Ogłoszenie z dnia 2024-01-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00553815/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-12-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przewóz uczestników Warsztatu Terapii Zajęciowej w Będzinie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Stowarzyszenie "Bądź z Nami"
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276807846
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 11 Listopada 7
1.5.2.) Miejscowość: Będzin
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-500
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wtzbedzin@o2.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.badzznami.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c6c4b3c5-9a68-11ee-953e-c2ea26915e211.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przewóz uczestników Warsztatu Terapii Zajęciowej w Będzinie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c6c4b3c5-9a68-11ee-953e-c2ea26915e21
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00059670
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00006779/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Przewóz uczestników Warsztatu Terapii Zajęciowej w Będzinie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00553815
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I - Trasa nr 1:Liczba przewożonych uczestników – 13
Środek transportu powinien posiadać: minimum 17 miejsc siedzących.
Przebieg dzienny środka transportu: ok. 80 km (dowóz i powrót)
DOWOZY do WTZ - przebieg trasy wraz z kolejnością wsiadania uczestników do środka transportu w trakcie dowozu.
Dowóz:
Sączów ul. Kościuszki 37 – Sączów ul. Wolności 22A (osoba z problemami w poruszaniu się) – Strzyżowice ul.1 Maja 66 – Rogoźnik ul. Kościuszki 152 – Bobrowniki ul. Sienkiewicza 250A (osoba z problemami w poruszaniu się) – Wojkowice ul. Jana III Sobieskiego 430 (przystanek przy Netto) – Wojkowice ul. Plaka 4D (zbiórka przy Sobieskiego) – Wojkowice ul. Sucharskiego 18 (przy ulicy) - Boleradz 26 (przy ulicy, osoba z problemami w poruszaniu się) – Będzin-Grodziec ul. Słowackiego (przy Ośrodku Kultury) – Będzin-Grodzic ul. Barlickiego 73 (przy ulicy) – Będzin ul. Namiarkowa 79 (przy ulicy) - Będzin ul. Podłosie 10
Powrót:
Będzin ul. Podłosie 10 – Będzin ul. Gzichowska (przystanek przy targu) – Będzin-Grodziec ul. Barlickiego (przy ulicy) - Będzin-Grodziec ul. Słowackiego (przy Ośrodku Kultury) - Boleradz 26 (przy ulicy, osoba z problemami w poruszaniu się) - Wojkowice ul. Jana III Sobieskiego (przystanek) - Bobrowniki ul. Sienkiewicza 250A (osoba z problemami w poruszaniu się) - Wojkowice ul. Jana III Sobieskiego 430 (przystanek przy Netto) - Rogoźnik ul. Kościuszki 152 - Strzyżowice ul.1 Maja 66 - Sączów ul. Wolności 22 A– Sączów ul. Kościuszki 37
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.5.) Wartość części: 100527,78 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II - Trasa nr 2Liczba przewożonych uczestników – 19
Środek transportu powinien posiadać: minimum 22 miejsca siedzące
Przebieg dzienny środka transportu: ok. 46 km (dowóz i powrót)
DOWOZY do WTZ - przebieg trasy wraz z kolejnością wsiadania uczestników do środka transportu w trakcie dowozu.
