eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona GóraOpracowanie dok. projektowej na modern. komunalnego wielorodz. bud. mieszkaln. przy ul. Batorego 20 oraz ul. Batorego 38 w Z. Górze w ramach zad. pn.:Modernizacja budynków i lokali komunalnych-II etap



Ogłoszenie z dnia 2025-01-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Opracowanie dok. projektowej na modern. komunalnego wielorodz. bud. mieszkaln. przy ul. Batorego 20 oraz ul. Batorego 38 w Z. Górze w ramach zad. pn.:Modernizacja budynków i lokali komunalnych–II etap

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368268097

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Zjednoczenia 110

1.5.2.) Miejscowość: Zielona Góra

1.5.3.) Kod pocztowy: 65-120

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.7.) Numer telefonu: (+48) 68 353 67 04

1.5.8.) Numer faksu: (+48) 68 353 36 84

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gm.zgora.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.gm.zgora.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/gm.zgora

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Gospodarka mieszkaniowa

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Opracowanie dok. projektowej na modern. komunalnego wielorodz. bud. mieszkaln. przy ul. Batorego 20 oraz ul. Batorego 38 w Z. Górze w ramach zad. pn.:Modernizacja budynków i lokali komunalnych–II etap

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-476165e3-dec2-4600-a9e3-246dff8eade6

