eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówDostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku



Ogłoszenie z dnia 2021-05-20


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00059842 z dnia 2021-05-20

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: KRAKOWSKIE POGOTOWIE RATUNKOWE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351564854

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. św. Łazarza 14

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-530

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.7.) Numer telefonu: 124244279

1.5.8.) Numer faksu: 124244300

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@kpr.med.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kpr.med.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.kpr.med.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9450bbb5-8e0d-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00059842

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004954/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00023520/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 2/SMJU/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 426992,04 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 395363,00 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Drobny sprzęt jednorazowego użytku - szczegółowy opis w załączniku nr 2 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141310-6 - Strzykawki

4.5.5.) Wartość części: 272603 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Rurki krtaniowe i zestawy do konikotomii1 Rurka krtaniowa jednorazowego użytku, dwukanałowa, z portem do sondy żołądkowej, z dwoma mankietami uszczelniającymi i jednym przewodem do napełniania obu mankietów.Do rurki dołączona strzykawka z wyskalowanymi dla danego rozmiaru objętościami oraz autozgryzak z tasiemkami mocującymi.Rozmiary : 0 - 5 szt. 430
2 Zestaw do konikopunkcji dla dorosłych (kaniula rozm. 4.0 mm) szt. 20
3 Zestaw do konikopunkcji dla dzieci (kaniula rozm. 2.0 mm) szt. 10

4.5.3.) Główny kod CPV: 33171200-1 - Przyrządy do resuscytacji

4.5.5.) Wartość części: 44340,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wyposażenie inkubatora1 Adapter do funkcji nCPAP, długość 0,6 m szt 60
2 Układy oddechowe noworodkowe, jednorazowego użytku, do respiratora Fabian, przystosowane do użytku z nawilżaczem F&P MR 810 . Układy bez komory nawilżacza. szt 60
3 Komora nawilżacza o konstrukcji zapobiegającej nadmiernemu zbieraniu się kondensatu w obwodzie oddechowym. szt 60
4 Układ oddechowy do SiPAP Inflant Flow, przystosowany do nawilżacza Fischer&Paykel, model MR 810. Skład zestawu: odcinek wdechowy podgrzewany o dł. 120 cm z dodatkowym niepodgrzewanym odcinkiem przeznaczonym do inkubatora o dł. 30 cm ( ze złaczem typu T do pomiaru temp.), odcinek wydechowy, odcinek pomiarowy do proksymalnego pomiaru ciśnienie, dł. 2,1 m, odcinek łączący nawilżacz z respiratorem, szt 60
5 Generator do SIPAP szt 60
6 Filtr bakteriobójczy i wyciszający, tłumiacy szum od przepływu gazów. szt 3
7 Filtry powietrza do inkubatora V-808 szt 70
8 Mocowanie- czapeczka do zamocowania generatora, wykonana z bawełny. Rozmiary 000, 00, 0 ,1,2,3,4,5,6,7,8,9 szt 15
9 Końcówki donosowe łączące generator z noworodkiem, rozmiary S, M, L szt 15
10 Maski nosowe łączące generator z noworodkiem. Maska z silikonu. Podstawa maski przejrzysta, umozliwia kontrolę drożności przepływu gazów oddechowych.Rozmiary: S, M, L, XL szt 15

4.5.3.) Główny kod CPV: 33157000-5 - Urządzenia do terapii gazowej i oddechowej

4.5.5.) Wartość części: 29480,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Sprzęt do tamowania krwotoków1 Gaza hemostatyczna do tamowania krwotoków, jałowa, z dodatkiem środka hemostatycznego,szerokość min.6 cm, długość min.1,5 m.Składana w "rolkę" lub w opakowanie w formie "z" ,pakowana hermetycznie.Gaza nie wymagająca specjalych warunków przechowywania - stabilność w różnych warunkach atomsferycznych.Instrukacja w języku polskim na opakowaniu. Wymagana rekomendacja Co TCCC (Tactical Combat Casualty Care) oraz nadany numer NSN (NATO Stock Number).Okres ważności min. 3 lata od daty dostawy. szt. 100
2 Taktyczna opaska zaciskowa, służąca do zabezpieczenia kończyn na wypadek amputacji urazowych lub silnych krwawień tętniczych.Konstrukcja jednoczęściowa. Możliwość zastosowania na kończynie górnej i dolnej. System zamykania zabezpieczający przed przypadkowym rozpięciem , długość opaski min.95 cm, szerokość min.4cm.Kolor pomarańczowy.Wyznaczone miejsce na opasce do zapisania godziny założenia opaski.Opaska ma posiadać rekomendację Co TCCC (Tactical Combat Casualty Care) oraz nadany numer NSN (NATO Stock Number).Okres ważności min. 3 lata od daty dostawy szt. 40

4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

4.5.5.) Wartość części: 17640,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Filtry oddechowe i akcesoria do ssaków

4.5.3.) Główny kod CPV: 33157100-6 - Maski do gazów medycznych

4.5.5.) Wartość części: 29300 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

maski krtaniowe 1 Maska anestetyczna jednorazowego użytku pozbawiona całkowicie PCV oraz DEHP, wykonana z TPE, przeźroczysta kopuła, kodowany kolorystycznie samouszczelniający się mankiet, rozmiary od 1 do 6 ( dla noworodków, dzieci i dorosłych). Pakowana pojedynczo w folię, czysta mikrobiologicznie. szt 800

4.5.3.) Główny kod CPV: 33171210-4 - Maski do resuscytacji

4.5.5.) Wartość części: 2000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 306545,47

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 306545,47

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 306545,47

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bialmed sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8490000039

7.3.3) Ulica: Kazimierzowska 46/48 lok. 35

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-546

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 306545,47

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-04-22

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 47537,06

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 48924

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 48924

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Eumed sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1132183794

7.3.3) Ulica: Chłopickiego 5

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 04-275

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 48924,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-04-28

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 31787,7

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 31787,7

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 31787,7

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dutchmed sp. z o. o.

7.3.3) Ulica: Szajnochy 14

7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz

7.3.5) Kod pocztowy: 85-738

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 31787,70

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-04-22

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18036

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18381,6

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18381,6

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Boxmet Medical sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8822038205

7.3.3) Ulica: Piskorzów 51

7.3.4) Miejscowość: Pieszyce

7.3.5) Kod pocztowy: 58-250

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18381,60

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-04-28

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29751,3

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29751,3

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29751,3

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Jamro

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6442884074

7.3.3) Ulica: Małobądzka 186

7.3.4) Miejscowość: Będzin

7.3.5) Kod pocztowy: 42-500

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 29751,30

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-04-22

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2505,6

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4233,6

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2505,6

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sinmed sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6312665250

7.3.3) Ulica: Graniczna 32 b

7.3.4) Miejscowość: Przyszowice

7.3.5) Kod pocztowy: 44-178

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2505,60

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-04-28
2021-05-20 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.