eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bytom"Świadczenie usług ochrony osób i mienia oraz fizycznego zabezpieczenia obszarów, obiektów i urządzeń" dla Oddziału KWK "Makoszowy" w roku 2022"



Ogłoszenie z dnia 2022-02-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Świadczenie usług ochrony osób i mienia oraz fizycznego zabezpieczenia obszarów, obiektów i urządzeń” dla Oddziału KWK „Makoszowy” w roku 2022”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276902504

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Strzelców Bytomskich 207

1.5.2.) Miejscowość: Bytom

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-914

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kbocian@srk.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.srk.com.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.srk.com.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Jednoosobowa Spółka Skarbu Państwa

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Świadczenie usług ochrony osób i mienia oraz fizycznego zabezpieczenia obszarów, obiektów i urządzeń” dla Oddziału KWK „Makoszowy” w roku 2022”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4746a1ac-30ce-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00059802

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00237281/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-M-0008/21

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2812227,60 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2. Szczegółowy opis przedmiotu umowy obejmuje:
1) Zabezpieczenie zakładu przed przedostaniem się na jego teren osób nieuprawnionych,
2) Kontrola ruchu osobowego przez pracowników ochrony fizycznej mająca na celu niedopuszczenie do wtargnięcia na teren chronionego obiektu osób, których wejście z punktu widzenia celów ochrony jest niepożądane oraz niedopuszczenie do wyjścia z chronionego obiektu osób, wobec których istnieje podejrzenie dokonania czynu przestępczego.
3) Kontrola ruchu materiałowego przez pracowników ochrony fizycznej, pozwalająca na swobodną w granicach określonych przez Zamawiającego, procedurę przepływu środków materiałowych. Ruch materiałowy powinien odbywać się na podstawie dokumentów, z którymi powinni być zapoznani pracownicy ochrony.
4) Wykonywanie dokumentacji fotograficznej podczas czynności kontrolnych na wjedzie i wyjeździe z zakładu w trakcie wnoszenia i wynoszenia składników majątkowych oraz w przypadkach sprzedaży materiałów sklasyfikowanych przez kopalnię jako złom podczas i w miejscach ich załadunków, zgodnie z instrukcją fotografowania.
5) Ochrona mienia zakładu przed kradzieżą, rabunkiem i innymi formami zaboru mienia oraz ujawnianie faktów marnotrawstwa i dewastacji w obrębie terenów chronionych.
6) Ochrona i zabezpieczenie zakładu przed działaniem na jego terenie osób zakłócających porządek publiczny,
7) Ochrona zakładu przed bezprawnym filmowaniem, fotografowaniem, szkicowaniem
i aktami sabotażu lub dywersji,
8) Wykonywanie działań zapobiegających przestępstwom i wykroczeniom,
9) Przeciwdziałanie zdarzeniom i czynom naruszającym ustalony porządek na terenie zakładu poprzez między innymi:
a) Kontrole i zabezpieczenie łaźni górniczych przed dostępem osób nieuprawnionych oraz zapobieganie kradzieżom mienia pracowników kopalni,
b) Sprawdzanie stanu trzeźwości osób usiłujących wejść na teren zakładu pod wpływem alkoholu oraz znajdujących się na terenie zakładu zgodnie z procedurą stosowaną w kopalni,
c) Zabezpieczenie i kontrola bram wjazdowych i wyjazdowych oraz torowisk i bocznic kolejowych zlokalizowanych na terenie kopalni,
10) Prowadzenie działań prewencyjnych zapobiegających kradzieżom i dewastacjom na terenie chronionym,
