Ogłoszenie z dnia 2024-01-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00565200/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-12-20
- 2023/BZP 00573823/01 - Modyfikacja z dnia 2023-12-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Realizacja prac związanych z utrzymaniem czystości i porządku na przystankach komunikacji publicznej i parkingach typu P&R na terenie gminy Wieliczka
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WIELICZKA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351555364
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Powstania Warszawskiego 1
1.5.2.) Miejscowość: Wieliczka
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-020
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.7.) Numer telefonu: 12 263 41 00
1.5.8.) Numer faksu: 12 278 68 60
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: magistrat@wieliczka.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wieliczka.eu/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/8671841.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Realizacja prac związanych z utrzymaniem czystości i porządku na przystankach komunikacji publicznej i parkingach typu P&R na terenie gminy Wieliczka2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-be950999-9f37-11ee-948d-82b0c04ef850
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00059620
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00032070/32/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.13 Realizacja prac związanych z utrzymaniem czystości i porządku na przystankach komunikacji publicznej i parkingach typu P&R na terenie gminy Wieliczka
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00565200
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WZP.271.59.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 480078,00 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 303600,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa utrzymania czystości i porządku na przystankach komunikacji publicznej i parkingach typu P&R na terenie gminy Wieliczka.1. Część 1 - Utrzymanie czystości i porządku na przystankach komunikacji publicznej na terenie Miasta Wieliczka:
Przedmiotem zamówienia jest realizacja prac związanych z utrzymaniem czystości i porządku na przystankach komunikacji publicznej na terenie Miasta Wieliczka zgodnie z zakresem wymaganych prac, które obejmują:
Łączna ilość przystanków: 82
• Ilość przystanków z wiatami: 42
• Ilość przystanków bez wiat: 40
Za teren przystanku komunikacyjnego uważa się miejsce o długości 10 mb i szerokości 3 mb w obrębie słupka/wiaty przystankowej. W przypadku istniejącego rowu przy przystanku – jego utrzymanie należy również do terenu przystanku.
Za teren zatoki uważa się wydzieloną zatokę ograniczoną trwałym ogranicznikiem np. krawężnikiem, obrzeżem o długości 20 mb i szerokości 3 mb.
Łączny teren przystanków do utrzymania: 82 przystanków x 45m2 = 3 690 m2
WYKAZ PRZYSTANKÓW NA TERENIE MIASTA WIELICZKA:
1) ul. Krakowska I - stacja paliw – prawy i lewy
2) ul. Narutowicza II – Klasztor - prawy
3) ul. Piłsudskiego II – Klasztor – lewy
4) ul. Piłsudskiego I – Cmentarz – prawy i lewy
5) ul. Piłsudskiego III - Kampus- prawy
6) ul. Dembowskiego I - PKP – prawy i lewy
7) ul. Dembowskiego II – Wieliczka Park – prawy i lewy
8) ul. Dembowskiego III – Kopalnia Soli – prawy i lewy
9) ul. Słowackiego - Mediateka – prawy i lewy
10) ul. W. Pola I – Kampus – pętla 2 przystanki
11) ul. Daniłowicza I – Kopalnia Soli – lewy
12) ul. Grottgera – Lekarka (przy parku osiedlowym) - prawy i lewy
13) ul. Grottgera – Lekarka I - prawy i lewy
14) ul. Długa I - skrzyżowanie ul. Reformacka – prawy i lewy
15) ul. Bogucka I – Arena lekkoatletyczna – prawy i lewy
