Og³oszenie z dnia 2021-05-20
Powi±zane og³oszenia:
- 2021/BZP 00118791/01 - Wynik z dnia 2021-07-19
Og³oszenie nr 2021/BZP 00060522 z dnia 2021-05-20 |
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Ochrona fizyczna
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: S±d Rejonowy w Bia³ymstoku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000321299
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Mickiewicza 103
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bia³ystok
1.5.3.) Kod pocztowy: 15-950
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Bia³ostocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: og@bialystok.sr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://www.bialystok.sr.gov.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ
s±downictwo powszechne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Ochrona fizyczna
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-5f3c6254-b935-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00060522
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2021-05-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00013083/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.2 Ochrona fizyczna
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 361 ustawy – us³ugi spo³eczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://www.bialystok.sr.gov.pl/zamowienia-publiczne3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://www.bialystok.sr.gov.pl/zamowienia-publiczne
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w szczególno¶ci sk³adanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ, odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej zapewnionych przez system zapewniaj±cy obs³ugê procesu udzielania zamówieñ publicznych za po¶rednictwem ¶rodków komunikacji elektronicznej w jednostkach organizacyjnych podleg³ych lub nadzorowanych przez Ministra Sprawiedliwo¶ci, zwany dalej Systemem. 2.System jest dostêpny pod adresem: https://ezamowienia.ms.gov.pl
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia
27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) /Dz. Urz. UE L119/1 z dn. 04.05.2016 r., str. 1/, dalej „RODO”, Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
2. administratorem danych osobowych jest S±d Rejonowy w Bia³ymstoku, ul. A. Mickiewicza 103,
15-950 Bia³ystok;
3. kontakt do Inspektora Ochrony Danych Osobowych - iod@bialystok.sr.gov.pl, tel. 85 6656298;
4. dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w celu zwi±zanym
z postêpowaniem o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego realizowanego w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy Pzp
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: G-26-12/21
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie, w okresie od dnia podpisania umowy, nie wcze¶niej jednak ni¿ od dnia 1 lipca 2021 roku przez okres 24 miesiêcy, us³ugi ca³odobowej ochrony fizycznej obiektów:
1) S±du Rejonowego w Bia³ymstoku przy ul. Mickiewicza 103 wraz z posesj±. Ochrona odbywaæ siê bêdzie z wykorzystaniem ca³odobowego posterunku sta³ego, pracuj±cego w systemie zmianowym (dwuosobowego), wzmacnianego w nastêpuj±cy sposób:
a) w godzinach od 06:30 do 18:30 (w dni robocze) o kolejne dwie osoby,
b) oraz od 7:00 do 16:00 (w dni robocze) o kolejne dwie osoby,
2) O¶rodka Kuratorskiego z wykorzystaniem ¶rodków technicznej ochrony mienia w trybie radiopowiadomienia (bez tworzenia w nim posterunku sta³ego). O¶rodek Kuratorski mie¶ci siê w lokalu o powierzchni 90,47 m2, w budynku zlokalizowanym przy ul. Dubois 20 w Bia³ymstoku i jest wynajmowany od w³a¶ciciela lokalu, tj. Spó³dzielni Mieszkaniowej „ELEMENCIK”.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 79710000-4 - Us³ugi ochroniarskie
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
79711000-1 - Us³ugi nadzoru przy u¿yciu alarmu
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Zamawiaj±cy przewiduje w okresie 3 lat od udzielenia zmówienia podstawowego udzielanie zamówieñ polegaj±cych na powtórzeniu podobnych us³ug o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, zgodnych z przedmiotem zamówienia, w przypadku konieczno¶ci zwiêkszenia ilo¶ci pracowników ochrony (np. uruchomienie dodatkowych stanowisk do kontroli ruchu osobowo-materia³owego) w wysoko¶ci 15 % zamówienia podstawowego. Wysoko¶æ wynagrodzenia zamówieñ podobnych zostanie ustalona na identycznych zasadach, jak w odniesieniu do wynagrodzenia dotycz±cego zamówienia podstawowego.
