eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WłoszakowiceZakup licencji, wdrożenie i uruchomienie e-usług, zakup infrastruktury sprzętowej oraz szkolenia w ramach zadania pn. "Rozwój elektronicznych systemów obsługi obywateli oraz systemów (...)"



Ogłoszenie z dnia 2022-02-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zakup licencji, wdrożenie i uruchomienie e-usług, zakup infrastruktury sprzętowej oraz szkolenia w ramach zadania pn. „Rozwój elektronicznych systemów obsługi obywateli oraz systemów (...)”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WŁOSZAKOWICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050698

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Karola Kurpińskiego 29

1.5.2.) Miejscowość: Włoszakowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-140

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@wloszakowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/wloszakowice

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/wloszakowice

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup licencji, wdrożenie i uruchomienie e-usług, zakup infrastruktury sprzętowej oraz szkolenia w ramach zadania pn. „Rozwój elektronicznych systemów obsługi obywateli oraz systemów (...)”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0d8da83f-5f5c-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00059989

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00036431/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Rozwój elektronicznych systemów obsługi w Gminie Włoszakowice

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

„Rozwój elektronicznych usług publicznych w Gminach Luboń, Mosina i Włoszakowice” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Wielkopolskiego na lata 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00321607/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.12.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 582800,12 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakup licencji, wdrożenie i uruchomienie e-usług wraz ze szkoleniami
oraz zakup serwera. Kluczowe działania realizowane w projekcie:
1. Wdrożenie Elektronicznego Obiegu Dokumentów.
2. Wdrożenie Elektronicznego Biura Obsługi Interesanta (eBOI).
3. Uruchomienie modułu płatności PayByNet, PayU lub innego dostępnego w momencie realizacji projektu.
4. Budowa Biuletynu Informacji Publicznej.
5. Zakup systemów dziedzinowych (systemu do podatków i opłat lokalnych, odpadów, kasy, systemu FK- księgowość, systemu koncesji alkoholowych, systemu do obsługi Środków Trwałych).
6. Opracowanie interfejsów/funkcjonalności związanych z wymianą danych pomiędzy systemami back office a front office.
7. Wdrożenie aplikacji mobilnej dla klientów urzędu.
8. Formularze elektroniczne odnoszące się bezpośrednio do wymienionych e-usług.
9. Wdrożenie systemu do obsługi Rady Gminy.
10. Zakup oprogramowania systemowego.
11. Zakup serwera oraz oprogramowania sprzętowego.
Szczegółowe warunki przedmiotu zamówienia określa załącznik 3 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

48442000-8 - Pakiety oprogramowania do systemów finansowych

48600000-4 - Pakiety oprogramowania dla baz danych i operacyjne

48820000-2 - Serwery

72253200-5 - Usługi w zakresie wsparcia systemu

72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania

72268000-1 - Usługi dostawy oprogramowania

4.5.5.) Wartość części: 625147,50 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakup sprzętu niezbędnego do wdrożenia elektronicznych systemów: komputer All-In-One - 1 szt.,urządzenie wielofunkcyjne - 1 szt., tablet - 15 sztuk, czytnik kodów kreskowych z drukarką kodów kreskowych - szt., kopertownica - 1 szt., akcesoria do streamingu - 1 szt., mikrofon wielkomembranowy pojemnościowy ze statywem -1 szt., statyw wraz z głowicą - 1 szt., kamera - 1 szt.Szczegółowe warunki przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 3 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30236200-4 - Urządzenia do przetwarzania danych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy

4.5.5.) Wartość części: 91696,65 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 658037,70 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 658037,70 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 658037,70 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sputnik Software Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7792230149

7.3.3) Ulica: Klinkierowa

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 60-104

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

serwer - NEO-SYSTEM Marcin Krajewski


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 658037,70 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 300 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.