16) ul. Bogucka II - Wodrol – prawy i lewy (tylko słupek)
17) ul. Czarnochowska I – Cmentarz – prawy i lewy
18) ul. Czarnochowska II – Korpala – prawy
19) ul. Czarnochowska II – Orzechowa – lewy
20) ul. Goliana I – prawy
21) ul. Wygoda I – kapliczka – prawy i lewy
22) ul. Wygoda II – prawy i lewy
23) ul. Wygoda, Zbożowa - lewy
24) ul. Sienkiewicza I – szkoła – prawy
25) ul. Mietniowska I – lewy
26) ul. Chopina – prawy i lewy
27) ul. Klaśnieńska I – prawy i lewy
28) ul. Powstania Warszawskiego – Magistrat – prawy
29) ul. Kościuszki Solne Miasto -prawy i lewy
30) ul. Janińska Sąd - prawy i lewy
31) ul. Sadowa Krzyszkowice (os. Szymanowskiego) - prawy i lewy
32) ul. Sadowa II Krzyszkowice -Kościół - prawy i lewy
33) ul. Sadowa I – prawy
34) ul. Sadowa IV- prawy
35) ul. Krzyszkowicka Dom Ludowy - lewy i prawy
36) ul. Krzyszkowicka Szkoła
37) ul. Ochota I Krzyszkowice Modrzewiowa - prawy i lewy
38) ul. Ochota II Krzyszkowice Różana – prawy i lewy
39) Wieliczka Granice Miasta – ul. Ochota
40) ul. Jedynaka I - prawy i lewy
41) ul. Kasztanowa I – prawy i lewy
42) ul. Kasztanowa II -prawy i lewy
43) ul. Asnyka – prawy i lewy
44) Niepołomska granica-lewy
45) ul. Gdowska, Ochronka – prawy
46) ul. Gdowska (skrzyżowanie ul. Polna) prawy i lewy
47) Wieliczka Granice Miasta – A4
48) ul. Konopnickiej Szkoła
49) Ul. Mickiewicza – prawy i lewy
50) Wieliczka Miasto ( przy rondzie Armii Krajowej) – prawy i lewy
2. ZAKRES WYMAGANYCH PODSTAWOWYCH PRAC ZWIĄZANYCH Z ZADANIAMI DOTYCZĄCYMI CZĘŚCI 1):
2.1. Utrzymanie w należytym porządku terenu zatok/miejsc przystankowych/parkingów, zamiatanie, opróżnianie koszy na śmieci, uzupełnianie wkładów (worków):
- Utrzymanie czystości na przystankach komunikacyjnych/zatokach przystankowych/parkingach polegające na bieżącym zbieraniu śmieci z terenu;
- Opróżnianie koszy na przystankach komunikacyjnych/parkingach minimum 2 razy w tygodniu, uzupełnianie worków na śmieci;
- Oczyszczanie nawierzchni przystanków komunikacyjnych/zatok przystankowych/parkingów z błota, kurzu, liści i wszelkich innych zanieczyszczeń wraz z wywozem zebranych odpadów.
2.2. Koszenie i wywożenie trawy – jeśli w obrębie zatoki/miejsca przystankowego/parkingu znajduje się teren zielony:
- Bieżące koszenie trawy, wysokość trawy: max. 15cm;
- Wywóz skoszonej trawy.
2.3. W okresie zimowym odśnieżanie i posypywanie terenu zatoki/miejsca przystankowego/parkingu, wywożenie nadmiaru śniegu:
- bieżące odśnieżanie i zwalczanie śliskości zimowej na przystankach komunikacyjnych/ zatokach przystankowych/parkingach, teren winien być posypany piaskiem na całej długości i szerokości;
- w razie nadmiaru śniegu – śnieg powinien być wywożony na bieżąco.
2.4. Po okresie zimowym teren przystanków komunikacyjnych/zatok przystankowych/parkingów powinien zostać oczyszczony z piasku, żwiru, błota.
2.5. Mycie wiat przystankowych, usuwanie naklejek, napisów i graffiti, mycie ławek.
- mycie wiat przystankowych przy użyciu piany aktywnej 2 x w roku;
- usuwanie na bieżąco naklejek, zbędnych ogłoszeń (wraz z klejem i taśmą klejącą) napisów, graffiti;
- mycie ławek;
- spłukiwanie peronów po umyciu wiat.
3. Wykonawca zobowiązuje się:
3.1. Zabezpieczyć niezbędny sprzęt i materiały, urządzenia oraz potencjał osobowy konieczny do wykonania zakresu umowy.
3.2. W trakcie prowadzenia prac zapewnić w obrębie przystanku komunikacyjnego i peronu przystankowego bezpieczeństwo ruchu drogowego, bezpieczeństwo użytkowników drogi, chodników: pojazdów i pieszych.
4. Dodatkowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia:
4.1. Wykonawca w trakcie wykonywania usług ponosi odpowiedzialność (z tytułu prowadzonych prac) za bezpieczeństwo swoich pracowników oraz innych osób znajdujących się w obrębie prowadzonych prac.