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: Do¶wiadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas dojazdu grupy interwencyjnej
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym – Zamawiaj±cy nie stawia wymagañ w tym zakresie;
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów - Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, i¿ posiada uprawnienia do prowadzenia dzia³alno¶ci w zakresie us³ug ochrony osób i mienia z godnie z art. 15 ust. 1 ustawy z dania 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia;
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Zamawiaj±cy nie stawia wymagañ w tym zakresie;
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej – Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, i¿:
a) w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie wykona³ nale¿ycie lub wykonuje co najmniej dwie us³ugi ochrony fizycznej obiektów, ¶wiadczone w sposób ci±g³y, przez okres nie krótszy ni¿ 12 miesiêcy, ka¿da na podstawie jednej umowy o warto¶ci min. 500 000,00 z³ brutto w przeliczeniu na rok (ka¿da us³uga winna byæ realizowana na podstawie jednej umowy). Zamawiaj±cy przyj±³, i¿ zgodnie z rozporz±dzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadaæ budynki i ich usytuowanie (Dz. U. z 2019 r., poz. 1065) przez budynek u¿yteczno¶ci publicznej nale¿y rozumieæ budynek przeznaczony na potrzeby administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwo¶ci, kultury, kultu religijnego, o¶wiaty, szkolnictwa wy¿szego, nauki, wychowania, opieki zdrowotnej, spo³ecznej lub socjalnej, obs³ugi bankowej, handlu, gastronomii, us³ug, w tym us³ug pocztowych lub telekomunikacyjnych, turystyki, sportu, obs³ugi pasa¿erów w transporcie kolejowym, drogowym, lotniczym, morskim lub wodnym ¶ródl±dowym, oraz inny budynek przeznaczony do wykonywania podobnych funkcji; za budynek u¿yteczno¶ci publicznej uznaje siê tak¿e budynek biurowy lub socjalny;
b) dysponuje: min. 15 pracownikami ochrony wpisanymi na listê kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej. Pracownicy musz± równie¿ posiadaæ po¶wiadczenie bezpieczeñstwa do informacji niejawnych oznaczonych klauzul± "Zastrze¿one" (osoby wytypowane do ochrony obiektów Zamawiaj±cego – nie dotyczy pracowników grup interwencyjnych);
c) dysponuje: min. 2 samochodami dla grup interwencyjnych;
d) dysponuje: broni± krótk± paln± min. 2 szt. (jako element uzbrojenia grup interwencyjnych).
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykonawca, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, w celu potwierdzenia podstaw do wykluczenia , na wezwanie Zamawiaj±cego zobowi±zany jest z³o¿yæ w terminie wyznaczonym przez Zamawiaj±cego, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, aktualne na dzieñ z³o¿enia nastêpuj±ce podmiotowe ¶rodki dowodowe:
1)O¶wiadczenie Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w O¶wiadczeniu, o którym mowa w pkt 1 w zakresie braku podstaw wykluczenia z postêpowania - zgodnie z tre¶ci± Za³±cznika nr 6 do SWZ.
2) O¶wiadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r., poz. 1076 i 1086), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê lub ofertê czê¶ciow± albo o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty lub oferty czê¶ciowej niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej - zgodnie z tre¶ci± Za³±cznika nr 7 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 3. Wykonawca, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, w celu potwierdzenia spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu, na wezwanie Zamawiaj±cego zobowi±zany jest z³o¿yæ w terminie wyznaczonym przez Zamawiaj±cego, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, aktualne na dzieñ z³o¿enia nastêpuj±ce podmiotowe ¶rodki dowodowe:
1) aktualn± koncesjê Ministerstwa Spraw Wewnêtrznych (wcze¶niej MSWiA) na prowadzenie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia, wydanej na podstawie ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia, przy czym, ze wzglêdu na charakterystykê zamówienia w przypadku gdy do przetargu przyst±pi± wykonawcy wspólnie, powy¿sz± koncesjê nale¿y przedstawiæ dla ka¿dego podmiotu, który bêdzie wykonywa³ dzia³alno¶æ objêt± koncesjonowaniem;
2) wykaz wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych us³ug w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz za³±czeniem dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e us³ugi te zosta³y wykonane nale¿ycie. Zamawiaj±cy uzna, ¿e warunek ten zosta³ spe³niony je¿eli Wykonawca przedstawi na wykazie co najmniej dwie us³ugi ochrony fizycznej obiektów, ¶wiadczone w sposób ci±g³y, przez okres nie krótszy ni¿ 12 miesiêcy, ka¿da na podstawie jednej umowy o warto¶ci min. 500 000,00 z³ brutto w przeliczeniu na rok (ka¿da us³uga winna byæ realizowana na podstawie jednej umowy) – sporz±dzony zgodnie z tre¶ci± Za³±cznika nr 8 do SWZ;
