Ogłoszenie z dnia 2025-01-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00610927/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Opracowanie dok. projektowej na modern. komunalnego wielorodz. bud. mieszkaln. przy ul. Batorego 20 oraz ul. Batorego 38 w Z. Górze w ramach zad. pn.:Modernizacja budynków i lokali komunalnych–II etap
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368268097
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Zjednoczenia 110
1.5.2.) Miejscowość: Zielona Góra
1.5.3.) Kod pocztowy: 65-120
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.7.) Numer telefonu: (+48) 68 353 67 04
1.5.8.) Numer faksu: (+48) 68 353 36 84
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gm.zgora.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.gm.zgora.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/gm.zgora1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Gospodarka mieszkaniowa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Opracowanie dok. projektowej na modern. komunalnego wielorodz. bud. mieszkaln. przy ul. Batorego 20 oraz ul. Batorego 38 w Z. Górze w ramach zad. pn.:Modernizacja budynków i lokali komunalnych–II etap2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-476165e3-dec2-4600-a9e3-246dff8eade6
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00059788
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00610927
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZ.261.19.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 186463,34 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zadanie nr 1: Opracowanie dokumentacji projektowej na modernizację komunalnego wielorodzinnego budynku mieszkalnego przy ul. Batorego 20 w Zielonej Górze, na działce nr 131/9 obręb 0019, wraz z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na budowę. Komunalny wielorodzinny budynek mieszkalny przy ul. Batorego 20 w Zielonej Górze ujęty jest w wojewódzkiej ewidencji zabytków i usytuowany w bezpośrednim otoczeniu ścisłej strefy ochrony konserwatorskiej. W chwili obecnej budynek jest wykwaterowany z uwagi na jego stan techniczny.2. Szczegółowy opis zamówienia zamieszczony jest w załączniku nr 7 pn. Opis przedmiotu zamówienia zwanym dalej OPZ oraz w załączniku nr 6 pn. Projekt umowy.
3. Wspólny Słownik Zamówień CPV:
71320000-7 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania,
71220000-6 Usługi projektowania architektonicznego,
71222000-0 Usługi architektoniczne w zakresie przestrzeni
71245000-7 Plany zatwierdzające, rysunki robocze i specyfikacje
712420000-6 Usługi projektowania architektonicznego
71321200-6 Usługi projektowania systemów grzewczych
71250000-5 Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe
71300000-1 Usługi inżynieryjne
4. Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez Wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy PZP.
5. Zamawiający nie określa dodatkowych wymagań związanych z zatrudnianiem osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy PZP.
6. Wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest realizować przedmiot zamówienia zgodnie z wymaganiami w zakresie elektromobilności, o których mowa w pkt 24 SWZ.
7. Dokumentacja projektowa powinna zostać wykonana zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym w szczególności zgodnie z Prawem budowlanym oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego z późn. zm. oraz Rozporządzenie Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2022 r. poz. 1679 z późn. zm.).
8. Dokumentacja projektowa winna przewidywać zaprojektowanie czterech lokali mieszkalnych
po dwa na każdej kondygnacji modernizowanego budynku oraz modernizację części wspólnych budynku w sposób taki, aby spełnione zostały wszelkie warunki techniczne jakim powinny odpowiadać budynki mieszkalne wielorodzinne oraz spełniać warunki zapisane w art. 6b ustawy „O finansowym wsparciu tworzenia lokali mieszkalnych na wynajem, mieszkań chronionych, noclegowni, schronisk dla osób bezdomnych, ogrzewalni i tymczasowych pomieszczeń” z dnia 8 grudnia 2006 r. (Dz.U. z 2024 r., poz. 304 t.j. z późn. zm.). Zamawiający dopuszcza zmianę układu pomieszczeń w poszczególnych lokalach mieszkalnych.
9. Zamawiający zastrzega, że Wykonawca nie może stosować znaków towarowych, patentów lub wskazania pochodzenia materiałów, chyba że nie można opisać ich za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a wskazaniu takiemu towarzyszą nadto wyrazy „lub równoważny” ze wskazaniem parametrów, właściwości które spełnić mogą inne produkty lub materiały (w celu stwierdzenia równoważności zgodnie z art. 99 ust. 6 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych z późn. zm.).
10. Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć Zamawiającemu kopię aktualnej polisy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej, o której mowa w § 10 ust. 12 umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.5.) Wartość części: 93231,67 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zadanie nr 2: Opracowanie dokumentacji projektowej na modernizację komunalnego wielorodzinnego budynku mieszkalnego przy ul. Batorego 38 w Zielonej Górze, na działce nr 42/8 obręb 0019, wraz z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na budowę. Komunalny budynek mieszkalny wielorodzinny przy ul. Batorego 38 w Zielonej Górze usytuowany jest w bezpośrednim otoczeniu ścisłej strefy konserwatorskiej. W chwili obecnej budynek jest wykwaterowany z uwagi na jego stan techniczny.2. Szczegółowy opis zamówienia zamieszczony jest w załączniku nr 7 pn. Opis przedmiotu zamówienia zwanym dalej OPZ oraz w załączniku nr 6 pn. Projekt umowy.
