Ogłoszenie z dnia 2025-01-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00136745/01 - Wynik z dnia 2025-03-07
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Rozbudowa pojemności
Systemu Składowania Danych na potrzeby
projektu VIRGO
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademickie Centrum Komputerowe Cyfronet Akademii Górniczo - Hutniczej im. Stanisława Staszica w Krakowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 00000157700022
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Nawojki 11
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 30-950
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: cyfronet@cyfronet.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.cyfronet.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Akademickie Centrum Komputerowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa pojemności
Systemu Składowania Danych na potrzeby
projektu VIRGO
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fbce1c93-f55e-4217-8e37-1d88f1ea9799
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00060405
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00060291/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Rozbudowa pojemności Systemu Składowania Danych na potrzeby projektu VIRGO
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://cyfronet.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert,
wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym, a Wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie Pzp, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej
za pośrednictwem Platformy zakupowej pod adresem:
http://cyfronet.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Informacje w zakresie wymagań technicznych i organizacyjnych związanych
z wykorzystaniem Platformy znajdują się na stronie Platformy w zakładce Regulacje i procedury procesu zakupowego (plik Instrukcja
dla Wykonawców).
Korzystanie z Platformy może się odbywać wyłącznie na zasadach i w zakresie wskazanym w Instrukcji dla Wykonawcy.
Szczegółowe wymagania techniczne dla dokumentów elektronicznych oraz wymagania techniczne i organizacyjne użycia środków komunikacji elektronicznej służących do odbioru dokumentów elektronicznych zostały określone w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub
konkursie (Dz. U. 2020 r., poz. 2452) z zastrzeżeniem wymagań sprzętowo - aplikacyjnych umożliwiające prace na platformie zakupowej, określonych w rozdziale X SWZ oraz na stronie Platformy https://cyfronet.ezamawiajacy.pl w zakładce Regulacje i procedury procesu zakupowego (instrukcja dla Wykonawców).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zamawiający oświadcza, że spełnia wymogi określone w rozporządzeniu Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o
ochronie danych) [Dz. U. UE L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016 r.], zwanym dalej „RODO”, tym samym dane osobowe podane przez
Wykonawcę będą przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi.
2. Zamawiający informuje, że:
a) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
(Akademickie Centrum Komputerowe CYFRONET AGH), al. Mickiewicza 30, 30-059 Kraków;
b) dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych Osobowych: e-mail: iodo@agh.edu.pl, tel.: 12 617 53 25;
c) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu przeprowadzenia niniejszego
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz w celu archiwizacji dokumentacji dotyczącej tego postępowania;
d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być:
- podmioty, wobec których Administrator jest zobowiązany do przekazania danych na podstawie obowiązujących przepisów prawa, a
w szczególności osoby oraz podmioty, którym zostanie udostępniona dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74
ust. 1 ustawy Pzp;
- podmioty świadczące na rzecz Administratora usługi w zakresie niezbędnym dla realizacji celów, w związku z którymi przetwarzane
są Pani/Pana dane osobowe.
e)w przypadku zamówień objętych dofinansowaniem zewnętrznym dane osobowe związane z realizacją dofinansowania mogą być przekazywane w szczególności do Instytucji Zarządzających, Instytucji Pośredniczących, Instytucji Wdrażających oraz do podmiotów realizujących badania ewaluacyjne, kontrole i audyty;
f) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres i w zakresie wymaganym przez przepisy prawa powszechnie obowiązującego, tj. w szczególności zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały okres obowiązywania umowy, oraz przez okres niezbędny do wypełnienia przez Administratora ciążących na nim obowiązków prawnych, przez okres określony we właściwych przepisach o archiwizacji, a w przypadku zamówień objętych dofinansowaniem zewnętrznym również przez okres wynikający z umowy o dofinansowanie;
g) z zastrzeżeniem pkt 1.4. lit. c) – f) poniżej, posiada Pani/Pan prawo do żądania od Administratora dostępu do swoich danych (art. 15 RODO), prawo ich sprostowania (art. 16 RODO) oraz prawo ograniczenia przetwarzania danych (art. 18 RODO) w przypadkach i na warunkach określonych w RODO;
h) przysługuje Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w trybie art. 77 RODO (…każda osoba, której dane dotyczą, ma prawo wnieść skargę do organu nadzorczego, (…) jeżeli sądzi, że przetwarzanie danych osobowych jej dotyczące narusza niniejsze rozporządzenie);
i) Pani/Pana dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji, w tym profilowaniu;
j) Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane państwom trzecim i organizacjom międzynarodowym;
k) obowiązek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Wykonawca jest zobowiązany, w związku z udziałem w przedmiotowym postępowaniu, do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych wymaganych przez RODO i związanych z udziałem w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia. Do obowiązków tych należą w szczególności:
a) obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te Wykonawca bezpośrednio pozyskał i przekazał Zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie Zamawiającego;
b) obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane Wykonawca pozyskał w sposób pośredni, a które to dane Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie Zamawiającego.
