Ogłoszenie z dnia 2023-01-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Bieżąca konserwacja budynków i boisk placówek oświatowych Dzielnicy Targówek m. st. Warszawy - zamówienie polegające na powtórzeniu podobnych usług w ramach w/w zadania.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Targówek
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015259640
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ludwika Kondratowicza 20
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-983
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 22 4438704
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: targowek.zzp@um.warszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.targowek.waw.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Bieżąca konserwacja budynków i boisk placówek oświatowych Dzielnicy Targówek m. st. Warszawy - zamówienie polegające na powtórzeniu podobnych usług w ramach w/w zadania.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7ac58035-9325-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00059488
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00011417/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.21 Bieżąca konserwacja placówek oświatowych na terenie Dzielnicy Targówek zam. powtórzone
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zamówienie pod nazwą "Bieżąca konserwacja budynków i boisk placówek oświatowych Dzielnicy Targówek m. st. Warszawy - zamówienie polegające na powtórzeniu podobnych usług w ramach w/w zadania" jest zamówieniem udzielanym w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego dotychczasowemu wykonawcy usług i polega na powtórzeniu podobnych usług. Zamówienie podobne było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem a całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości. Z uwagi na spełnienie wszystkich okoliczności wymienionych w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy PZP przedmiotowe zamówienie może zostać udzielone w trybie z wolnej ręki.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: P-8/22
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: P-1/23
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 252420,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Bieżąca konserwacja budynków, boisk i placów zabaw polega w szczególności na: utrzymaniu obiektów i ich elementów w bieżącej sprawności technicznej w branżach instalacyjnej – sanitarnej i elektrycznej, ogólnobudowlanej w zakresie zgodnym z załącznikiem nr 2 oraz wykonywaniu doraźnych zabezpieczeń awarii w przypadku ich wystąpienia.2. Przez bieżącą konserwację Zamawiający rozumie - czynności polegające na wykonywaniu drobnych napraw poszczególnych elementów budynków i boisk niezbędnych do utrzymania obiektu budowlanego i jego otoczenia w należytym stanie technicznym, obejmujące likwidację przyczyn mogących spowodować przedwczesne niszczenie obiektu lub jego elementów i urządzeń.
3. Przez awarie Zamawiający rozumie - nagłe, niezamierzone uszkodzenie elementu budynku, instalacji lub urządzenia technicznego, mogące spowodować zagrożenie bezpieczeństwa użytkowników obiektu budowlanego oraz spowodować uszkodzenie mienia.
4. Wyroby, materiały budowlane, eksploatacyjne, narzędzia i urządzenia niezbędne do realizacji przedmiotu umowy dostarcza Wykonawca.
5. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony został w:
- załączniku nr 2 do części I i części II „Zakres bieżącej konserwacji obiektów oświatowych”,
- załączniku nr 3 do części I i części II „Wykaz obiektów oświatowych objętych konserwacją”
- oraz załączniku nr 1 do części I i części II „Projektowane postanowienia umowy”.
6. Zamawiający wymaga żeby Wykonawca dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. co najmniej:
- jedną osobą posiadającą ważne świadectwo kwalifikacyjne E i D grupa 1 uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych minimum do 1 kV,
- jedną osobą posiadającą minimum trzyletnie doświadczenie na stanowisku automatyka obsługującego urządzenia wentylacji, klimatyzacji, sterowania węzłów cieplnych, oświetlenia inteligentnego z uprawnieniami E i D grupa 1 minimum do 1kV,
- jedną osobą uprawnioną do zajmowania się eksploatacją urządzeń wytwarzających, przetwarzających, przesyłających zużywających ciepło oraz innych urządzeń energetycznych, legitymującą się minimum świadectwem kwalifikacyjnym E i D grupa 2,
- jedną osobą uprawnioną do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci gazowych, legitymującą się minimum świadectwem kwalifikacyjnym E i D grupa 3,
- jedną osobą posiadającą ważne uprawnienia w zakresie serwisu SK III kotłów średniej mocy od 80 kW firmy VIESSMANN, oraz jedną osobą posiadającą ważne uprawnienia T2A do serwisu kotłów kondensacyjnych firmy De Dietrich,
- jedną osobą posiadającą uprawnienia spawalnicze gazowe i elektryczne,
- jedną osobą posiadającą co najmniej uprawnienia budowlane w ograniczonym zakresie w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
- jedną osobą posiadającą niezbędne kwalifikacje w zakresie konstrukcyjno-budowlanym posiadającą co najmniej uprawnienia budowlane w ograniczonym zakresie,
- jedną osobą posiadającą ważne zaświadczenie kwalifikacyjne w zakresie konserwacji urządzeń transportu bliskiego: urządzeń dla osób niepełnosprawnych, przenośników okrężnych kabinowych i platformowych, dźwigów do transportu osób lub ładunków i dźwigów towarowych małych.
