Ogłoszenie z dnia 2021-05-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00018812/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-17
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00060185 z dnia 2021-05-20 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa budynku Wydziału Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami
Starostwa Powiatowego w Kępnie ul. Staszica 12.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Kępiński
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250854671
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kościuszki 5
1.5.2.) Miejscowość: Kępno
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-600
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.7.) Numer telefonu: 627828900
1.5.8.) Numer faksu: 627828901
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@powiatkepno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.powiatkepno.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://powiatkepno.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa budynku Wydziału Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki NieruchomościamiStarostwa Powiatowego w Kępnie ul. Staszica 12.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fb2887c6-86fc-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00060185
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002101/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Modernizacja budynków Starostwa Powiatowego w Kępnie ul. Kościuszki 5 i ul. Staszica 12 w Kępnie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00018812/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: AB.272.4.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 435624,55 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia publicznego obejmuje: „Przebudowę budynku Wydziału Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami Starostwa Powiatowego w Kępnie ul. Staszica 12.
Przedmiotem inwestycji jest przebudowa budynku geodezji mająca na celu dostosowanie obiektu do obowiązujących warunków technicznych oraz poprawę estetyki wnętrza obiegu. Przedmiotowy budynek zlokalizowany jest w Kępnie przy ul. Staszica 12, gminie Kępno, na działce o nr. ew. 1983/9. Jest to dwukondygnacyjny budynek częściowo podpiwniczony, wybudowany w technologii tradycyjnej murowanej z dachem plaskiem o konstrukcji drewnianej.
2. Planowane roboty budowlane, odnoszą się wyłącznie do wnętrza budynku poza montażem pionowej platformy dla osób niepełnosprawnych, wymiana okien elewacji zachodniej na przegrody szklane w klasie EI30 oraz wymianą płytek na schodach zewnętrznych na dziedzińcu wraz z malowaniem poręczy. W ramach montażu platformy dla osób niepełnosprawnych, przewiduje się wykonanie utwardzenia terenu kostką batonową o wielkości ok 2m2.
3. Zakres prac będących przedmiotem zamówienia obejmuje w szczególności:
3.1.Roboty instalacyjne: wewnętrzne:
1) roboty rozbiórkowe,
2) montaż wewnętrznej instalacji sanitarnej,
3) montaż ceramiki sanitarnej z armaturą,
4) montaż wewnętrznej instalacji elektrycznej,
3.2.Roboty budowlane, prace wykończeniowe wewnętrzne
1) ściany działowe z płyt gipsowo-kartonowych na stalowym stelażu systemowym gr 12 cm,
2) wykończenie ścian tynkiem cem.-wap. i gładzią gipsową,
3) prace malarskie ścian wewnętrznych,
4) prace tynkowe,
5) wykończenie ścian i posadzek płytkami ceramicznymi,
6) montaż parapetów wewnętrznych,
7) montaż sprzętu wyposażenia,
8) montaż stolarki,
9) prace malarskie wewnętrzne.
3.3. Roboty budowlane, zewnętrzne wykończenie budynku:
1)montaż podnośnika,
2) wykonanie przedłużenia ściany,
3) wykończenie ścian tynkiem zewnętrznym cienkowarstwowym,
4) wykonanie okładzin schodów i płytek ceramicznych,
5) prace malarskie,
6) obróbka otworów okiennych,
Dokumentacja techniczna została wykonana przez Pracownię projektową Archituz – Mirosław Gudra , Siemionka 1, 63-620 Trzcinica
4. Szczegółowy zakres prac i sposób ich realizacji określony został również w załącznikach do SIWZ:
1) Projekt budowlany- (załącznik nr 9 do SWZ),
2) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (załącznik nr 10)
3) Przedmiary robót, będące załącznikiem do siwz stanowią element pomocniczy do wyceny oferty (załącznik nr 11)
4) Ekspertyzy( załącznik Nr 12)
5) Wzór umowy stanowiący załącznik Nr 8,
Dla przedmiotowej inwestycji Zamawiający uzyskał:
- decyzję pozwolenia na budowę 702/2020 z dnia 17-12-2020,
- postanowienie nr 409/2020/ z dnia 27.11.2020 w sprawie uzgodnień robót budowlanych Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Poznaniu - Delegatura w Kaliszu
5. Wykonawca w trakcie robót budowlanych zabezpieczy wejścia dla mieszkańców do budynku Wydziału Geodezji Kępnie ( umożliwi dojście mieszkańcom (tj. pracowników i petentów) do budynku).