4.2. Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza w niniejszym postępowaniu do posiadania opłaconego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia przez cały okres realizacji zamówienia w wysokości minimum 10 000,00 zł (niezależnie od części na którą jego oferta zostanie wybrana).
4.3. Zamawiający na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, zgodnie z pkt 21 SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90611000-3 - Usługi sprzątania ulic
90612000-0 - Usługi zamiatania ulic
90620000-9 - Usługi odśnieżania
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
4.5.5.) Wartość części: 59500 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa utrzymania czystości i porządku na przystankach komunikacji publicznej i parkingach typu P&R na terenie gminy Wieliczka.1. Część 2 - Utrzymanie czystości i porządku na przystankach komunikacji publicznej na terenie Sołectw w gminie Wieliczka:
Przedmiotem zamówienia jest realizacja prac związanych z utrzymaniem czystości i porządku na przystankach komunikacji publicznej na terenie Sołectw w gminie Wieliczka zgodnie z zakresem wymaganych prac, które obejmują:
Łączna ilość przystanków: 290
- Ilość przystanków z wiatami: 130
- Ilość przystanków bez wiat: 160
Za teren przystanku komunikacyjnego uważa się miejsce o długości 10 mb i szerokości 3 mb w obrębie słupka/wiaty przystankowej. W przypadku istniejącego rowu przy przystanku – jego utrzymanie należy również do terenu przystanku.
Za teren zatoki uważa się wydzieloną zatokę ograniczoną trwałym ogranicznikiem np. krawężnikiem, obrzeżem o długości 20 mb i szerokości 3 mb.
Łączny teren przystanków do utrzymania: 290 przystanków x 45m2 = 13 050 m2
WYKAZ PRZYSTANKÓW NA TERENIE SOŁECTW GMINY WIELICZKA:
1) Brzegi Dom Kultury – prawy i lewy
2) Brzegi Grobla - prawy i lewy
3) Brzegi Kapliczka - prawy i lewy
4) Brzegi Pętla
5) Brzegi użytek ekologiczny - prawy i lewy
6) Byszyce Kopce
7) Byszyce VII -prawy i lewy
8) Byszyce V -prawy i lewy
9) Byszyce IV - prawy i lewy
10) Byszyce III - prawy i lewy
11) Chorągwica Centrum - prawy i lewy
12) Chorągwica I
13) Chorągwica Krzewiny - prawy i lewy
14) Chorągwica Pod Strażą I
15) Chorągwica Pod Strażą II
16) Chorągwica VII - prawy i lewy
17) Chorągwica za Górą -prawy i lewy
18) Chorągwica Maki - prawy i lewy
19) Czarnochowice Kościół - prawy i lewy
20) Czarnochowice Budziaka - prawy i lewy
21) Czarnochowice Dom Ludowy - prawy i lewy
22) Czarnochowice IX - prawy i lewy
23) Czarnochowice Kapliczka - prawy i lewy
24) Czarnochowice Kokotowska I
25) Czarnochowice Kokotowska II
26) Czarnochowice Łączki - prawy i lewy
27) Czarnochowice VIII - prawy i lewy
28) Dobranowice I - prawy i lewy
29) Dobranowice II
30) Dobranowice III - prawy i lewy
31) Dobranowice IV - prawy i lewy
32) Dobranowice V - prawy i lewy
33) Dobranowice II Szkoła
34) Golkowice Kościół - prawy i lewy
35) Golkowice Sklep - prawy i lewy
36) Golkowice Pętla
37) Gorzków Czarnociny - prawy i lewy
38) Gorzków Czarnociny II - prawy i lewy
39) Gorzków Czarnociny III - prawy i lewy
40) Gorzków II
41) Gorzków Kapliczka - prawy i lewy
42) Gorzków Kościół - prawy i lewy
43) Gorzków OSP - prawy i lewy
44) Grabie Dom Kultury - prawy i lewy
