eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźOpracowanie programów funkcjonalno - użytkowych dla dwóch Części w ramach zadania pod nazwą "Budowa zespołów szkolno -przedszkolnych na terenie miasta Łodzi"



Ogłoszenie z dnia 2023-01-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Opracowanie programów funkcjonalno – użytkowych dla dwóch Części w ramach zadania pod nazwą „Budowa zespołów szkolno –przedszkolnych na terenie miasta Łodzi”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Łódź - Zarząd Inwestycji Miejskich

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 364429563

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Piotrkowska 175

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 90-447

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zim.uml.lodz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zim.lodz.bip-e.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zim.lodz.bip-e.pl/zim/zamowienia-publiczne/13694,Opracowanie-programow-funkcjonalno-uzytkowych-dla-dwoch-Czesci-w-ramach-zadania-.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Opracowanie programów funkcjonalno – użytkowych dla dwóch Części w ramach zadania pod nazwą „Budowa zespołów szkolno –przedszkolnych na terenie miasta Łodzi”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-478f4b63-5519-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00059499

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00413446/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZIM-DZ.2620.79.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 336000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2.1. Przedmiotem zamówienia jest „Opracowanie programów funkcjonalno – użytkowych dla dwóch Części w ramach zadania pod nazwą „Budowa zespołów szkolno –przedszkolnych na terenie miasta”.
Część 1 - obejmuje rozbudowę o nowe oddziały szkolne i przedszkolne wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu Szkoły Podstawowej nr 169 w Łodzi przy ul. Napoleońskiej 7/17 na działce o nr ew. 121/10 obręb P-4.
Opracowanie powinno w szczególności zawierać:
a) przygotowanie koncepcji urbanistyczno-architektonicznej wraz z wizualizacją obejmującej obiekty, budynki wraz infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu,
b) opracowanie programu funkcjonalno-użytkowego,
c) określenie planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych, wartości dostaw i usług związanych z realizacją inwestycji,
d) wskazanie niezbędnych i wymaganych przepisami prawa decyzji, uzgodnień, opinii i pozwoleń, jeżeli pozyskiwanie takich będzie niezbędne na etapie projektowym,
e) mapę lokalizacyjną obejmująca działki z instalacjami i przyłączami do sieci wod.-kan., przyłączami do sieci energetycznej, gazu i teletechnicznymi,
f) złożenie wniosku o warunki zabudowy/ustalenie lokalizacji inwestycji celu publicznego (o ile jest wymagany)
g) uzyskanie/aktualizacja warunków technicznych przyłączenia obiektu do sieci wod.-kan., ciepłowniczych, gazu i energetycznej, teletechnicznych, w przypadku gdy będzie to konieczne,
h) inwentaryzację istniejącej zieleni,
i) wykonanie dokumentacji geotechnicznej,
j) operat przeciwpożarowy,
k) harmonogram realizacji.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest zawarty odpowiednio:
a) w Załączniku nr 1 dla Części 1 - rozbudowa o nowe oddziały szkolne i przedszkolne wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu Szkoły Podstawowej nr 169 w Łodzi przy ul. Napoleońskiej 7/17 na działce o nr ew. 121/10 obręb P-4.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71420000-8 - Architektoniczne usługi zagospodarowania terenu

71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów

4.5.5.) Wartość części: 156000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2.1. Przedmiotem zamówienia jest „Opracowanie programów funkcjonalno – użytkowych dla dwóch Części w ramach zadania pod nazwą „Budowa zespołów szkolno –przedszkolnych na terenie miasta”.
Część 2 – obejmuje budowę budynku przedszkola wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu przy ulicach Bauma – Welta na działce o nr ew. 61/12 obręb W 35.

Opracowanie powinno w szczególności zawierać:
a) przygotowanie koncepcji urbanistyczno-architektonicznej wraz z wizualizacją obejmującej obiekty, budynki wraz infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu,
b) opracowanie programu funkcjonalno-użytkowego,
c) określenie planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych, wartości dostaw i usług związanych z realizacją inwestycji,
d) wskazanie niezbędnych i wymaganych przepisami prawa decyzji, uzgodnień, opinii i pozwoleń, jeżeli pozyskiwanie takich będzie niezbędne na etapie projektowym,
e) mapę lokalizacyjną obejmująca działki z instalacjami i przyłączami do sieci wod.-kan., przyłączami do sieci energetycznej, gazu i teletechnicznymi,
f) złożenie wniosku o warunki zabudowy/ustalenie lokalizacji inwestycji celu publicznego (o ile jest wymagany)
g) uzyskanie/aktualizacja warunków technicznych przyłączenia obiektu do sieci wod.-kan., ciepłowniczych, gazu i energetycznej, teletechnicznych, w przypadku gdy będzie to konieczne,
h) inwentaryzację istniejącej zieleni,
i) wykonanie dokumentacji geotechnicznej,
j) operat przeciwpożarowy,
k) harmonogram realizacji.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest zawarty odpowiednio:
a) w Załączniku nr 1 dla Części 2 - budowa budynku przedszkola wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu przy ulicach Bauma – Welta na działce o nr ew. 61/12 obręb W 35.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71420000-8 - Architektoniczne usługi zagospodarowania terenu

71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów

4.5.5.) Wartość części: 180000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 79335,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 153750,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 153750,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EKOINBUD Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5832941945

7.3.3) Ulica: Geodetów 29

7.3.4) Miejscowość: Gdańsk

7.3.5) Kod pocztowy: 80-298

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 153750,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 91635,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 141450,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 141450,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EKOINBUD Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5832941945

7.3.3) Ulica: Geodetów 29

7.3.4) Miejscowość: Gdańsk

7.3.5) Kod pocztowy: 80-298

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 141450,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.