eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CzarnocinRewitalizacja centrum wsi Czarnocin



Ogłoszenie z dnia 2021-05-20


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00060290 z dnia 2021-05-20

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rewitalizacja centrum wsi Czarnocin

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Czarnocin

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010033

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Czarnocin 100

1.5.2.) Miejscowość: Czarnocin

1.5.3.) Kod pocztowy: 28-506

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski

1.5.7.) Numer telefonu: 413512028

1.5.8.) Numer faksu: 413512029

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@czarnocin.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.czarnocin.com.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://bip.czarnocin.com.pl/przetargi.php

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rewitalizacja centrum wsi Czarnocin

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a76571aa-a0da-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00060290

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00022613/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Przebudowa istniejącego utwardzenia placów, chodników i dróg wewnętrznych oraz budowa miejsc postojowych przy budynku Urzędu Gminy i Gminnego Ośrodka Kultury w miejscowości Czarnocin

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00035366/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BG.271.5.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 404723,83 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania:
„Rewitalizacja centrum wsi Czarnocin", polegająca na przebudowie istniejących placów, chodników i dróg wewnętrznych oraz budowie i przebudowie miejsc postojowych przy budynkach: Urzędu Gminy oraz Gminnego Ośrodka Kultury w miejscowości Czarnocin, działki nr ewid. 589/1 i 588/2”.
Wspólny Słownik Zamówień CPV:
45233000-9 Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
Przebudowę istniejącego utwardzenia placów, chodników i dróg wewnętrznych oraz budowę
i przebudowę miejsc postojowych przy budynkach Urzędu Gminy i Gminnego Ośrodka Kultury
w miejscowości Czarnocin, działki nr ewid. 589/1 i 588/2:
1) Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe:
- Wytyczenie geodezyjne elementów przewidzianych do realizacji: 0,60 ha,
- Rozebranie nawierzchni bitumicznej drogi wewnętrznej poprzez frezowanie od 4-6 cm, śr. gr.
5 cm- 632,70 m2,
- Rozebranie krawężników drogowych, 15x30 cm, na ławie betonowej: 293,00 m,
- Rozebranie obrzeży betonowych 8x30cm, na ławie betonowej: 20,00 m,
- Rozebranie nawierzchni chodników z płyt betonowych gr. 7 cm, kostki betonowej brukowej gr. 6- 8 cm: 623,53 m2,
- Rozebranie nawierzchni z betonu gr. 15-20 cm: 29,91 m2,
- Wykonanie regulacji wysokościowej zaworów wodociągowych, szt. 2: 2,00 szt,
- Regulacja wysokościowa studni rewizyjnych kanalizacji sanitarnej szt. 2: 2,00 szt,
- Wywiezienie gruzu z terenu budowy na odl. do 4 km: 101,16 m3,
2/ Roboty ziemne i odwodnieniowe:
- Wykonanie robót ziemnych- wyprofilowanie skarpy do wymaganego pochylenia: 36,00 m3,
- Wykonanie koryta pod zamontowanie krawężników, gł. 50 cm: 201,50 m2.
- Wykonanie koryta pod w-wy konstrukcyjne, gł. 31 cm: 720,82 m2,
- Wykonanie koryta pod w-wy konstrukcyjne miejsc postojowych, gł. 46 cm: 159,00 m2.
- Wykonanie koryta pod konstrukcje chodników, gł. 28 cm: 195,60 m2,
- Wykonanie koryta pod konstrukcje opaski podmurówki, gł. 18 cm: 47,00 m2,
- Nakłady uzupełniające za dalszy transport ziemi na odl. 4 km: 450,58 m3,
3/ Podbudowa:
- Ułożenie geowłókniny separacyjnej drogowej: 684,82 m2,
- Wykonanie w-wy podsypkowej z piasku gr. 3 cm pod utwardzanym terenem- (1): 684,82 m2,
