Ogłoszenie z dnia 2021-05-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00028513/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-07
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00059569 z dnia 2021-05-20 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja ciągu pieszego i pieszo-jezdnego, budowa oświetlenia oraz elementów małej architektury w przestrzeni publicznej Al. Jana Pawła II w Iwoniczu-Zdroju
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Iwonicz-Zdrój
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440548
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Słoneczna 28
1.5.2.) Miejscowość: Iwonicz-Zdrój
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-440
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@iwonicz-zdroj.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.iwonicz-zdroj.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/iwonicz-zdroj/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja ciągu pieszego i pieszo-jezdnego, budowa oświetlenia oraz elementów małej architektury w przestrzeni publicznej Al. Jana Pawła II w Iwoniczu-Zdroju2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3b666398-976c-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00059569
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005129/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Modernizacja ciągu pieszego i pieszo-jezdnego, budowa oświetlenia oraz elementów małej architektury w przestrzeni publicznej Al. Jana Pawła II w Iwoniczu-Zdroju.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Dofinansowanie w ramach poddziałania 19.2 „Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność” z wyłączeniem projektów grantowych oraz operacji w zakresie podejmowania działalności gospodarczej objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014–2020.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00028513/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IR.271.4.2021.IZ
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 582671 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem postępowania jest realizacja zamówienia pn.: „Modernizacja ciągu pieszego i pieszo-jezdnego, budowa oświetlenia oraz elementów małej architektury w przestrzeni publicznej Al. Jana Pawła II w Iwoniczu-Zdroju”.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
a) budowę elementów małej architektury:
ławek parkowych w ilości 6 szt.
ławki solarnej w ilości 1 szt.
koszy parkowych na śmiecie w ilości 5 szt.
tablic informacyjnych w ilości 5 szt.
znaków kierunkowych w ilości 1 szt.
przestrzeni wypoczynkowo-edukacyjnej
balustrad zabezpieczając przepust drogowy
b) budowę oświetlenia ulicznego:
budowa słupów oświetleniowych wraz z oprawami
wykonanie linii kablowej zasilania słupów oświetleniowych
likwidacja istniejących latarni stanowiących własność RE Krosno. Materiały z demontażu należy zdać na magazyn RE Krosno.
miejsce włączenia – istniejąca policznikowa linia oświetlenia terenu stanowiąca własność Inwestora
c) remont odcinka ciągu pieszo-jezdnego Alei Jana Pawła II w km 0+000 – 0+176:
frezowanie nawierzchni asfaltowej
wyprofilowanie nawierzchni z betonowej kostki trylinki kruszywem łamanym z wykonaniem nawierzchni z kostki brukowej gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej
częściowe rozebranie nawierzchni z betonowej kostki trylinki z wykonaniem korytowania oraz wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego i naturalnego dla uzyskania płynnej niwelety remontowanej nawierzchni
remont obrzeży chodnikowych, krawężników na długości remontowanego odcinka
remont cieków betonowych z przykanalikami i wpustami drogowymi
regulacja studzienek urządzeń infrastruktury
remont barierki bezpieczeństwa przepustu drogowego
niwelacja terenu
d) remont ciągu pieszego
rozbiórka istniejącej nawierzchni, obrzeży, krawężników, cieków wodnych z odtworzeniem przy wykorzystaniu nowych materiałów. Nawierzchnia z betonowej kostki brukowej gr. 6 cm na podbudowie stabilizowanej cementem na warstwie podbudowy z kruszywa łamanego i podsypki cementowo-piaskowej. Obrzeża chodnikowe na ławie betonowej z oporem.
regulacja studzienek urządzeń infrastruktury
remont odcinka kanalizacji deszczowej
niwelacja terenu
Wykonawca zapewnia pełną obsługę geodezyjną.
Szczegółowy zakres prac obejmujący przedmiot zamówienia został określony w załączniku nr 8 – dokumentacja techniczna (całość zamówienia) – załącznik do pobrania ze strony internetowej Zamawiającego.
UWAGA!!
W przypadku użycia w dokumentacji przetargowej (SWZ wraz z załącznikami) norm, aprobat technicznych, nazw własnych, narzędzi, materiałów itp. należy je traktować jako przykładowe mające na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia oraz określające standard techniczny i jakościowy – zamawiający dopuszcza równoważność. Narzędzia i materiały do wykonania zamówienia należy przyjmować w kategorii jakości nie niższej (równoważnej) niż ta wskazana w SWZ i załącznikach do niej. Zastosowane wyroby powinny być zgodne z obowiązującym prawem. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązanie równoważne opisane przez Zamawiającego w dokumentacji przetargowej zobowiązany jest wykazać, że zaoferowany przez niego wyrób równoważny spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. Zestawienie wyrobów równoważnych wraz z dowodami potwierdzającymi spełnienie cech równoważności oferowanych wyrobów Wykonawca składa wraz z ofertą. W przypadku gdy Wykonawca nie złoży w ofercie oświadczenia o zastosowaniu wyrobów równoważnych (poprzez złożenie zestawienia wyrobów równoważnych i potwierdzających dowodów), rozumie się, że do wykonania przedmiotu zamówienia ujęto wyroby zaproponowane w dokumentacji przetargowej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45233260-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych
45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 599449,2
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 842351,47
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 599449,2
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DROZDBUD Zakład Remontowo-Budowlany Tadeusz Drozd
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6840003021
7.3.3) Ulica: Spacerowa 90
7.3.4) Miejscowość: Rymanów Zdrój
7.3.5) Kod pocztowy: 38-481
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"DROZDBUD" ZAKŁAD REMONTOWO-BUDOWLANY DROZD TADEUSZ
jakie przetargi wygrała firma
"DROZDBUD" ZAKŁAD REMONTOWO-BUDOWLANY DROZD TADEUSZ
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 599449,20
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-05-20 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI IWONICZ-ZDRÓJ
więcej: przetargi IWONICZ-ZDRÓJ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wymiana instalacji elektrycznej i komputerowej oraz złącza pomiarowego z podziałem na etapy wykonania w budynku I Liceum Ogólnokształcącego im. Stefana Żeromskiego w Ozorkowie......" - etap II - III
- Utrzymanie urządzeń związanych z bezpieczeństwem i odwodnieniem dróg
- Przebudowa budynku Przedszkola Samorządowego nr 7 w Chrzanowie w ramach zadania pn. Dostosowanie budynku PS-7 w Chrzanowie do wymogów p.poż- etap II
- Przebudowa drogi wraz z budową odwodnienia ul. Grabowej w Łęgajnach
- Odbudowa murów oporowych podtrzymujących drogę gminną nr 112478 D ul. Targowa w Wojcieszowie
- Odbudowa drogi nr 112467D ul. Kresowa w Wojcieszowie
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.