Ogłoszenie z dnia 2022-02-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00045077/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-02-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zaprojektowanie, dostawa i montaż powietrznych pomp ciepła do podgrzewania wody basenowej i użytkowej dla potrzeb basenu MOSiR Lubartów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI OŚRODEK SPORTU I REKREACJI W LUBARTOWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 061406832
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. 1-Maja 66/74
1.5.2.) Miejscowość: Lubartów
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-100
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: 508-699-067
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dyrektor@mosirlubartow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mosirlubartow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
sport i rekreacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zaprojektowanie, dostawa i montaż powietrznych pomp ciepła do podgrzewania wody basenowej i użytkowej dla potrzeb basenu MOSiR Lubartów2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d2898299-8406-11ec-beb3-a2bfa38226ab
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00059913
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00043668/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa i montaż powietrznych pomp ciepła do rozbudowy systemu podgrzewania wody basenowej i użytkowej dla potrzeb basenu MOSiR Lubartów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00045077/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MOSiR.221.1.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Zamówienie obejmuje zaprojektowanie, dostawę , montaż i uruchomienie powietrznych pomp ciepła do podgrzewania wody basenowej oraz przygotowywania cieplej wody użytkowej w budynku basenu MOSiR Lubartów oraz włączeniu ich do istniejącej instalacji ogrzewania.
2) Wykonanie dokumentacji projektowej w branży sanitarnej i elektrycznej.
3) Wykonanie instalacji w zakresie sanitarnym,
4) Wykonanie instalacji w zakresie elektrycznym,
5) Uruchomienie i przetestowanie instalacji,
6) Zakres prac obejmuje:
A) Etap I –projekt:
Opracowana przez Wykonawcę dokumentacja techniczna powinna zawierać:
a) Część opisową;
b) Schemat instalacji elektrycznej przedstawiający sposób podłączenia instalacji;
c) Schemat instalacji c.o. i c.w. przedstawiający sposób podłączenia instalacji;
d) Rzuty, rysunki i schematy;
e) Parametry techniczne, charakterystykę ruchową i eksploatacyjną przyłączanych urządzeń, instalacji lub sieci, w tym specyfikację techniczną/karty katalogowe urządzeń;
f) Karty katalogowe oraz certyfikaty dopuszczenia do użytku zastosowanych komponentów;
g) Numery telefonów i adresy e-mail pod które należy zgłaszać ewentualne wady oraz uzyskać konsultacje użytkowe;
h) Wymagane prawem oświadczenia;
i) Uzyskanie niezbędnych dla realizacji przedsięwzięcia opinii i uzgodnień.
j) Kompletna dokumentacja, zaakceptowana przez Zamawiającego, powinna być wykonana w wersji papierowej w ilości 3 egzemplarzy.
B) Etap II – dostawa, montaż i uruchomienie instalacji:
a) Przygotowanie terenu;
b) Wykonanie niezbędnych robót: montażowych i instalacyjnych;
c) Dobór, dostawa i demontaż/montaż wraz z integracją i uruchomieniem całej infrastruktury technicznej i elementów jej towarzyszącej;
d) Montaż połączeń elektrycznych i sanitarnych;
e) Wykonanie dokumentacji powykonawczej w tym protokołów z przeprowadzonych odpowiednich badań, prób i sprawdzeń powykonawczych.
f) Przeszkolenie wyznaczonych pracowników w zakresie obsługi instalacji oraz wykonanie i przekazanie Instrukcji obsługi wszystkich elementów będących przedmiotem zamówienia;
7) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Opisie zamówienia, załączonym do niniejszej IDW-SWZ.
8) Wykonawca musi zaoferować gwarancję na:
a) pompy ciepła: minimum 3 lata gwarancji ,
b) prace instalacyjne: minimum 2 lata,
w umowie i Karcie Gwarancyjnej.
9) Zamawiający zrównuje okres rękojmi z okresem udzielonej przez Wykonawcę gwarancji jakości, z zastrzeżeniem, iż nie może on być krótszy od okresu gwarancji.
10) Zamawiający informuje, że istnieje możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z Zamawiającym.
4.5.3.) Główny kod CPV: 42511110-5 - Pompy grzewcze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 pkt 3) ustawy Pzp zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty. Wpłynęły trzy oferty:Oferta nr 1: Adviser Solutions Polska Sp. zo.o.; ul. Zana 11 a, 20-601 Lublin;
• cena brutto – 322 963,84,
• okres gwarancji jakości – pompy ciepła – 5 lat , prace instalacyjne – 5 lat.
Oferta nr 2: Hydratec Sp. z o.o.; ul. Radziwonika 12, 15-166 Białystok;
• cena brutto – 848 700,00;
• okres gwarancji jakości – pompy ciepła – 8 lat , prace instalacyjne – 7 lat.
Oferta nr 3: P.H.U.P. „ KONCEPT” Janusz Kawka; ul. Sidorska 123, 21-500 Biała Podlaska;
• cena brutto – 305 040,00;
• okres gwarancji jakości – pompy ciepła – 5 lat , prace instalacyjne – 5 lat.
Cena ofert - przekracza kwotę 250 000,00 zł brutto, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, dlatego też Zamawiający podjął decyzję o unieważnieniu postępowania na podstawie art. 255 pkt 3) ustawy Pzp, z powodu przekroczenia środków przewidzianych na realizację zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 305040,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 848700,00 PLN
INNE PRZETARGI Z LUBARTOWA
- Zakup i serwisowanie odzieży roboczej
- "Usługi kompleksowego ubezpieczenia Związku Komunalnego Gmin Ziemi Lubartowskiej"
- Opracowanie dokumentacji technicznej budowy kanalizacji deszczowej w ul. Okopowej, Hubalczyków i Weteranów w Lubartowie
- Zagospodarowanie odpadów komunalnych o kodzie 20 01 99ex popiół pochodzący z palenisk domowych
więcej: przetargi w Lubartowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa kanalizacji na terenie m. Nowy Modlin - w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz ze sprawowaniem nadzoru autorskiego budowy ścieżki dydaktycznej "Grodzisko"
- Usługa pełnienia pogotowia technicznego awaryjnego oraz wykonywanie robót remontowo - budowlanych dla Regionalnego Towarzystwa Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.
- Opracowanie dokumentacji projektowych dla zadań inwestycyjnych planowanych przez Powiat Tatrzański
- Dokończenie robót remontowych w lokalach zarządzanych przez Bytomskie Mieszkania
- Rozbudowa wraz z przebudową budynku szkoły Powiatowego Zespołu Szkół w Kłaninie o windę systemową w związku z realizacją Projektu "Dostępne szkoły w powiecie puckim i w Gdańsku".
więcej: Pompy grzewcze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.