Ogłoszenie z dnia 2024-01-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00521414/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawy produktów spożywczych wymagających zachowania warunków chłodniczych i/lub mroźniczych, tj. produktów mleczarskich i mrożonek
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKA JADŁODAJNIA "U ŚWIĘTEGO ANTONIEGO"
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 340833633
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Świętego Antoniego 11
1.5.2.) Miejscowość: Włocławek
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-800
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@jadlodajniawloclawek.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.jadlodajniawloclawek.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9e4736c5-8ea1-11ee-b55a-a22b2d7f700e1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawy produktów spożywczych wymagających zachowania warunków chłodniczych i/lub mroźniczych, tj. produktów mleczarskich i mrożonek2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9e4736c5-8ea1-11ee-b55a-a22b2d7f700e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00059673
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00080307/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.13 Dostawy produktów spożywczych wymagających zachowania warunków chłodniczych i/lub mroźniczych, tj. produktów mleczarskich i mrożonek
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00521414
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MJ.AZ.2420-13/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są dostawy produktów spożywczych wymagających zachowania warunków chłodniczych i/lub mroźniczych, tj. produktów mleczarskich i mrożonek dla Miejskiej Jadłodajni „U Świętego Antoniego”:a) Mleko UHT minimum 2% tłuszczu – w litrowym opakowaniu kartonowym,
z minimalnym terminem przydatności do spożycia jeden miesiąc od daty zakupu; jednostka miary: litr, ilość: 1.600 litrów,
b) Mleko UHT 2% tłuszczu – w litrowym opakowaniu kartonowym z minimalnym terminem przydatności do spożycia jeden miesiąc od daty zakupu; jednostka miary: litr, ilość: 1.600 litrów,
c) Śmietana 18% – pasteryzowana, ukwaszona, gęsta, w opakowaniu plastikowym – kubek, opakowanie od 200 g do 450 g, z minimalnym terminem przydatności do spożycia dziesięć dni od daty zakupu; jednostka miary: kilogram, ilość: 350 kilogramów,
d) Śmietana 18% – pasteryzowana, ukwaszona, gęsta, opakowanie od 0,4 l do 5 l, z minimalnym terminem przydatności do spożycia siedem dni od daty zakupu; jednostka miary: litr, ilość: 2.000 litrów,
e) Masło – o zawartości tłuszczu mlecznego minimum 73%, w opakowaniu papierowym od 200 g do 300 g, z minimalnym terminem przydatności do spożycia czternaście dni od daty zakupu; jednostka miary: kilogram, ilość: 400 kilogramów,
f) Margaryna do smarowania z dodatkiem masła – od 400 g do 600 g, w opakowaniu plastikowym, z minimalnym terminem przydatności do spożycia dwadzieścia jeden dni od daty zakupu; jednostka miary: kilogram, ilość: 400 kilogramów,
g) Margaryna do smażenia – opakowanie od 200 g do 250 g, w opakowaniu papierowym z minimalnym terminem przydatności do spożycia dwadzieścia jeden dni od daty zakupu; jednostka miary: kilogram, ilość: 300 kilogramów,
h) Ser żółty – w opakowaniu foliowym, o zawartości tłuszczu minimum 45%, w opakowaniu od 1 kg do 5 kg, dopuszczalne odmiany: Gouda, Edamski, Morski, z minimalnym terminem przydatności do spożycia jeden miesiąc od daty zakupu; jednostka miary: kilogram, ilość: 220 kilogramów,
i) Ser biały, twaróg półtłusty – świeży, w opakowaniu od 0,5 kg do 2 kg, z minimalnym terminem przydatności do spożycia pięć dni od daty zakupu; jednostka miary: kilogram, ilość: 1.100 kilogramów,
j) Ser topiony plastry – w opakowaniu foliowym do 150 g, z minimalnym terminem przydatności do spożycia dwadzieścia jeden dni od daty zakupu; jednostka miary: kilogram, ilość: 50 kilogramów,
k) Ser topiony kostka – o zawartości tłuszczu minimum 25%, w opakowaniu foliowym do 100 g, z minimalnym terminem przydatności do spożycia dwadzieścia jeden dni od daty zakupu; jednostka miary: kilogram, ilość: 80 kilogramów.