11) Bezzwłoczne informowanie Kierownictwa Zakładu poprzez Koordynatora ds. Ochrony Osób i Mienia (dalej: Koordynator) o przestępstwach i wykroczeniacpopełnianych na terenie chronionym,
12) Przedkładanie opinii i wniosków do Koordynatora w zakresie poprawy stanu bezpieczeństwa,
13) Nadzór i bieżąca obsługa /podgląd/ systemu użytkowej telewizji przemysłowej oraz pozostałych urządzeń sygnalizacyjno – alarmowych i środków łączności, w tym elektronicznego systemu kontrolno – alarmowego na stanowisku Dowódcy zmiany.
14) Wykonawca zapewni całodobową gotowość grupy interwencyjnej wraz z samochodem w przypadku zagrożenia bezpieczeństwa osób i mienia lub wypadków masowych, katastrof budowlanych, pożarów i innych zdarzeń,
15) Sygnałem do rozpoczęcia interwencji będzie polecenie wydane przez Koordynatora
ds. Ochrony Osób i Mienia kopalni, dowódcę zmiany lub Dyspozytora Kopalni. Maksymalny czas przyjazdu grupy nie może przekraczać 20 minut, odpłatność za wyżej wymienione usługi w cenie umowy. Członkowie grupy interwencyjnej będą posiadać uprawnienia kwalifikowanego pracownika ochrony fizycznej, będą umundurowani w sposób identyfikujący ich jako służbę ochrony, zaopatrzeni w czytelne identyfikatory, wyposażeni w środki łączności oraz środki przymusu bezpośredniego,
16) Asysta przy transporcie składników majątkowych zakładu pomiędzy poszczególnymi rejonami kopalni – przerzuty urządzeń, złomu stalowego, kolorowego itp. przez pracowników z patrolu kopalni.
17) Stała kontrola i niezwłoczne informowanie Koordynatora o wszelkich przypadkach uszkodzenia ogrodzenia na terenie zakładu głównego, szybach peryferyjnych i pompowniach wód opadowych.
18) Kontrolę i nadzór nad służbą ochrony zakładu sprawował będzie ze strony Zamawiającego Koordynator,
19) Prowadzenie punktu przyjmowania depozytów,
20) Prowadzenie dokumentacji związanej z realizacją usług ochrony według ustaleń zamawiającego. Wszystkie wymagane druki dostarcza wykonawca.
21) Zapewnienie niezależnej od operatorów publicznych i innych (na wydzielonej częstotliwości transmisja cyfrowa, kodowana) łączności pomiędzy wszystkimi osobami i podmiotami uczestniczącymi w wykonaniu zamówienia spoczywa po stronie wykonawcy.
22) Wykonawca, będzie dysponował na terenie chronionych obiektów Zamawiającego oznakowanym samochodem służbowym, który będzie w dyspozycji 24 godziny na dobę,
23) Realizowanie innych zadań wynikających z Zarządzeń Dyrektora Kopalni.
24) Zamawiający przekaże odpłatnie w dzierżawę Wykonawcy składniki majątkowe niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia. Warunki wynajmu zastaną określone w odrębnej umowie.
25) Świadczenie usług w ramach przedmiotu umowy odbywać się będzie 24 godziny na dobę na dwóch zmianach w dni robocze i w dni wolne od pracy (we wszystkie dni roku), tj.:
a) Zmiana I – w godzinach od 6.00 do 18.00,
b) Zmiana II – w godzinach od 18.00 do 6.00.
26) Zamawiający nie dopuszcza aby pracownik ochrony w systemie ciągłym pracował dłużej niż na jednej zmianie.
27) Pracownicy wykonawcy zobowiązani będą do ewidencjonowania swojego czasu pracy poprzez korzystanie z odpłatnego systemu rejestracji RCP w Kopalni, na podstawie której będą rozliczane roboczogodziny zgodnie z planem obłożenia posterunków.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2760871,68 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2982985,46 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2759898,31 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Tak

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Time Security Sp. z o.o.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Sky One Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 2220818844

7.3.3) Ulica: Pl. Wolności 2

7.3.4) Miejscowość: Mysłowice

7.3.5) Kod pocztowy: 41-400

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2759898,31 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.