Ogłoszenie z dnia 2024-01-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00519707/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa elementów systemu nawadniania do uprawy sadzonek w ramach przebudowy deszczowni w Szkółce Leśnej w Łówczy – II postępowanie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Nadleśnictwo Narol
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650016727
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bohaterów Września 1939 r. nr 38
1.5.2.) Miejscowość: Narol
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-610
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: narol@krosno.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_krosno/nadl_narol/zamowienia_publiczne
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_narol1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
gospodarka leśna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa elementów systemu nawadniania do uprawy sadzonek w ramach przebudowy deszczowni w Szkółce Leśnej w Łówczy – II postępowanie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-539dfe4a-8dee-11ee-9fb5-3edbb70f45bd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00059823
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00403154/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Dostawa elementów systemu nawadniania do uprawy sadzonek w ramach przebudowy deszczowni w Szkółce Leśnej w Łówczy – II postępowanie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00519707
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SA.270.1.13.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 291983,55 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 237385 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa elementów deszczowni w ilościach:• Rura przelotowa średnicy 70 mm, długości 6,0 m, ilość 240 szt.,
• Rura przelotowa średnicy 50 mm, długości 6,0 m, ilość 310 szt.,
• Łuk średnicy 70mm, załamanie o kąt 90°, ilość 50 szt. (uszczelka w króćcu żeńskim),
• Redukcja 70/50 mm, długości 0,5 m, w ilości 30 szt. (o redukcji męskiej 70mm na żeńską 50mm, uszczelka w króćcu żeńskim)
• Redukcja 90/70 mm, długości 0,5 m, w ilości 30 szt. (o redukcji z męskiej 70mm na żeńską 50mm, uszczelka w króćcu żeńskim)
• Zaślepka wewnętrzna średnica 50 mm, w ilości 30 szt.
• Zaślepka wewnętrzna średnica 70 mm, w ilości 10 szt
4.5.3.) Główny kod CPV: 65100000-4 - Usługi przesyłu wody i podobne
4.5.5.) Wartość części: 200490,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa elementów deszczowni w ilości:• Zraszacz jednodyszowy pełnoobrotowy/sektorowy typu ZB, średnicy ¾ w ilości 100 szt.,
• Zraszacz dwudyszowy pełnoobrotowy średnicy ¾ typu ZB w ilości 160 szt.
• Podstawa do rur przelotowych średnicy 70mm szt. 150,
• Podstawa do rur zraszacza średnicy 70mm z gwintem zewnętrznym 1” i uszczelką pomiędzy rurą, a podstawą szt. 90,
• Podstawa do rur przelotowych średnicy 50mm szt. 205,
• Podstawa do rur zraszacza średnicy 50mm z gwintem zewnętrznym lub wewnętrznym 1” i uszczelką pomiędzy rurą, a podstawą szt. 105,
• Łącznik pomiędzy rurą zraszacza, a zraszaczem (zestaw jak wyżej):
o długość 0,5 m szt. 125
o długości 1,0 m szt. 60,
4.5.3.) Główny kod CPV: 65100000-4 - Usługi przesyłu wody i podobne
4.5.5.) Wartość części: 91493,55 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 200490,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 200490,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 200490,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe HA-DWA-O, Paweł Filipiak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7842046472
7.3.3) Ulica: Osiedle Porzeczkowe
7.3.4) Miejscowość: Piekary
7.3.5) Kod pocztowy: 62-200
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE "HA-DWA-O" PAWEŁ FILIPIAK
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE "HA-DWA-O" PAWEŁ FILIPIAK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 163000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-29Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 91493,55 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 151290,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 91493,55 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PERROT POLSKA Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5480016132
7.3.3) Ulica: Józefa Kreta 2
7.3.4) Miejscowość: Ustroń
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 74385,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-29Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.