Ogłoszenie z dnia 2024-01-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00550235/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-12-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wsparcie/asysta techniczna dla oprogramowania zabezpieczającego serwery i5 – Enforcive Enterprise Security
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Narodowy Fundusz Zdrowia Warmińsko-Mazurski Oddział Wojewódzki w Olsztynie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015817985
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żołnierska 16
1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 10-561
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.7.) Numer telefonu: 089 678 74 92
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: robert.gaska@nfz-olsztyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nfz-olsztyn.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://nfz-olsztyn.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Narodowy Fundusz Zdrowia
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wsparcie/asysta techniczna dla oprogramowania zabezpieczającego serwery i5 – Enforcive Enterprise Security2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6f4b2c82-99b2-11ee-ba3b-4e891c384685
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00060035
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00314401/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Wznowienie wsparcia/asysty technicznej dla oprogramowania zabezpieczającego serwery i5 - Enforcive Enterprise Security
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00550235
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: NFZ14-WAG-ZP.251.6.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 241633,5 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi asysty technicznej dla oprogramowania zabezpieczającego serwery i5 – Enforcive Enterprise Security. Zamawiający posiada licencję na oprogramowanie zabezpieczające serwery bazodanowe - Enforcive Enterprise Security wraz
z dodatkowymi modułami: Policy Compliance Manager, SIEM Integration Data Provider, Compliance Accelerator Package, Firewall na następujące serwery:
- IBM- 8286 - 41A (7 CPU’s) SN787D0BX
- IBM- 9117 - MMB (7 CPU’s) SN658AE50
Na w/w oprogramowanie zamawiający posiadał wsparcie techniczne do dnia 31.12.2023 r.
2. W ramach realizacji przedmiotowego zamówienia Wykonawca przedłuży wsparcie producenta na obydwa serwery (SN658AE50 i SN787D0BX) do dnia 31.12.2024 r. Ponadto Wykonawca przeprowadzi aktualizację oprogramowania do najnowszej wspieranej na systemie operacyjnym Zamawiającego wersji, a w razie konieczności reinstalację i konfigurację. Zamawiający oczekuje dostarczenia nowych aktualnych certyfikatów wsparcia technicznego. W ramach świadczenia wsparcia Wykonawca zapewni dla oprogramowania Enforcive Enterprise Security:
• możliwość aktualizacji oprogramowania do najnowszej wersji oraz wszelkie powstałe poprawki
oferowane przez producenta (software maintenance),
• zdalną pomoc inżyniera przy zmianie konfiguracji i rozwiązywaniu pojawiających się problemów
z oprogramowaniem,
• możliwość korzystania z internetowego Systemu Wspierania Klienta Enforcive,
• udzielanie wsparcia Zamawiającemu przy zgłaszaniu awarii serwisowych, tak aby jak najskuteczniej
przeprowadzać czynności naprawcze.
3. Wykonawca będzie zobowiązany do świadczenia wsparcia w siedzibie Zamawiającego w postaci 10 osobodni konsultacji w ramach, których może być realizowany następujący zakres usług:
• świadczenie wsparcia technicznego w siedzibie Warmińsko-Mazurskiego OW NFZ w zakresie w/w
oprogramowania,
• przeprowadzanie instruktarzu w zakresie w/w oprogramowania,
• strojenie (tuning) systemów, na których jest zainstalowane w/w oprogramowanie, tak aby systemy
działały wydajnie,
• konsultacje merytoryczne i pomoc w zakresie wykorzystania funkcjonalności w/w oprogramowania
do zabezpieczenia danych przechowywanych na serwerze,
• instalację niezbędnych poprawek (PTF),
• realizację przez konsultanta innych prac zleconych przez Oddział w zakresie zastosowania w/w
oprogramowania.
Na bieżąco, pracownik Zamawiającego, wskazany w umowie jako osoba nadzorującego jej realizację będzie zgłaszał drogą e – mail potrzebę przybycia konsultanta.
Jeden dzień asysty, to jeden ośmiogodzinny pobyt konsultanta w siedzibie Zamawiającego w godzinach pracy (8.00 – 16.00).
4. Z uwagi na przedmiot zamówienia Zamawiający nie wymaga, aby osoby uczestniczące w realizacji zamówienia, były zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę
w rozumieniu ustawy z dnia 18 czerwca 2020 r. – Kodeks Pracy (t.j. Dz. U. z 2020 poz. 1320 ze zm.).
5. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 241633,5 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 241633,5 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 241633,5 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Crede Experto Praha Sp. z o.o. Oddział Polska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 2050000440
7.3.3) Ulica: Dąbrówki 16
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-081
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CREDE EXPERTO PRAHA SP. Z O.O. ODDZIAŁ POLSKA
jakie przetargi wygrała firma
CREDE EXPERTO PRAHA SP. Z O.O. ODDZIAŁ POLSKA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 241633,5 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-01-03 do 2024-12-31INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Usługa odbioru i zagospodarowania produktów spożywczych przeterminowanych, nieprzydatnych do spożycia zaliczanych do kat. 3
- Dostawa narzędzi do operacji małoinwazyjnych zastawki mitralnej, zastawki trójdzielnej i zastawki aortalnej - RAT - powtórzenie
- Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie (124)
- Sukcesywne dostawy sprzętu jednorazowego użytku
- "Remont powierzchni płyt balkonowych w budynkach przy ulicy Złotej i Żurawiej w Olsztynie"
- Dostawa sukcesywna gazów technicznych, medycznych i specjalistycznych wraz z dzierżawą butli do jednostek organizacyjnych UWM w Olsztynie.
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i wdrożenie sprzętu i oprogramowania zwiększającego poziom bezpieczeństwa cybernetycznego Urzędu Gminy Bisztynek w ramach zadania: "Cyberbezpieczny Samorząd - Gmina Bisztynek"
- Dostawa i uruchomienie profilometru optycznego
- Dostawa sprzętu informatycznego i oprogramowania wraz z wdrożeniem w ramach zadania "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Zakup wyposażenia sali teoretycznej Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie CUKIERNICTWO w Powiecie Wieluńskim
- Dostawa i wdrożenie systemu eTMF
- Zakup klastra serwerowego z macierzą, oprogramowaniem, switchy zarządzalnych oraz usługi wdrożenia
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.