Ogłoszenie z dnia 2021-05-20
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00059494 z dnia 2021-05-20 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie nadzoru autorskiego w ramach realizacji zadania: Budowa strażnicy JRG PSP Łódź – Olechów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: KOMENDA MIEJSKA PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W ŁODZI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472071833
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Zgierska 47
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 91-446
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.7.) Numer telefonu: 42 616 30 00
1.5.8.) Numer faksu: 42 616 30 63
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kmpsp07@straz.lodz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gov.pl/web/kmpsp-lodz
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://test2.ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-c2d0d344-a0f1-11eb-911f-9ad5f74c2a251.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pełnienie nadzoru autorskiego w ramach realizacji zadania: Budowa strażnicy JRG PSP Łódź – Olechów2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c2d0d344-a0f1-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00059494
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002402/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Pełnienie nadzoru autorskiego w ramach realizacji zadania Budowa strażnicy JRG PSP Łódź – Olechów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00035584/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zamówienie udzielane jest w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług, a Zamawiający uwzględnił udzielenie zamówień, o których mowa w art. 305 w związku z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.), polegających na powtórzeniu podobnych usług do zamówienia podstawowego, jakim jest pełnienie nadzoru autorskiego w okresie realizacji robót budowlanych objętych pełną dokumentacją projektowo-kosztorysową zadania inwestycyjnego: „Budowa strażnicy JRG PSP Łódź – Olechów”, których wartość uwzględnił przy szacowaniu wartości zamówienia w zakresie powyższego przedmiotu zamówienia.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MK.2370.4.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 14040 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje pełnienie nadzoru autorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. „Budowa strażnicy JRG PSP Łódź – Olechów” na podstawie wykonanej dokumentacji projektowej i obejmuje w szczególności:
1) stwierdzanie zgodności wykonywania robót budowlanych z rozwiązaniami technicznymi, materiałowymi i użytkowymi, określonymi dokumentacją projektową, przepisami techniczno-budowlanymi oraz odpowiednimi normami,
2) uzgadnianie i ocena zasadności wprowadzenia zamiennych rozwiązań technicznych, materiałowych i użytkowych do Dokumentacji Projektowej, zgłaszanych przez Zamawiającego lub wykonawcę robót budowlanych,
3) udzielanie wyjaśnień wykonawcy robót odnośnie wszelkich wątpliwości dotyczących projektu budowlanego powstałych w toku wykonywania robót budowlanych,
4) informowanie Zamawiającego o konieczności wykonania zamówień dodatkowych lub robót zamiennych nieprzewidzianych umową zawartą przez Zamawiającego z wykonawcą robót budowlanych,
5) sporządzanie rysunków oraz opisów dotyczących zmian stanowiących nieistotne odstępstwo od zatwierdzonego projektu budowlanego,
6) udział w komisjach, naradach technicznych i odbiorach organizowanych przez Zamawiającego, w przypadku wystąpienia konieczności osobistego udziału Projektanta.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16605
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16605
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16605
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DRESLER STUDIO ARCHITEKTURA I URBANISTYKA SP. z o.o. Sp. k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 362765185
7.3.3) Ulica: Stokrotek 6
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-463
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16605,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-272021-05-20 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- BUDOWA EKRANU AKUSTYCZNEGO WYDZIELAJĄCEGO HALĘ SPORTOWĄ OD POZOSTAŁEJ CZĘŚCI OBIEKTU ACSD PŁ "ZATOKA SPORTU" W ŁODZI PRZY AL. POLITECHNIKI 10 W FORMULE WYBUDUJ
- Sukcesywna dostawa włókna poliestrowego ciętego dwuskładnikowego
- "Świadczenie usługi hotelarskiej i restauracyjnej podczas dwóch szkoleń, które odbędą się w terminach: 8-9 maja 2025 r. (I szk.) oraz 5-6 czerwca 2025 r. (II szk.) na terenie województwa łódzkiego".
- Zakup, dostawa i montaż klimatyzacji w budynkach Specjalistycznego Psychiatrycznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Łodzi.
- SZP.281.7.2025 - Dostawa gazu medycznego wraz z dzierżawą sprzętu do podawania dla Instytutu "CZMP"
- REMONTY BALKONÓW W ZASOBACH WŁASNYCH WIDZEWSKIEGO TBS Sp. z o.o. w ŁODZI
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej termomodernizacji budynków użyteczności publicznej zlokalizowanych na terenie Dzielnicy Ochota w Warszawie
- Dokumentacja projektowa przebudowy drogi powiatowej nr 1416C Zielnowo-Fijewo w km 0+000 do 1+897 wraz z budową drogi dla pieszych i rowerów w km 0+000 do 2+935
- Pełnienie funkcji nadzoru inwestorskiego przy realizacji inwest. - Budowa wolnostojącego budynku administr. Nadleśnictwa Ełk wraz z infrastrukturą towarzyszącą na działce 335/2 w miejsc. Mrozy Wielkie
- "Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowych budowy ścieżek rowerowych z podziałem na części"
- Opracowanie pełnobranżowej dokumentacji projektowej dla inwestycji pn.: "Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Szczodrzykowie".
- Rozbudowa szybu windy w budynku A
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.