Ogłoszenie z dnia 2023-01-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00413446/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-27
- 2022/BZP 00428518/01 - Modyfikacja z dnia 2022-11-08
- 2022/BZP 00433923/01 - Modyfikacja z dnia 2022-11-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Opracowanie programów funkcjonalno – użytkowych dla dwóch Części w ramach zadania pod nazwą „Budowa zespołów szkolno –przedszkolnych na terenie miasta Łodzi”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Łódź - Zarząd Inwestycji Miejskich
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 364429563
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Piotrkowska 175
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 90-447
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zim.uml.lodz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zim.lodz.bip-e.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zim.lodz.bip-e.pl/zim/zamowienia-publiczne/13694,Opracowanie-programow-funkcjonalno-uzytkowych-dla-dwoch-Czesci-w-ramach-zadania-.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Opracowanie programów funkcjonalno – użytkowych dla dwóch Części w ramach zadania pod nazwą „Budowa zespołów szkolno –przedszkolnych na terenie miasta Łodzi”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-478f4b63-5519-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00059499
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00413446/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZIM-DZ.2620.79.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 336000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2.1. Przedmiotem zamówienia jest „Opracowanie programów funkcjonalno – użytkowych dla dwóch Części w ramach zadania pod nazwą „Budowa zespołów szkolno –przedszkolnych na terenie miasta”.Część 1 - obejmuje rozbudowę o nowe oddziały szkolne i przedszkolne wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu Szkoły Podstawowej nr 169 w Łodzi przy ul. Napoleońskiej 7/17 na działce o nr ew. 121/10 obręb P-4.
Opracowanie powinno w szczególności zawierać:
a) przygotowanie koncepcji urbanistyczno-architektonicznej wraz z wizualizacją obejmującej obiekty, budynki wraz infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu,
b) opracowanie programu funkcjonalno-użytkowego,
c) określenie planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych, wartości dostaw i usług związanych z realizacją inwestycji,
d) wskazanie niezbędnych i wymaganych przepisami prawa decyzji, uzgodnień, opinii i pozwoleń, jeżeli pozyskiwanie takich będzie niezbędne na etapie projektowym,
e) mapę lokalizacyjną obejmująca działki z instalacjami i przyłączami do sieci wod.-kan., przyłączami do sieci energetycznej, gazu i teletechnicznymi,
f) złożenie wniosku o warunki zabudowy/ustalenie lokalizacji inwestycji celu publicznego (o ile jest wymagany)
g) uzyskanie/aktualizacja warunków technicznych przyłączenia obiektu do sieci wod.-kan., ciepłowniczych, gazu i energetycznej, teletechnicznych, w przypadku gdy będzie to konieczne,
h) inwentaryzację istniejącej zieleni,
i) wykonanie dokumentacji geotechnicznej,
j) operat przeciwpożarowy,
k) harmonogram realizacji.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest zawarty odpowiednio:
a) w Załączniku nr 1 dla Części 1 - rozbudowa o nowe oddziały szkolne i przedszkolne wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu Szkoły Podstawowej nr 169 w Łodzi przy ul. Napoleońskiej 7/17 na działce o nr ew. 121/10 obręb P-4.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71420000-8 - Architektoniczne usługi zagospodarowania terenu
71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów
4.5.5.) Wartość części: 156000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2.1. Przedmiotem zamówienia jest „Opracowanie programów funkcjonalno – użytkowych dla dwóch Części w ramach zadania pod nazwą „Budowa zespołów szkolno –przedszkolnych na terenie miasta”.Część 2 – obejmuje budowę budynku przedszkola wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu przy ulicach Bauma – Welta na działce o nr ew. 61/12 obręb W 35.
Opracowanie powinno w szczególności zawierać:
a) przygotowanie koncepcji urbanistyczno-architektonicznej wraz z wizualizacją obejmującej obiekty, budynki wraz infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu,
b) opracowanie programu funkcjonalno-użytkowego,
c) określenie planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych, wartości dostaw i usług związanych z realizacją inwestycji,
d) wskazanie niezbędnych i wymaganych przepisami prawa decyzji, uzgodnień, opinii i pozwoleń, jeżeli pozyskiwanie takich będzie niezbędne na etapie projektowym,
e) mapę lokalizacyjną obejmująca działki z instalacjami i przyłączami do sieci wod.-kan., przyłączami do sieci energetycznej, gazu i teletechnicznymi,
f) złożenie wniosku o warunki zabudowy/ustalenie lokalizacji inwestycji celu publicznego (o ile jest wymagany)
g) uzyskanie/aktualizacja warunków technicznych przyłączenia obiektu do sieci wod.-kan., ciepłowniczych, gazu i energetycznej, teletechnicznych, w przypadku gdy będzie to konieczne,
h) inwentaryzację istniejącej zieleni,
i) wykonanie dokumentacji geotechnicznej,
j) operat przeciwpożarowy,
k) harmonogram realizacji.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest zawarty odpowiednio:
a) w Załączniku nr 1 dla Części 2 - budowa budynku przedszkola wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu przy ulicach Bauma – Welta na działce o nr ew. 61/12 obręb W 35.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71420000-8 - Architektoniczne usługi zagospodarowania terenu
71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów
4.5.5.) Wartość części: 180000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 79335,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 153750,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 153750,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EKOINBUD Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5832941945
7.3.3) Ulica: Geodetów 29
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-298
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 153750,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 91635,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 141450,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 141450,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EKOINBUD Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5832941945
7.3.3) Ulica: Geodetów 29
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-298
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 141450,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- UBEZPIECZENIE GMINY NOWOSOLNA
- "Usługi odbierania odpadów komunalnych z jednostek Miejskiego Centrum Medycznego "Górna" w Łodzi".
- 81/ZP/2024 Sukcesywna dostawa notesów dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego
- Zakup samochodów osobowych nieoznakowanych segmentu D na potrzeby KWP w Łodzi
- Usługa utrzymania czystości w budynkach Sądu Rejonowego dla Łodzi-Widzewa w Łodzi
- Usługi pralnicze dla Aresztu Śledczego w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z analizą rzeczowo-finansową dla zadania pn. "Budowa budynków wielorodzinnych w Braniewie - etap I
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
- "Podłączenie wykonanej instalacji fotowoltaicznej do budynku Szkoły Podstawowej w Stróży "budynek stary " ul. Akacjowa 2A, 23-206 Stróża Kolonia, Dz. 175/4 (.....)"
- Nowe, wspaniałe miejsce spotkań, zabawy i sportu dla Brzeźna - zagospodarowanie terenu przy ul. Zelwerowicza - zadanie realizowane w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadań z BO 2024
- "Instalacja OZE i poprawa efektywności energetycznej wraz z przebudową zaplecza technicznego Zarządu Dróg Powiatowych w Słupsku" - II postępowanie
- "Przebudowa budynku służby celno-skarbowej w Lubieszynie ze zmianą sposobu użytkowania na budynek oświatowo-administracyjny" - w formule zaprojektuj i wybuduj
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.