45) Grabie I - prawy i lewy
46) Grabie Gruczyn - prawy i lewy
47) Grabie Kościół - prawy i lewy
48) Grabie Kościół – przystanek końcowy
49) Grabie Szczurów - prawy i lewy
50) Grabówki II -prawy i lewy
51) Grabówki IV - prawy i lewy
52) Grabówki V -prawy i lewy
53) Grabówki VI - prawy i lewy
54) Grabówki VII - prawy i lewy
55) Grabówki Pętla
56) Grajów Kapliczka
57) Grajów I - prawy i lewy
58) Grajów II - prawy i lewy
59) Grajów III - prawy i lewy
60) Grajów IV za Szkołą - prawy i lewy
61) Grajów VIII
62) Grajów osiedle Kąty - prawy i lewy
63) Grajów Przymiarki
64) Grajów V Boisko
65) Grajów Żakowa – prawy i lewy
66) Jankówka -prawy i lewy
67) Jankówka OSP -prawy i lewy
68) Janowice Bałówka I
69) Janowice Bałówka II
70) Janowice IX
71) Janowice Avita - prawy i lewy
72) Janowice Dwór
73) Janowice I
74) Janowice Krzyżówka
75) Janowice Panciawa I -prawy i lewy
76) Janowice Pod Szkołą
77) Janowice Szkoła- prawy i lewy
78) Janowice Karczma
79) Janowice Pod wysokim napięciem
80) Kokotów I - prawy i lewy
81) Kokotów II- prawy i lewy
82) Kokotów I przy skrzyżowaniu
83) Kokotów Kościół
84) Kokotów Wiadukt - prawy i lewy
85) Koźmice Małe
86) Koźmice Male na Mostach
87) Koźmice Wielkie Bugaj - prawy i lewy
88) Koźmice Wielkie Bugaj V - prawy i lewy
89) Koźmice Wielkie Centrum - prawy i lewy
90) Koźmice Wielkie Dąbrowy I -prawy i lewy
91) Koźmice Wielkie Dąbrowy II -prawy i lewy
92) Koźmice Wielkie Dąbrowy III -prawy i lewy
93) Koźmice Wielkie Podgorzków -prawy i lewy
94) Koźmice Wielkie Skrzyżowanie -prawy i lewy
95) Koźmice Wielkie Spławy-prawy i lewy
96) Koźmice Wielkie Szkoła
97) Koźmice Wielkie Wilga
98) Koźmice Wielkie Skrzyżowanie -prawy i lewy
99) Lednica Górna I
100) Lednica Górna II
101) Lednica Górna III
102) Lednica Górna IV
103) Lednica Górna V
104) Lednica Górna VI
105) Lednica Górna VII
106) Lednica Górna VIII
107) Lednica Górna Gory -prawy i lewy
108) Lednica Górna Świdówka - prawy i lewy
109) Mała Wieś - prawy i lewy
110) Mała Wieś Sklep - prawy i lewy
111) Mała Wieś Kapliczka - prawy i lewy
112) Mała Wieś Zakątek - prawy i lewy
113) Strumiany Przedszkole, Strumiany Kościół
114) Mała Wieś – Sułków ( Przy składzie)
115) Mietniów I - prawy i lewy
116) Mietniów II
117) Mietniów III - prawy i lewy
118) Mietniów IV - prawy i lewy
119) Mietniów Pod Masztem
120) Mietniów Stawy - prawy i lewy
121) Mietniów Szkoła - prawy i lewy
122) Pawlikowice Cmentarz - prawy i lewy
123) Pawlikowice Krzyż - prawy i lewy
124) Pawlikowice I
125) Pawlikowice II - prawy i lewy
126) Pawlikowice III - prawy i lewy
127) Pawlikowice Skrzyżowanie - prawy i lewy
128) Podstolice Cmentarz - prawy i lewy
129) Podstolice I - prawy i lewy
130) Podstolice II
131) Raciborsko Lipowa - prawy i lew
132) Raciborsko Na Krzyżówce
133) Raciborsko Podedwór
134) Raciborsko V
135) Raciborsko Sieprawówka - prawy i lewy
136) Raciborsko Szkoła - prawy i lewy
137) Rożnowa I - prawy i lewy
138) Rożnowa II - prawy i lewy
139) Rożnowa Centrum - prawy i lewy
140) Rożnowa II - prawy i lewy
141) Siercza I Szkoła
142) Siercza III - prawy i lewy
143) Siercza I - prawy i lewy
144) Siercza II - prawy i lewy
145) Siercza IV - prawy i lewy
146) Siercza Kapliczka - prawy i lewy