3) wykaz osób, które bêd± uczestniczyæ w realizacji zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych. Zamawiaj±cy uzna, ¿e warunek w tym zakresie zosta³ spe³niony, je¿eli Wykonawca przedstawi na wykazie listê osób, które bêd± uczestniczyæ w realizacji zadania w ilo¶ci niezbêdnej do zapewnienia sprawnego funkcjonowania posterunku (min. 15 osób) wpisanych na listê kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej oraz posiadaj±cych (jednocze¶nie) po¶wiadczenie bezpieczeñstwa do informacji niejawnych oznaczonych klauzul± „zastrze¿one” (osoby wytypowane do ochrony obiektu Zamawiaj±cego) – sporz±dzony zgodnie z tre¶ci± Za³±cznika nr 9 do SWZ;
4) wykaz narzêdzi i urz±dzeñ dostêpnych Wykonawcy us³ugi w celu wykonania zamówienia –sporz±dzony zgodnie z tre¶ci± Za³±cznika nr 10 do SWZ. Zamawiaj±cy uzna, ¿e warunek zosta³ spe³niony, je¿eli Wykonawca przedstawi na wykazie:
a) min. 2 samochody przeznaczone dla grup interwencyjnych (do wykazu nale¿y do³±czyæ informacje, z których wynika, ¿e Wykonawca mo¿e dysponowaæ wykazanymi pojazdami),
b) broñ krótk± paln± (min. 2 szt.), stanowi±c± uzbrojenie grupy interwencyjnej (do wykazu nale¿y do³±czyæ informacje, z których wynika, ¿e Wykonawca mo¿e dysponowaæ wykazanymi jednostkami broni).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.2. Pe³nomocnictwo musi byæ podpisane przez osoby upowa¿nione do reprezentowania poszczególnych Wykonawców, do³±czone do oferty i powinno zawieraæ w szczególno¶ci wskazanie:
1) postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, którego dotyczy,
2) wszystkich Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia,
3) ustanowionego pe³nomocnika oraz zakresu jego umocowania.
3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych o udzielenie zamówienia publicznego:
1) ¿aden z nich nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp;
2) warunek udzia³u w postêpowaniu, o którym mowa w pkt 10.1.2, zostanie spe³niony je¿eli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia posiada wymagane uprawnienia i zrealizuje us³ugi objête zamówieniem, do których realizacji te uprawnienia s± wymagane;
3) warunek udzia³u w postêpowaniu, o którym mowa w pkt 10.1.4, Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia wykazuj± ³±cznie.
4. W odniesieniu do warunku dotycz±cego kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych wykonawców, którzy wykonuj± us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
5. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie, o którym mowa w pkt. 13.1 sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
6. W przypadku, gdy spe³nienie warunku opisanego:
1) w pkt. 10.1.2 wykazuje co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia
2) w pkt. 10.1.4 wykonawcy wykazuj± poprzez poleganie na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane
- wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia o¶wiadczaj±, które us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy.
7. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców s± oni zobowi±zani na wezwanie Zamawiaj±cego z³o¿yæ aktualne na dzieñ z³o¿enia podmiotowe ¶rodki dowodowe, o których mowa w pkt 13, przy czym podmiotowe ¶rodki dowodowe, o których mowa w pkt 13.3.4), 5), 6) sk³ada odpowiednio Wykonawca, który wykazuje spe³nianie warunku, w zakresie i na zasadach opisanych w pkt 10.1, za¶ pozosta³e ¶rodki dowodowe o¶wiadczenia i dokumenty sk³ada ka¿dy Wykonawca odrêbnie.
8. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia solidarnie odpowiadaj± za realizacjê umowy.
9. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o zamówienie w ofercie podaj± adres do korespondencji i kontakt telefoniczny w³a¶ciwy dla pe³nomocnika tych Wykonawców. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane bêd± wy³±cznie z podmiotem wystêpuj±cym jako pe³nomocnik.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zmiana postanowieñ zawartej umowy mo¿e nast±piæ za zgod± obu stron wy³±cznie w formie pisemnej, pod rygorem niewa¿no¶ci takiej zmiany w zakresie przewidzianym w art. 454-455 ustawy Pzp oraz niniejszej umowie.2. Warto¶æ umowy brutto zawiera wszystkie koszty zwi±zane z realizacj± przedmiotowej us³ugi i nie ulegnie zmianie przez okres 12 miesiêcy od daty zawarcia umowy. Po up³ywie tego okresu dopuszcza siê nastêpuj±ce zmiany wynagrodzenia Wykonawcy w zakresie ceny jednostkowej brutto:
a) w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i us³ug, wprowadzonej odpowiednim aktem prawnym – zmianie ulegnie wy³±cznie kwota VAT w stopniu wynikaj±cym z wprowadzonej zmiany, przy zachowaniu sta³ej ceny netto;
b) w przypadku zmiany wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê albo wysoko¶ci minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê (tekst jednolity Dz. U. z 2002 r. Nr 200, poz. 1679 z pó¼n. zm.),
c) w przypadku zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne,
d) w przypadku zmiany zasad gromadzenia i wysoko¶ci wp³at do pracowniczych planów kapita³owych, o których mowa w ustawie z dnia 4 pa¼dziernika 2018 r. o pracowniczych planach kapita³owych,
- je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcê.
