eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławDostawa, montaż i uruchomienie systemu monitoringu warunków tj: temperatury i wilgotności w urządzeniach i pomieszczeniach



Ogłoszenie z dnia 2021-05-20


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00060012 z dnia 2021-05-20

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa, montaż i uruchomienie systemu monitoringu warunków tj: temperatury i wilgotności w urządzeniach i pomieszczeniach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa im. prof. dr hab. Tadeusza Dorobisza we Wrocławiu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000291121

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Czerwonego Krzyża 5/9

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 50-345

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@rckik.wroclaw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rckik.wroclaw.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.rckik.wroclaw.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa, montaż i uruchomienie systemu monitoringu warunków tj: temperatury i wilgotności w urządzeniach i pomieszczeniach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3954c83a-6479-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00060012

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004407/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.5 Dostawa i montaż systemu do centralnego monitoringu warunków ( temperatury i wilgotności) dla RCKIK we Wrocławiu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00004902/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 01/P/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i uruchomienie systemu monitoringu warunków tj: temperatury i wilgotności w urządzeniach i pomieszczeniach, znajdujących się w:
1. Siedzibie Zamawiającego we Wrocławiu przy ul. Czerwonego Krzyża 5/9, 50-345 Wrocław
2. Oddziale Terenowym w Lubinie, ul. Generała Józefa Bema 5, 59-300 Lubin
3. Oddziale Terenowym w Legnicy, ul. Iwaszkiewicza 5, 59-220 Legnica
4. Oddziale Terenowym w Głogowie, ul. Tadeusza Kościuszki 15, 67-200 Głogów

4.5.3.) Główny kod CPV: 38126300-7 - Aparatura do obserwacji powierzchniowej temperatury lub wilgotności

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

po rozpoznaniu na rozprawie w dniu 22-04-2021 roku odwołania wniesionego do Prezesa KIO w dniu 22-03-2021 przez Wykonawcę Zbigniewa Syrka prowadzącego działalność gospodarczą pod firmą P.H.U. BetaSter Zbigniew Syrek w Porębie, KIO uwzględniła odwołanie i nakazała unieważnienie postepowania.
Wyrok z dnia 27-04-2021 , sygn.. akt KIO 913/21.
2021-05-20 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.