147) Siercza IX - prawy i lewy
148) Sułków
149) Sułków Boisko - prawy i lewy
150) Sułków Osiedle - prawy i lewy
151) Sułków Sklep - prawy i lewy
152) Sułków Zwólka - prawy i lewy
153) Sygneczów Stacja Trafo - prawy i lewy
154) Sygneczów Młyn -prawy i lewy
155) Sygneczów Sklep - prawy i lewy
156) Sygneczów Zakręt - prawy i lewy
157) Sygneczów Kościół
158) Śledziejowice Szkoła - prawy i lewy
159) Śledziejowice Arka - prawy i lewy
160) Śledziejowice II - prawy i lewy
161) Śledziejowice Europejska - prawy i lewy
162) Śledziejowice I - prawy i lewy
163) Węgrzce Wielkie Gościniec - prawy i lewy
164) Węgrzce Wielkie Krupy I - prawy i lewy
165) Wegrzce Wielkie Krupy II - prawy i lewy
166) Węgrzce Wielkie OSP - prawy i lewy
167) Węgrzce Wielkie Szkoła - prawy i lewy
168) Węgrzce Wielkie VII - prawy i lewy
169) Zabawa - prawy i lewy
170) Zabawa Granica
2. ZAKRES WYMAGANYCH PODSTAWOWYCH PRAC ZWIĄZANYCH Z ZADANIAMI DOTYCZĄCYMI CZĘŚCI 2):
2.1. Utrzymanie w należytym porządku terenu zatok/miejsc przystankowych/parkingów, zamiatanie, opróżnianie koszy na śmieci, uzupełnianie wkładów (worków):
- Utrzymanie czystości na przystankach komunikacyjnych/zatokach przystankowych/parkingach polegające na bieżącym zbieraniu śmieci z terenu;
- Opróżnianie koszy na przystankach komunikacyjnych/parkingach minimum 2 razy w tygodniu, uzupełnianie worków na śmieci;
- Oczyszczanie nawierzchni przystanków komunikacyjnych/zatok przystankowych/parkingów z błota, kurzu, liści i wszelkich innych zanieczyszczeń wraz z wywozem zebranych odpadów.
2.2. Koszenie i wywożenie trawy – jeśli w obrębie zatoki/miejsca przystankowego/parkingu znajduje się teren zielony:
- Bieżące koszenie trawy, wysokość trawy: max. 15cm;
- Wywóz skoszonej trawy.
2.3. W okresie zimowym odśnieżanie i posypywanie terenu zatoki/miejsca przystankowego/parkingu, wywożenie nadmiaru śniegu:
- bieżące odśnieżanie i zwalczanie śliskości zimowej na przystankach komunikacyjnych/ zatokach przystankowych/parkingach, teren winien być posypany piaskiem na całej długości i szerokości;
- w razie nadmiaru śniegu – śnieg powinien być wywożony na bieżąco.
2.4. Po okresie zimowym teren przystanków komunikacyjnych/zatok przystankowych/parkingów powinien zostać oczyszczony z piasku, żwiru, błota.
2.5. Mycie wiat przystankowych, usuwanie naklejek, napisów i graffiti, mycie ławek.
- mycie wiat przystankowych przy użyciu piany aktywnej 2 x w roku;
- usuwanie na bieżąco naklejek, zbędnych ogłoszeń (wraz z klejem i taśmą klejącą) napisów, graffiti;
- mycie ławek;
- spłukiwanie peronów po umyciu wiat.
3. Wykonawca zobowiązuje się:
3.1. Zabezpieczyć niezbędny sprzęt i materiały, urządzenia oraz potencjał osobowy konieczny do wykonania zakresu umowy.
3.2. W trakcie prowadzenia prac zapewnić w obrębie przystanku komunikacyjnego i peronu przystankowego bezpieczeństwo ruchu drogowego, bezpieczeństwo użytkowników drogi, chodników: pojazdów i pieszych.
4. Dodatkowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia:
4.1. Wykonawca w trakcie wykonywania usług ponosi odpowiedzialność (z tytułu prowadzonych prac) za bezpieczeństwo swoich pracowników oraz innych osób znajdujących się w obrębie prowadzonych prac.
