Ogłoszenie z dnia 2024-01-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00504848/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
ZAKUP I DOSTAWA PRODUKTÓW MROŻONYCH W 2024 R.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 281385396
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kwiatkowskiego 15
1.5.2.) Miejscowość: Elbląg
1.5.3.) Kod pocztowy: 82-300
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 21wog@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://21wog.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/21wog1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
21 Wojskowy Oddział Gospodarczy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ZAKUP I DOSTAWA PRODUKTÓW MROŻONYCH W 2024 R.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3415ae2a-8902-11ee-9fb5-3edbb70f45bd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00060347
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00127407/21/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.24 PRODUKTY GŁĘBOKO MROŻONE
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00504848
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 21WOG-SZP.2712.74.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 177335,50 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem niniejszego zamówienia w części zamówienia nr 1 jest zakup i dostawa produktów mrożonych w 2024 r. – Garnizon: Elbląg, Braniewo. Szczegółowy asortyment wraz z wymaganiami w dostawie przedmiotu zamówienia zamieszczono w załączniku nr 1 do SWZ - Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia. Zamówienia realizowane z prawem opcji.Ilości minimalne/Ilości maksymalne - Wyszczególnienie przedmiotu zamówienia:
Flaki mrożone
Pierogi z mięsem mrożone
Pierogi z kapustą i grzybami mrożone
Pierogi z serem mrożone
Pierogi ruskie mrożone
Pierogi ze szpinakiem i serem feta mrożone
Pierogi z owocami mrożone
Uszka z kapustą i grzybami mrożone
Paszteciki drożdżowe z mięsem mrożone
Paszteciki drożdżowe z kapustą i grzybami mrożone
Paszteciki drożdżowe z pieczarkami i serem mrożone
Pyzy ziemniaczane z mięsem mrożone
Pyzy ziemniaczane mrożone
Krokiety z kapustą i grzybami mrożone
Krokiety z mięsem mrożone
Placki ziemniaczane mrożone
Naleśniki z serem mrożone
Naleśniki z owocami mrożone
Kluski śląskie mrożone
Kopytka mrożone
Knedle owocowe mrożone
Spód do pizzy mrożony
Mieszanka warzywna dwuskładnikowa mrożona
Mieszanka warzywna trzyskładnikowa mrożona
Kapusta brukselska mrożona
Fasola szparagowa mrożona
Różyczki kalafiora mrożone
Brokuł mrożony
Szpinak mrożony
Groszek zielony mrożony
Marchewka mini mrożona
Mieszanka chińska mrożona
Dynia mrożona
Kurki mrożone
Frytki mrożone
Truskawka mrożona
Sałatka owocowa mrożona
Czarna porzeczka mrożona
Śliwka mrożona
Wiśnie mrożone
Maliny mrożone
Ryż z warzywami i kurczakiem mrożony
Włoszczyzna mrożona
4.5.3.) Główny kod CPV: 15896000-5 - Produkty głęboko mrożone
4.5.5.) Wartość części: 88667,75 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem niniejszego zamówienia w części zamówienia nr 2 jest zakup i dostawa produktów mrożonych w 2024 r. – Garnizon: Bartoszyce, Morąg. Szczegółowy asortyment wraz z wymaganiami w dostawie przedmiotu zamówienia zamieszczono w załączniku nr 1 do SWZ - Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia. Zamówienia realizowane z prawem opcji.Ilości minimalne/Ilości maksymalne - Wyszczególnienie
przedmiotu zamówienia:
Flaki mrożone
Pierogi z mięsem mrożone
Pierogi z kapustą i grzybami mrożone
Pierogi z serem mrożone
Pierogi ruskie mrożone
Pierogi ze szpinakiem i serem feta mrożone
Pierogi z owocami mrożone
Uszka z kapustą i grzybami mrożone
Paszteciki drożdżowe z mięsem mrożone
Paszteciki drożdżowe z kapustą i grzybami mrożone
Paszteciki drożdżowe z pieczarkami i serem mrożone