Zamawiający dopuszcza posiadanie kilku świadectw, uprawnień lub kwalifikacji przez jedną osobę dla danej branży.
7. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks Pracy (t. j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1510 ze zm.), o których mowa w art. 95 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r., poz. 1710 ze zm.), przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób codziennie wykonujących wskazane poniżej czynności:
a) konserwacja instalacji i urządzeń elektrycznych;
b) konserwacja instalacji zimnej i ciepłej wody;
c) konserwacja instalacji kanalizacji sanitarnej i deszczowej,
d) konserwacja instalacji centralnego ogrzewania;
e) konserwacja węzłów cieplnych i kotłowni;
f) konserwacja instalacji gazowej kotłowni i kuchni;
g) konserwacja instalacji kominowych i wentylacji (grawitacyjnej i mechanicznej);
h) konserwacja klimatyzacji;
i) konserwacja dźwigów, podnośników i urządzeń dla niepełnosprawnych;
j) konserwacja urządzeń p. poż.;
k) konserwacja dachów budynków;
l) konserwacja ogólnobudowlana,;
ł) konserwacja ogrodzeń;
m) konserwacja boisk i hal sportowych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50760000-0 - Usługi napraw i konserwacji obiektów użyteczności społecznej
4.5.5.) Wartość części: 227040,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Bieżąca konserwacja budynków, boisk i placów zabaw polega w szczególności na: utrzymaniu obiektów i ich elementów w bieżącej sprawności technicznej w branżach instalacyjnej – sanitarnej i elektrycznej, ogólnobudowlanej w zakresie zgodnym z załącznikiem nr 2 oraz wykonywaniu doraźnych zabezpieczeń awarii w przypadku ich wystąpienia.2. Przez bieżącą konserwację Zamawiający rozumie - czynności polegające na wykonywaniu drobnych napraw poszczególnych elementów budynków i boisk niezbędnych do utrzymania obiektu budowlanego i jego otoczenia w należytym stanie technicznym, obejmujące likwidację przyczyn mogących spowodować przedwczesne niszczenie obiektu lub jego elementów i urządzeń.
3. Przez awarie Zamawiający rozumie - nagłe, niezamierzone uszkodzenie elementu budynku, instalacji lub urządzenia technicznego, mogące spowodować zagrożenie bezpieczeństwa użytkowników obiektu budowlanego oraz spowodować uszkodzenie mienia.
4. Wyroby, materiały budowlane, eksploatacyjne, narzędzia i urządzenia niezbędne do realizacji przedmiotu umowy dostarcza Wykonawca.
5. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony został w:
- załączniku nr 2 do części I i części II „Zakres bieżącej konserwacji obiektów oświatowych”,
- załączniku nr 3 do części I i części II „Wykaz obiektów oświatowych objętych konserwacją”
- oraz załączniku nr 1 do części I i części II „Projektowane postanowienia umowy”.
