządzenia podnośnikowe i przeładunkowe
4.5.5.) Wartość części: 253453,15 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 190904,61 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 190904,61 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 190904,61 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PB Tenders Jakub Pawulsk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9532495550
7.3.3) Ulica: Kotomierska 1
7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz
7.3.5) Kod pocztowy: 85-568
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 190904,61 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym na „Zakup mebli i wyposażenia, w tym laboratorium magazynowego w ramach przedsięwzięcia pn. „Branżowe Centrum Umiejętności w dziedzinie logistyki z siedzibą w Grodzisku Mazowieckim”- oznaczenie sprawy ZP.272.1.26.2024 w zakresie II części postępowania, tj. Dostawa wyposażenia laboratorium magazynowego w ramach przedsięwzięcia pn. „Branżowe Centrum Umiejętności w dziedzinie logistyki z siedzibą w Grodzisku Mazowieckim” wpłynęła tylko jedna oferta firmy LUCA LOGISTIC SOLUTIONS Sp. z o. o. ul. Stanisława Mikołajczyka 16 45-271 Opole o wartości 323.685,07 zł brutto. Oferent nie złożył przedmiotowego środka dowodowego w postaci Certyfikatu Energy Star lub równoważnego, potwierdzającego, że zaoferowany komputer stacjonarny wchodzący w skład systemu treningowego (poz.1 załącznika nr 7b) jest urządzeniem energooszczędnym (aspekt środowiskowy postępowania). Specyfikacja Warunków Zamówienia nie przywidywała uzupełnienia takich dokumentów. W związku z czym, oferta została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 – niegodna z warunkami zamówienia, a postępowanie zostało unieważnione w związku z art. 255 pkt 2.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z GRODZISKA MAZOWIECKIEGO
- Rozbudowa drogi - ulicy Średniej w miejscowości Milanówek (gmina Milanówek) oraz miejscowości Opypy (gmina Grodzisk Mazowiecki) polegająca na budowie chodnika
- "Przebudowa drogi powiatowej ulicy L. Okulickiego w zakresie budowy skrzyżowania typu rondo na skrzyżowaniu ulic L. Okulickiego i 3 Maja w Grodzisku Mazowieckim"
- "Aktualizacja bazy danych geodezyjnej sieci uzbrojenia terenu GESUT dla 4 jednostek ewidencyjnych: Milanówek, Podkowa Leśna, Baranów, Grodzisk Maz. - obszar miejski w powiecie grodziskim"
- "Przebudowa drogi gminnej ul. Staszica na odcinku od ul. Dalekiej do ul. Sportowej w Grodzisku Maz. oraz Budowa miejsc postojowych dla samochodów osobowych przy świetlicy wiejskiej w Kozerkach"
- "Roboty budowlane na terenie Przedszkola nr 7 przy ul. Kopernika 15 w Grodzisku Mazowieckim"
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa żłobka w Żninie
- Zakup licencji Microsoft
- "Dostawa sprzętu elektronicznego do placówek oświatowych na terenie Gminy Somonino"
- "Przebudowa pomieszczeń w budynku głównym Szpitala Powiatowego w Rawiczu Sp. z o.o. na potrzeby Oddziału Geriatrycznego wraz z wyposażeniem"
- Dostawa wyposażenia specjalistyczn. do pracowni kształcenia w zawodzie energetyk oraz mechatronik w ramach proj. Modernizacja bazy dydakt. kształcenia zawod. w ZS w Zł. Potoku i ZS w Koniecpolu - 2 cz
- Dostawa mebli dla Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.