3. Ponadto dopuszcza siê zmianê wysoko¶ci wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany wielko¶ci kosztów zwi±zanych z realizacj± zamówienia o warto¶æ wy¿sz± ni¿ 20 % w stosunku do wielko¶ci tych kosztów w dacie zawarcia umowy o ile wzrost kosztów wp³ywa bezpo¶rednio na koszt wykonania zamówienia, przy czym maksymalny poziom zmiany wynagrodzenia nie mo¿e przekroczyæ 5 % warto¶ci wynagrodzenia brutto, okre¶lonego w § 3 ust. 1.
4. Pozioma zmiany warto¶ci koszów zwi±zanych z realizacj± zamówienia ustala siê w oparciu o wska¼nik og³oszony w komunikacie Prezesa G³ównego Urzêdu Statystycznego.
5. Przez zmianê kosztów rozumie siê wzrost kosztów, jak i ich obni¿enie, wzglêdem kosztu przyjêtego w celu ustalenia wynagrodzenia wykonawcy zawartego w ofercie.
6. Zmiana wysoko¶ci wynagrodzenia, o której mowa w ust. 3 mo¿e nast±piæ nie wcze¶niej ni¿ po up³ywie 12 miesiêcy od dnia zawarcia umowy i nie czê¶ciej ni¿ jeden raz w ci±gu obowi±zywania umowy.
7. W przypadku zmian okre¶lonych w ust. 2 i 3 Wykonawca mo¿e wyst±piæ do Zamawiaj±cego z wnioskiem o zmianê wynagrodzenia, przedk³adaj±c odpowiednie dokumenty potwierdzaj±ce zasadno¶æ z³o¿enia takiego wniosku. Wykonawca winien wykazaæ ponad wszelk± w±tpliwo¶æ, ¿e zaistnia³a zmiana ma bezpo¶redni wp³yw na koszty wykonania zamówienia oraz okre¶liæ stopieñ, w jakim wp³ynie ona na wysoko¶æ wynagrodzenia.
8. Zmiany cen mog± nast±piæ w formie aneksu do umowy.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-05-28 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Otwarcie ofert zostanie dokonane poprzez rozszyfrowanie ofert z³o¿onych za po¶rednictwem Systemu.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-28 10:15
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
2021-05-20 Biuletyn Zamówieñ Publicznych | Og³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Us³ugi |
INNE PRZETARGI Z BIA£EGOSTOKU
- Dostawa i monta¿ klimatyzacji w budynku WFO¦iGW w Bia³ymstoku
- Przygotowanie i przeprowadzenie szkolenia z zakresu planowania i realizacji procesu dydaktycznego uwzglêdniaj±cego zagadnienia zielonej transformacji
- Dostawa fabrycznie nowych samochodów na potrzeby PZDW w Bia³ymstoku w 2025 r. z podzia³em na 2 zadania.
- Dostawa stanowisk dydaktycznych na potrzeby Laboratorium Odnawialne ¼ród³a energii, wytwarzanie energii elektrycznej Wydzia³u Elektrycznego w ramach projektu "PB 5.0 " - ZK-DZP.262.19.2025
- Wykonanie przegl±dów i oczyszczenie separatorów i osadników zlokalizowanych w ci±gach dróg wojewódzkich, zarz±dzanych przez Podlaski Zarz±d Dróg Wojewódzkich w Bia³ymstoku z podzia³em na 2 zadania.
- Naprawy oraz bie¿±ca konserwacja alejek w parkach i na skwerach w Bia³ymstoku
wiêcej: przetargi w Bia³ymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ¦wiadczenie us³ugi ochrony osób i mienia na rzecz S±du Rejonowego w Krasnymstawie.
- ¦wiadczenie ca³odobowej us³ugi ochrony osób i mienia realizowanej na rzecz MZO w Wo³ominie sp. z o.o. wraz z niezbêdn± rozbudow± istniej±cej infrastruktury monitoringu wizyjnego,
- ¦wiadczenie us³ugi ochrony osób i mienia w formie bezpo¶redniej sta³ej ochrony fizycznej podczas organizacji 11. PKO Nocnego Wroc³aw Pó³maratonu
- ¦wiadczenie us³ug ochrony obiektów i ¶wiadczenie us³ug sprz±tania terenów zewnêtrznych Wojewódzkiego O¶rodka Ruchu Drogowego w Kro¶nie przy ul. Tysi±clecia 7
- Us³uga ochrony obiektu IHAR-PIB, Oddzia³ w Poznaniu
- US£UGA OCHRONY FIZYCZNEJ OBIEKTÓW, OSÓB I MIENIA WOJEWÓDZKIEGO SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO WE WROC£AWIU
wiêcej: Us³ugi ochroniarskie »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.