Dowóz:
Czeladź ul. Szpitalna (przystanek autobusowy) – Czeladź ul. Szpitalna (zatoczka przed przystankiem autobusowym – obok szkoły) – Czeladź ul. Kosmonautów 49 (przy ulicy) – Czeladź ul. Kosmonautów (przy Żabce) - Czeladź ul. Nowopogońska 208 – Czeladź-Piaski ul. Norwida 14 (parking osiedlowy) – Będzin Syberka ul. Piłsudskiego (przystanek autobusowy) - Będzin zatoczka przy ul. Śmigielskiego 7 (osoba z problemami w poruszaniu się) – Będzin ul. Partyzantów 54 – Będzin Dworzec PKP – Będzin ul. Podłosie 10
Odwóz:
Będzin ul. Podłosie 10 – Będzin ul. Gzichowska (przystanek przy targu) – Będzin Dworzec PKP - Będzin ul. Śmigielskiego (przystanek przy kościele) – Czeladź- Piaski ul. Norwida 14 (parking osiedlowy) – Czeladź-Piaski ul. Nowopogońska 208 – Czeladź ul. Kosmonautów 49 – Czeladź ul. Staszica (zatoczka przy szkole) – Czeladź ul. Szpitalna (przystanek autobusowy koło Biedronki)
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.5.) Wartość części: 73791,67 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III - Trasa nr 3Liczba przewożonych uczestników – 11
Środek transportu powinien posiadać: minimum 13 miejsc siedzących oraz miejsce na wózek inwalidzki
Przebieg dzienny środka transportu: ok. 100 km (dowóz i powrót)
DOWOZY do WTZ - przebieg trasy wraz z kolejnością wsiadania uczestników do środka transportu w trakcie dowozu.
Dowóz:
Brudzowice ul. Gajowa (przystanek autobusowy) – Brudzowice ul. Szkolna 147 (przystanek autobusowy) - Dziewki (przy ulicy obok przedszkola) - Żelisławice ul. Słowik (przy ulicy) – Siewierz ul. Mostowa 18 (Osoba z problemami w poruszaniu się) – Siewierz ul. Krasickiego 1 (przy przystanku) – Siewierz ul. Grabowa 6 (osoba z problemami w poruszaniu się) – Siewierz ul. Spokojna 13 (osoba z problemami w poruszaniu się – wózek inwalidzki) – Siewierz ul .Ogrodowa 17 (osoba z problemami w poruszaniu się) – Siewierz ul. Ogrodowa (przy ulicy) Będzin WTZ ul. Podłosie 10
Odwóz:
Będzin ul. Podłosie 10 – Preczów ul. Miodowa 22 – Brudzowice ul. Gajowa (przy sklepie Lewiatan) – Żelisławice ul. Słowik (przy ulicy) - Dziewki (przy ulicy obok przedszkola) - Siewierz ul. Mostowa 18 - Siewierz ul. Krasickiego 1 - Siewierz ul. Grabowa 6 - Siewierz ul. Spokojna 13 – Siewierz ul. Ogrodowa 17.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.5.) Wartość części: 121916,67 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 97020,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 199584,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 97020,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EMIL SKOWYRSKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 270027840
7.3.3) Ulica: ul. Węgroda 24
7.3.4) Miejscowość: Rogoźnik
7.3.5) Kod pocztowy: 42-582
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 97020,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 91938,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 174636,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 91938,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: USŁUGI PRZEWOZOWE Jacek Gorzelak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 277996000
7.3.3) Ulica: Gen. Jerzego Ziętka
7.3.4) Miejscowość: Piekary Śląskie
7.3.5) Kod pocztowy: 41-940
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 91938,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 119658,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 209563,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 124740,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: USŁUGI PRZEWOZOWE Jacek Gorzelak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 277996000
7.3.3) Ulica: Gen. Jerzego Ziętka
7.3.4) Miejscowość: Piekary Śląskie
7.3.5) Kod pocztowy: 41-940
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 124740,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-31INNE PRZETARGI Z BĘDZINA
więcej: przetargi w Będzinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Świadczenie usług transportu sanitarnego na rzecz Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Nr 1 w Bełżycach - II"
- Realizacja zadań związanych z zapewnieniem opieki rannym dzikim zwierzętom bytującym na terenie miasta Bielska-Białej.
- Świadczenie usług transportu sanitarnego na rzecz SPZOZ w Bychawie.
- Dostawa kruszywa betonowego i pospółki żwirowej do bieżącego utrzymania dróg
- "Przewóz uczniów z terenu Gminy Zduńska Wola w roku szkolnym 2025/2026 oraz roku szkolnym 2026/2027"
- Świadczenie usług kierowcy dla Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Rzeszowie - I postępowanie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.