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00059788

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00610927

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZ.261.19.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 186463,34 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zadanie nr 1: Opracowanie dokumentacji projektowej na modernizację komunalnego wielorodzinnego budynku mieszkalnego przy ul. Batorego 20 w Zielonej Górze, na działce nr 131/9 obręb 0019, wraz z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na budowę. Komunalny wielorodzinny budynek mieszkalny przy ul. Batorego 20 w Zielonej Górze ujęty jest w wojewódzkiej ewidencji zabytków i usytuowany w bezpośrednim otoczeniu ścisłej strefy ochrony konserwatorskiej. W chwili obecnej budynek jest wykwaterowany z uwagi na jego stan techniczny.
2. Szczegółowy opis zamówienia zamieszczony jest w załączniku nr 7 pn. Opis przedmiotu zamówienia zwanym dalej OPZ oraz w załączniku nr 6 pn. Projekt umowy.
3. Wspólny Słownik Zamówień CPV:
71320000-7 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania,
71220000-6 Usługi projektowania architektonicznego,
71222000-0 Usługi architektoniczne w zakresie przestrzeni
71245000-7 Plany zatwierdzające, rysunki robocze i specyfikacje
712420000-6 Usługi projektowania architektonicznego
71321200-6 Usługi projektowania systemów grzewczych
71250000-5 Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe
71300000-1 Usługi inżynieryjne
4. Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez Wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy PZP.
5. Zamawiający nie określa dodatkowych wymagań związanych z zatrudnianiem osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy PZP.
6. Wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest realizować przedmiot zamówienia zgodnie z wymaganiami w zakresie elektromobilności, o których mowa w pkt 24 SWZ.
7. Dokumentacja projektowa powinna zostać wykonana zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym w szczególności zgodnie z Prawem budowlanym oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego z późn. zm. oraz Rozporządzenie Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2022 r. poz. 1679 z późn. zm.).
8. Dokumentacja projektowa winna przewidywać zaprojektowanie czterech lokali mieszkalnych
po dwa na każdej kondygnacji modernizowanego budynku oraz modernizację części wspólnych budynku w sposób taki, aby spełnione zostały wszelkie warunki techniczne jakim powinny odpowiadać budynki mieszkalne wielorodzinne oraz spełniać warunki zapisane w art. 6b ustawy „O finansowym wsparciu tworzenia lokali mieszkalnych na wynajem, mieszkań chronionych, noclegowni, schronisk dla osób bezdomnych, ogrzewalni i tymczasowych pomieszczeń” z dnia 8 grudnia 2006 r. (Dz.U. z 2024 r., poz. 304 t.j. z późn. zm.). Zamawiający dopuszcza zmianę układu pomieszczeń w poszczególnych lokalach mieszkalnych.
9. Zamawiający zastrzega, że Wykonawca nie może stosować znaków towarowych, patentów lub wskazania pochodzenia materiałów, chyba że nie można opisać ich za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a wskazaniu takiemu towarzyszą nadto wyrazy „lub równoważny” ze wskazaniem parametrów, właściwości które spełnić mogą inne produkty lub materiały (w celu stwierdzenia równoważności zgodnie z art. 99 ust. 6 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych z późn. zm.).
10. Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć Zamawiającemu kopię aktualnej polisy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej, o której mowa w § 10 ust. 12 umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.5.) Wartość części: 93231,67 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zadanie nr 2: Opracowanie dokumentacji projektowej na modernizację komunalnego wielorodzinnego budynku mieszkalnego przy ul. Batorego 38 w Zielonej Górze, na działce nr 42/8 obręb 0019, wraz z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na budowę. Komunalny budynek mieszkalny wielorodzinny przy ul. Batorego 38 w Zielonej Górze usytuowany jest w bezpośrednim otoczeniu ścisłej strefy konserwatorskiej. W chwili obecnej budynek jest wykwaterowany z uwagi na jego stan techniczny.
2. Szczegółowy opis zamówienia zamieszczony jest w załączniku nr 7 pn. Opis przedmiotu zamówienia zwanym dalej OPZ oraz w załączniku nr 6 pn. Projekt umowy.
3. Wspólny Słownik Zamówień CPV:
71320000-7 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania,
71220000-6 Usługi projektowania architektonicznego,
71222000-0 Usługi architektoniczne w zakresie przestrzeni
71245000-7 Plany zatwierdzające, rysunki robocze i specyfikacje
712420000-6 Usługi projektowania architektonicznego
71321200-6 Usługi projektowania systemów grzewczych
71250000-5 Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe
71300000-1 Usługi inżynieryjne
4. Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez Wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy PZP.
5. Zamawiający nie określa dodatkowych wymagań związanych z zatrudnianiem osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy PZP.
6. Wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest realizować przedmiot zamówienia zgodnie z wymaganiami w zakresie elektromobilności, o których mowa w pkt 24 SWZ.
7. Dokumentacja projektowa powinna zostać wykonana zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym w szczególności zgodnie z Prawem budowlanym oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego z późn. zm. oraz Rozporządzenie Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2022 r. poz. 1679 z późn. zm.).
8. Dokumentacja projektowa winna przewidywać zaprojektowanie czterech lokali mieszkalnych po dwa na każdej kondygnacji modernizowanego budynku oraz modernizację części wspólnych budynku w sposób taki, aby spełnione zostały wszelkie warunki techniczne jakim powinny odpowiadać budynki mieszkalne wielorodzinne oraz spełniać warunki zapisane w art. 6b ustawy „O finansowym wsparciu tworzenia lokali mieszkalnych na wynajem, mieszkań chronionych, noclegowni, schronisk dla osób bezdomnych, ogrzewalni i tymczasowych pomieszczeń” z dnia 8 grudnia 2006 r. (Dz.U. z 2024 r., poz. 304 t.j. z późn. zm.). Zamawiający dopuszcza zmianę układu pomieszczeń w poszczególnych lokalach mieszkalnych.
9. Zamawiający zastrzega, że Wykonawca nie może stosować znaków towarowych, patentów
lub wskazania pochodzenia materiałów, chyba że nie można opisać ich za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a wskazaniu takiemu towarzyszą nadto wyrazy „lub równoważny” ze wskazaniem parametrów, właściwości które spełnić mogą inne produkty lub materiały (w celu stwierdzenia równoważności zgodnie z art. 99 ust. 6 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych z późn. zm.).
10. Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć Zamawiającemu kopię aktualnej polisy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej, o której mowa w § 10 ust. 12 umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.5.) Wartość części: 93231,67 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 94464,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 129150,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 94464,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usług Projektowo - Inwestycyjnych PLAN Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9291666003

7.3.3) Ulica: Browarna 1

7.3.4) Miejscowość: Zielona Góra

7.3.5) Kod pocztowy: 65-849

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 94464,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 160 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 94464,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 116850,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 94464,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usług Projektowo - Inwestycyjnych PLAN Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9291666003

7.3.3) Ulica: Browarna 1

7.3.4) Miejscowość: Zielona Góra

7.3.5) Kod pocztowy: 65-849

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 94464,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 160 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.