3. Wspólny Słownik Zamówień CPV:
71320000-7 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania,
71220000-6 Usługi projektowania architektonicznego,
71222000-0 Usługi architektoniczne w zakresie przestrzeni
71245000-7 Plany zatwierdzające, rysunki robocze i specyfikacje
712420000-6 Usługi projektowania architektonicznego
71321200-6 Usługi projektowania systemów grzewczych
71250000-5 Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe
71300000-1 Usługi inżynieryjne
4. Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez Wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy PZP.
5. Zamawiający nie określa dodatkowych wymagań związanych z zatrudnianiem osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy PZP.
6. Wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest realizować przedmiot zamówienia zgodnie z wymaganiami w zakresie elektromobilności, o których mowa w pkt 24 SWZ.
7. Dokumentacja projektowa powinna zostać wykonana zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym w szczególności zgodnie z Prawem budowlanym oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego z późn. zm. oraz Rozporządzenie Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2022 r. poz. 1679 z późn. zm.).
8. Dokumentacja projektowa winna przewidywać zaprojektowanie czterech lokali mieszkalnych po dwa na każdej kondygnacji modernizowanego budynku oraz modernizację części wspólnych budynku w sposób taki, aby spełnione zostały wszelkie warunki techniczne jakim powinny odpowiadać budynki mieszkalne wielorodzinne oraz spełniać warunki zapisane w art. 6b ustawy „O finansowym wsparciu tworzenia lokali mieszkalnych na wynajem, mieszkań chronionych, noclegowni, schronisk dla osób bezdomnych, ogrzewalni i tymczasowych pomieszczeń” z dnia 8 grudnia 2006 r. (Dz.U. z 2024 r., poz. 304 t.j. z późn. zm.). Zamawiający dopuszcza zmianę układu pomieszczeń w poszczególnych lokalach mieszkalnych.
9. Zamawiający zastrzega, że Wykonawca nie może stosować znaków towarowych, patentów
lub wskazania pochodzenia materiałów, chyba że nie można opisać ich za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a wskazaniu takiemu towarzyszą nadto wyrazy „lub równoważny” ze wskazaniem parametrów, właściwości które spełnić mogą inne produkty lub materiały (w celu stwierdzenia równoważności zgodnie z art. 99 ust. 6 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych z późn. zm.).
10. Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć Zamawiającemu kopię aktualnej polisy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej, o której mowa w § 10 ust. 12 umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.5.) Wartość części: 93231,67 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 94464,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 129150,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 94464,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usług Projektowo - Inwestycyjnych PLAN Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9291666003
7.3.3) Ulica: Browarna 1
7.3.4) Miejscowość: Zielona Góra
7.3.5) Kod pocztowy: 65-849
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG PROJEKTOWO INWESTYCYJNYCH PLAN SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG PROJEKTOWO INWESTYCYJNYCH PLAN SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 94464,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 160 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 94464,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 116850,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 94464,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usług Projektowo - Inwestycyjnych PLAN Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9291666003
7.3.3) Ulica: Browarna 1
7.3.4) Miejscowość: Zielona Góra
7.3.5) Kod pocztowy: 65-849
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG PROJEKTOWO INWESTYCYJNYCH PLAN SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG PROJEKTOWO INWESTYCYJNYCH PLAN SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 94464,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 160 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Budowa hali sportowej przy Zespole Szkół Mistrzostwa Sportowego w Zielonej Górze.
- ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE OPRYSKÓW PRZECIWKO KOMAROM, KLESZCZOM I MESZKOM NA TERENIE MIASTA ZIELONA GÓRA
- Rozbudowa cmentarza komunalnego przy ul. Wrocławskiej w Zielonej Górze - etap IV, część 3
- Transport uczestników projektu Zaufanie dzięki językowi na wycieczki lokalne oraz do Cottbus w latach 2025-2027
- Budowa drogi pożarowej DP29 na terenie Leśnictwa Świdnica w oddz. 883, 875, 874, 873 i 872 oraz przebudowa zjazdu z drogi wojewódzkiej nr 279
- Utrzymanie oznakowania poziomego dróg
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa mieszkań komunalnych na terenie Gminy Staroźreby"
- Budowa infrastruktury edukacyjnej w gminie Skrzyszów
- " Budowa odcinka sieci kanalizacji sanitarnej na odcinku od ul. Witosa do ul. Wólczyńskiej w Sannikach"
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: "Budowa sieci kanalizacyjnej Żarnów - Bronów - Soczówki"
- Opracowanie dokumentacji projektowej na rozbudowę, remont, przebudowę i zmianę sposobu użytkowania na cele Białostockiego Centrum Seniora zabytkowego budynku przy ul. Jana III Sobieskiego 22.
- Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w Tomaszowie Mazowieckim
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.