Ogłoszenie z dnia 2023-01-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa asysty technicznej Zintegrowanego Systemu Wspomagania Zarządzania Miastem „OTAGO” (znak sprawy UD-IX-ZP-26-2022)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Śródmieście
1.3.) Oddział zamawiającego: DZIELNICA ŚRÓDMIEŚCIE MIASTA STOŁECZNEGO WARSZAWY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01525966300108
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Nowogrodzka 43
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-691
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: +48224439393
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: srodmiescie.wzp@um.warszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: srodmiescie.um.warszawa.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa asysty technicznej Zintegrowanego Systemu Wspomagania Zarządzania Miastem „OTAGO” (znak sprawy UD-IX-ZP-26-2022)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-de03cf53-6b3a-11ed-aea3-5a7c432eaced
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00059486
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00340976/22/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Usługa asysty technicznej i konserwacja Zintegrowanego Systemu Wspomagania Zarządzania Miastem "OTAGO"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00463223/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Na rynku istnieje tylko jeden wykonawca, który może wykonać przedmiotowe zamówienie publiczne z przyczyn związanych z ochroną praw wyłącznych (autorskich praw majątkowych). Wykonywanie zamówienia przez innego wykonawcę jest niemożliwe ze względu na przysługującą Wykonawcy ochronę praw wyłącznych, a istnienie takich praw wyłącznych skutkuje koniecznością udzielenia zamówienia temu Wykonawcy. Warunkiem koniecznym wykonania zamówienia jest dostęp wykonawcy do kodów źródłowych oprogramowania System Otago i właśnie ASSECO DATA SYSTEMS S.A. jest jego jedynym i wyłącznym właścicielem. Nie istnieje rozsądne rozwiązanie alternatywne lub zastępcze, ponieważ należałoby zakupić i wdrożyć nowe oprogramowanie. Koszt rozwiązania alternatywnego byłby kilkakrotnie wyższy od kwoty jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia.
Uzasadnienie prawne wyboru trybu:
art. 305 pkt. 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt. 1 lit. b ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: UD-IX-ZP-26-2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 484832,04 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę usługi asysty technicznej i konserwacji Zintegrowanego Systemu Wspomagania Zarządzania Miastem OTAGO, którego wyłącznym właścicielem praw autorskich jest Asseco Data Systems S.A., w istniejącej strukturze informatycznej Zamawiającego. W skład systemu OTAGO wchodzą podsystemy:
1) OPGRU - naliczanie opłat za wieczyste użytkowanie gruntu,
2) WOGRU - windykacja opłat za wieczyste użytkowanie gruntu,
3) WPBUD - obsługa wpływów budżetowych,
4) GEOD - obsługa kartotek geodezyjnych,
5) KASA - obsługa kasy dochodowej i wydatkowej,
6) FKORG - obsługa finansowo-księgowa organu,
7) IWM - automatyczne księgowanie wpłat na rachunki indywidualne,
8) KOS - obsługa kartotek systemu,
9) ADMIN - administrowanie systemem OTAGO,
10) ODK - obsługa doręczania korespondencji,
11) Uwłaszczenia – opcja OPGRU.
Oprogramowanie i baza danych pracują pod systemem Windows (lub Oracle Linux). Wersja bazy Oracle Database Standard Edition One ver. 10.2.03 (lub Oracle Database 11G Standard Edition ver. 11.2.0.4 64 bity), bez software update license&support. Oprogramowanie zostało stworzone za pomocą programu Oracle Developer 6i. Właścicielem kodów źródłowych jest Asseco Data Systems S.A. z siedzibą w Gdyni.
Zakres usługi asysty technicznej i konserwacji systemu OTAGO:
1. usuwanie błędów w działaniu aplikacji, ujawnionych podczas jej eksploatacji, skutkujących błędnymi wynikami lub działaniem niezgodnym z dokumentacją,
2. aktualizacje Systemu zapewniające zgodność z wymaganiami zmieniających się przepisów
i regulacji prawnych w ustalonym umową zakresie funkcjonalnym,
3. optymalizacja procedur przetwarzania i struktur danych w celu zapewnienia odpowiedniej wydajności Systemu,
4. prowadzenie dokumentacji zmian w Systemie i udostępnianie jej Zamawiającemu:
- opis struktur i obiektów bazy danych,
- wykaz procedur (formularzy, raportów, etc.) składających się na System,
- dokumentacja użytkowa,
5. świadczenie pomocy na drodze telefonicznej lub e-mailowej w rozwiązywaniu bieżących problemów z eksploatacją Systemu w godz. 8.00 – 16.00 i bieżące doradztwo dla użytkowników,
6. konsultacje merytoryczne,
7. usuwanie błędów w bazie danych powstałych z powodu nieprawidłowego działania aplikacji.
Szczegółowy opis zakresu i wymagań związanych z realizacją zamówienia określony został
w załączonym projekcie umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 72267000-4 - Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 571734,84 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 571734,84 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 571734,84 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Asseco Data Systems S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5170359458
7.3.3) Ulica: Jana z Kolna 11
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-864
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 571734,84 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-01-01 do 2023-12-31INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa instrumentów muzycznych dla Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia nr 4 im. Karola Kurpińskiego w Warszawie
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki Szkoły Podstawowej nr 312 im. Ewy Szelburg - Zarembiny.
- Dostawa i montaż rolet do kwater internatowych w budynku przy ulicy Bohaterów Września 83 w Sieradzu
- Dostawa opału (koksu, węgla i drewna opałowego) do Międzynarodowego Centrum Rehabilitacji Instytutu Fizjologii i Patologii Słuchu w Łebie.
- Zakup wsparcia technicznego do serwerów i macierzy Fujitsu, stanowiących kluczową infrastrukturę serwerową IFPS, na której oparte są m.in. serwery domenowe, serwery pocztowe, system medyczny (....)
- Sprzątanie terenu zewnętrznego oraz stała pielęgnacja obszarów zielonych w parku przy Centrum Sztuki Współczesnej - Zamek Ujazdowski w okresie 12 miesięcy.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług informatycznych i konsultacyjnych z zakresu IT dla Mazowieckiego Szpitala Wojewódzkiego Drewnica Sp. z o. o.
- Świadczenie usług serwisowych w zakresie posiadanego Oprogramowania Aplikacyjnego dla SPZOZ w Krotoszynie
- DOSTĘP DO NOWYCH WERSJI ORAZ ŚWIADCZENIE OPIEKI SERWISOWEJ DLA ZINTEGROWANEGO SYSTEMU INFORMATYCZNEGO
- Serwis i konserwacja oprogramowania aplikacyjnego Eskulap i IMPULS
- USŁUGI DRUKOWANIA , PUBLIKOWANIA I PODOBNE.
- ubezpieczenie budynków bloków parowo - gazowych w Polkowicach oraz Głogowie.
więcej: Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.