6. Zamawiający wymaga żeby Wykonawca dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. co najmniej:
- jedną osobą posiadającą ważne świadectwo kwalifikacyjne E i D grupa 1 uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych minimum do 1 kV,
- jedną osobą posiadającą minimum trzyletnie doświadczenie na stanowisku automatyka obsługującego urządzenia wentylacji, klimatyzacji, sterowania węzłów cieplnych, oświetlenia inteligentnego z uprawnieniami E i D grupa 1 minimum do 1kV,
- jedną osobą uprawnioną do zajmowania się eksploatacją urządzeń wytwarzających, przetwarzających, przesyłających zużywających ciepło oraz innych urządzeń energetycznych, legitymującą się minimum świadectwem kwalifikacyjnym E i D grupa 2,
- jedną osobą uprawnioną do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci gazowych, legitymującą się minimum świadectwem kwalifikacyjnym E i D grupa 3,
- jedną osobą posiadającą ważne uprawnienia w zakresie serwisu SK III kotłów średniej mocy od 80 kW firmy VIESSMANN, oraz jedną osobą posiadającą ważne uprawnienia T2A do serwisu kotłów kondensacyjnych firmy De Dietrich,
- jedną osobą posiadającą uprawnienia spawalnicze gazowe i elektryczne,
- jedną osobą posiadającą co najmniej uprawnienia budowlane w ograniczonym zakresie w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
- jedną osobą posiadającą niezbędne kwalifikacje w zakresie konstrukcyjno-budowlanym posiadającą co najmniej uprawnienia budowlane w ograniczonym zakresie,
- jedną osobą posiadającą ważne zaświadczenie kwalifikacyjne w zakresie konserwacji urządzeń transportu bliskiego: urządzeń dla osób niepełnosprawnych, przenośników okrężnych kabinowych i platformowych, dźwigów do transportu osób lub ładunków i dźwigów towarowych małych.
Zamawiający dopuszcza posiadanie kilku świadectw, uprawnień lub kwalifikacji przez jedną osobę dla danej branży.
7. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks Pracy (t. j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1510 ze zm.), o których mowa w art. 95 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r., poz. 1710 ze zm.), przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób codziennie wykonujących wskazane poniżej czynności:
a) konserwacja instalacji i urządzeń elektrycznych;
b) konserwacja instalacji zimnej i ciepłej wody;
c) konserwacja instalacji kanalizacji sanitarnej i deszczowej,
d) konserwacja instalacji centralnego ogrzewania;
e) konserwacja węzłów cieplnych i kotłowni;
f) konserwacja instalacji gazowej kotłowni i kuchni;
g) konserwacja instalacji kominowych i wentylacji (grawitacyjnej i mechanicznej);
h) konserwacja klimatyzacji;
i) konserwacja dźwigów, podnośników i urządzeń dla niepełnosprawnych;
j) konserwacja urządzeń p. poż.;
k) konserwacja dachów budynków;
l) konserwacja ogólnobudowlana,;
ł) konserwacja ogrodzeń;
m) konserwacja boisk i hal sportowych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50760000-0 - Usługi napraw i konserwacji obiektów użyteczności społecznej
4.5.5.) Wartość części: 25380,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 231931,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Alfarex Sp. z o. o. Sp. k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5222551105
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ALFAREX SP. Z O.O. - SPÓŁKA KOMANDYTOWA.
jakie przetargi wygrała firma
ALFAREX SP. Z O.O. - SPÓŁKA KOMANDYTOWA.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 231931,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 88 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20068,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Alfarex Sp. z o. o. Sp. k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5222551105
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ALFAREX SP. Z O.O. - SPÓŁKA KOMANDYTOWA.
jakie przetargi wygrała firma
ALFAREX SP. Z O.O. - SPÓŁKA KOMANDYTOWA.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20068,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 88 dni
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego - 32 lokale mieszkalne" wraz z infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu przy ul. Wojska Polskiego w Zamościu - działka ew. 1/113
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego - 32 lokale mieszkalne wraz z zagospodarowaniem terenu, naziemnymi miejscami postojowymi oraz infrastrukturą techniczną wewnętrzną i zewnętrzną w Chełmie
- Zakup samochodów służbowych dla III Oddziału ZUS w Warszawie
- Remont pomieszczeń sanitarnych i gospodarczych w budynku B Centrali Najwyższej Izby Kontroli w Warszawie, przy ul. Krzywickiego 9.
- Remont pustostanów w budynkach mieszkalnych przy ul. Trakt Lubelski 351 m 48 i ul. Trakt Lubelski 353 m 14 w Warszawie.
- Dostawa mebli laboratoryjnych, znak sprawy AEZ/S-050/2025
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.