4.2. Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza w niniejszym postępowaniu do posiadania opłaconego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia przez cały okres realizacji zamówienia w wysokości minimum 10 000,00 zł (niezależnie od części na którą jego oferta zostanie wybrana).
4.3. Zamawiający na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, zgodnie z pkt 21 SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90611000-3 - Usługi sprzątania ulic
90612000-0 - Usługi zamiatania ulic
90620000-9 - Usługi odśnieżania
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
4.5.5.) Wartość części: 180000 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa utrzymania czystości i porządku na przystankach komunikacji publicznej i parkingach typu P&R na terenie gminy Wieliczka.1.Część 3 - Utrzymanie czystości i porządku na parkingach typu P&R na terenie gminy Wieliczka:
Przedmiotem zamówienia jest realizacja prac związanych z utrzymaniem czystości i porządku na parkingach typu P&R na terenie gminy Wieliczka zgodnie z zakresem wymaganych prac, które obejmują:
1. Parking P&R + Pętla autobusowa + Przystanek autobusowy z wiatą z miejscowości Węgrzce Wielkie (dz. nr 1352/4 obręb Węgrzce Wielkie powierzchnia 0,2176 ha)
2. Parking P&R + Pętla autobusowa + Przystanek autobusowy z wiatą z miejscowości Byszyce (dz. nr część 465/2 i część 467/2 obręb Byszyce powierzchnia 0,1817 ha)
3. Parking P&R przy stacji kolejowej Węgrzce Wielkie PKP (dz. nr część 78,79,80, 81obręb Węgrzce Wielkie powierzchnia 0,2615 ha)
4. Parking P&R przy stacji kolejowej Kokotów (dz. nr 4/31 obręb Kokotów powierzchnia 0,5322 ha)
5. Parking P&R przy stacji kolejowej ul. Dembowskiego (dz. nr 1752/37, 1887/4, 1887/5, 119/11 obręb nr 1 Wieliczka powierzchnia 1,32 ha).
2. ZAKRES WYMAGANYCH PODSTAWOWYCH PRAC ZWIĄZANYCH Z ZADANIAMI DOTYCZĄCYMI CZĘŚCI 3):
2.1. Utrzymanie w należytym porządku terenu zatok/miejsc przystankowych/parkingów, zamiatanie, opróżnianie koszy na śmieci, uzupełnianie wkładów (worków):
- Utrzymanie czystości na przystankach komunikacyjnych/zatokach przystankowych/parkingach polegające na bieżącym zbieraniu śmieci z terenu;
- Opróżnianie koszy na przystankach komunikacyjnych/parkingach minimum 2 razy w tygodniu, uzupełnianie worków na śmieci;
- Oczyszczanie nawierzchni przystanków komunikacyjnych/zatok przystankowych/parkingów z błota, kurzu, liści i wszelkich innych zanieczyszczeń wraz z wywozem zebranych odpadów.
2.2. Koszenie i wywożenie trawy – jeśli w obrębie zatoki/miejsca przystankowego/parkingu znajduje się teren zielony:
- Bieżące koszenie trawy, wysokość trawy: max. 15cm;
- Wywóz skoszonej trawy.
2.3. W okresie zimowym odśnieżanie i posypywanie terenu zatoki/miejsca przystankowego/parkingu, wywożenie nadmiaru śniegu:
- bieżące odśnieżanie i zwalczanie śliskości zimowej na przystankach komunikacyjnych/ zatokach przystankowych/parkingach, teren winien być posypany piaskiem na całej długości i szerokości;
- w razie nadmiaru śniegu – śnieg powinien być wywożony na bieżąco.
2.4. Po okresie zimowym teren przystanków komunikacyjnych/zatok przystankowych/parkingów powinien zostać oczyszczony z piasku, żwiru, błota.
2.5. Mycie wiat przystankowych, usuwanie naklejek, napisów i graffiti, mycie ławek.
- mycie wiat przystankowych przy użyciu piany aktywnej 2 x w roku;
- usuwanie na bieżąco naklejek, zbędnych ogłoszeń (wraz z klejem i taśmą klejącą) napisów, graffiti;
- mycie ławek;
- spłukiwanie peronów po umyciu wiat.