Zamawiający informuje, że;
a) udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO (dane osobowe dotyczące wyroków skazujących i czynów zabronionych) w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy Pzp, do upływu terminu na ich wniesienie;
b) udostępnianie protokołu i załączników do protokołu ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyjątkiem tych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (tj. danych osobowych ujawniających pochodzenie rasowe lub etniczne, poglądy polityczne, przekonania religijne lub światopoglądowe, przynależność do związków zawodowych oraz przetwarzania danych genetycznych, danych biometrycznych w celu jednoznacznego zidentyfikowania osoby fizycznej lub danych dotyczących zdrowia, seksualności lub orientacji seksualnej tej osoby), zebranych w toku postępowania o udzielenie zamówienia;
c) w przypadku korzystania przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane, z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1–3 RODO (związanych z prawem Wykonawcy do uzyskania od administratora potwierdzenia, czy przetwarzane są dane osobowe jego dotyczące, prawem Wykonawcy do bycia poinformowanym o odpowiednich zabezpieczeniach, o których mowa w art. 46 RODO, związanych z przekazaniem jego danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej oraz prawem otrzymania przez Wykonawcę od administratora kopii danych osobowych podlegających przetwarzaniu), Zamawiający może żądać od osoby występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia;
d) skorzystanie przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane, z uprawnienia, o którym mowa w art. 16 RODO (uprawnienie do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych), nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników;
e) w postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania;
f) w przypadku, gdy wniesienie żądania dotyczącego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postępowania lub załącznikach do tego protokołu, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający nie udostępnia tych danych, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ACK-DA-ZP-5000-1/25
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa pojemności Systemu Składowania Danych ACK Cyfronet AGH dla potrzeb projektu VIRGO. Rozbudowa jest realizowana poprzez dostawę zestawu systemów składowania danych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym szczegółową konfigurację elementów składowych zamówienia oraz wymagane warunki gwarancji określa złącznik nr 1 do SWZ „Opis przedmiotu zamówienia”.
2. Miejscem realizacji zamówienia jest Budynek ACK Cyfronet AGH przy
ul. Podole 62 w Krakowie.
2.1. Wymagania ogólne dla zamówienia
2.1.1. Dostarczone urządzenia muszą być zgodne z obowiązującymi normami technicznymi i oznakowane symbolem CE
2.1.2. Dostarczony sprzęt musi być fabrycznie nowy, tzn. nieużywany przed dniem dostarczenia, z wyłączeniem używania niezbędnego dla przeprowadzenia testów jego poprawnej pracy.
2.1.3. Dostarczony przedmiot zamówienia musi pochodzić z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta niewyłączających dystrybucji na rynek polski, zapewniających w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych.
2.1.4. Przedmiot zamówienia musi być wolny od wad fizycznych i prawnych oraz roszczeń osób trzecich.
2.2. Wymagania dotyczące gwarancji
2.2.1. Wymagany minimalny okres gwarancji wynosi 60 miesięcy.
2.2.2. Szczegółowe wymagania dotyczące gwarancji określa załącznik nr 1 do SWZ „Opis przedmiotu zamówienia”.
4.2.6.) Główny kod CPV: 30233141-1 - Nadmiarowa macierz niezależnych dysków (RAID)
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: punktowy
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników4.3.5.) Nazwa kryterium: Pojemność całkowita półek dyskowych
4.3.6.) Waga: 25
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników4.3.5.) Nazwa kryterium: Wysokość serwera
4.3.6.) Waga: 5
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. W celu wstępnego potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp oraz art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca składa wraz z ofertą:1.1. oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia oraz spełnianiu warunków udziału
w postępowaniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie wskazanym w załączniku nr 3 do SWZ,
1.2. w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w ppkt 1.1. składa każdy w Wykonawców. Oświadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie tych warunków,
1.3. W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, Zamawiający żąda od Wykonawcy złożenia wraz z ofertą odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru.
Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w pkt 1.4., jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.
Jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt 1.3., Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania Wykonawcy. Postanowienia stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego oraz do osoby działającej w imieniu podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp.
1.4. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców występujących wspólnie w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo musi jednoznacznie wynikać z umowy lub z innej czynności prawnej i w swej treści zawierać wskazanie niniejszego postępowania.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Informacje dotyczące Wykonawców składających ofertę wspólnie1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (w przypadku spółki cywilnej, wspólników tej spółki
uznaje się za Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia). Przepisy dotyczące Wykonawców stosuje
się odpowiednio do Wykonawców wspólnie
ubiegających się o zamówienie.
2. Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie
niniejszego zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego
zamówienia publicznego.
3. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie
zamówienia.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Wszelkie zmiany umowy wymagają zgody obu Stron i zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.2. Zmiany umowy, o których mowa w ust. 1 muszą być dokonywane z zachowaniem przepisu art. 454 oraz 455 ustawy Prawo zamówień publicznych.
3. Dopuszcza się możliwość zmiany niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, w następującym zakresie:
a) Jakości lub innych parametrów urządzeń zaoferowanych w ofercie, przy czym zmiana taka może być spowodowana:
1) niedostępnością na rynku urządzeń wskazanych w ofercie wynikającą z zaprzestania produkcji lub wycofaniem z rynku tych urządzeń;
2) pojawieniem się na rynku urządzeń nowszej generacji pozwalających
na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji przedmiotu umowy,
3) pojawieniem się na rynku urządzeń o lepszych parametrach niż wskazane w ofercie, pod warunkiem, że zmiany te nie spowodują zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy
4) zmiany wysokości wynagrodzenia w przypadku zmiany stawki podatku
od towarów i usług. Zmiana wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy
w przypadku zaistnienia przesłanki, o której mowa, będzie odnosić się wyłącznie do części przedmiotu umowy zrealizowanej zgodnie z terminami ustalonymi umową, po dniu wejścia w życie przepisów zmieniających stawkę podatku od towarów i usług oraz wyłącznie do części przedmiotu umowy, do której zastosowanie znajdzie zmiana stawki podatku od towarów i usług.
b) Terminu realizacji, w przypadku zaistnienia okoliczności lub zdarzeń uniemożliwiających realizację umowy w wyznaczonym terminie, na które Strony nie miały wpływu, odpowiednio o czas trwania tych okoliczności lub zdarzeń.
c) Terminu odbioru, w przypadku zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, tj. związanych z równolegle prowadzonymi przez Zamawiającego projektami mającymi wpływ na realizację umowy, w związku z okolicznościami wynikającymi ze specyfiki działalności Zamawiającego albo w związku z podjęciem przez Zamawiającego decyzji o przeprowadzeniu przez osobę trzecią kontroli jakości i sposobu realizacji umowy. Zmiana terminu będzie dopuszczalna o okres trwania przeszkody.
4. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 3 a) ppkt 4, wartość wynagrodzenia netto nie zmieni się, a wartość wynagrodzenia brutto zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów
5. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w ust. 3 jest złożenie wniosku przez Stronę inicjującą zamianę zawierającego: opis propozycji zmian, uzasadnienie zmian, obliczenie kosztów zmian, jeżeli zmiana będzie miała wpływ na wynagrodzenie Wykonawcy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-01-31 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://cyfronet.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-01-31 12:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-03-01
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Montaż instalacji ogniw fotowoltaicznych w budynku ul. Lipińskiego 22 w Krakowie.
- Sporządzenie kompletnej dokumentacji projektowej i kosztorysowej instalacji centralnej ciepłej wody użytkowej (c.w.u.) dla 5 budynków mieszkalnych ul. Jagodowa 11, 13, 15, 17, 19 w Krakowie.
- Wykonanie modernizacji elektrycznych wewnętrznych linii zasilających WLZ w budynkach mieszkalnych ul. Kobierzyńska 51 (kl. IV-V), ul. Miłkowskiego 4 (kl. I-II), ul. Grota Roweckiego 15 (kl. VI-VII), ul. Grota Roweckiego 39.
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz realizacja budowy dla zadania pod nazwą "Budowa dedykowanego oświetlenia przejścia dla pieszych na ul. Beskidzkiej przy skrzyżowaniu z ul. Malwową".
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: "Budowa brakującego chodnika przy ul. Kasztanowej"
- Opracowanie dokumentacji projektowej i realizacja robót budowlanych - pn. "Opracowanie projektu i wykonanie oświetlenia na terenie dz. 52/50 obr. 2 jedn. Ewid. Nowa Huta os. Piastów".
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu informatycznego i oprogramowania wraz z wdrożeniem w ramach zadania "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Dostawa wraz z wdrożeniem i uruchomieniem oprogramowania oraz infrastruktury sprzętowej dla Powiatu Czarnkowsko-Trzcianeckiego realizowanego w ramach "Cyberbezpieczny Samorząd".
- Cyberbezpieczna Gmina Przytoczna
- Zakup klastra wysokiej dostępności oraz serwera obliczeniowego z podziałem na dwie części zamówienia.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.