Ogłoszenie z dnia 2024-01-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00472389/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Utrzymanie czystości w zakresie sprzątania pomieszczeń i powierzchni użytkowanych w pomieszczeniach Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego w Rydzynie w 2024 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SPECJALNY OŚRODEK SZKOLNO-WYCHOWAWCZY IM.FRANCISZKA RATAJCZAKA W RYDZYNIE
1.3.) Oddział zamawiającego: SOSW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000230214
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Zamkowy 2
1.5.2.) Miejscowość: Rydzyna
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-130
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: soswry@wp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: soswrydzyna.com
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/8365781.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Utrzymanie czystości w zakresie sprzątania pomieszczeń i powierzchni użytkowanych w pomieszczeniach Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego w Rydzynie w 2024 roku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d1c5e119-7835-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00060029
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00002246/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Utrzymanie czystości w zakresie sprzatania pomieszczeń i powierzchni uzytkowych w SOSW im. Fr. Ratajczaka w Rydzynie w okresie 01.01.-31.12.2024 r.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00472389
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SOSW.271.3.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest świadczenie usługi utrzymania czystości w zakresie sprzątania pomieszczeń i powierzchni użytkowanych w pomieszczeniach Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego w Rydzynie, budynki nr 1, 2, 3 (Oficyna Zachodnia) i budynki 9 i 10 (Oficyna Wschodnia). Szczegółowy opis zakresu oraz sposobu świadczenia przedmiotowej usługi zawiera załącznik nr 1 do niniejszej SWZ – OPZ. Wykonawca zobowiązuje się posiadać przez cały okres obowiązywania umowy ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności za szkody związane z wykonywaniem przedmiotu umowy wyrządzone zarówno Zamawiającemu, jak i osobom trzecim, z sumą ubezpieczenia nie mniejszą niż 100 000,00 zł brutto (słownie: sto tysięcy złotych 00/100).Termin wykonania zamówienia – 12 miesięcy od dnia podpisania umowy, jednak nie wcześniej niż od dnia 02.01.2024 r., z wyłączeniem: 1) ferii zimowych tj.: 12.02.2024 r. – 23.02.2024 r. 2) okresu letniego tj.: 01.07.2024 r. – 16.08.2024 r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90919300-5 - Usługi sprzątania szkół
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 217894,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 274500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 217894,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Vaco Pure sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 389143117
7.3.3) Ulica: Ul. Dąbrowskiego 44
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 50-457
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 217894,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI RYDZYNA
więcej: przetargi RYDZYNA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- F-261.6.2024 Kompleksowe sprzątanie pomieszczeń biurowych w Sądzie Rejonowym w Grójcu oraz sprzątanie terenu zewnętrznego wokół budynku wraz z pielęgnacją zieleni
- Usługa kompleksowa sprzątania terenów zewnętrznych i zieleni wokół budynków przy ul. Topolowa - Niska -Akacjowa - Zagajnikowa.
- Usługa kompleksowego sprzątania budynku Szkoły Podstawowej nr 68 im. II Tysiąclecia Wrocławia we Wrocławiu w 2025r.
- Usługi utrzymania czystości w siedzibie Kuratorium Oświaty w Łodzi oraz delegaturze Kuratorium w Skierniewicach
- Świadczenie usług sprzątania budynków Starostwa Powiatowego w Oławie
- Usługa sprzątania pomieszczeń budynków oraz terenów wokół budynków
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.