3. Wykonawca zobowiązuje się:
3.1. Zabezpieczyć niezbędny sprzęt i materiały, urządzenia oraz potencjał osobowy konieczny do wykonania zakresu umowy.
3.2. W trakcie prowadzenia prac zapewnić w obrębie przystanku komunikacyjnego i peronu przystankowego bezpieczeństwo ruchu drogowego, bezpieczeństwo użytkowników drogi, chodników: pojazdów i pieszych.
4. Dodatkowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia:
4.1. Wykonawca w trakcie wykonywania usług ponosi odpowiedzialność (z tytułu prowadzonych prac) za bezpieczeństwo swoich pracowników oraz innych osób znajdujących się w obrębie prowadzonych prac.
4.2. Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza w niniejszym postępowaniu do posiadania opłaconego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia przez cały okres realizacji zamówienia w wysokości minimum 10 000,00 zł (niezależnie od części na którą jego oferta zostanie wybrana).
4.3. Zamawiający na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, zgodnie z pkt 21 SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90611000-3 - Usługi sprzątania ulic
90612000-0 - Usługi zamiatania ulic
90620000-9 - Usługi odśnieżania
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
4.5.5.) Wartość części: 64100 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 81451,87 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 178848,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 81451,87 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FHU MAGDA MAGDALENA ŁANOSZKA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6831951132
7.3.3) Ulica: TRĄBKI 292
7.3.4) Miejscowość: WIELICZKA
7.3.5) Kod pocztowy: 32-020
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ŁANOSZKA MAGDALENA FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA " MAGDA "
jakie przetargi wygrała firma
ŁANOSZKA MAGDALENA FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA " MAGDA "
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 81451,87 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-01-16 do 2024-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 169020,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 191790,29 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 169020,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Produkcyjno – Handlowo – Usługowa Gama Jacek Gołda
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP : 6831230763
7.3.3) Ulica: Grajów 168
7.3.4) Miejscowość: Wieliczka
7.3.5) Kod pocztowy: 32-020
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE JACEK GOŁDA
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE JACEK GOŁDA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 169020,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-01-16 do 2024-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 59883,75 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 306763,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 59883,75 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FHU MAGDA MAGDALENA ŁANOSZKA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6831951132
7.3.3) Ulica: TRĄBKI 292
7.3.4) Miejscowość: WIELICZKA
7.3.5) Kod pocztowy: 32-020
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ŁANOSZKA MAGDALENA FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA " MAGDA "
jakie przetargi wygrała firma
ŁANOSZKA MAGDALENA FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA " MAGDA "
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 59883,75 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-01-16 do 2024-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WIELICZKI
- Realizacja prac związanych z utrzymaniem czystości i porządku na przystankach komunikacji publicznej i parkingach typu P&R na terenie gminy Wieliczka
- Dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 5 w Wieliczce na rok 2025
- Dostawa art. spożywczych w 2025 roku.
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej wraz z dystrybucją energii elektrycznej do budynków Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi Nr 4 im. Erazma Józefa Jerzmanowskiego w Wieliczce
- Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego E do budynków Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi Nr 4 im. Erazma Józefa Jerzmanowskiego w Wieliczce w 2025 r.
więcej: przetargi w Wieliczce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bieżące utrzymanie dróg, ulic, placów, chodników, parkingów, urządzeń BRD i wiat przystankowych, których zarządcą jest Burmistrz Bobolic w 2025 roku
- Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Szczytno w 2025 roku
- Utrzymanie czystości na terenach zielonych przylegających bezpośrednio do wielorodzinnych budynków mieszkalnych wraz z pielęgnacją zieleni niskiej i wysokiej
- Prace interwencyjne związane ze świadczeniem usług w zakresie utrzymania czystości i porządku w miejscach wskazanych przez Zamawiającego.
- Wykonanie robót drogowych w zakresie remontów uszkodzonych nawierzchni wewnętrznych ciągów komunikacyjnych i ich oznakowania oraz wykonanie nowych obiektów drogowych i utwardzeń (...)
- Usługi kompleksowego sprzątania i utrzymania czystości w Ośrodku Edukacji Przyrodniczo Leśnej Dziewicza Góra oraz na parkingach leśnych Biedrusko i Morasko w 2025 roku
więcej: Usługi w zakresie trawników »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.