Ogłoszenie z dnia 2022-02-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00341569/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa ulicy Zabużańskiej w Ołoboku szansą poprawy warunków życia mieszkańców wsi i ich gospodarstw domowych w formule zaprojektuj i wybuduj
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Skąpe
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770505
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Skąpe 65
1.5.2.) Miejscowość: Skąpe
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-213
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 48 683 419213
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@skape.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.skape.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.skape.pl/dokumenty_rodzaj-10-przetargi.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa ulicy Zabużańskiej w Ołoboku szansą poprawy warunków życia mieszkańców wsi i ich gospodarstw domowych w formule zaprojektuj i wybuduj2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3ce19efb-63cc-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00059752
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002791/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.8 Budowa ulicy Zabużańskiej w miejscowości Ołobok
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00341569/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.17.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zamawiający powierza Wykonawcy do wykonania, a Wykonawca zobowiązuje się zrealizować zadanie polegające na „Budowie ulicy Zabużańskiej szansą poprawy warunków życia mieszkańców wsi i ich gospodarstw domowych” w formule zaprojektuj i wybuduj, z udziałem Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, który realizowany jest ze środków Funduszu Przeciwdziałania COVID-19.
2. Opis inwestycji: Jedna z największych miejscowości w gminie wiejskiej Skąpe, tj. Ołobok (799 mieszkańców) posiada wysoko rozbudowaną sieć usług publicznych (szkoła, przedszkole, sklepy, kościół, OSP, KGW, NGO itp.), nie posiada jednak dróg o właściwym standardzie pozwalających na prawidłowe funkcjonowanie sektora publicznego, społecznego i gospodarczego. W wyniku zadania powstanie droga o dł. 284,22 mb i szer. 5,0 m z chodnikiem, oświetlonym przejściem dla pieszych i kanalizacją deszczową.
3. Przedmiotem zamówienia jest:
1) wykonanie dokumentacji projektowej
2) wykonanie robót budowlanych na podstawie dokumentacji projektowej
4. Szczegółowy zakres przedmiotu umowy określa program funkcjonalno-użytkowy, który stanowi integralną część specyfikacji warunków zamówienia – załącznik nr 1 do umowy. Wszędzie, gdzie w programie funkcjonalno-użytkowym powołano się na ustawę Prawo zamówień publicznych należy stosować się do ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 z późn. zm.). Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot zamówienia zgodnie ze wszystkimi przepisami prawnymi i dokumentami wyszczególnionymi w programie funkcjonalno-użytkowym.
5. Wykonawca w imieniu Zamawiającego uzyska decyzję o pozwoleniu na budowę lub zaświadczenia właściwego organu o braku sprzeciwu do wykonywania robót budowlanych w przypadku zgłoszenia budowy/wykonywania robót budowlanych.
6. Rozliczenie przedmiotu umowy zostanie dokonane fakturą końcową na podstawie załączonego protokołu odbioru końcowego, sprawdzonego przez Inspektora nadzoru i zatwierdzonego przez Zamawiającego.
7. Finansowanie Inwestycji odbywa się w podziale na:
a) wkład własny Zamawiającego – w wysokości nie mniejszej niż 5 % wynagrodzenia Wykonawcy,
b) dofinasowane ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych - w wysokości nie większej niż 95 % wynagrodzenia Wykonawcy.
8. Wykonawca zapewnieni finansowanie Inwestycji w części niepokrytej wkładem własnym Zamawiającego.
9. Zamawiający przekaże Wykonawcy w terminie do 360 dni od dnia podpisania umowy, zaliczkę stanowiącą wkład własny Zamawiającego, w kwocie nie mniejszej niż 5 % wynagrodzenia Wykonawcy, o którym mowa w §7 ust. 1. Na dzień zawarcia umowy zaliczka stanowi kwotę ……. (słownie: …), tj. ……% (słownie: ….) wynagrodzenia Wykonawcy.
10. Zaliczka zostanie wypłacona na podstawie faktury zaliczkowej, wystawionej przez Wykonawcę. Uwaga! Ze względu na wynagrodzenie ryczałtowe dołączony do SWZ w załączniku nr 10 przedmiar robót należy traktować wyłącznie jako dokumentację pomocniczą do oszacowania i złożenia oferty. Podstawą do opracowania ceny ryczałtowej jest SWZ oraz Program Funkcjonalno-Użytkowy. Załączone przedmiary robót służą tylko do uzupełnienia opisu przedmiotu zamówienia i nie są podstawą do wyliczenia ceny. Zgodnie z istotą wynagrodzenia ryczałtowego przedmiar robót do wyliczenia ceny oferty winien sporządzić Wykonawca na podstawie Programu Funkcjonalno-Użytkowego lub pomiarów z natury. Wykonawca musi przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia. W związku z powyższym, Zamawiający zaleca sprawdzenie w terenie warunków wykonania zamówienia.
2) Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z przedmiotem zamówienia oraz zawarcia w cenie oferty wszystkich kosztów za prace niezbędne do prawidłowego ich wykonania. Obowiązującym przy realizacji zadania będzie rozliczenie ryczałtowe inwestycji, zgodnie z technologią robót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45113000-2 - Roboty na placu budowy
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1190033,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1593877,04 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1190033,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SID-BUD Maciej Sidorowicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 9271913651
7.3.4) Miejscowość: Węgrzynice
7.3.5) Kod pocztowy: 66-213
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1190033,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji pn. "Budowa żłobka przy ul. Kobiałka".
- Zaprojektowanie i budowa pawilonu dydaktycznego P-7 w technologii kontenerowej dla Akademii Wychowania Fizycznego im. Polskich Olimpijczyków we Wrocławiu
- Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn.: Wymiana dachu budynku nr 10 b-c (internat) w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym w Zgorzelcu
- "Budowa Samorządowego Żłobka Miasta Rumi przy ul. Reja w Rumi w formule zaprojektuj i wybuduj".
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn. "Budowa hali - zadaszenia istniejących kortów do tenisa ziemnego
- Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Płośnica
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.