Ogłoszenie z dnia 2021-05-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00027490/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-02
- 2021/BZP 00029751/01 - Modyfikacja z dnia 2021-04-08
- 2021/BZP 00032915/01 - Modyfikacja z dnia 2021-04-14
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00059486 z dnia 2021-05-20 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWA GAZÓW MEDYCZNYCH, TECHNICZNYCH I SPECJALNYCH WRAZ Z DZIERŻAWĄ ZBIORNIKÓW DO PRZECHOWYWANIA TLENU CIEKŁEGO
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki im. Jana Bożego w Lublinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 430992402
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Biernackiego 9
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-089
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 817402039
1.5.8.) Numer faksu: +48 817408614
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@janbozy.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: janbozy.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://janbozy.bip.lubelskie.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOSTAWA GAZÓW MEDYCZNYCH, TECHNICZNYCH I SPECJALNYCH WRAZ Z DZIERŻAWĄ ZBIORNIKÓW DO PRZECHOWYWANIA TLENU CIEKŁEGO2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-35540eaf-8d3b-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00059486
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00009882/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa gazów medycznych z dzierżawą butli i sprzętu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00027490/03
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP.3311-03/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 629121,81 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 147359,47 EUR
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa gazów medycznych oraz specjalnych, wraz z dzierżawą 3 zbiorników do przechowywania tlenu ciekłego, parownic na rzecz SPSzW im. Jana Bożego w Lublinie dla nw. lokalizacji:- przy ul. Biernackiego 9,
- przy ul. Lubartowskiej 81,
- przy ul. Herberta 21.
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę gazów medycznych, transport, a także dzierżawę zbiorników do przechowywania tlenu ciekłego medycznego i butli, obsługę serwisową, legalizację i konserwację dzierżawionego sprzętu, w celu zapewnienia gwarancji bezpieczeństwa użycia. Ponadto Wykonawca zapewnia przegląd techniczny instalacji i zobowiązany jest do przeszkolenia personelu medycznego i technicznego z zakresu obsługi i użytkowania przedmiotu zamówienia (pracowników wskazanych przez Zamawiającego).
Pakiet I - Dostawa tlenu ciekłego z dzierżawą zbiorników do przechowywania;
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagania Zamawiającego oraz zakres w minimalnej konfiguracji, spełniający parametry techniczne i użytkowe zawiera Załącznik nr 1 i nr 1A do SWZ. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia.
Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia:
Wszystkie produkty muszą być z terminem ważności co najmniej 12 miesięcy, licząc od daty dostawy do Zamawiającego.
Oferowane produkty muszą być oznakowane zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz posiadać instrukcję obsługi w języku polskim.
4.5.3.) Główny kod CPV: 24111500-0 - Gazy medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
4.5.5.) Wartość części: 435559,80 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę gazów medycznych, z odpowiednim oznakowaniem butli, napełnianie, w tym butli własnych Zamawiającego, transport i ich legalizację, a także dzierżawę butli, obsługę serwisową, legalizację i konserwację dzierżawionego sprzętu, w celu zapewnienia gwarancji bezpieczeństwa użycia. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do przeszkolenia personelu medycznego i technicznego z zakresu obsługi i użytkowania przedmiotu zamówienia (pracowników wskazanych przez Zamawiającego), także podawania leku będącego mieszaniną gazów medycznych, z przeznaczeniem dla pacjentek.Pakiet II - Dostawa gazów medycznych wraz z dzierżawą butli;
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagania Zamawiającego oraz zakres w minimalnej konfiguracji, spełniający parametry techniczne i użytkowe zawiera Załącznik nr 1 i nr 1A do SWZ. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia.
Wszystkie produkty muszą być z terminem ważności co najmniej 12 miesięcy, licząc od daty dostawy do Zamawiającego.
Oferowane produkty muszą być oznakowane zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz posiadać instrukcję obsługi w języku polskim.
4.5.3.) Główny kod CPV: 24111500-0 - Gazy medyczne
4.5.5.) Wartość części: 181239,63 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę gazów medycznych oraz gazów specjalnych, z odpowiednim oznakowaniem butli, napełnianie, w tym butli własnych Zamawiającego, transport i ich legalizację, a także dzierżawę butli, obsługę serwisową, legalizację i konserwację dzierżawionego sprzętu, w celu zapewnienia gwarancji bezpieczeństwa użycia. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do przeszkolenia personelu medycznego i technicznego z zakresu obsługi i użytkowania przedmiotu zamówienia (pracowników wskazanych przez Zamawiającego).Pakiet III – Dostawa gazów specjalnych wraz z dzierżawą butli.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagania Zamawiającego oraz zakres w minimalnej konfiguracji, spełniający parametry techniczne i użytkowe zawiera Załącznik nr 1 i nr 1A do SWZ. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia.
Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia:
Wszystkie produkty muszą być z terminem ważności co najmniej 12 miesięcy, licząc od daty dostawy do Zamawiającego.
Oferowane produkty muszą być oznakowane zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz posiadać instrukcję obsługi w języku polskim.
4.5.3.) Główny kod CPV: 24111500-0 - Gazy medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
24111100-6 - Argon
24111800-3 - Azot ciekły
24113200-1 - Sprężone powietrze
4.5.5.) Wartość części: 12322,38 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 265900,00
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 265900,00
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 265900,00
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Messer Polska Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 810389784
7.3.3) Ulica: ul. Maciejkowicka 30
7.3.4) Miejscowość: Chorzów
7.3.5) Kod pocztowy: 41-503
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 287172,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
nie złożono żadnej oferty
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13516,90
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13516,90
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13516,90
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Messer Polska Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 810389784
7.3.3) Ulica: ul. Maciejkowicka 30
7.3.4) Miejscowość: Chorzów
7.3.5) Kod pocztowy: 41-503
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14479,54
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
2021-05-20 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Prowadzenie stołówki szkolnej poprzez świadczenie usług żywieniowych dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 18 im. Macieja Rataja w Lublinie
- Usługa nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn.: Rozbudowa i przebudowa budynku siedziby LUCS i Oddziału Celnego w Lublinie przy ul. Energetyków 20-22 - zaprojektuj i wybuduj
- Remont pokoi na 14 piętrze Rektoratu UMCS w Lublinie
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych: tuszy , tonerów, bębnów i pojemników na zużyty toner do urządzeń drukujących i kopiujących na potrzeby GDDKiA Oddział w Lublinie.
- Dostawa produktów farmaceutycznych, leków weterynaryjnych, szczepionek dla medycyny weterynaryjnej, kateterów, suplementów diety, karmy dla zwierząt oraz leków farmacji ludzkiej.
- Sukcesywne świadczenie usług cateringowych dla Szkół - II części
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa gazów medycznych
- Systematyczna dostawa tlenu medycznego dla SPZOZ RM-MEDITRANS SPRiTS Siedlce
- Dostawa gazów medycznych wraz z dzierżawą zbiornika i transportem butli dla "Olmedica" w Olecku Sp. z o.o.
- Dostawa gazów medycznych wraz z dzierżawą butli i zbiorników
- DOSTAWY GAZÓW MEDYCZNYCH - PODTLENEK AZOTU WRAZ Z DZIERŻAWĄ BUTLI
- Sukcesywne dostawy gazów medycznych i niemedycznych w butlach, tlenu ciekłego do zbiornika kriogenicznego wraz z infrastrukturą umożliwiającą odbiór i magazynowanie tlenu ciekłego na potrzeby Ze (...)
więcej: Argon »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.