Ogłoszenie z dnia 2021-05-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00020391/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-19
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00059587 z dnia 2021-05-20 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
"Modernizacja energetyczna budynku Zespołu Przedszkolno-Szkolnego w miejscowości Krzykawa w Gminie Bolesław"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Bolesław
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257883
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ul. Główna 58
1.5.2.) Miejscowość: Bolesław
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-329
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.5.7.) Numer telefonu: 326424501, 326424071
1.5.8.) Numer faksu: 326424801
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: boleslaw@gminaboleslaw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminaboleslaw.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/boleslaw1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
"Modernizacja energetyczna budynku Zespołu Przedszkolno-Szkolnego w miejscowości Krzykawa w Gminie Bolesław"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-689104bf-87ca-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00059587
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003991/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Modernizacja energetyczna ZPS w Krzykawie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00020391/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IR.271.1.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 726344,78 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z modernizacją energetyczną budynku Zespołu Przedszkolno-Szkolnego w Krzykawie. Zakres zadania obejmuje w szczególności:
1) przygotowanie podłoża ścian nadziemia i podziemia pod ocieplenie,
2) częściową wymianę okien (5 szt.) i drzwi (1 szt.),
3) ocieplenie ścian zewnętrznych styropianem o grubości 14 cm,
4) docieplenie stropodachu wentylowanego poprzez wdmuchanie granulatu z wełny mineralnej o grubości 24 cm,
5) docieplenie stropu na poddaszu płytami z wełny mineralnej o grubości 24 cm,
6) ocieplenie ścian fundamentowych w części podpiwniczonej do głębokości ok. 0,5 m poniżej poziomu terenu oraz ścian cokołu styrodurem o gr. 14 cm, zabezpieczenie cokołu i pokrycie go płytami klinkierowymi w kolorze szarym,
7) wykonanie kolorystyki elewacji zgodnie z projektem,
8) wymianę istniejących parapetów, rur spustowych, rynien, kratek wentylacyjnych oraz tablic informacyjnych,
9) uzupełnienie ubytków tynku na murkach betonowych przy wejściu do piwnicy,
10) wykonanie opasek z kostki brukowej wokół budynku oraz demontaż i odtworzenie istniejącego chodnika,
11) demontaż istniejącej instalacji grzewczej,
12) montaż kotła z osprzętem,
13) podłączenie kotła do instalacji gazowej,
14) wykonanie instalacji grzewczej w pomieszczeniach (49 grzejników płytowych kompaktowych),
15) wykonanie robót budowlanych po wymianie instalacji grzewczej,
16) demontaż istniejącej instalacji oświetlenia,
17) montaż nowych rozdzielnic piętrowych na potrzeby oświetlenia,
18) wykonanie instalacji oświetlenia podstawowego,
19) wykonanie instalacji oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego,
20) wykonanie zasilania sterownika kotła,
21) wykonanie instalacji fotowoltaicznej,
22) wykonanie instalacji odgromowej,
23) sprawdzenie, przeprowadzenie rozruchu całej instalacji i przekazanie jej użytkownikowi,
24) opracowanie dokumentacji powykonawczej (dokumentacja techniczna powykonawcza, kosztorys powykonawczy, protokoły z badań i pomiarów przeprowadzonych w trakcie prowadzonych prac, atesty i certyfikaty wykorzystanych materiałów, dokumenty niezbędne do użytkowania instalacji fotowoltaicznej),
25) przeszkolenie wytypowanych pracowników Zamawiającego z obsługi urządzeń zamontowanych zgodnie z zakresem przedmiotu zamówienia.
Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawierają załączone do niniejszej SWZ:
- dokumentacja projektowa,
- przedmiary robót,
- specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45320000-6 - Roboty izolacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45262120-8 - Wznoszenie rusztowań
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania
45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne
45321000-3 - Izolacja cieplna
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45331110-0 - Instalowanie kotłów
45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45331210-1 - Instalowanie wentylacji
45410000-4 - Tynkowanie
45421110-8 - Instalowanie ram drzwiowych i okiennych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 807310,94
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 807310,94
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 807310,94
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Usługowa LM Lidia Możdżan
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9590694013
7.3.3) Ulica: Hoża 50A
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-618
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA USŁUGOWA LM LIDIA MOŻDŻAN
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA USŁUGOWA LM LIDIA MOŻDŻAN
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 807310,94
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-07-158.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-05-20 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie pomieszczeń przyziemia budynków B, B1 i C w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Modernizacja, przebudowa i doposażenie SOR (...)".
- Poprawa efektywności energetycznej Gminnego Centrum Kultury w Polichnie
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w technologii modułowej dla budowy Centrum Aktywności na os. Jagiellońskim w Krakowie
- Dostawa i montaż systemów fotowoltaicznych na obiektach sportowych MCSiR w Nowym Targu - realizacja projektu Sportowa Polska 2022.
- Wykonanie technologii uzdatniania wody zewnętrznej strefy saun
- Budowa zbiorników wodnych małej retencji w Gminie Ciechanowiec
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.