- Ułożenie geowłókniny przeciw chwastom, czarna o gramaturze 150g: 684,82 m2,
- Wykonanie nawierzchni w systemie geokraty z rozłożeniem elementów kratowych systemu, gr. 4 cm o wytrzymałości 180kN/m2 z wypełnieniem kruszywem bazaltowym o granulacji 8-16 mm gr. 4 cm (pozycja scalona): 684,82 m2,
- Ułożenie izolacji z papy termozgrzewalnej izolacyjnej: 20,23 m2,
- Wykonanie umocnienia skarpy brukiem kamiennym granitowym łupanym o grubości około 14 cm z zaspoinowaniem zaprawą cementową: 17,00 m2,
- Wykonanie w-wy odcinającej z piasku gr. 10 cm: 173,30 m2,
- Wykonanie dolnej w-wy podbudowy pod jezdnią, gr.20 cm, z kruszywa łamanego 0/63 mm: 843,82 m2,
- Wykonanie dolnej w-wy podbudowy z kruszywa łamanego 0/63mm, gr. 15 cm - pod zjazdami
o nawierzchni z kostki betonowej brukowej: 64,50 m2,
- Wykonanie górnej w-wy podbudowy z kruszywa łamanego, 0/31,5 mm, gr. 15 cm: 489,80 m2,
- Wykonanie górnej w-wy podbudowy z kruszywa łamanego, 0/31,5mm, gr. 12 cm: 64,50 m2,
- Uzupełnienie istniejącej podbudowy do wymaganego profilu kruszywem łamanym 0/20 mm, śr.gr. 8 cm: 34,54 m3,
4/ Elementy uliczne:
- Ustawienie krawężników bet. najazdowego 15x22 cm, na ławie betonowej z betonu B-15
z zapleczem- 302,00 m,
- Ustawienie krawężników bet. drogowego 15x30 cm, na ławie betonowej z betonu C12/15
z zapleczem: 240,00 m,
- Ustawienie obrzeży bet. 8x 30 cm, na ławie betonowej z betonu C 12/15: 214,00 m,
- Wykonanie nawierzchni z kostki betonowej gr. 8cm, średnioformatowej bezfazowej, kolorowej: 729,80 m2,
- Wykonanie nawierzchni z kostki betonowej gr. 8cm, materiał inwestora odzysk z elementu (5): 56,23 m2,
- Wykonanie nawierzchni chodnika z kostki betonowej gr. 6 cm, kolorowej: 220,30 m2,
- Zamontowanie małych korytek ściekowych betonowych 25x16x8 cm, na ławie betonowej przy budynku UG, na dł. 13,00 mb: 13,00 m,
- Ława betonowa z betonu C12/15 : 176,93 m3,
5/ Nawierzchnia:
- Wykonanie w-wy profilującej z mieszanki mineralno-bitumicznej- 62,68 ton,
- wykonanie w-wy ścieralnej z betonu asfaltowego AC11S, gr. 4 cm- 508,50 m2.
3. Szczegółowy opis elementów przedmiotu zamówienia wymienionych w ust. 1 i ust. 2 stanowią załączniki:
Załącznik Nr 1 do SWZ- Projekt budowlany: „Przebudowa istniejącego utwardzenia placów, chodników i dróg wewnętrznych oraz budowa i przebudowa miejsc postojowych przy budynkach Urzędu Gminy i Gminnego Ośrodka Kultury w miejscowości Czarnocin, działki nr ewid. 589/1
i 588/2”
Załącznik Nr 2 do SWZ- Przedmiar robót: „Przebudowa istniejącego utwardzenia placów, chodników i dróg wewnętrznych oraz budowa i przebudowa miejsc postojowych przy budynkach Urzędu Gminy i Gminnego Ośrodka Kultury w miejscowości Czarnocin, działki nr ewid. 589/1
i 588/2”
Załącznik Nr 3 do SWZ- Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót „Przebudowa istniejącego utwardzenia placów, chodników i dróg wewnętrznych oraz budowa i przebudowa miejsc postojowych przy budynkach Urzędu Gminy i Gminnego Ośrodka Kultury
w miejscowości Czarnocin, działki nr ewid. 589/1 i 588/2”

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 361537,93

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 546204,92

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 361537,93

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Kamil Powroźnik

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Arkadiusz Bartocha Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe BAZKAM

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 383210255

7.3.3) Ulica: Stawowa 51

7.3.4) Miejscowość: Busko- Zdrój

7.3.5) Kod pocztowy: 28-100

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 361537,93

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-05-20 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.