l) Serek homogenizowany waniliowy – o zawartości tłuszczu nie mniej niż 4% w opakowaniu plastikowym od 100 g do 200 g z minimalnym terminem przydatności do spożycia dwanaście dni od daty zakupu; jednostka miary: kilogram, ilość: 500 kilogramów,
m) Twaróg - serek śmietankowy – do smarowania kanapek, naturalny, o zawartości tłuszczu nie mniej niż 2%, w opakowaniu do 400 g, z minimalnym terminem przydatności do spożycia siedem dni od daty zakupu; jednostka miary: kilogram, ilość: 200 kilogramów,
n) Jogurt owocowy – o zawartości tłuszczu nie mniej niż 2% w opakowaniu plastikowym - kubek od 100 g do 200 g z minimalnym terminem przydatności do spożycia czternaście dni od daty zakupu; jednostka miary: kilogram, ilość: 500 kilogramów,
o) Jogurt naturalny – o zawartości tłuszczu nie mniej niż 2% w opakowaniu plastikowym- kubek od 100 g do 200 g z minimalnym terminem przydatności do spożycia czternaście dni od daty zakupu; jednostka miary: kilogram, ilość: 450 kilogramów,
p) Jogurt naturalny typu greckiego – gęsty, w opakowaniu od 300 g do 5000 g, z minimalnym terminem przydatności do spożycia dziesięć dni od daty zakupu; jednostka miary: kilogram, ilość: 150 kilogramów,
2. Jakość wymienionego wyżej asortymentu nie może odbiegać od jakości towaru dostępnego w ogólnej sieci handlowej.
3. Wykonawca zapewnia transport produktów spożywczych wymagających zachowania warunków chłodniczych i/lub mroźniczych, tj. produktów mleczarskich i mrożonek do magazynu w siedzibie zamawiającego na własny koszt, dlatego cena oferty musi zawierać koszty transportu i rozładunku.
4. Transport przedmiotowych artykułów, o których mowa w pkt. III/1 musi odbywać się w warunkach spełniających wymogi sanitarno – epidemiologiczne.
5. Miejscem dostaw jest magazyn Miejskiej Jadłodajni „U Świętego Antoniego” przy ul. Św. Antoniego 11 we Włocławku.
6. Ilość przedmiotowych artykułów, o których mowa w pkt. III/1 może ulec zmianie wartościowo maksymalnie o minus 25% ogółem od wartości umowy na dostawy w/w przedmiotu zamówienia, przy czym Wykonawcy nie będzie przysługiwać jakiekolwiek roszczenie z tytułu niewykorzystania przez Zamawiającego przedmiotu umowy w pełnym zakresie ilościowym lub wartościowym.
7. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonywania zmian ilości poszczególnych artykułów przedmiotu zamówienia w granicach wynagrodzenia wykonawcy. Zmiany mogą polegać na zwiększeniu lub zmniejszeniu ilości i wartości danego artykułu/-ów kosztem zmniejszenia lub zwieszenia wartości innych rodzajów artykułów. Zmiana ta nie stanowi zmiany umowy i nie wymaga sporządzenia aneksu.
8. Zamawiający będzie zamawiał określoną partię towaru telefonicznie, e-mailem lub faksem z jednodniowym wyprzedzeniem, najpóźniej do godziny 13:00. Po otrzymaniu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie, pisemnie potwierdzić otrzymanie w/w zamówienia.
9. Dostawy będą odbywać się sukcesywnie przez okres obowiązywania umowy, ilościowo według zapotrzebowania zamawiającego dla części I zamówienia - nie częściej niż dwa razy w tygodniu każdorazowo od godziny 7:00 do godziny 9:00,
W przypadku stwierdzenia w trakcie odbioru dostawy braków ilościowych i jakościowych Wykonawca dostarcza towar wolny od wad jakościowych i uzupełnienia braki ilościowe w terminie do dwóch godzin od momentu zgłoszenia reklamacji.