Wykonawca przed rozpoczęciem budowy zobowiązany jest do wykonania Harmonogramu robót poszczególnych pomieszczeń w budynku..
6. Przedmiot zamówienia obejmuje również:
a) powołanie kierowników branżowych robót z uprawnieniami budowlanymi.
b) wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej (mapa przyjęta do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego i zatwierdzona przez Starostę Kępińskiego nie później niż w dniu (zawiadomienia zamawiającego o zakończeniu robót i gotowości do odbioru)
c) zawiadomienie o zakończeniu budowy,( zawiadomienie prawomocne na dzień zawiadomienia zamawiającego o zakończeniu robót i gotowości do odbioru)
d) uzyskanie pozwolenia na użytkowanie (prawomocne na dzień zawiadomienia zamawiającego o zakończeniu robót i gotowości do odbioru)
e) dokonanie odbioru przez Urząd Dozoru Technicznego (jeśli będzie wymagany przepisami prawa)
7. Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć komplet dokumentów odbiorowych
- przedstawienia certyfikatów, deklaracji zgodności lub atestów jakościowych itp. wbudowanych materiałów zgodnych ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych . Wszystkie dokumenty odbiorowe spięte w opisanym odpowiednio segregatorze, opatrzone spisem treści, wszystkie strony kolejno ponumerowane.
8. Wykonawca zobowiązuje się przedmiot zamówienia wykonać zgodnie ze współczesną wiedzą techniczną, obowiązującymi w tym zakresie przepisami, normami technicznymi, standardami, zasadami sztuki budowlanej oraz etyką zawodową, zgodnie z uzgodnieniami jednostek opiniujących dokumentację projektową.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu
45262300-4 - Betonowanie
45262700-8 - Przebudowa budynków
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45410000-4 - Tynkowanie
45442100-8 - Roboty malarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 424900,00
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 424900,00
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 424900,00
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MAL-BUD Błażej Rubik
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5140321511
7.3.3) Ulica: Jana Kazimierza 14
7.3.4) Miejscowość: Ostrzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 63-500
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 424900,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-05-20 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z KEPNA
- Budowa ulicy Lawendowej w Mikorzynie
- Zakup samochodu służbowego na potrzeby Starostwa Powiatowego w Kępnie
- Świadczenie usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania
- Dostawa urządzeń i systemów w ramach "Poprawy cyberbezpieczeństwa w Starostwie Powiatowym w Kępnie i wybranych jednostkach organizacyjnych" II postępowanie
- Budowa asfaltowej drogi gminnej nr G859539P w Pustkowiu Kierzeńskim - etap II
więcej: przetargi w Kepnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- Remont lokalu zlokalizowanego przy ul. Armii Krajowej 29/5 w Goleniowie z przeznaczeniem na mieszkanie treningowe
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
- Budowa gospodarczego obiektu budowlanego przeznaczonego na cele gospodarki leśnej - wieża dla nietoperzy na dz. ew. nr 4200/11 obręb Jasionka
- "Podłączenie wykonanej instalacji fotowoltaicznej do budynku Szkoły Podstawowej w Stróży "budynek stary " ul. Akacjowa 2A, 23-206 Stróża Kolonia, Dz. 175/4 (.....)"
- "Instalacja OZE i poprawa efektywności energetycznej wraz z przebudową zaplecza technicznego Zarządu Dróg Powiatowych w Słupsku" - II postępowanie
więcej: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.