Ogłoszenie z dnia 2022-02-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00024684/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-01-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług kompleksowego utrzymania czystości kompleksu obiektów sportowo - rekreacyjnych Aquara przy ul. Św. Jadwigi Królowej 22 w Radomsku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001307717
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Leszka Czarnego 22
1.5.2.) Miejscowość: Radomsko
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-500
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mosir@radomsko.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: mosir.superstronywww.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://mosir-radomsko.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
MIASTO RADOMSKO 97-500 Radomsko ul. Tysiąclecia 5 w imieniu i na rzecz, którego działa MIEJSKI OŚRODEK SPORTU I REKREACJI W RADOMSKU 97-500 Radomsko ul. Leszka Czarnego 22
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług kompleksowego utrzymania czystości kompleksu obiektów sportowo - rekreacyjnych Aquara przy ul. Św. Jadwigi Królowej 22 w Radomsku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-142f32ca-78f9-11ec-83b1-bea871b78b5b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00059879
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00024632/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Świadczenie usług kompleksowego utrzymania czystości kompleksu obiektów sportowo - rekreacyjnych Aquara przy ul. Św. Jadwigi Królowej 22 w Radomsku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00024684/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 271.1.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 202400,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na kompleksowym sprzątaniu z użyciem odpowiednich środków, zgodnych z zaleceniami Zamawiającego:
1) pomieszczeń biurowych,
2) pokoi gościnnych,
3) hali basenowej, niecek basenowych, wnętrza rury zjazdowej,
4) holu wejściowego, korytarzy, wind,
5) klatek schodowych,
6) toalet, sanitariatów,
7) szatni,
8) saun,
9) jacuzzi,
10) dekoracji,
11) powierzchni przeszkolonych,
w obiekcie kompleksu basenowego AQUARA znajdującego się w Radomsku przy ul. Św. Jadwigi Królowej 22 na dz. nr ewid. 228/36, 228/37, 228/79, 228/120, obr. 32 Radomsko.
Łączna powierzchnia sprzątania wynosi ok. 2600m² i składają się na nią:
1) powierzchnia biurowa ok 130m²
2) powierzchnia komunikacyjna ok 600m²
3) powierzchnia sanitarna ok 460m²
4) powierzchnia pokoi gościnnych ok 190m²
5) powierzchnia niecki basenowej 1168m²
6) powierzchnia saun 33m².
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z zakresem i wymaganą częstotliwością prac porządkowych oraz wykazem urządzeń, narzędzi i preparatów niezbędnych do realizacji Przedmiotu umowy zawarty został w Rozdziale V SWZ.
W budynku zlokalizowane jest pomieszczenie do użytku służb porządkowych, które zostanie nieodpłatnie udostępnione Wykonawcy. Z pomieszczenia przekazanego na potrzeby wykonania usług będących przedmiotem umowy mogą korzystać tylko osoby wskazane przez Wykonawcę w złożonym wykazie osób wchodzących w skład kadry sprzątającej wykonujące w danym czasie obowiązki zgodnie z aktualnym harmonogramem. Przebywanie osób świadczących usługę sprzątania na terenie kompleksu obiektów sportowo - rekreacyjnych „Aquara” poza godzinami pracy /zmiany/ jest możliwe tylko w uzasadnionych przypadkach po uzyskaniu zgody Dyrektora Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Radomsku lub osoby przez niego upoważnionej.
Wymaga się, aby usługa sprzątania była sprawowana od poniedziałku do niedzieli w godzinach wskazanych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia.
Wymaga się, aby pracownicy świadczący usługę sprzątania byli ubrani w jednolite uniformy z logo firmy i identyfikatory osobiste, uniformy zapewnia Wykonawca na swój koszt.