10. Przedmiot zamówienia musi odpowiadać parametrom ilościowym i jakościowym określonym przez zamawiającego.
Zamawiający dołożył wszelkich starań, aby w opisie przedmiotu zamówienia nie znalazła się żadna nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu. Jeżeli w dokumentach zamówienia, wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, ma ona wyłącznie charakter informacyjny.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15500000-3 - Produkty mleczarskie
15511210-8 - Mleko UHT
15512000-0 - Śmietana
15530000-2 - Masło
15542100-0 - Ser twarogowy
15542200-1 - Ser miękki
15544000-3 - Ser twardy
15545000-0 - Pasty serowe do smarowania
15551300-8 - Jogurt
15551310-1 - Jogurt bez dodatków substancji smakowych
15551320-4 - Jogurt z dodatkiem substancji smakowych
15431100-9 - Margaryna
4.5.5.) Wartość części: 324879,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są dostawy produktów spożywczych wymagających zachowania warunków chłodniczych i/lub mroźniczych, tj. produktów mleczarskich i mrożonek dla Miejskiej Jadłodajni „U Świętego Antoniego”:Część II zamówienia (mrożonki):
a) Mieszanka warzywna – minimum 6 składnikowa, składająca się z co najmniej sześciu spośród dziewięciu wskazanych składników: kalafior, brokuł, marchew, fasola szparagowa, por, brukselka, seler, pietruszka, groszek zielony, z zastrzeżeniem,
iż brukselka, kalafior i brokuł są składnikami obligatoryjnymi; mrożona, w opakowaniu od 2 kg do 10 kg, z minimalnym terminem przydatności do spożycia 3 miesiące od daty zakupu.; jednostka miary: kilogram, ilość: 500 kilogramów,
b) Kalafior – mrożony, w opakowaniu od 2 kg do 10 kg, z minimalnym terminem przydatności do spożycia 3 miesiące od daty zakupu; jednostka miary: kilogram, ilość: 500 kilogramów,
c) Brokuł – mrożony, różyczki, w opakowaniu od 2 kg do 10 kg, z minimalnym terminem przydatności do spożycia 3 miesiące od daty zakupu; jednostka miary: kilogram, ilość: 500 kilogramów,
d) Mieszanka owocowa – składająca się z minimum trzech a maksymalnie z pięciu składników. Trzy spośród pięciu wskazanych składników są obligatoryjne: czarna porzeczka, czerwona porzeczka, wiśnia (bez pestek), śliwka (bez pestek), truskawka. W przypadku zaoferowania mieszanki cztero- lub pięcioskładnikowej składnik czwarty i piąty wybiera Wykonawca według własnego uznania; mrożona, w opakowaniu od 2 kg do 10 kg, z minimalnym terminem przydatności do spożycia 3 miesiące od daty zakupu; jednostka miary: kilogram, ilość: 450 kilogramów,
e) Marchew – kostka, klasa I, bez zielonych i czarnych fragmentów, w opakowaniu od 2 kg do 10 kg, z minimalnym terminem przydatności do spożycia 3 miesiące od daty zakupu; jednostka miary: kilogram, ilość: 1.000 kilogramów,
f) Włoszczyzna – minimum czteroskładnikowa z zastrzeżeniem, iż marchew, pietruszka, seler i por są składnikami obligatoryjnymi, mrożona, w opakowaniu od 2 kg do 10 kg, z minimalnym terminem przydatności do spożycia 3 miesiące od daty zakupu; jednostka miary: kilogram, ilość: 4.200 kilogramów,
g) Szpinak mrożony – w opakowaniu od 0,3 kg do 2,5 kg, z minimalnym terminem przydatności do spożycia 3 miesiące od daty zakupu; jednostka miary: kilogram, ilość: 400 kilogramów,
h) Pierogi z kapustą i grzybami – mrożone w opakowaniu od 0,4 kg do 10 kg o zawartości poszczególnych składników, farsz stanowiący minimum 40% produktu - w tym kapusta kiszona min. 27%, grzyby min. 9%, cebula, bez dodatku oleju palmowego, z minimalnym terminem przydatności do spożycia trzy miesiące od daty zakupu.; jednostka miary: kilogram: ilość: 560 kilogramów,
i) Truskawki – mrożone, bez szypułek, klasa I, w opakowaniu od 2 kg do 10 kg, z minimalnym terminem przydatności do spożycia 3 miesiące od daty zakupu; jednostka miary: kilogram, ilość: 200 kilogramów.
2. Jakość wymienionego wyżej asortymentu nie może odbiegać od jakości towaru dostępnego w ogólnej sieci handlowej.
3. Wykonawca zapewnia transport produktów spożywczych wymagających zachowania warunków chłodniczych i/lub mroźniczych, tj. produktów mleczarskich i mrożonek do magazynu w siedzibie zamawiającego na własny koszt, dlatego cena oferty musi zawierać koszty transportu i rozładunku.
4. Transport przedmiotowych artykułów, o których mowa w pkt. III/1 musi odbywać się w warunkach spełniających wymogi sanitarno – epidemiologiczne.
5. Miejscem dostaw jest magazyn Miejskiej Jadłodajni „U Świętego Antoniego” przy ul. Św. Antoniego 11 we Włocławku.
6. Ilość przedmiotowych artykułów, o których mowa w pkt. III/1 może ulec zmianie wartościowo maksymalnie o minus 25% ogółem od wartości umowy na dostawy w/w przedmiotu zamówienia, przy czym Wykonawcy nie będzie przysługiwać jakiekolwiek roszczenie z tytułu niewykorzystania przez Zamawiającego przedmiotu umowy w pełnym zakresie ilościowym lub wartościowym.
7. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonywania zmian ilości poszczególnych artykułów przedmiotu zamówienia w granicach wynagrodzenia wykonawcy. Zmiany mogą polegać na zwiększeniu lub zmniejszeniu ilości i wartości danego artykułu/-ów kosztem zmniejszenia lub zwieszenia wartości innych rodzajów artykułów. Zmiana ta nie stanowi zmiany umowy i nie wymaga sporządzenia aneksu.
8. Zamawiający będzie zamawiał określoną partię towaru telefonicznie, e-mailem lub faksem z jednodniowym wyprzedzeniem, najpóźniej do godziny 13:00. Po otrzymaniu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie, pisemnie potwierdzić otrzymanie w/w zamówienia.
9. Dostawy będą odbywać się sukcesywnie przez okres obowiązywania umowy, ilościowo według zapotrzebowania zamawiającego: dla części II zamówienia - nie częściej niż trzy razy w tygodniu każdorazowo od godziny 7:00 do godziny 11:00.
W przypadku stwierdzenia w trakcie odbioru dostawy braków ilościowych i jakościowych Wykonawca dostarcza towar wolny od wad jakościowych i uzupełnienia braki ilościowe w terminie do dwóch godzin od momentu zgłoszenia reklamacji.
10. Przedmiot zamówienia musi odpowiadać parametrom ilościowym i jakościowym określonym przez zamawiającego.
Zamawiający dołożył wszelkich starań, aby w opisie przedmiotu zamówienia nie znalazła się żadna nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu. Jeżeli w dokumentach zamówienia, wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, ma ona wyłącznie charakter informacyjny.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15331100-8 - Warzywa świeże lub mrożone
15331170-9 - Warzywa mrożone
15896000-5 - Produkty głęboko mrożone
4.5.5.) Wartość części: 148109,40 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są dostawy produktów spożywczych wymagających zachowania warunków chłodniczych i/lub mroźniczych, tj. produktów mleczarskich i mrożonek dla Miejskiej Jadłodajni „U Świętego Antoniego”:Część III zamówienia (ryby):
a) Paluszki rybne panierowane – filety z ryb białych minimum 60%, o przeciętnej wadze paluszka od 25 g do 35 g w opakowaniach papierowych od 2,50 kg do 10 kg
z minimalnym terminem przydatności do spożycia trzy miesiące od daty zakupu; jednostka miary: kilogram, ilość: 650 kilogramów,
b) Filet śledziowy Matias - I gatunek, w opakowaniu plastikowym od 1 kg do 5 kg, z minimalnym terminem przydatności do spożycia jeden miesiąc od daty zakupu; jednostka miary: kilogram, ilość: 500 kilogramów,
c) Filet rybny – dopuszczalne gatunki: Mintaj rosyjski, Morszczuk, Tilapia, Miruna – głęboko mrożony, w płacie od 100 g do 400 g, o maksymalnej zawartości glazury 5%, bez skóry, I gatunek, filet niepoddawany procesom technologicznym i chemicznym, bez zanieczyszczeń i przebarwień, zamrożony, sposób pakowania: shatterpack (tafla przekładana folią), w opakowaniu od 5 kg do 10 kg, z minimalnym terminem przydatności do spożycia jeden miesiąc od daty zakupu; jednostka miary: kilogram, ilość: 400 kilogramów.
2. Jakość wymienionego wyżej asortymentu nie może odbiegać od jakości towaru dostępnego w ogólnej sieci handlowej.
3. Wykonawca zapewnia transport produktów spożywczych wymagających zachowania warunków chłodniczych i/lub mroźniczych, tj. produktów mleczarskich i mrożonek do magazynu w siedzibie zamawiającego na własny koszt, dlatego cena oferty musi zawierać koszty transportu i rozładunku.
4. Transport przedmiotowych artykułów, o których mowa w pkt. III/1 musi odbywać się w warunkach spełniających wymogi sanitarno – epidemiologiczne.
5. Miejscem dostaw jest magazyn Miejskiej Jadłodajni „U Świętego Antoniego” przy ul. Św. Antoniego 11 we Włocławku.
6. Ilość przedmiotowych artykułów, o których mowa w pkt. III/1 może ulec zmianie wartościowo maksymalnie o minus 25% ogółem od wartości umowy na dostawy w/w przedmiotu zamówienia, przy czym Wykonawcy nie będzie przysługiwać jakiekolwiek roszczenie z tytułu niewykorzystania przez Zamawiającego przedmiotu umowy w pełnym zakresie ilościowym lub wartościowym.
7. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonywania zmian ilości poszczególnych artykułów przedmiotu zamówienia w granicach wynagrodzenia wykonawcy. Zmiany mogą polegać na zwiększeniu lub zmniejszeniu ilości i wartości danego artykułu/-ów kosztem zmniejszenia lub zwieszenia wartości innych rodzajów artykułów. Zmiana ta nie stanowi zmiany umowy i nie wymaga sporządzenia aneksu.
8. Zamawiający będzie zamawiał określoną partię towaru telefonicznie, e-mailem lub faksem z jednodniowym wyprzedzeniem, najpóźniej do godziny 13:00. Po otrzymaniu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie, pisemnie potwierdzić otrzymanie w/w zamówienia.
9. Dostawy będą odbywać się sukcesywnie przez okres obowiązywania umowy, ilościowo według zapotrzebowania zamawiającego dla części III zamówienia - nie częściej niż jeden raz w tygodniu każdorazowo od godziny 7:00 do godziny 11:00.
W przypadku stwierdzenia w trakcie odbioru dostawy braków ilościowych i jakościowych Wykonawca dostarcza towar wolny od wad jakościowych i uzupełnienia braki ilościowe w terminie do dwóch godzin od momentu zgłoszenia reklamacji.
10. Przedmiot zamówienia musi odpowiadać parametrom ilościowym i jakościowym określonym przez zamawiającego.
Zamawiający dołożył wszelkich starań, aby w opisie przedmiotu zamówienia nie znalazła się żadna nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu. Jeżeli w dokumentach zamówienia, wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, ma ona wyłącznie charakter informacyjny.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15211000-0 - Filety rybne
15211100-1 - Świeże filety rybne
15220000-6 - Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb
4.5.5.) Wartość części: 100497,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 109091,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 118626,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 109091,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kujawska Spółdzielnia Mleczarska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8880200591
7.3.3) Ulica: Wysoka 15
7.3.4) Miejscowość: Włocławek
7.3.5) Kod pocztowy: 87-800
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KUJAWSKA SPÓŁDZIELNIA MLECZARSKA
jakie przetargi wygrała firma
KUJAWSKA SPÓŁDZIELNIA MLECZARSKA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 109091,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 44023,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 48619,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 44023,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZESIUK Zakład Produkcji i Hansdlu Antoni Zesiuk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6680003904
7.3.3) Ulica: Tuwima 9
7.3.4) Miejscowość: Turek
7.3.5) Kod pocztowy: 62-700
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 44023,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 31180,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 35190,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 31180,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZESIUK Zakład Produkcji i Handlu Antoni Zesiuk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6680003904
7.3.3) Ulica: Tuwma 9
7.3.4) Miejscowość: Turek
7.3.5) Kod pocztowy: 62-700
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 31180,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
INNE PRZETARGI Z WŁOCŁAWKA
- Ochrona fizyczna mienia obiektów Muzeum Ziemi Kujawskiej i Dobrzyńskiej we Włocławku w 2025 r.
- Opracowanie dokumentacji dla zadania pn.: Budowa trzech budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu we Włocławku przy ulicy Cienistej
- Budowa alejek na Cmentarzu Komunalnym we Włocławku przy Al. Chopina 3/5 - etap IV
- "Świadczenie całodobowej usługi ochrony fizycznej osób, obiektu i mienia Centrum Kultury "Browar B" przy ul. Łęgskiej 28 we Włocławku."
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH NA POTRZEBY KUCHNI GŁÓWNEJ
- Sukcesywna detaliczna dostawa paliw płynnych dla samochodów służbowych i sprzętu
więcej: przetargi w Włocławku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych do Zespołu Szkół Zawodowych Nr 1 im. Władysława Korżyka w Rykach
- "Dostawa artykułów ogólnospożywczych w 2025 roku na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Jaworze podzielonych na 8 grup"
- SUKCESYWNA DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH NA POTRZEBY SZKOŁY PODSTAWOWEJ IM. JANA PAWŁA II W OBROWIE W 2025 ROKU
- "Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Publicznego Przedszkola w Czudcu w 2025 roku".
- "Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Przedszkole nr 39 w Gdańsku z podziałem na 7 części"
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki Przedszkola nr 2 " Plastusiowe Osiedle" w Nowym Tomyślu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.