Pyzy ziemniaczane z mięsem mrożone
Pyzy ziemniaczane mrożone
Krokiety z kapustą i grzybami mrożone
Krokiety z mięsem mrożone
Placki ziemniaczane mrożone
Naleśniki z serem mrożone
Naleśniki z owocami mrożone
Kluski śląskie mrożone
Kopytka mrożone
Knedle owocowe mrożone
Spód do pizzy mrożony
Mieszanka warzywna dwuskładnikowa mrożona
Mieszanka warzywna trzyskładnikowa mrożona
Kapusta brukselska mrożona
Fasola szparagowa mrożona
Różyczki kalafiora mrożone
Brokuł mrożony
Szpinak mrożony
Groszek zielony mrożony
Marchewka mini mrożona
Mieszanka chińska mrożona
Dynia mrożona
Kurki mrożone
Frytki mrożone
Truskawka mrożona
Sałatka owocowa mrożona
Czarna porzeczka mrożona
Śliwka mrożona
Wiśnie mrożone
Maliny mrożone
Ryż z warzywami i kurczakiem mrożony
Włoszczyzna mrożona
4.5.3.) Główny kod CPV: 15896000-5 - Produkty głęboko mrożone
4.5.5.) Wartość części: 88667,75 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 57800,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 64172,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 57800,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DANA A. Popowski, D. Popowska, T. Sadawa, R.Sadawa Sp. J.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5781007760
7.3.3) Ulica: Berylowa 10
7.3.4) Miejscowość: Gronowo Górne
7.3.5) Kod pocztowy: 82-310
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
"DANA" A. POPOWSKI, D. POPOWSKA, T. SADAWA, R. SADAWA SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 57800,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-01-02 do 2024-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 57800,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 64087,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 57800,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DANA B. Popowski, D. Popowska, T. Sadawa, R. Sadawa Sp. J.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5781007760
7.3.3) Ulica: Berylowa 10
7.3.4) Miejscowość: Gronowo Górne
7.3.5) Kod pocztowy: 82-310
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
"DANA" A. POPOWSKI, D. POPOWSKA, T. SADAWA, R. SADAWA SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 57800,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-01-02 do 2024-12-31SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Cześć zamówienia nr 1 :umowa dla ilości minimalnych 57800,60 , dla ilości maksymalnych 173401,80
INNE PRZETARGI Z ELBLĄGA
- ZP/34/2024 BUDOWA SYSTEMU PŁATNEGO PARKOWANIA W SZPITALU MIEJSKIM ŚW. JANA PAWŁA II W ELBLĄGU
- Ochrona fizyczna osób i mienia wraz z monitoringiem w obiektach Prokuratury Okręgowej w Elblągu
- Remont pomieszczeń Domu Studenta Nr 2 Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu przy ul. Wspólnej 11.
- Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Powiatu Elbląskiego na lata 2025-2026
- USŁUGA NAPRAWY SPRZĘTU GASTRONOMICZNO-CHŁODNICZEGO I POLOWEGO ORAZ PODŁĄCZEŃ DO EKSPLOATACJI SPRZĘTU ŻYWNOŚCIOWEGO, A TAKŻE PRZEGLĄDÓW KWARTALNYCH SPRZĘTU ŻYWNOŚCIOWEGO W 2025 R.
- Dostawa oprogramowania biurowego dla Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu
więcej: przetargi w Elblągu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Przedszkole nr 39 w Gdańsku z podziałem na 7 części"
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ ZESPOŁU SZKOLNO - PRZEDSZKOLNEGO NR 6 WE WROCŁAWIU
- Dostawa produktów do Internatu Zespołu Szkół Rolniczych im. W. Witosa w Ostrożanach na 2025 rok
- "Dostawa artykułów spożywczych dla Centrum Integracji Społecznej w Łojewie"
- I-XII 2025 Dostawa artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej im. Wł. St. Reymonta w Kłodzku
- Dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 5 w Bytomiu
więcej: Produkty głęboko mrożone »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.