Przedmiotowe zamówienie nie zostało podzielone na części. W związku z powyższym, na podstawie art. 91 ust.2 ustawy Pzp, zamawiający wskazuje w dokumentach zamówienia powody niedokonania podziału zamówienia na części: zamawiający przeanalizował możliwości podziału zamówienia, biorąc pod uwagę względy techniczne, organizacyjne, ekonomiczne lub celowościowe. Stwierdzono, że dokonanie podziału zamówienia na części spowodować może brak zainteresowania potencjalnych wykonawców, niniejszym zamówieniem, lub brakiem zainteresowania na którąś z części, co uniemożliwi zrealizowanie zamówienia w pełnym jego zakresie. Zaś, w przypadku wyboru ofert, istnieje istotne ryzyko braku współpracy kilku zespołów. Ponadto, zamawiający odstąpił od podziału niniejszego zamówienia w oparciu o komentarz p. Jacka Sadowego „Uzasadnienie braku podziału zamówienia na części” z 20.11.2017 r. z uwagi na niską wartość zamówienia (poniżej progów unijnych), a co za tym idzie łatwy dostęp do uzyskania zamówienia przez wykonawców z sektora MŚP – dalszy podział zamówienia można uznać za niecelowy. Ponadto, dalszy podział zamówienia, skutkowałby istotnymi problemami w udzieleniu zamówienia, przewidzianymi w ww. komentarzu: „Tym samym za wystarczające uzasadnienie dla braku podziału zamówienia na mniejsze części należy uznać fakt niskiej wartości udzielanego zamówienia. Po pierwsze: przedmiot zamówienia jest dostosowany do potrzeb MŚP. Po drugie: dalszy podział zamówienia rodzi ryzyko ograniczenia konkurencji, który może skutkować koniecznością unieważnienia postępowania na niektóre lub wszystkie części udzielanego zamówienia. Po trzecie, ryzyko unieważnienia prowadzi do generowania niepotrzebnych kosztów związanych z obowiązkiem prowadzenia kolejnych procedur oraz może utrudniać realizację zadań publicznych.” Reasumując, zamawiający nie dokonał podziału niniejszego zamówienia na części, ponieważ podział taki jest znacząco niekorzystny pod względem organizacyjnym, ekonomicznym i celowościowym. Przede wszystkim jednak, ewentualne dokonanie podziału zamówienia na części nie zwiększyłoby zaangażowania wykonawców z sektora MŚP, jak również nie wpłynęłoby na zwiększenie konkurencyjności w postępowaniu. Wielkość i wartość przedmiotu zamówienia dedykowana jest w istocie wykonawcom z sektora MŚP.
Zamawiający określa poniższe wymagania w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy:
- wykaz czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia. Zamawiający wymaga, aby czynności polegające na faktycznym wykonywaniu usług związanych z realizacją zamówienia o ile nie są (będą) wykonywane przez daną osobę w ramach prowadzonej przez nią działalności gospodarczej były wykonywane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę, podwykonawcę na podstawie stosunku pracy. Rodzaj czynności związanych z realizacją zamówienia, co do których wykonania zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia: czynności wykonywane przez pracowników na każdym etapie wykonywania całego zakresu rzeczowego usług będących przedmiotem zamówienia i opisanych w SWZ.
- sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób oraz uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określono w Rozdziale IV SWZ Wzór umowy w sprawie zamówienia publicznego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 248952,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 470570,54 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 248952,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma sprzątająca KAJA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5751843196
7.3.3) Ulica: Poprzeczna 3
7.3.4) Miejscowość: Lisów
7.3.5) Kod pocztowy: 42-714
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Firma Sprzątająca KAJA Klaudyna Kamiński
jakie przetargi wygrała firma
Firma Sprzątająca KAJA Klaudyna Kamiński
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 248952,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z RADOMSKA
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Starostwa Powiatowego w Radomsku
- Realizacja kursów prowadzących do nabycia dodatkowych kwalifikacji rynkowych dla uczniów i nauczycieli
- "Utrzymanie zieleni w ciągach komunikacyjnych na terenie Radomska w 2025r."
- Przebudowa drogi powiatowej nr 3915E odc. Masłowice-Krery i Wola Przerębska-granica powiatu
- Przebudowa drogi powiatowej nr 3914E odc. Góry Mokre -Żeleźnica
- Remont ul. Guławskiej w miejscowości Płoszów
więcej: przetargi w Radomsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi w zakresie sprzątania i utrzymania w czystości obiektów Ośrodka Kultury Leśnej w Gołuchowie od 01.05.2025 r. do 30.04.2026 r.
- Usługa systematycznego utrzymania czystości w pomieszczeniach biurowych, socjalnych oraz innych, użytkowanych przez Oddziały Terenowe UTK oraz CEMM
- "Całoroczne utrzymanie porządku i czystości terenów Zespołu Zamkowego w Malborku"
- Usługi gospodarczo - porządkowe w SGZOZ w Chełmku
- Świadczenie usług w zakresie utrzymania szlaków i ścieżek turystycznych w Bieszczadzkim Parku Narodowym w 2025 roku.
- Usługa sprzątania i utrzymania czystości w obiektach stanowiących własność Gminy Miasto Ostrów Wielkopolski
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.